|
Post by gtziaf on Nov 3, 2016 1:25:45 GMT 2
Το πρώτο μονοθέσιο της F1 που είχε σφηνοειδές σχήμα σχεδιάστηκε από τον Maurice Phillipe για λογαριασμό της Lotus και ονομάστηκε «72». Τα ψυγεία τοποθετήθηκαν στα πλαϊνά του κόκπιτ, όπως σε όλα τα μονοθέσια από το '70 μέχρι σήμερα. Για να ελαττωθεί το βάρος πάνω στον τροχό, τα εμπρός φρένα (που ήταν συμπαγείς και όχι αεριζόμενοι δίσκοι) τοποθετήθηκαν εσωτερικά μέσα στο πλαίσιο και το ημιαξόνιο ένωνε τους δίσκους με τις πλήμνες των τροχών. Την εκπληκτική δημιουργία του Colin Chapman κινούσε ο γνωστός DFV της Cosworth. Η πρώτη νίκη ήρθε στην Ολλανδία, όπου η «72» του Rindt κυριάρχησε στον αγώνα παρά κάποια μηχανικά προβλήματα. Στο τέλος της χρονιάς ο Αυστριακός πήρε, δυστυχώς μετά θάνατον το πρωτάθλημα (δεν επεκτείνομαι, θα υπάρξει ειδική αφιερωματική κατασκευή στο μέλλον). Το 1972 η «72» ντύθηκε στα μαύρα-χρύσα της JPS και κατέκτησε άλλο ένα double με τον θρύλο Fittipaldi, που πανηγύρισε 5 φόρες την πρώτη θέση. Στο Watkins Glenn του 1975 το αυτοκίνητο αποχαιρέτησε την F1 μετά από 20 νίκες και 3 Παγκόσμιους τίτλους... Πριν λίγο καιρό ένας Γερμανός επικοινώνησε μαζί μου και μου ζήτησε να του φτιάξω την Lotus 72, απ΄ το κιτ των Entex/Edai Grip στην 1/8! Σήμερα το κιτ έφτασε στα χέρια μου και σας δείχνω για τι μέγεθος μιλάμε... Δυστυχώς το μοντέλο είναι σχεδόν (άθλια) κατασκευασμένο, οπότε θα απαιτηθεί αποσυναρμολόγηση, φορνέτ και συναρμολόγηση, σε στάνταρ ικανά να το τοποθετήσουν σε ιδιωτικό μουσείο με memorabilia της Lotus, στη Γερμανία. Ακόμη και οι οδηγίες είναι τεράστιες! Για λόγους ιστορίας το κουτί (ένα από τα 3-4 δηλαδή) που κυκλοφορούσε, το πλέον σπάνιο αυτό μοντέλο είναι : Στα της κατασκευής τώρα, η 1/8 δίνει άπειρα περιθώρια για βελτιώσεις (ουσιαστικά μπορείς να προσθέσεις κάθε βίδα της πραγματικής), αλλά στη συγκεκριμένη κατασκευή πρέπει να περιοριστώ, αφενός γιατί ο χρόνος είναι προκαθορισμένος, αφετέρου το διαθέσιμο μπάτζετ είναι περιορισμένο. Θα ακολουθήσουν οι πρώτες φωτογραφίες απ' τη διαδικασία αποσυναρμολόγησης! , μόλις αυτή ξεκινήσει. Καλημέρα
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 3, 2016 11:44:27 GMT 2
Welcome to the club! Τελικά γλυκάθηκες, ε; Αν και από δω και μπρος θα πρέπει να σφίξω το ζωνάρι καθώς το στάνταρ στην 1/8 θα ανέβει αισθητά... Καλή αρχή!
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Nov 3, 2016 12:04:15 GMT 2
Γιωργο εκπληκτικη κινηση!! Πολυ εντυπωσιακο μοντελο τοσο λογω ογκου οσο και θεματολογιας. Με εξιταρει το μερος στο οποιο θα εκτεθει στο τελος!! Καλη υπομονη καιβκαλη κατασκευη😀
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 3, 2016 18:31:28 GMT 2
Σας ευχαριστώ για υποδοχή. Σίγουρα θα χρειαστώ πολύ υποστήριξη ώστε να μετατραπεί το παπί σε... βέσπα Με εξιταρει το μερος στο οποιο θα εκτεθει στο τελος!! Το μεγάλο ζήτημα είναι πάει ασφαλής στον ιδιοκτήτη της, όταν ολοκληρωθεί Χρηστάρα. Πάντως ο τύπος μου υποσχέθηκε ότι θα μου στείλει φώτο, όταν στήσει τον χώρο. Welcome to the club! Τελικά γλυκάθηκες, ε; Αν και από δω και μπρος θα πρέπει να σφίξω το ζωνάρι καθώς το στάνταρ στην 1/8 θα ανέβει αισθητά... Καλή αρχή! Για την ακρίβεια Κωνσταντίνε αυτή με βρήκε και όχι εγώ αυτή Όπως και να έχει, ακόμη προτιμώ τις μικρότερες κλίμακες, καθώς μου φάνηκε χοντροκομμένη η 1/8, αν και έχω φτιάξει 4-5 12άρια μονοθέσια. Τέλος το ζωνάρι μπορεί να μείνει ήσυχο , δεν θα χρειαστεί κανένα σφίξιμο, προς το παρόν τουλάχιστον . Είναι πελατειακό μονοθέσιο, οπότε ξέρεις, εμείς οι εργοστασιακές ομάδες, δεν σκιζόμαστε να τα περιποιούμαστε
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Nov 3, 2016 20:17:38 GMT 2
Ρε συ Γιωργο τι σουρπραιζ ειναι αυτη?
μιλαμε για κλιμακα, καλα ξενυχτιααααααα!!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 3, 2016 20:54:01 GMT 2
Οι οδηγίες τα λένε όλα: "Big Scale 1:8"!... Από εκεί και πέρα, περιμένουμε να δούμε λεπτομέρεια πέρα από κάθε προηγούμενο, έστω και αν πρόκειται για παραγγελία, αφού είναι γνωστό οτι ο τρόπος σκέψης - του οποιουδήποτε ατόμου και για το οποιοδήποτε θέμα - είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει, ασχέτως συνθηκών. (Με απλά λόγια, είμαστε σίγουροι οτι "θα σε τρώει το χέρι σου")! Καλή αρχή, φίλε!
|
|
|
Post by czt on Nov 4, 2016 1:10:10 GMT 2
ουαου περιμενω να δω το σιγουρο φανταστικο αποτελεσμα! ειναι η πρωτη φορα που θα δω ενα τετοιο κιτ εστω και μεσω φωτο !!! περιμενω να δω τα επομενα σταδια πως και πως!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 4, 2016 14:21:08 GMT 2
Ωρε τι θεριό είναι πάλι αυτό!!! Γιώργο μπράβο σου και μόνο που αποφάσισες να το αναλαβεις!.. Βλέπω πολύ περαση έχουν τα.. μπαμπατσικα τώρα τελευταία! Κανονίστε ρε σεις να με κάνετε τώρα που λέτε να ανοίξουμε και τα φτερά μας, ετσι για να σας την βγω από το πλάι να πιάσω και εγώ κάνα 24αρι STUKA της airfix.. ΧΑΧΑΧΑ δεν θέλω και πολύ να.. ξανακυλήσω στις έλικες.
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 4, 2016 18:02:06 GMT 2
Κανονίστε ρε σεις να με κάνετε τώρα που λέτε να ανοίξουμε και τα φτερά μας, ετσι για να σας την βγω από το πλάι να πιάσω και εγώ κάνα 24αρι STUKA της airfix.. ΧΑΧΑΧΑ δεν θέλω και πολύ να.. ξανακυλήσω στις έλικες. Για να πω την αλήθεια, θα περίμενα να βγεις με κανένα 200άρι θωρηκτό ή καταδρομικό της Trumpeter... Έλικες έχουν κι αυτά!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 5, 2016 11:18:50 GMT 2
Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Η στήριξη σας θα είναι σημαντική γιατί το πράμα έχει αρπάξει από παντού λόγω κακής συναρμολόγησης και ασύστολης χρήση κόλλας Επίσης ότι στραβό βλέπετε ή ότι ιδέες έχετε θα ήθελα να μην διστάζετε να τις αναφέρεται, γιατί πάντα τα πολλά μάτια είναι καλύτερα από τα δύο. ουαου περιμενω να δω το σιγουρο φανταστικο αποτελεσμα! ειναι η πρωτη φορα που θα δω ενα τετοιο κιτ εστω και μεσω φωτο !!! περιμενω να δω τα επομενα σταδια πως και πως! Κωστή, όντως είναι δυσεύρετα-ακριβά κιτ και οι κατασκευές τους σπανίζουν στο web. Κι εγώ δεν υπήρχε άλλη περίπτωση να ασχοληθώ με τέτοια κλίμακα. Σίγουρα θα προτιμούσα να το ξεκινούσα από την αρχή, από τα πλαίσια και όχι να προσπαθώ να κάνω λίφτινγκ σε θεία χιλιών εφτακοσιών τριαντα δύο ετών Με απλά λόγια, είμαστε σίγουροι οτι "θα σε τρώει το χέρι σου Νεκ, αρρωστάκι είμαι όχι τρελός Ρε συ Γιωργο τι σουρπραιζ ειναι αυτη? Παναγιώτη, θα ανεβάσω σύγκριση του τροχού της με αυτούς από της P34! Μιλάμε για χαώδη διαφορά. Μπορείς να κρύψεις όλους τους τροχούς της tyrrell, μέσα σε μια ζάντα της 72 Πάντως δεν πλήττουμε και ναι όχι ξενύχτια, αλλά δεν κοιμάμαι πια τα βράδια...
|
|
|
Post by alex78 on Nov 5, 2016 11:46:47 GMT 2
Γιώργο όταν έλεγες ότι το φόρουμ θ'ανοίξει νέους ορίζοντες, δεν περίμενα ότι θα εννοούσες (και) να δέχεται ''παραγγελίες'' απο το εξωτερικό! Πραγματικά είσαι άξιος συγχαρητηρίων που ανέλαβες αυτό το πόνημα (ιδιαίτερα σε μια τόσο απαιτητική περίοδο για εσένα), αλλά και ότι με το ήθος και τις μοντελιστικές σου γνώσεις σε εμπιστεύονται άνθρωποι του χώρου εκτός Ελλάδας λέει πάρα πολλά φίλε μου! Αλήθεια ποιά είναι τα χρονικά περιθώρια που έχεις? Καλή κατασκευή σου εύχομαι απο καρδιάς!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 5, 2016 11:50:41 GMT 2
Ωρε τι θεριό είναι πάλι αυτό!!! Γιώργο μπράβο σου και μόνο που αποφάσισες να το αναλαβεις!.. Βλέπω πολύ περαση έχουν τα.. μπαμπατσικα τώρα τελευταία! Κανονίστε ρε σεις να με κάνετε τώρα που λέτε να ανοίξουμε και τα φτερά μας, ετσι για να σας την βγω από το πλάι να πιάσω και εγώ κάνα 24αρι STUKA της airfix.. ΧΑΧΑΧΑ δεν θέλω και πολύ να.. ξανακυλήσω στις έλικες. Κομνηνέ πάντως κι εγώ ένα BF109 24άρι της airfix το είχα φτιάξει. Ο Νεκτάριος το θυμάται πολύ καλά Πάντως μιας και λες για μπαμπάτσικα, έχουμε άλλη μια έκπληξη σύντομα Μείνετε συντονισμένοι, αποκλειστικά στο scw Για να πω την αλήθεια, θα περίμενα να βγεις με κανένα 200άρι θωρηκτό ή καταδρομικό της Trumpeter Μπαααα, περισσότερο πιθανόν είναι να σου φέρι το θωρηκτό στην 1/1, παρά σε κλίμακα
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 5, 2016 11:59:09 GMT 2
Γιώργο όταν έλεγες ότι το φόρουμ θ'ανοίξει νέους ορίζοντες, δεν περίμενα ότι θα εννοούσες (και) να δέχεται ''παραγγελίες'' απο το εξωτερικό! Πραγματικά είσαι άξιος συγχαρητηρίων που ανέλαβες αυτό το πόνημα (ιδιαίτερα σε μια τόσο απαιτητική περίοδο για εσένα), αλλά και ότι με το ήθος και τις μοντελιστικές σου γνώσεις σε εμπιστεύονται άνθρωποι του χώρου εκτός Ελλάδας λέει πάρα πολλά φίλε μου! Αλήθεια ποιά είναι τα χρονικά περιθώρια που έχεις? Καλή κατασκευή σου εύχομαι απο καρδιάς! Άλεξ, υπερβάλεις φίλε μου. Ευχαριστώ πάντως για τα καλά λόγια. Τώρα για το κιτ, όντως ήρθε σε μια πολύ απαιτητική περίοδο. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν εδώ και πολύ καιρό, αλλά τελικά το κιτ έφτασε στα χέρια μου τώρα, που είναι λίγο άστοχο από πλευράς διαθέσιμου χρόνου για μοντελισμό. Αλλά, όσο αντέχω να ξενυχτάω, δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Τώρα το χρονοδιάγραμμα έλεγε Χριστούγεννα, αλλά αφού άργησε να έρθει αυτό ανατράπηκε αναγκαστικά. Γενικά υπολόγισε περίπου 4 μήνες. Ευχαριστώ και πάλι
|
|
|
Post by nektarios on Nov 5, 2016 17:46:36 GMT 2
Λοιπόν, να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: 1) Για το "αρρωστάκι" έχω σοβαρή ένσταση, γιατί θεωρώ τον όρο πολύ επιεική! Και σε προκαλώ να αποκαλύψεις των αριθμό των βιδών που τοποθέτησες στο πάτωμα της 288, και μετά να θέσουμε το θέμα σε ανοιχτή ψηφοφορία! 2)Για το περιβόητο θέμα του Bf-109, σου θυμίζω οτι δεν έχει αποδειχθεί ακόμη τίποτε, και οτι θα αποδείξω στο Εφετείο οτι για την άτυχη στιγμή δεν έφταιγα εγώ αλλά η ύπουλη η βαρύτητα! 3)Για την διεθνή αναγνώριση της δουλειάς σου (που είμαι σε θέση να γνωρίζω οτι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει), συμφωνώ απολύτως με τον Αλέξη που το επισήμανε, και πραγματικά έχω να πω μόνον αυτό: Και όχι μόνον για την ποιότητα της δουλειάς, αλλά και για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις αυτή την αναγνώριση! Καλό κουράγιο με το θηρίο, και μην ανησυχείς, αν δω καμιά ατέλεια, θα σου την επισημάνω αμέσως!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Nov 7, 2016 12:23:23 GMT 2
Γιώργο μιλάμε για ΤΟ εγχείριμα φίλε...
Το αποτέλεσμα το δικό σου, έτσι και αλλιώς μουσειακό θα ήταν...οπότε νο γουορις!
Αναμένω την εκκίνηση!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 10, 2016 20:31:40 GMT 2
Nek, 1)Θα σε μπανάρω γιατί αποκαλύπτεις απόρρητες (inside) πληροφορίες. 2)Θα σε πάω στο ΣτΕ γιατί γκρέμισες το μπου φου μου. 3)Αφήστε τις σαχλαμάρες, σιγά τα ωά. Εδώ δεν μπορούμε να πείσουμε τον μπέμπη μας να κοιμηθεί μια ώρα, μήπως ρημαδομοντελίσουμε. Η διεθνή αναγνώριση μας έφαγε!!! Αλεξ, πέρα από την πλάκα, μεγάλο κιτ, μεγάλος μπελάς. Αρχινημένο κιτ, ακόμη μεγαλύτερος. Άσε που πρέπει να είναι ασφαλές φτιαγμένο (τανκ λέμε), για να ταξιδέψει πίσω στο τζέρμανι...
|
|