Ferrari California 2008 – Revell 1/24
Nov 5, 2011 22:53:47 GMT 2
Post by gtziaf on Nov 5, 2011 22:53:47 GMT 2
Η νέα Ferrari California δανείζεται το όνομα και μερικά στοιχεία από την California της δεκαετίας του 1960, ενός «ανοιχτού», ιδιαίτερα γρήγορου και πλέον συλλεκτικού μοντέλου. Η California του 2008 είναι επίσης εξαιρετικά γρήγορη και ανοιχτή.
Εξοπλίζεται με ένα κινητήρα 4,3 λίτρων και 8 κυλίνδρων που αποδίδει περί τα 460 άλογα στις 7.500σ.α.λ. Δεδομένου ότι η California είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από αλουμίνιο το νέο μοντέλο έχει πολύ καλές επιδόσεις με την τελική ταχύτητα να υπερβαίνει τα 300 χ.α.ω. και την επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 να έρχεται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε όχημα της ιταλικής φίρμας. Διατίθεται αποκλειστικά ανοιχτή, ενώ φέρει σκληρή αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της ιταλικής φίρμας.
Εξωτερικά ξεχωρίζει ο μικρός αεραγωγός στο κέντρο του καπό και η μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες, στοιχεία που «δανείζεται» από την παλαιότερη 250. Εντύπωση προκαλούν επίσης οι τετραπλές εξατμίσεις που είναι τοποθετημένες ανά δύο κάθετα ζεύγη, ενώ στο πίσω μέρος παραμένουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, που αποτελούν το “σήμα καταταθέν” των Ferrari.
Η California μπορεί να φιλοξενήσει «2+» επιβάτες, που στην πράξη μεταφράζεται ότι πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό υπάρχει ένας πολύ μικρός χώρος.
Η επίσημη πρώτη για την California ήταν στο σαλόνι αυτοκινήτου τον Οκτώβριο του ’08 στο Παρίσι…
Το κιτ της Revell δείχνει αρκετά κάλο… Ελπίζω να μην μας δημιουργήσει σοβαρά θέματα. Τα περιεχόμενα του είναι αυτά :
Επίσης θα χρησιμοποιηθεί το βελτιωτικό της Hobby Design και πιθανόν οι ζάντες από την 599 της Fujimi, που είχα φτιάξει παλιότερα με aftermarket ζαντικό…
Το εξωτερικό βάψιμο θα είναι το Azzuro California, ενώ για το εσωτερικό σκέφτομαι να πειραματιστώ με κάποιο συνδυασμό μπλε-γκρι (δεν έχω ξαναδοκιμάσει παρόμοια απόχρωση στο εσωτερικό) και μπεζ. Έκανα και μια σχετική δοκιμή στους χρωματισμούς, με την αντίστοιχη εφαρμογή από το website της Ferrari. Εσείς τι λέτε ή προτείνετε?
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Να είστε όλοι καλά…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
Εξοπλίζεται με ένα κινητήρα 4,3 λίτρων και 8 κυλίνδρων που αποδίδει περί τα 460 άλογα στις 7.500σ.α.λ. Δεδομένου ότι η California είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από αλουμίνιο το νέο μοντέλο έχει πολύ καλές επιδόσεις με την τελική ταχύτητα να υπερβαίνει τα 300 χ.α.ω. και την επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 να έρχεται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε όχημα της ιταλικής φίρμας. Διατίθεται αποκλειστικά ανοιχτή, ενώ φέρει σκληρή αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της ιταλικής φίρμας.
Εξωτερικά ξεχωρίζει ο μικρός αεραγωγός στο κέντρο του καπό και η μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες, στοιχεία που «δανείζεται» από την παλαιότερη 250. Εντύπωση προκαλούν επίσης οι τετραπλές εξατμίσεις που είναι τοποθετημένες ανά δύο κάθετα ζεύγη, ενώ στο πίσω μέρος παραμένουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, που αποτελούν το “σήμα καταταθέν” των Ferrari.
Η California μπορεί να φιλοξενήσει «2+» επιβάτες, που στην πράξη μεταφράζεται ότι πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό υπάρχει ένας πολύ μικρός χώρος.
Η επίσημη πρώτη για την California ήταν στο σαλόνι αυτοκινήτου τον Οκτώβριο του ’08 στο Παρίσι…
Το κιτ της Revell δείχνει αρκετά κάλο… Ελπίζω να μην μας δημιουργήσει σοβαρά θέματα. Τα περιεχόμενα του είναι αυτά :
Επίσης θα χρησιμοποιηθεί το βελτιωτικό της Hobby Design και πιθανόν οι ζάντες από την 599 της Fujimi, που είχα φτιάξει παλιότερα με aftermarket ζαντικό…
Το εξωτερικό βάψιμο θα είναι το Azzuro California, ενώ για το εσωτερικό σκέφτομαι να πειραματιστώ με κάποιο συνδυασμό μπλε-γκρι (δεν έχω ξαναδοκιμάσει παρόμοια απόχρωση στο εσωτερικό) και μπεζ. Έκανα και μια σχετική δοκιμή στους χρωματισμούς, με την αντίστοιχη εφαρμογή από το website της Ferrari. Εσείς τι λέτε ή προτείνετε?
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Να είστε όλοι καλά…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…