Honda "2-play" [T-360 + N-360] (ARII 1/32) COMPLETED
Aug 7, 2012 13:27:40 GMT 2
Post by nektarios on Aug 7, 2012 13:27:40 GMT 2
Αγαπητοί συνχομπίστες, χαίρετε!
Τώρα που η Honda είναι «στα πάνω της» στα cars w.i.p. του forum (McLaren-Honda ΜΡ 4/4 του Δημήτρη και αγωνιστικό NSX του Χρήστου), είπα να συμμετάσχω κι εγώ με «κάτι από Honda», και ειδικότερα με μια κατασκευή «2 σε 1»… ;D
Πρόκειται για τα Τ-360 και Ν-360, που αποτελούν τους 2 από τους 3 «προπάτορες» όλων των τετράτροχων οχημάτων της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το Τ-360 (1963) είναι το πρώτο τετράτροχο (φορτηγάκι) Honda παραγωγής, ακολούθησε το Ν-360 ως το πρώτο οικογενειακό της αυτοκίνητο (1967), ενώ παρεμβλήθηκε το S-500 (1963), που αποτέλεσε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της εταιρίας. Τα Τ-360 και Ν-360, όπως επίσης και το S-500 [στην αρχική / πειραματική του έκδοση, ως S-360] αλλά και το Vamos [ανοιχτό τετραθέσιο όχημα ελεύθερου χρόνου, που κυκλοφόρησε το 1970], μοιράζονταν τον ίδιο κινητήρα (356 c.c., 30 h.p. / 8.000 r.p.m.), εξελιγμένο από το Τμήμα Μοτοσυκλετών της εταιρίας, εξ ού και ο χαρακτηριστικός ήχος των κινητήρων τους, ειδικά όταν «σκαρφάλωναν στα κόκκινα»!
Τα 2 μοντέλα είναι της παλιάς γιαπωνέζικης εταιρίας ARII, στην 1/32, με μήκος περίπου 9 cm έκαστο… Αν και πολύ παλιά κιτ (άγνωστης χρονολογίας παραγωγής), εντούτοις έχουν ικανοποιητική - για τα δικά μου πάντοτε μέτρα - λεπτομέρεια για την κλίμακά τους, ενώ και η εφαρμογή τους δείχνει εκ πρώτης όψεως αρκετά καλή. Ένα θέμα είναι τα αρκετά χοντροφτιαγμένα εξαρτήματα (για παράδειγμα, το διαφανές πλαστικό των παραθύρων του Ν-360 είναι «αλεξίσφαιρων προδιαγραφών», με πάχος περίπου 2 χιλιοστών… ), αλλά νομίζω ότι δεν θα αντιμετωπίσω ιδιαίτερες δυσκολίες. Άλλωστε, έχω αποφασίσει να φτιαχτούν σχεδόν ΟΟΒ και με τους ελάχιστους απαιτούμενους κόπο και χρόνο.
T-360
N-360
Τέλος, να αναφέρω ότι τα δυο κιτ βρίσκονται πολύ εύκολα στο Διαδίκτυο (μάλιστα, το Ν-360 κυκλοφορεί και σε αγωνιστική έκδοση, που μοιάζει λίγο με το παλιό θρυλικό Mini), είναι δε και πολύ φθηνά, γύρω στα 10 ευρώ έκαστο, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια καλοκαιριού σε όλους!
Τώρα που η Honda είναι «στα πάνω της» στα cars w.i.p. του forum (McLaren-Honda ΜΡ 4/4 του Δημήτρη και αγωνιστικό NSX του Χρήστου), είπα να συμμετάσχω κι εγώ με «κάτι από Honda», και ειδικότερα με μια κατασκευή «2 σε 1»… ;D
Πρόκειται για τα Τ-360 και Ν-360, που αποτελούν τους 2 από τους 3 «προπάτορες» όλων των τετράτροχων οχημάτων της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το Τ-360 (1963) είναι το πρώτο τετράτροχο (φορτηγάκι) Honda παραγωγής, ακολούθησε το Ν-360 ως το πρώτο οικογενειακό της αυτοκίνητο (1967), ενώ παρεμβλήθηκε το S-500 (1963), που αποτέλεσε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της εταιρίας. Τα Τ-360 και Ν-360, όπως επίσης και το S-500 [στην αρχική / πειραματική του έκδοση, ως S-360] αλλά και το Vamos [ανοιχτό τετραθέσιο όχημα ελεύθερου χρόνου, που κυκλοφόρησε το 1970], μοιράζονταν τον ίδιο κινητήρα (356 c.c., 30 h.p. / 8.000 r.p.m.), εξελιγμένο από το Τμήμα Μοτοσυκλετών της εταιρίας, εξ ού και ο χαρακτηριστικός ήχος των κινητήρων τους, ειδικά όταν «σκαρφάλωναν στα κόκκινα»!
Τα 2 μοντέλα είναι της παλιάς γιαπωνέζικης εταιρίας ARII, στην 1/32, με μήκος περίπου 9 cm έκαστο… Αν και πολύ παλιά κιτ (άγνωστης χρονολογίας παραγωγής), εντούτοις έχουν ικανοποιητική - για τα δικά μου πάντοτε μέτρα - λεπτομέρεια για την κλίμακά τους, ενώ και η εφαρμογή τους δείχνει εκ πρώτης όψεως αρκετά καλή. Ένα θέμα είναι τα αρκετά χοντροφτιαγμένα εξαρτήματα (για παράδειγμα, το διαφανές πλαστικό των παραθύρων του Ν-360 είναι «αλεξίσφαιρων προδιαγραφών», με πάχος περίπου 2 χιλιοστών… ), αλλά νομίζω ότι δεν θα αντιμετωπίσω ιδιαίτερες δυσκολίες. Άλλωστε, έχω αποφασίσει να φτιαχτούν σχεδόν ΟΟΒ και με τους ελάχιστους απαιτούμενους κόπο και χρόνο.
T-360
N-360
Τέλος, να αναφέρω ότι τα δυο κιτ βρίσκονται πολύ εύκολα στο Διαδίκτυο (μάλιστα, το Ν-360 κυκλοφορεί και σε αγωνιστική έκδοση, που μοιάζει λίγο με το παλιό θρυλικό Mini), είναι δε και πολύ φθηνά, γύρω στα 10 ευρώ έκαστο, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια καλοκαιριού σε όλους!