Lamborghini Huracán LP 610-4, 1:8 by Pocher
Oct 7, 2018 13:05:29 GMT 2
Post by konstantinf on Oct 7, 2018 13:05:29 GMT 2
Καλημέρα φίλοι μου
Ξεκινάει σήμερα η χειμωνιάτικη κατασκευή 2018-2019 με ένα εμβληματικό όχημα, την Lamborghini Huracán LP 610-4 της Pocher στην κλίμακα 1:8 (what else, που λέει και ο George (ο Clooney όχι ο Tziafas)…), το "Supercar of the Year 2014", σύμφωνα με το αυτοκινητιστικό περιοδικό Top Gear.
Η Huracán (Ισπανικά: Τυφώνας) είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με το οποίο η Lamborghini αντικατέστησε την πρώην ναυαρχίδα της V10, την Gallardo. Πρόκειται για το «μικρό» αδερφάκι της σημερινής ναυαρχίδας, της V12 Aventador. H Huracán έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την άνοιξη του 2014 και βγήκε στην αγορά λίγες εβδομάδες μετά. Ο τύπος LP 610-4 υποδηλώνει την θέση του κινητήρα (LP = Longitudinale Posteriore = κατά μήκος, πίσω), την ιπποδύναμη (610 ίππους) και την κίνηση στους 4 τροχούς. Το ίδιο το όνομα Huracán είναι εμπνευσμένο από έναν ισπανικό ταύρο για ταυρομαχίες, περίφημο για το θάρρος του, που αγωνίστηκε το 1879. Ονόματα ιστορικών ταύρων για ταυρομαχίες χρησιμοποιήθηκαν παραδοσιακά για πολλά μοντέλα της Lamborghini. Αλλά βασικά Huracán είναι ο Θεός του ανέμου, της θύελλας και της φωτιάς που λάτρευαν οι Μάγια.
Οι καινοτομίες σε σχέση με την Gallardo περιλαμβάνουν φώτα αποκλειστικά με LED, μια έγχρωμη οθόνη TFT 12.3 ιντσών με τα όργανα, εσωτερικές ταπετσαρίες από δέρμα Nappa και Alcantara, νέο ντιζάιν του πάνελ οροφής και της κονσόλας, διαστρωματωμένο απ’ ευθείας ψεκασμό (Iniezione Diretta Stratificata, IDS, στην ουσία μια προσαρμοσμένη εκδοχή του αντίστοιχου συστήματος της μητρικής Audi), τεχνολογία Stop & Start ώστε ο κινητήρας να πληροί τις προδιαγραφές EU6 για εκπομπές καυσαερίων (ωστόσο ο κινητήρας εκπέμπει 290 g CO2/km, αλλά ποιος τα κοιτάει τώρα αυτά…), αυτόματο κιβώτιο διπλού δίσκου LDF (= Lamborghini Doppia Frizione) 7 ταχυτήτων με 3 επιλογές οδηγητικού στυλ (STRADA, SPORT και CORSA), ζάντες 20 ιντσών, δισκόφρενα CC (carbon-ceramic), και, σαν έξτρα, μεταβλητό σύστημα διεύθυνσης LDS (= Lamborghini Dynamic Steering) και ηλεκτρομαγνητικά αμορτισέρ MagneRide. Πολλά από αυτά τα συστήματα τα βρίσκουμε ήδη και στην Aventador.
Δυο λόγια για τα τεχνικά χαρακτηριστικά: Βάρος (κενό) 1 422 kg, μικτή κατανάλωση 17,8/9,4/12,5 L/100 km, μήκος 4,46 m, πλάτος 1,93 m, ύψος 1,17 m, μεταξόνιο 2,62 m, μετατρόχιο (μπρος/πίσω) 1,67 / 1,62 m, χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ 110 λίτρα.
Χάρη στην εντυπωσιακή ισχύ του κινητήρα των 5,2 λίτρων (610 ίπποι) και την ροπή των 560 Nm, η θεωρητική μεγίστη ταχύτητα είναι 325 km/h. Η Huracán επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και από 0 στα 200 km/h σε 9,9 δευτερόλεπτα. Οι βασικοί ανταγωνιστές της είναι η McLaren 650S (καθώς και η 720S), το Audi R8, η Ferrari 458 Speciale και η 488 GTB. Εκτός από την LP 610-4, με την πάροδο του χρόνου παρουσιάστηκαν μοντέλα με ηπιότερους και δυνατότερους κινητήρες (LP 580-2 και LP 640-4 Performante, αντίστοιχα), ανοιχτές εκδοχές (Spyder) των 640, 610 και 580, και αγωνιστικές εκδοχές (LP 620-2 Super Trofeo και GT3).
Αξιοσημείωτη είναι και η εκδοχή LP 610-4 Polizia, ένα σπέσιαλ περιπολικό που κατασκευάστηκε ειδικά για την Ιταλική κρατική αστυνομία και αντικατέστησε τις δύο Gallardo που χρησιμοποιούσε η Ιταλική τροχαία και που καταστράφηκαν στη διάρκεια μιας περιπολίας. Αυτό το μοντέλο έχει διάφορα αποκλειστικά χαρακτηριστικά, όπως το γαλανό χρώμα με λευκές λωρίδες στο αμάξωμα, σύστημα βίντεο στο μέσο της καμπίνας και κάμερα δίπλα στο καθρεφτάκι, κομπιούτερ της αστυνομίας, σύστημα ηχογράφησης πίσω από τα καθίσματα, οπλοθήκες, σύστημα ψύξης στο πορτ-μπαγκάζ (για τη μεταφορά οργάνων προς μεταμόσχευση) και απινιδωτή.
Η τιμή εκκίνησης της Huracán είναι 180198 € για την 580 κουπέ, ενώ για την 640 Spyder ξεπερνά τα 263000 €. Έξτρα (εκτός από τα προαναφερθέντα LDS και MagneRide) περιλαμβάνουν βελτιώσεις του σαλονιού, σπέσιαλ χρωματισμούς, και διάφορα κομμάτια του κινητήρα και του αμαξώματος από ανθρακόνημα αντί για αλουμίνιο και μπορούν να φτάσουν άλλες 30000 €.
Στις 13 Μαρτίου 2018 η Lamborghini ανακοίνωσε την παραγωγή του 10000οστού κομματιού, μιας Huracán LP 640-4 Performante χρώματος Verde Mantis. Έτσι η Huracán έγινε το δεύτερο πιο πουλημένο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, πίσω από την προκάτοχο της Gallardo.
Το κιτ της Pocher (προς το παρόν το τελευταίο που κυκλοφόρησε η εταιρία το 2016) με περισσότερα από 800 κομμάτια θεωρείται απ’ όσους το κατασκεύασαν ήδη πολύ πιο πετυχημένο από το Aventador. Η πορεία θα δείξει… Για την κατασκευή θα χρησιμοποιήσω την κόκκινη εκδοχή (Rosso Mars) με βελτιωτικά της Tremonia (κυρίως PE για δισκόφρενα και αλουμίνια του σαλονιού) και βέβαια το CD με οδηγίες για τις κακοτοπιές του Paul Koo, καθώς, απ’ ό,τι λένε στο διαδίκτυο, οι έντυπες οδηγίες του κιτ βρίθουν λαθών. Προς το παρόν σας αφήνω με τις συνήθεις φωτογραφίες του ξεαμπαλαρίσματος και ελπίζω να έχω σύντομα το πρώτο update.