Double Honda Civic '93 (Racing & Hot Hatch) COMPLETED
Jan 2, 2017 15:19:50 GMT 2
Post by nektarios on Jan 2, 2017 15:19:50 GMT 2
Φίλοι μου, Καλή Χρονιά σε όλους εσάς και τις οικογένειές σας!
Δεν ξέρω αν τελικά θα πραγματοποιηθούν όλα όσα προέβλεψε ο Αντμίν στον εξαιρετικό Καζαμία του για το 2017, αλλά σίγουρα πέτυχε αυτό που έγραψε για το Civic μου! Με τη διαφορά ότι αυτό που θα φτιάξω θα είναι λίιιιγο πιο «δυνατό» από το 1.000 κυβικών και 42 αλόγων που προέβλεψε, ότι ξεκινάει άμεσα - και όχι τον Ιούλιο - και οτι θα είναι… διπλό, μιας που τον τελευταίο καιρό είναι της μόδας στο forum οι double build κατασκευές. Και μάλιστα, με βάση το ίδιο κιτ!, από το οποίο θα προκύψουν ένα αγωνιστικό και ένα "hot hatch".
[Φίλε μου Σάκη, βλέπω ήδη έκδηλη την απορία στα μάτια σου, για το τι σχέση μπορεί να έχω εγώ με τα "hot hatch", αλλά η επιστήμη της Ψυχολογίας δεν το έχει βρει ακόμη…]
Μέρος Α’: Η ιστορία του project
Το συγκεκριμένο διπλό project παρουσιάζεται τώρα, ωστόσο έχει αρκετή ιστορία πίσω του. Αρχικά - πριν από αρκετό καιρό - ξεκίνησε η κατασκευή του αγωνιστικού, παράλληλα με τη Lancia Delta HF Integrale (6th GB) και το Castrol Mugen Civic (sedan) (7th GB), και έφτασε μέχρι την ολοκλήρωση του εσωτερικού και του βαψίματος του σκάφους και την τοποθέτηση των πρώτων έγχρωμων (δηλαδή όχι λευκών) χαλκομανιών. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα: οι χαλκομανίες είχαν κιτρινίσει από την πολυκαιρία (το μοντέλο ήταν κατασκευής 1994), ενώ ούτε η έκθεσή τους στον ήλιο είχε βελτιώσει ουσιαστικά την κατάσταση. Και ξαφνικά, ενώ την επόμενη ημέρα θα τοποθετούσα τις κιτρινισμένες χαλκομανίες, ανακοινώθηκε η επανακυκλοφορία του κιτ! Έγινε αμέσως pre-order (να' ναι καλά ο μπαρμπα - Τζιαφάς!), και το παρέλαβα μόλις έγινε διαθέσιμο. Έτσι, θα χρησιμοποιηθούν οι νέες χαλκομανίες στο παλιό κιτ, και το υπόλοιπο νέο κιτ θα γίνει κάτι που από καιρό ήθελα να φτιάξω ("βελτιωμένο" - ή "καγκούρικο", αν προτιμάτε - hatchback), και που τώρα μού δίνεται η ευκαιρία.
Μέρος Β’: Τα 2 οχήματα
Racing
• Είναι ένα ακόμη μέλος από τη «συλλογή» μου με αγωνιστικά Honda με τα χρώματα της Castrol.
• Το συγκεκριμένο όχημα συμμετείχε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα (British BR DC / BR SCC Saloon Car Championship) του 1993, με οδηγό τον 19χρονο James Thompson ο οποίος, παρά το γεγονός ότι το όχημα ανταγωνιζόταν πολύ ισχυρότερά του, κατάφερε (σε σύνολο 14 αγώνων) να επιτύχει 9 pole positions και 7 πρώτες, 2 δεύτερες, 3 τρίτες και 1 έκτη θέση, κατακτώντας την Κατηγορία D και το Πρωτάθλημα.
• Το κιτ είχε εν μέρει κοινή κατασκευή με το Castrol Mugen Civic (JTCC 1993) του 7ου G.B. (Ασταρώματα και βαψίματα σασί, εξάτμισης, ταμπλώ, φώτων, κ.λπ. , κοινή κατασκευή καθισμάτων και ζωνών ασφαλείας, κ.λπ.).
"Hot Hatch"
• Εδώ, δεν υπάρχουν κανόνες και δεδομένα! Ο σκοπός είναι να φτιάξω κάτι που πρωτίστως να μου αρέσει, σαν τα «πυραυλάκια» που ακόμη χαζεύω στους δρόμους, παρά τα 20+ χρόνια της ηλικίας τους. Εξάλλου, είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο όχημα (σε μια πιο… γήινη έκδοση βεβαίως) αποτελούσε για πολλά χρόνια το όνειρό μου για απόκτηση στην 1:1. Τελικά βέβαια το πώς και το γιατί κατέληξα στο Jazz είναι άλλη μεγάλη (και άσχετη) ιστορία…
• Επί της ουσίας, καγκουροχοντάκηδες όλου του κόσμου, ευφρανθείτε! Αυτό που σχεδιάζω να φτιάξω αναμένεται να είναι ένα «πειραγμένο» όχημα, που όμως θα είναι "street legal" και όχι επιπέδου dragster. Με βάση τις πρώτες σκέψεις, προβλέπονται τροποποιήσεις και αντικαταστάσεις εξαρτημάτων όπως προφυλακτήρες και μαρσπιέ, ψυγείο, ζαντολάστιχα, κάθισμα οδηγού, ίσως αεροτομή, κ.λπ., που όμως θα αποφεύγουν τις... "ακρότητες". Κάτι σαν Spoon δηλαδή…
Μέρος Γ’: τα 2 κιτ
Το κιτ (x2) είναι αυτό:
Καθώς πρόκειται για επανέκδοση, υπάρχουν διαφορετικοί κωδικοί προϊόντος: το αρχικό κιτ (του 1994) έχει κωδικό CS6 / 25006, ενώ η επανέκδοση του 2016 έχει κωδικό 20284 και είναι Limited Edition.
Το περιεχόμενο των κουτιών είναι αυτό:
post img
Το κιτ δεν παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ούτε κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις, με εξαίρεση το εσωτερικό των θυρών, που είναι επιπέδου… παιχνιδιού και απαιτεί εκτεταμένες βελτιώσεις. Για την ηλικία του η λεπτομέρεια είναι πολύ ικανοποιητική, ωστόσο έχουν ήδη γίνει μερικές σκρατσοδουλειές - στο αγωνιστικό - και ήδη βρίσκονται υπό εξέλιξη κι άλλες - στο "hot hatch" - είτε για ουσιαστική βελτίωση των μοντέλων είτε απλά για να μου αρέσουν περισσότερο.
Επίσης, θα χρησιμοποιηθούν και ορισμένα ΡΕ από σετ της Hobby Design που έχει αγοραστεί για κάποιο άλλο Civic, καθώς και metal stickers από σετ της A+ Club και της Crazy Modeller.
Η παρουσίαση των εργασιών θα γίνεται - όσο αυτό είναι δυνατό, καθώς τα 2 κιτ βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια κατασκευής - παράλληλα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Υ.Γ.: Για το νέο έτος έβαλα στόχο να περιορίσω την γνωστή πολυλογία μου, αλλά ξεκινάω την προσπάθεια από… αύριο!
Δεν ξέρω αν τελικά θα πραγματοποιηθούν όλα όσα προέβλεψε ο Αντμίν στον εξαιρετικό Καζαμία του για το 2017, αλλά σίγουρα πέτυχε αυτό που έγραψε για το Civic μου! Με τη διαφορά ότι αυτό που θα φτιάξω θα είναι λίιιιγο πιο «δυνατό» από το 1.000 κυβικών και 42 αλόγων που προέβλεψε, ότι ξεκινάει άμεσα - και όχι τον Ιούλιο - και οτι θα είναι… διπλό, μιας που τον τελευταίο καιρό είναι της μόδας στο forum οι double build κατασκευές. Και μάλιστα, με βάση το ίδιο κιτ!, από το οποίο θα προκύψουν ένα αγωνιστικό και ένα "hot hatch".
[Φίλε μου Σάκη, βλέπω ήδη έκδηλη την απορία στα μάτια σου, για το τι σχέση μπορεί να έχω εγώ με τα "hot hatch", αλλά η επιστήμη της Ψυχολογίας δεν το έχει βρει ακόμη…]
Μέρος Α’: Η ιστορία του project
Το συγκεκριμένο διπλό project παρουσιάζεται τώρα, ωστόσο έχει αρκετή ιστορία πίσω του. Αρχικά - πριν από αρκετό καιρό - ξεκίνησε η κατασκευή του αγωνιστικού, παράλληλα με τη Lancia Delta HF Integrale (6th GB) και το Castrol Mugen Civic (sedan) (7th GB), και έφτασε μέχρι την ολοκλήρωση του εσωτερικού και του βαψίματος του σκάφους και την τοποθέτηση των πρώτων έγχρωμων (δηλαδή όχι λευκών) χαλκομανιών. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα: οι χαλκομανίες είχαν κιτρινίσει από την πολυκαιρία (το μοντέλο ήταν κατασκευής 1994), ενώ ούτε η έκθεσή τους στον ήλιο είχε βελτιώσει ουσιαστικά την κατάσταση. Και ξαφνικά, ενώ την επόμενη ημέρα θα τοποθετούσα τις κιτρινισμένες χαλκομανίες, ανακοινώθηκε η επανακυκλοφορία του κιτ! Έγινε αμέσως pre-order (να' ναι καλά ο μπαρμπα - Τζιαφάς!), και το παρέλαβα μόλις έγινε διαθέσιμο. Έτσι, θα χρησιμοποιηθούν οι νέες χαλκομανίες στο παλιό κιτ, και το υπόλοιπο νέο κιτ θα γίνει κάτι που από καιρό ήθελα να φτιάξω ("βελτιωμένο" - ή "καγκούρικο", αν προτιμάτε - hatchback), και που τώρα μού δίνεται η ευκαιρία.
Μέρος Β’: Τα 2 οχήματα
Racing
• Είναι ένα ακόμη μέλος από τη «συλλογή» μου με αγωνιστικά Honda με τα χρώματα της Castrol.
• Το συγκεκριμένο όχημα συμμετείχε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα (British BR DC / BR SCC Saloon Car Championship) του 1993, με οδηγό τον 19χρονο James Thompson ο οποίος, παρά το γεγονός ότι το όχημα ανταγωνιζόταν πολύ ισχυρότερά του, κατάφερε (σε σύνολο 14 αγώνων) να επιτύχει 9 pole positions και 7 πρώτες, 2 δεύτερες, 3 τρίτες και 1 έκτη θέση, κατακτώντας την Κατηγορία D και το Πρωτάθλημα.
• Το κιτ είχε εν μέρει κοινή κατασκευή με το Castrol Mugen Civic (JTCC 1993) του 7ου G.B. (Ασταρώματα και βαψίματα σασί, εξάτμισης, ταμπλώ, φώτων, κ.λπ. , κοινή κατασκευή καθισμάτων και ζωνών ασφαλείας, κ.λπ.).
"Hot Hatch"
• Εδώ, δεν υπάρχουν κανόνες και δεδομένα! Ο σκοπός είναι να φτιάξω κάτι που πρωτίστως να μου αρέσει, σαν τα «πυραυλάκια» που ακόμη χαζεύω στους δρόμους, παρά τα 20+ χρόνια της ηλικίας τους. Εξάλλου, είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο όχημα (σε μια πιο… γήινη έκδοση βεβαίως) αποτελούσε για πολλά χρόνια το όνειρό μου για απόκτηση στην 1:1. Τελικά βέβαια το πώς και το γιατί κατέληξα στο Jazz είναι άλλη μεγάλη (και άσχετη) ιστορία…
• Επί της ουσίας, καγκουροχοντάκηδες όλου του κόσμου, ευφρανθείτε! Αυτό που σχεδιάζω να φτιάξω αναμένεται να είναι ένα «πειραγμένο» όχημα, που όμως θα είναι "street legal" και όχι επιπέδου dragster. Με βάση τις πρώτες σκέψεις, προβλέπονται τροποποιήσεις και αντικαταστάσεις εξαρτημάτων όπως προφυλακτήρες και μαρσπιέ, ψυγείο, ζαντολάστιχα, κάθισμα οδηγού, ίσως αεροτομή, κ.λπ., που όμως θα αποφεύγουν τις... "ακρότητες". Κάτι σαν Spoon δηλαδή…
Μέρος Γ’: τα 2 κιτ
Το κιτ (x2) είναι αυτό:
Καθώς πρόκειται για επανέκδοση, υπάρχουν διαφορετικοί κωδικοί προϊόντος: το αρχικό κιτ (του 1994) έχει κωδικό CS6 / 25006, ενώ η επανέκδοση του 2016 έχει κωδικό 20284 και είναι Limited Edition.
Το περιεχόμενο των κουτιών είναι αυτό:
post img
Το κιτ δεν παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ούτε κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις, με εξαίρεση το εσωτερικό των θυρών, που είναι επιπέδου… παιχνιδιού και απαιτεί εκτεταμένες βελτιώσεις. Για την ηλικία του η λεπτομέρεια είναι πολύ ικανοποιητική, ωστόσο έχουν ήδη γίνει μερικές σκρατσοδουλειές - στο αγωνιστικό - και ήδη βρίσκονται υπό εξέλιξη κι άλλες - στο "hot hatch" - είτε για ουσιαστική βελτίωση των μοντέλων είτε απλά για να μου αρέσουν περισσότερο.
Επίσης, θα χρησιμοποιηθούν και ορισμένα ΡΕ από σετ της Hobby Design που έχει αγοραστεί για κάποιο άλλο Civic, καθώς και metal stickers από σετ της A+ Club και της Crazy Modeller.
Η παρουσίαση των εργασιών θα γίνεται - όσο αυτό είναι δυνατό, καθώς τα 2 κιτ βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια κατασκευής - παράλληλα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Υ.Γ.: Για το νέο έτος έβαλα στόχο να περιορίσω την γνωστή πολυλογία μου, αλλά ξεκινάω την προσπάθεια από… αύριο!