Honda Vamos 1970 (Nichimo, 1/20)
Jul 4, 2012 9:47:07 GMT 2
Post by nektarios on Jul 4, 2012 9:47:07 GMT 2
Φίλοι μου, χαίρετε!
Το όχημα με το οποίο συμμετέχω στο G.B. ενδέχεται κάποιοι να μην το γνωρίζετε. [Όπως δεν το γνώριζα κι εγώ, μέχρι που ο Admin «ξετρύπωσε» το κιτ στο ebay και μου πρότεινε να το αποκτήσω…]
Πρόκειται για το Honda “Vamos”, ένα μικροσκοπικό πολυμορφικό όχημα ελεύθερου χρόνου με χρονολογία πρώτης κυκλοφορίας το 1970. Τα πίσω καθίσματα του οχήματος ήταν προσθαφαιρούμενα, ενώ, εκτός από την cabrio «εκδοχή», υπήρχαν και 2 διαμορφώσεις canvas top: κάλυψη είτε μόνο της πρώτης σειράς καθισμάτων, είτε και των δυο σειρών. Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του οχήματος είναι ότι δεν διέθετε πόρτες, αλλά μόνο μια μεταλλική περιμετρική μπάρα, που εξασφάλιζε στους επιβάτες μια ελάχιστη ασφάλεια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά (ό,τι κατάφερα να βρω, δηλαδή…) :
Κινητήρας στο κέντρο, δικύλινδρος, αερόψυκτος, SOHC, κυβισμός 356 κ.εκ., κίνηση πίσω.
Διαστάσεις: μήκος 2,99 μ., πλάτος 1,29 μ., ύψος 1,65 μ.
Το μοντέλο είναι της εταιρίας Nichimo, κλίμακας 1:20, με έτος κατασκευής άγνωστο αλλά πιθανότατα πολύ κοντά στο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα να γίνει motorized (οι μπαταρίες δεν συμπεριλαμβάνονται! ;D). Αποτελείται από λίγα κομμάτια - άλλωστε και το πραγματικό όχημα ήταν τελείως «σπαρτιάτικο» - , έχει ικανοποιητική λεπτομέρεια, και φαίνεται απλό και απροβλημάτιστο στην κατασκευή. Εκ πρώτης όψεως, τα μόνα προβλήματα που θα αντιμετωπίσω είναι οι δισέλιδες οδηγίες σε - ομολογουμένως άπταιστα - γιαπωνέζικα αλλά χωρίς καμία αναφορά στον προτεινόμενο χρωματισμό, καθώς και η παντελής έλλειψη χαλκομανιών, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα κυρίως στον πίνακα οργάνων… Τέλος, δυστυχώς δεν υπάρχει και κουκούλα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Sayonara!
Το όχημα με το οποίο συμμετέχω στο G.B. ενδέχεται κάποιοι να μην το γνωρίζετε. [Όπως δεν το γνώριζα κι εγώ, μέχρι που ο Admin «ξετρύπωσε» το κιτ στο ebay και μου πρότεινε να το αποκτήσω…]
Πρόκειται για το Honda “Vamos”, ένα μικροσκοπικό πολυμορφικό όχημα ελεύθερου χρόνου με χρονολογία πρώτης κυκλοφορίας το 1970. Τα πίσω καθίσματα του οχήματος ήταν προσθαφαιρούμενα, ενώ, εκτός από την cabrio «εκδοχή», υπήρχαν και 2 διαμορφώσεις canvas top: κάλυψη είτε μόνο της πρώτης σειράς καθισμάτων, είτε και των δυο σειρών. Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του οχήματος είναι ότι δεν διέθετε πόρτες, αλλά μόνο μια μεταλλική περιμετρική μπάρα, που εξασφάλιζε στους επιβάτες μια ελάχιστη ασφάλεια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά (ό,τι κατάφερα να βρω, δηλαδή…) :
Κινητήρας στο κέντρο, δικύλινδρος, αερόψυκτος, SOHC, κυβισμός 356 κ.εκ., κίνηση πίσω.
Διαστάσεις: μήκος 2,99 μ., πλάτος 1,29 μ., ύψος 1,65 μ.
Το μοντέλο είναι της εταιρίας Nichimo, κλίμακας 1:20, με έτος κατασκευής άγνωστο αλλά πιθανότατα πολύ κοντά στο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, υπάρχει μάλιστα και η δυνατότητα να γίνει motorized (οι μπαταρίες δεν συμπεριλαμβάνονται! ;D). Αποτελείται από λίγα κομμάτια - άλλωστε και το πραγματικό όχημα ήταν τελείως «σπαρτιάτικο» - , έχει ικανοποιητική λεπτομέρεια, και φαίνεται απλό και απροβλημάτιστο στην κατασκευή. Εκ πρώτης όψεως, τα μόνα προβλήματα που θα αντιμετωπίσω είναι οι δισέλιδες οδηγίες σε - ομολογουμένως άπταιστα - γιαπωνέζικα αλλά χωρίς καμία αναφορά στον προτεινόμενο χρωματισμό, καθώς και η παντελής έλλειψη χαλκομανιών, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα κυρίως στον πίνακα οργάνων… Τέλος, δυστυχώς δεν υπάρχει και κουκούλα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Sayonara!