Nissan Skyline GTR R34 Nismo Z Tune -Tamiya- 1:24
Oct 19, 2021 13:29:41 GMT 2
Post by nikostheo on Oct 19, 2021 13:29:41 GMT 2
Καλησπέρα άλλη μια μέρα άλλο ένα GTR στον πάγκο, δεν είχα σκοπό να πω την αλήθεια να το ξεκινήσω τώρα αλλά εφόσον στο φόρουμ ήδη κατασκευάζεται ένα NSX είπα να κάνω αυτό πρώτα .
Nissan Skyline BNR34 GTR Nismo Z Tune λοιπόν από την Tamiya.
H χρόνια είναι 2000 και ενώ διεξάγεται το Nismo festival η ομώνυμη εταιρεία παρουσιάζει ένα γυμνό racecar 600 ίππων με τον κινητήρα Ζ1 RB28 όπου κατασπαράζει και διαλύει στις δοκιμές όλα τα παρευρισκόμενα βελτιωμένα GTR και το κοινό έχει ενθουσιαστεί.
Τον επόμενο χρόνο το πρότζεκτ εξελίσσεται, άλλαξαν την εξάτμιση προσθέτοντας ότι ήταν απαραίτητο για να μπορεί το αυτοκίνητο να περνάει τους κανονισμούς ρύπων.
Ο κινητήρας αλλάχτηκε και την θέση του πήρε ο Z2 ένας πάλι υπέρκυβισμενος στα 2.8 RB με απόδοση 500 αλόγων ώστε να είναι πιο ανθεκτικός. Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιήθηκε στο Falken R34 GT-R το 2003 & 4 στις 24ωρες του Nürbugring όπου βγήκε 5ο στην κατάταξη πίσω από πολύ πιο καινούργια και βελτιωμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Στην συνέχεια είχε σειρά το σασί και μαζί και η ανάρτηση τα οποία στάλθηκαν στο Nordschleife, όπου ξεκίνησε η ανάπτυξη τους από οδηγούς αγώνων που είχαν προσλάβει ώστε να μπορέσουν να το κάνουν να είναι το καλύτερο αλλά και πιο ιδιαίτερο ώστε να ξεχωρίζει απ' όλα τα υπόλοιπα GTR.
Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην τελική του μορφή το 2005. Συνολικά 19 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στα ίδια spec με το πρωτότυπο, ο αριθμός δεν είναι τυχαίος μιας και η Nismo το 2005 γιόρταζε 20 χρόνια βελτίωσης των GTR. 13 V spec βρήκε και αγόρασε η Nismo Omori όπου έπρεπε να είναι πλήρως εργοστασιακά και να έχουν κάτω από 30.000χλμ. Τα υπόλοιπα 6 τα δώρισαν οι ιδιοκτήτες τους ώστε να μετατραπούν σε Z tune. Όλα βάφτηκαν με τον κωδικό χρώματος KY0 Z-Tune Silver, εκτός από ένα που ο ιδιοκτήτης που το δώρισε τους παρακαλούσε ΕΝΑΝ χρόνο να το αφήσουν στο εργοστασιακό χρώμα του. Το οποίο φυσικά δεν ήταν άλλο από το midnight purple III καθιστώντας το, το πιο σπάνιο απ' όλα. (Αν και αργότερα ένα συνεργείο της Αυστραλίας βρήκε και αγόρασε το Z Tune #15 και το έστειλε για ανακατασκευή στην Nismo omori όπου με έναν ανεξήγητο τρόπο ($$$$$) βάφτηκε και αυτό MPIII).
Μερικές βελτιώσεις όπου έγιναν σε ολόκληρο το αυτοκίνητο σε σχέση με ένα απλό V spec:
-Κορμός RRR που σημαίνει πολύ πιο χοντρά τοιχώματα στους κυλίνδρους πιο στιβαρό και από τα πασίγνωστα Ν1.
-Υπερκυβισμενος στα 2.8 με 500 άλογα και 55kgm χάρις στα βελτιωμένα IHI turbo και πολλαπλές εξαγωγής και την εισαγωγή από τα GT500 GT αυτοκίνητα.
-Οι εμπρόσθιοι και πίσω θόλοι ενισχυθήκαν με Carbon το ίδιο και το πάτωμα γύρω από το τούνελ του σασμάν. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο έγινε πιο στιβαρό με μεγαλύτερη ακαμψία και δεν χρειάστηκε να μπει roll cage για την επίτευξη όλων αυτών.
-Η αεροτομή ο προφυλακτήρας τα φαρδύτερα φτερά και το καπό είναι και αυτά εξολοκλήρου από Carbon. Όλα μαζί συνέβαλαν στο να ζυγίζει το αυτοκίνητο ακριβώς τα ίδια κιλά με ένα απλό V spec (δλδ 1600).
-Τα φρένα τα ανέλαβε η Brembo εξοπλίζοντας το με 6πιστονα εμπρός και 4πιστονα πίσω.
-Η ανάρτηση είναι από την Sachs.
-Ο πίσω diffuser αφαιρέθηκε και μπήκαν δύο ψυγεία λαδιού με ξεχωριστές αντλίες για το πίσω διαφορικό και το σασμάν. Το 1.5 μπλοκέ εμπρός έκανε την επικοινωνία με τα εμπρόσθια λάστιχα όσο καλύτερα μπορούσε με το να σκληραίνει όσο πιο πολύ έστριβες το τιμόνι. Το ATTESA E-TS σύστημα μετάδοσης επαναπρογραμματίστηκε και αντί να αφήνει το αυτοκίνητο να βγαίνει με λίγο ανάποδο τιμόνι και πατημένο γκάζι τώρα με το να στέλνει περισσότερη ροπή στους εμπρόσθιους τροχούς το αυτοκίνητο απλά ήταν πάνω σε ράγες τρένου.
-Τέλος το εσωτερικό αναβαθμίστηκε με δέρμα και alcantara. Αρχική τιμή είχε 16.9εκ yen δλδ 127 και κάτι ψιλά χιλ ευρώ. Πλέον η τιμή τους ανέρχεται πάνω από 400 χιλιάδες και υπάρχει και μια φήμη ότι πρόσφατα αντάλλαξε χέρια ένα για 2 εκατομμύρια αλλα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι.
Περί του πρότζεκτ τώρα. Αποφάσισα να μην φτιάξω ένα κλασσικό Z tune σε κανένα από τα παραπάνω χρώματα που ανέφερα μιας και θα γίνει αργότερα στο μέλλον αυτό και θέλω να κάνω χρήση φωτοχαραγμενων και αερογραφου. Οπότε για το τωρινό πρότζεκτ θα κάνω ένα AR2 Active red R34 GTR -Z tune- look το οποίο υπάρχει και κυκλοφορεί ένα στην Μελβούρνη. Δυστυχώς δεν έχω κάνει καμία προεργασία διότι μου έπεσε λίγο ξαφνική η αλλαγή του καιρού και είμαι ένα ψιλό χάλι αλλά πιστεύω ότι θα ξεκινήσει σύντομα. Ο λόγος που ξεκίνησα το thread ήταν γιατί ήθελα να μοιραστώ την ιστορία του αυτοκινήτου και κυρίως για να με βοηθήσετε να αποφασίσω ποια απόχρωση από τα κόκκινα spray της Tamiya είναι το πιο κοντινό στο active red. Επίσης ψάχνω να χρησιμοποιήσω και τις ίδιες ζάντες που φοράει το κανονικό αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες. Και έχω βρει ένα σετ BBS LM 19' από την scale production. Αλλά σκεφτόμουν μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιο μέλος με την εκτύπωση τους σε ρητίνη για να είναι ακριβώς όπως της θέλω εγώ. Αυτά για την ώρα, ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα μου και αναμενω με αγωνία την βοήθεια σας !
Nissan Skyline BNR34 GTR Nismo Z Tune λοιπόν από την Tamiya.
H χρόνια είναι 2000 και ενώ διεξάγεται το Nismo festival η ομώνυμη εταιρεία παρουσιάζει ένα γυμνό racecar 600 ίππων με τον κινητήρα Ζ1 RB28 όπου κατασπαράζει και διαλύει στις δοκιμές όλα τα παρευρισκόμενα βελτιωμένα GTR και το κοινό έχει ενθουσιαστεί.
Τον επόμενο χρόνο το πρότζεκτ εξελίσσεται, άλλαξαν την εξάτμιση προσθέτοντας ότι ήταν απαραίτητο για να μπορεί το αυτοκίνητο να περνάει τους κανονισμούς ρύπων.
Ο κινητήρας αλλάχτηκε και την θέση του πήρε ο Z2 ένας πάλι υπέρκυβισμενος στα 2.8 RB με απόδοση 500 αλόγων ώστε να είναι πιο ανθεκτικός. Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιήθηκε στο Falken R34 GT-R το 2003 & 4 στις 24ωρες του Nürbugring όπου βγήκε 5ο στην κατάταξη πίσω από πολύ πιο καινούργια και βελτιωμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Στην συνέχεια είχε σειρά το σασί και μαζί και η ανάρτηση τα οποία στάλθηκαν στο Nordschleife, όπου ξεκίνησε η ανάπτυξη τους από οδηγούς αγώνων που είχαν προσλάβει ώστε να μπορέσουν να το κάνουν να είναι το καλύτερο αλλά και πιο ιδιαίτερο ώστε να ξεχωρίζει απ' όλα τα υπόλοιπα GTR.
Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην τελική του μορφή το 2005. Συνολικά 19 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στα ίδια spec με το πρωτότυπο, ο αριθμός δεν είναι τυχαίος μιας και η Nismo το 2005 γιόρταζε 20 χρόνια βελτίωσης των GTR. 13 V spec βρήκε και αγόρασε η Nismo Omori όπου έπρεπε να είναι πλήρως εργοστασιακά και να έχουν κάτω από 30.000χλμ. Τα υπόλοιπα 6 τα δώρισαν οι ιδιοκτήτες τους ώστε να μετατραπούν σε Z tune. Όλα βάφτηκαν με τον κωδικό χρώματος KY0 Z-Tune Silver, εκτός από ένα που ο ιδιοκτήτης που το δώρισε τους παρακαλούσε ΕΝΑΝ χρόνο να το αφήσουν στο εργοστασιακό χρώμα του. Το οποίο φυσικά δεν ήταν άλλο από το midnight purple III καθιστώντας το, το πιο σπάνιο απ' όλα. (Αν και αργότερα ένα συνεργείο της Αυστραλίας βρήκε και αγόρασε το Z Tune #15 και το έστειλε για ανακατασκευή στην Nismo omori όπου με έναν ανεξήγητο τρόπο ($$$$$) βάφτηκε και αυτό MPIII).
Μερικές βελτιώσεις όπου έγιναν σε ολόκληρο το αυτοκίνητο σε σχέση με ένα απλό V spec:
-Κορμός RRR που σημαίνει πολύ πιο χοντρά τοιχώματα στους κυλίνδρους πιο στιβαρό και από τα πασίγνωστα Ν1.
-Υπερκυβισμενος στα 2.8 με 500 άλογα και 55kgm χάρις στα βελτιωμένα IHI turbo και πολλαπλές εξαγωγής και την εισαγωγή από τα GT500 GT αυτοκίνητα.
-Οι εμπρόσθιοι και πίσω θόλοι ενισχυθήκαν με Carbon το ίδιο και το πάτωμα γύρω από το τούνελ του σασμάν. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο έγινε πιο στιβαρό με μεγαλύτερη ακαμψία και δεν χρειάστηκε να μπει roll cage για την επίτευξη όλων αυτών.
-Η αεροτομή ο προφυλακτήρας τα φαρδύτερα φτερά και το καπό είναι και αυτά εξολοκλήρου από Carbon. Όλα μαζί συνέβαλαν στο να ζυγίζει το αυτοκίνητο ακριβώς τα ίδια κιλά με ένα απλό V spec (δλδ 1600).
-Τα φρένα τα ανέλαβε η Brembo εξοπλίζοντας το με 6πιστονα εμπρός και 4πιστονα πίσω.
-Η ανάρτηση είναι από την Sachs.
-Ο πίσω diffuser αφαιρέθηκε και μπήκαν δύο ψυγεία λαδιού με ξεχωριστές αντλίες για το πίσω διαφορικό και το σασμάν. Το 1.5 μπλοκέ εμπρός έκανε την επικοινωνία με τα εμπρόσθια λάστιχα όσο καλύτερα μπορούσε με το να σκληραίνει όσο πιο πολύ έστριβες το τιμόνι. Το ATTESA E-TS σύστημα μετάδοσης επαναπρογραμματίστηκε και αντί να αφήνει το αυτοκίνητο να βγαίνει με λίγο ανάποδο τιμόνι και πατημένο γκάζι τώρα με το να στέλνει περισσότερη ροπή στους εμπρόσθιους τροχούς το αυτοκίνητο απλά ήταν πάνω σε ράγες τρένου.
-Τέλος το εσωτερικό αναβαθμίστηκε με δέρμα και alcantara. Αρχική τιμή είχε 16.9εκ yen δλδ 127 και κάτι ψιλά χιλ ευρώ. Πλέον η τιμή τους ανέρχεται πάνω από 400 χιλιάδες και υπάρχει και μια φήμη ότι πρόσφατα αντάλλαξε χέρια ένα για 2 εκατομμύρια αλλα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι.
Περί του πρότζεκτ τώρα. Αποφάσισα να μην φτιάξω ένα κλασσικό Z tune σε κανένα από τα παραπάνω χρώματα που ανέφερα μιας και θα γίνει αργότερα στο μέλλον αυτό και θέλω να κάνω χρήση φωτοχαραγμενων και αερογραφου. Οπότε για το τωρινό πρότζεκτ θα κάνω ένα AR2 Active red R34 GTR -Z tune- look το οποίο υπάρχει και κυκλοφορεί ένα στην Μελβούρνη. Δυστυχώς δεν έχω κάνει καμία προεργασία διότι μου έπεσε λίγο ξαφνική η αλλαγή του καιρού και είμαι ένα ψιλό χάλι αλλά πιστεύω ότι θα ξεκινήσει σύντομα. Ο λόγος που ξεκίνησα το thread ήταν γιατί ήθελα να μοιραστώ την ιστορία του αυτοκινήτου και κυρίως για να με βοηθήσετε να αποφασίσω ποια απόχρωση από τα κόκκινα spray της Tamiya είναι το πιο κοντινό στο active red. Επίσης ψάχνω να χρησιμοποιήσω και τις ίδιες ζάντες που φοράει το κανονικό αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες. Και έχω βρει ένα σετ BBS LM 19' από την scale production. Αλλά σκεφτόμουν μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιο μέλος με την εκτύπωση τους σε ρητίνη για να είναι ακριβώς όπως της θέλω εγώ. Αυτά για την ώρα, ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα μου και αναμενω με αγωνία την βοήθεια σας !