|
Post by pkout on Jul 16, 2017 14:47:41 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους, Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα οχήματα που πάτησαν τις ρόδες τους σε αυτό τον πλανήτη είναι αναμφίβολα το Land Rover (το ορθόδοξο). Με 4 διακριτές εκδόσεις (Series I-II-III και Defender), αλλά διατηρώντας το βασικό σχήμα του αναλλοίωτο, έμεινε στην παραγωγή για σχεδόν 70 χρόνια και ρόλλαρε πάνω σε όλες τις επιφάνειες που έχει να προσφέρει ο πλανήτης μας. Μερικές πληροφορίες για όλες τις εκδόσεις, από την φίλη μας wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Seriesen.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_DefenderΟι χρήσεις του, στις σχεδόν 7 δεκαετίες παραγωγής είναι αναρίθμητες, αλλά για τους λάτρεις της αυτοκίνησης και της περιπέτειας μία είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστή, και δεν είναι άλλη από το όχημα που λάμβανε μέρος στην περιπέτεια του Camel Trophy. en.wikipedia.org/wiki/Camel_TrophyΤο Land Rover Defender 110 με χαρακτηριστικά Camel Trophy (αλλά και δημιουργική ασάφεια), θα με απασχολήσει για το υπόλοιπο καλοκαίρι, σε μια γρήγορη σκρατσοκατασκευή χωρίς πολλά τζιτζιμπλίκια. Η μέχρι τώρα εμπειρία με το Fiat και το τετράγωνο σχήμα του 110 βοήθησαν σημαντικά στην πρόοδο των εργασιών, οι οποίες έχουν φτάσει σε σημαντικό ποσοστό ολοκλήρωσης σε μόλις 2 εβδομάδες. (λέγοντας ολοκλήρωση εννοώ να φτάσουν μέχρι το πρώτο αστάρωμα με όσο το δυνατόν λιγότερες διορθώσεις) Η κατασκευή χωρίστηκε σε 4 κατηγορίες: -Αμάξωμα -Εσωτερικό (ο σκελετός του) -Σασί -Παρελκόμενα (καθίσματα, ταμπλό, σχάρες οροφής, μετάδοση κλπ) Η παρουσίαση των εργασιών θα γίνεται συνοπτικά (είπαμε mini-wip), καθώς, έως τώρα δεν παρουσιάζουν κάποιο ιδιαίτερο μοντελιστικό ενδιαφέρον, με την σειρά να είναι μέτρημα-κόψιμο-τρίψιμο-κόλλημα-τρίψιμο. Παρ' όλα αυτά εαν κάποιος φίλος θέλει κάποια ιδιαίτερη διευκρίνηση για κάποια κατασκευή, εννοείτε ότι είμαι στην διάθεσή του. Κλείνοντας, σε όσους γουστάρουν τις σκρατσιές, προτείνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο μοντέλο που με λίγη προσοχή μπορεί να δώσει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα, εφάμιλλο κανονικού κιτ. Image is for discussion purposes only Σύντομα οι πρώτες εργασίες Καλή εβδομάδα σε όλους
|
|
|
Post by alex78 on Jul 16, 2017 17:21:13 GMT 2
Δώσε πόνο Παύλο, αναμένουμε με αγωνία την παρουσίαση! Λογικά αυτό το κίτ χρησιμοποιείς, σωστά...?
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 16, 2017 17:27:39 GMT 2
Καλό ξεκίνημα και σ' αυτό Παύλο! Σκέφτηκες μήπως τον συνδυασμό με κάποιο κιτ του εμπορίου για επιμέρους κομμάτια (π.χ. κινητήρα);
|
|
|
Post by pkout on Jul 16, 2017 20:00:29 GMT 2
Άλεξ και Κωνσταντίνε ευχαριστώ για την υποδοχή, Άλεξ, θα είναι φουλ σκρατσια και όχι διαφοροποιώντας κάποιο έτοιμο κιτ όπως το ιταλέρι Κωνσταντίνε, αρχικά με ενδιαφέρει να φτιάξω ένα όμορφο αμάξωμα εξωτερικά (και σαν άσκηση εργασίας για το fiat) με χαλαρή διάθεση και χωρίς να προσπαθώ να αποτυπώσω και την παραμικρή λεπτομέρεια. Αν στην πορεία προκύψει ο χρόνος και η διάθεση για κάτι παραπάνω τότε οι βάσεις θα υπάρχουν όπως θα δείτε και στην πορεία.
|
|
|
Post by alex78 on Jul 16, 2017 21:16:00 GMT 2
Άλεξ, θα είναι φουλ σκρατσια και όχι διαφοροποιώντας κάποιο έτοιμο κιτ όπως το ιταλέρι Α. μάλιστα!!! Μας έστειλες για τα καλά βραδιάτικα, άπειρα λοιπόν φίλε....
|
|
|
Post by nektarios on Jul 16, 2017 23:22:51 GMT 2
Παύλε, καλή αρχή κι από μένα! Δεν σου κρύβω οτι κατά καιρούς έχω ψάξει για κιτ στην 1/24 που να γίνεται ΟΟΒ (ή σχεδόν ΟΟΒ...) Camel Trophy, δεν βρήκα τίποτε, αλλά το να φτιάξω κάτι με σκρατσοδουλειά απλά δεν... Οπότε, θα παρακολουθήσω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη δουλειά σου! Έχω όμως κι εγώ την ίδια απορία με τον Αλέξη: Γιατί φουλ σκρατσιά και όχι τροποποίηση κάποιου ήδη υπάρχοντος κιτ; Αφού, ούτως ή άλλως, αν δεν κάνω λάθος όλες οι εκδόσεις τού θρυλικού Land Rover έχουν συμμετάσχει στον εξίσου θρυλικό αγώνα...
|
|
|
Post by pkout on Jul 18, 2017 19:48:49 GMT 2
Άλεξ, θα είναι φουλ σκρατσια και όχι διαφοροποιώντας κάποιο έτοιμο κιτ όπως το ιταλέρι Α. μάλιστα!!! Μας έστειλες για τα καλά βραδιάτικα, άπειρα λοιπόν φίλε.... Άλεξ είναι ανθεκτικό το μικρόβιο (σκρατσιες) που μπήκε στον οργανισμό μου Παύλε, καλή αρχή κι από μένα! Δεν σου κρύβω οτι κατά καιρούς έχω ψάξει για κιτ στην 1/24 που να γίνεται ΟΟΒ (ή σχεδόν ΟΟΒ...) Camel Trophy, δεν βρήκα τίποτε, αλλά το να φτιάξω κάτι με σκρατσοδουλειά απλά δεν... Οπότε, θα παρακολουθήσω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη δουλειά σου! Έχω όμως κι εγώ την ίδια απορία με τον Αλέξη: Γιατί φουλ σκρατσιά και όχι τροποποίηση κάποιου ήδη υπάρχοντος κιτ; Αφού, ούτως ή άλλως, αν δεν κάνω λάθος όλες οι εκδόσεις τού θρυλικού Land Rover έχουν συμμετάσχει στον εξίσου θρυλικό αγώνα... Νεκτάριε τρεις είναι οι βασικοί λόγοι της κατασκευής εκ του μηδενός: -είναι φετιχ -άσκηση εργασίας για το fiat -κάθε είδους χρώματα, βερνίκια και λοιπά μυρωδάτα υλικά έχουν μπαναριστεί από το σπίτι και να προσθέσω ακόμα ένα άβαφο αμάξωμα στα υπάρχοντα μου δεν με πολυενθουσιάζει Πάντως επειδή είσαι εγνωσμένης αξίας σκρατσοχεράς η μέχρι τώρα κατασκευή πάει πολύ στρωτά και σου προτείνω να την δοκιμάσεις Οι μικροδιαφοροποιήσεις του Land Rover είναι άπειρες, για αυτό επέλεξα αυτό το σχέδιο σαν βασικό σημείο αναφοράς Image is for discussion purposes only Πρώτη ενημέρωση στη γρήγορη wip-κατασκευή είναι το σασί το οποίο περιμένει να στοκαριστεί και να προστεθούν κάποιες μικρολεπτομέρειες Image is for discussion purposes only Το μόνο μέρος του σασί που φαίνεται στο ολοκληρωμένο μοντέλο είναι το τελείωμα του, το οποίο έγινε ξεχωριστά και δέχθηκε περισσότερη φροντίδα *** Προσοχή στην μεταφορά των διαστάσεων από την οθόνη του η/υ και του χαρτιού στο πλαστικό για κόψιμο, ελέγχετε πάντα ότι μετρήσατε στο σωστό αρχείο. Λάθος μετρήσεις δίνουν το αποτελεσμα της πιο πάνω φωτο!!!!!! Σας χαιρετώ όλους
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Jul 19, 2017 13:43:16 GMT 2
Καλες κατασκευες Παυλο!
|
|
|
Post by pkout on Jul 19, 2017 18:23:10 GMT 2
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 19, 2017 18:59:10 GMT 2
Πολύ ωραία προχωράει Παύλο, έχεις πάρει το κολάι της σκρατς κατασκευής! Μπράβο και καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 19, 2017 22:00:10 GMT 2
Τι κάνεις ρε Χριστιανέ!!! Καλή επιτυχία Παύλο. Εγώ θα έπαιρνα και το κιτ της ιταλέρι για κάποια βασικά (τροχούς, ρόδες, πίνακα οργάνων κλπ)...
|
|
|
Post by alex78 on Jul 20, 2017 18:50:59 GMT 2
Πειστικότατη η δουλειά σου Παύλο, καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by pkout on Jul 23, 2017 20:30:13 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους, Κωνσταντίνε, Γιώργο και Αλεξ σας ευχαριστώ. Το κακό με το ιταλέρι είναι ότι δεν μου αρέσουν καθόλου τα λάστιχα του (είναι και 5) ενώ χρειάζομαι 6 τεμάχια. Όταν φτάσουμε εκεί αποφασίσω τι θα κάνω. ακόμα μια γρήγορη παρουσίαση στο πιο ενδιαφέρον και ορατό κομμάτι ........ το αμάξωμα Οι εργασίες γίνονται ταυτόχρονα σε όλο το αμάξωμα με σβέλτους ρυθμούς (όταν βρίσκω χρόνο) για αυτό και οι φωτογραφίες είναι ελάχιστες και χωρίς συνοχή. Το πρώτο κομμάτι που σχεδιάστηκε και κόπηκε ήταν το πίσω μέρος, μιας και εκεί πάνω θα κολλήσω και τον ουρανό και τα πλαϊνά "πανελ". Ο ουρανός φτιάχτηκε από φύλλο πλαστικού και από πλαστικό σωλήνα (την μεγαλύτερη διάμετρο) ο οποίος φιλεταρίστηκε για να έρθει στα ίσια. Τέλος, άνοιξα όλα τα παράθυρα πλην του παρμπριζ στο οποίο δεν έφτασα ακόμα και πάμε...... Η οροφή έχει διορθωθεί, καθώς στις φωτό το εμπρός τελείωμα (προς το παρμπριζ) συγκλίνει προς το κέντρο από κακό υπολογισμό Σύντομα η συνέχεια Καλή εβδομάδα σε όλους
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 23, 2017 20:48:32 GMT 2
Πολύ όμορφα όλα αυτά Παύλο! Θα μας περιγράψεις λίγο την τεχνική σου για τα πολύ καθαρά ανοίγματα;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by pkout on Jul 23, 2017 21:44:50 GMT 2
Πολύ όμορφα όλα αυτά Παύλο! Θα μας περιγράψεις λίγο την τεχνική σου για τα πολύ καθαρά ανοίγματα;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή συνέχεια! Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε για την συνεχή παρακολούθηση και ενδιαφέρον. Η τεχνική έχει ως εξής: Πρωτά σχεδιασμός με μολυβάκι του περιγράμματος του ανοίγματος Στην συνέχεια ασχολούμαι με τις γωνίες, αναλόγως της διαμέτρου της καμπύλης που θέλω να δώσω χρησιμοποιώ: α) για μικρή διάμετρο ανοίγω τρύπα με το τρυπανάκι, συνήθως 2χλστ είναι οκ (τα μικρά παραθυράκια του πίσω μέρους) β) για μεγάλη διάμετρο χρησιμοποιώ ένα φθηνό punch and die, το οποίο χτυπάω σχετικά χωρίς δύναμη (για να μην μου στραβώσει το πλαστικό), ίσα ίσα να δημιουργηθεί ένα περίγραμμα σαν σκριμπάρισμα (το κεντρικό παράθυρο του πίσω μέρους) Πολύ σημαντικό στις γωνίες είναι το τρύπημα ή το χτύπημα να γίνεται λίγο πιο μέσα από το όριο του περιγράμματος για να μπορούν να διορθωθούν οι αστοχίες με την ανάλογη διαμαντόλιμα. Αφού οι γωνίες έχουν οριοθετηθεί, με το κοπίδι και τον χάρακα κόβω το πλαστικό στο ευθύ μέρος και αν έχω χρησιμοποιήσει punch and die, πολύ προσεχτικά κόβω και το "σκριμπάρισμα της γωνίας". Αφού απομακρυνθεί το κομμένο μέρος από το κυρίως σώμα του πλαστικού, με μια διαμαντόλιμα τρώγονται τα περισσεύματα και οι χοντρές ατέλειες, με μιλλιμετρέ χαρτί τσεκάρω ότι δεν είναι ασύμμετρο ή αλλιώς διορθώνω, και τέλος με χαρτόλιμα γίνεται η λείανση Αν δεν παίζουν καμπύλες στις γωνίες τότε μόνο μολύβι, κοπίδι και διαμαντόλιμα Την ίδια τεχνική εφαρμόζω και για το σκριμπάρισμα μόνο που το punch το χτυπάω υπό γωνία στο σημείο που θέλω. Φαίνεται πολύ καθαρά στην πάνω δεξιά γωνία της πόρτας του πίσω μέρους, όπου μου έχει ξεφύγει λίγο στο χτύπημα. Καλό βράδυ
|
|
|
Post by pkout on Jul 25, 2017 21:06:19 GMT 2
Να προχωρούσε και το fiat έτσι ............. (και η 911 και η CLK και και....) Αμαξώματος συνέχεια με την παρουσίαση του κάτω μέρους των πλαινών του ροβερ -σχεδίαση και κόψιμο του βασικού σχήματος σε πλαστικό 1,5χλστ για στιβαρότητα -σκριμπάρισμα του περιγράμματος κάθε πόρτας -άνοιξα τις χειρολαβές και κάτι που είναι σαν εξαερισμός στην μία μερια, αλλά κάτι δεν μου αρέσει και θα τα στοκάρω για να τα ξαναφτιάξω -κόλληση υποστηρικτικού μήκους πλαστικού εσωτερικά για να καθίσει όμορφα η ράβδος της καμπύλης που κάνει το αμάξωμα -κόλληση ακόμα ενός μήκους πλαστικού που θα συνδέει το παρον με το κομμάτι των παραθύρων Τα περισσεύματα του πίσω μέρους (5η πόρτα) θα κοπούν όταν κολληθούν όλα τα πλαινά και ο ουρανός Λίγα σκριμπαρίσματα και κάτι μικροβελτιώσεις, που βγήκαν στην πορεία, θέλουμε ακόμα και το πίσω μισό αμάξωμα θα είναι σχεδόν έτοιμο Πάντως, άμα είναι θρυλικό το όχημα όπως και να το φτιάξεις το αναγνωρίζεις αμέσως picture hosting
|
|