|
Post by gtziaf on Aug 24, 2015 20:26:58 GMT 2
Όπως ξέρετε οι περισσότεροι, η σεζόν για μένα ξεκινάει την 1η Σεπτέμβρη. Φέτος θα είναι πολύ ιδιαίτερη, αρκετά δύσκολη, με τρεξίματα αλλά θα προσπαθήσω να το διασκεδάσω μοντελιστικά, με αρκετά project πέρα από τα αρχινημένα που θα τα προχωρήσουμε. Οπότε, ας κάνουμε μια αρχή με την Τιτανομαχία των 80's. Καλή σεζόν να έχουμε και ελπίζω να το διασκεδάσουμε μαζί... Η δεκαετία του ’80, ήταν εποχή των παιδικών ή νεανικών μας χρόνων, για τους περισσότερους από εμάς. Άλλοι γεννηθήκαμε τότε ενώ άλλοι περάσαμε την παιδική μας ηλικία στα χρόνια εκείνα. Ακόμα και αυτοί που δεν την πρόλαβαν, σίγουρα έχουν ακούσει ή διαβάσει πολλά για τα περίφημα eighties. Λίγο ή πολύ το πνεύμα της εποχής μας άγγιξε, με συνέπεια να την «έχουμε» ουσιαστικά μέσα μας διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία μας. Τα eighties ήταν η δεκαετία της ανεμελιάς, της ποπ κουλτούρας, της υπερβολής, του αντικομφορμισμού και… των μεγάλων διλλημάτων. Θυμάμαι ακόμη, να μαζευόμαστε στην αυλή του σχολείου, μετά από το απαραίτητο παιχνίδι και να διαφωνούμε… -Amiga500 ή Amstrad 6128; -Pacman ή Space Invaders; -Μήλα ή Τζαμί; -Walkman ή Video; -Μίκυ Μάους ή Ντόναλντ Ντακ; -Νιλς Χόλγκερσον ή Φρουτοπία; -Κιτ ή Ντιουκς; -Ψάλτης ή Μουστάκας; -Τσαλουχίδης ή Βαμβακούλας; -Κωστίκος ή Κούης; -Γκάλης ή Γιαννάκης; -Δρακουλίνια ή Φουντούνια; (η απάντηση εδώ ήταν για κάποιο λόγο εύκολη… φοφίκο!) -Bon Jovi ή Duran Duran; -Carnation ή Γιοκο Τσόκο; -Αυτοκόλλητα Panini ή Υπερ Ατού;Είναι μόνο μερικά από τα πεδία» αντιπαράθεσης» της εποχής. Και θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες… ενθυμούμενος όλα εκείνα τα μικρά πράγματα που μας απασχολούσαν ή εξήπταν την φαντασία μας τότε… Αλλά, υπήρχε ένα δίλημμα όπου οι διαφωνίες εντεινόταν, η παρέα χωριζόταν σε στρατόπεδα και η περίπτωση συμφωνίας ήταν τόσο απίθανη όσο το να βρεις το αυτοκόλλητο #199, για να συμπληρώσεις το άλμπουμ, Ελληνικό πρωτάθλημα, της Panini! Το πιο βασανιστικό, λοιπόν, δίλλημα της εποχής (πιο βασανάκι κι από το Cindy Crawford vs Claudia Schiffer) ήταν Ferrari F40 ή Porsche 959! Απίθανα σχήματα, φτερούγες και φούστες, τούρμπο κινητήρες, περιορισμένη παραγωγή, υπερεπιδόσεις, τεχνολογία αιχμής (κυρίως η Porsche) από δύο τόσο όμοια αλλά συνάμα διαφορετικά αυτοκίνητα. Βίοι παράλληλοι αλλά και αντίθετοι μαζί, δύο διαφορετικοί κόσμοι αποτυπωμένοι σε δύο αυτοκίνητα φτιαγμένα με τον ίδιο στόχο, την δημιουργία του καλύτερου μηχανήματος οδήγησης. Ποτέ στην ιστορία δυο «προϊόντα» δεν ήταν τόσο αντιπροσωπευτικά της καταγωγής τους. Η απολύτως μινιμαλιστική και σπαρτιάτικη F40, μια ένεση αδρεναλίνης με προσανατολισμό τα συναισθήματα του κατόχου της, πιο Ιταλική και από σπαγγέτι, από τη μία. Η προηγμένη, καλοφτιαγμένη και ακριβής 959, μια σπουδή στην Γερμανική τελειομανία και τεχνολογία από την άλλη… Και στη μέση ολόκληρος ο αυτοκινητιστικός πλανήτης που απλά κοιτούσε εκστασιασμένος τις δύο δημιουργίες, ανήμπορος να τις αξιολογήσει, πόσο μάλλον να τις κατατάξει. Η F40 ήταν το επιστέγασμα των πραγμάτων που είχαν επιτευχθεί μέχρι τότε, αλλά και μια προφητεία αυτών που μας λείπουν σήμερα... Η 959 ήταν ο προάγγελος των πραγμάτων που θα ερχόταν, μια μηχανή πιο μπροστά από την εποχή της… Για αυτό, ίσως, είναι δύο από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών, δυο all time classics που μπήκαν στη ζωή μας όταν έδυε η πιο ανέμελη δεκαετία της, ομορφαίνοντας τα νεανικά όνειρα μας. Ας αναπολήσουμε μαζί ξαναζώντας την εποχή της αθωότητας, φτιάχνοντας τα δύο κιτ της Tamiya, 24 φορές μικρότερα από τα πραγματικά… Μέχρι την παρουσίαση των κιτ, δείτε το διάσημο συγκριτικό του Top Gear : και διαβάστε τι έγραφε το βρετανικό CAR, το 1988… www.carmagazine.co.uk/car-reviews/comparison/2012/ferrari-f40-vs-porsche-959-car-magazine-july-1988-another-world/
|
|
|
Post by alex78 on Aug 25, 2015 3:49:31 GMT 2
Ανοίξες θεματάρα φίλε με εισαγωγή όλα τα λεφτά, μπράβο Γιώργο! Την ''959'' κυρίως θα την παρακολουθώ στενά γιατί είναι στα ''προσεχή'' μου, οπότε τι καλύτερο να μάθω απο τον δάσκαλο. Υ.Γ. Ανέμελη και νοσταλγική δεκαετία που την έζησα ''ξωφαλτσα'' αλλά έχω αναμνήσεις απο τα μεγαλύτερα αδέλφια/ξαδέλφια μου και πραγματικά την γουστάρω και αναπολώ με τρέλα ακόμη και σήμερα... Καλή σεζόν φίλε!
|
|
|
Post by nektarios on Aug 25, 2015 7:50:23 GMT 2
Τρομερή εισαγωγή, που με μεγάλη επιτυχία μάς ταξιδεύει νοσταλγικά πολλά χρόνια πίσω, ενώ η εικόνα - κολάζ είναι πραγματικά εκπληκτική! Για μένα βέβαια, το μεγαλύτερο δίλημμα της δεκαετίας ήταν το "Δρακουλίνια ή Φουντούνια", που - γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; - σε κάποιο μικρότερο βαθμό εξακολουθεί να με απασχολεί ακόμη... Όσο για τους δυο πρωταγωνιστές του θέματος, πραγματικά πρόκειται για πανάξιους εκπροσώπους της δεκαετίας τους, και πιστεύω οτι η κατασκευή τους θα κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μας! [Εννοείται βεβαίως οτι εμένα θα με απασχολήσει κυρίως η F-40, αφού όπως ξέρεις είναι η Ferrari που πάντα έχω κατά νου να φτιάξω κάποια στιγμή...]. Καλή αρχή λοιπόν, φίλε, με το τόσο ωραίο και ενδιαφέρον θέμα, και καλή μοντελιστική σεζόν!
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Aug 25, 2015 9:44:42 GMT 2
Γιωργο καλημερα!! Εξαιρετικος προλογος που...ολοι γνωριζουμε τι θα ακολουθησει!!! Θα παρακολουθω με μεγαλο ενδιαφερον διοτι και οι δυο Κυριες ειναι συμβολα!! Να υποθεσω πως θα ακολουθησεις factory specs και για τις δυο, δηλαδη κοκκινη F40, γκρι 959? Καλη αρχη
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 25, 2015 12:24:10 GMT 2
Παίδες ευχαριστώ για την υποδοχή. Χαίρομαι που σας αρέσει το θέμα και η εισαγωγή. Χρήστο, έλεγα άσπρη την 959, αφενός γιατί ασημογκρί on scale δεν έχω βρει ακόμη και αφετέρου είναι πολύ συνηθισμένο. Εξάλλου, νομίζω έβγαινε άσπρη κανονικά από το εργοστάσιο, όπως και κόκκινη. Η F40 κλασσικά με το rosso corsa. Τι λες;
|
|
billgr
Kart Driver
Βασίλης
Posts: 219
|
Post by billgr on Aug 25, 2015 18:45:52 GMT 2
Γιώργο καλησπέρα Επειδή από την εισαγωγή δεν υπάρχουν αρκετές επιλογές να ασχοληθέι κανέις θα παρακολουθούμε με ιδιαίτερη χαρά την ´´ κόντρα ´´ με την οποία αποφάσισες να ασχοληθείς και ίσως μετά το τέλος της μπορέσουμε να αποφασίσουμε ποιό από τα δυο υπερέχει!!!!! Καλή αρχή
|
|
amyntas
Kart Driver
Αμύντας
Posts: 83
|
Post by amyntas on Aug 26, 2015 15:34:26 GMT 2
Τρομερό θέμα φίλε Γιώργο και κολλάει άμεσα με το τέρας!!! που παρέλαβα πριν λίγο...Περισσότερα στην κατηγορία 'Τί ψώνισα σήμερα'...Θα παρακολουθώ την κατασκευή για να πάρω ιδέες!
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 26, 2015 18:00:33 GMT 2
Βασίλη και Αμύντα σας ευχαριστώ για την υποδοχή του θέματος. Μπιλ, αν θες σου βρίσκω και άλλες κόντρες Εδώ θα είμαστε να διαλέξουμε στο τέλος τη προτιμάμε, αν και θα πάρει χρόνο κυρίως λόγω του κιτ της F40, που έχει θέματα. Αμύντα, πολύ δύσκολο δανειστείς ιδέες από το 24 για το θηρίο της Pocher, αλλά αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι μιλάμε για ότι χρειαστείς. Πολύ ωραία αγορά φίλε μου, σου εύχομαι να το χαρείς
|
|
amyntas
Kart Driver
Αμύντας
Posts: 83
|
Post by amyntas on Aug 26, 2015 20:59:35 GMT 2
Σε ευχαριστώ Γιώργο.περιμένω το ξεκίνημα σου...
|
|
|
Post by freddieslotcars on Aug 26, 2015 22:51:08 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 28, 2015 11:43:26 GMT 2
Το θυμάμαι το παιχνιδάκι Φρέντυ, σούπερ ήταν για την εποχή. Ο δικός μου 6128 καταστράφηκε από τον μικρό μου αδελφό, αφού βέβαια έγραψε υπερωρίες στα χέρια των τεσσάρων τρελαμένων Τζιαφάδων
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Aug 31, 2015 12:03:32 GMT 2
Μπράβο Γιώργο πολύ ωραίος πρόλογος πράγματι. Αλλά αναρωτιέμαι αν υπήρξε ποτέ τέτοιο διλημα. Ενταξη σίγουρα δεν είμαι και ο πιο σχετικός με τα αυτοκίνητα αλλά δεν θυμάμαι να ασχολείται κανείς πραγματικά με την 959, εν αντίθεσή με την f40 που έκανε πάταγο. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ αλλά πιστεύω πως την 959 την κοίταγαν μόνο κάποιοι αρκετά πλούσιοι σαν επιλογή για την γυναίκα τους ως ένα πιο πρακτικό αμάξι για να πηγαίνει η κυρία για τα ψώνια της. Αισθητικά δεν είχε επίσης καμιά τύχη απέναντι στην F40, στα μάτια τα δικά μου μοιάζει στην καλύτερη περίπτωση σαν αποτυχημένη αισθητικά 911 με κακόγουστο after market body kit. Αυτά..
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 31, 2015 15:27:47 GMT 2
Κομνηνέ ευχαριστώ για τον σχολιασμό και για την κατάθεση της άποψης σου. Όντως, σήμερα το δίλημμα αυτό δεν υπάρχει καθώς η F40 έχει επικρατήσει, κυρίως για αυτό που γράφω ότι προέβλεψε τι θα λείπει από τον κόσμο της αυτοκίνησης στο μέλλον και σήμερα θεωρείτε, πιθανόν, το απόλυτο σούπερ car, ένα φετίχ της αυτοκίνησης. Στην εποχή τους όμως, η 959 θεωρούνταν, από πολλούς πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από την F40 (δες και το άρθρο του CAR στο πρώτο ποστ). Σε καμιά περίπτωση, ακόμη κι εγώ που είμαι φερραρικός, δεν θα έλεγα την 959 αυτοκίνητο για να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ, αλλά ο καθένας έχει την άποψη του. Κι εμένα αισθητικά η F40 μου αρέσει, άλλα δεν θα αδικήσω και αυτόν που του αρέσει η Porsche. Στην παρουσίαση των αυτοκινήτων και των κιτ, θα γράψω για πιο αναλυτικά πράγματα και μπορεί να αλλάξεις ελαφρώς γνώμη, διαβάζοντας τις καινοτομίες που εισήγαγε η 959. Τώρα, όσο αφορά το δίλημμα εγώ το έζησα όταν ήμουν πιτσιρικάς και για αυτό το έγραψα. Αλλά, στην εισαγωγή υπάρχει μια δραματοποίηση της κατάστασης μαζί τις απαραίτητες δόσεις χιούμορ, καθώς δεν θέλω όλα τα θέματα μου να είναι κόλλησα αυτό και έβαψα το άλλο. Όπως και έχει το ζητούμενο δεν είναι η σύγκριση των δύο αυτοκίνητων, αλλά να φτιάξουμε 2 ωραία μοντέλα αναπολώντας τις εποχές που τα κιτ ήταν "αναλογικά" και όχι "ψηφιακά", δηλαδή κακοκαλουπωμένα, με πολύ φλας και "περίεργη" εφαρμογή. Ακόμη και αν προέρχονται από την κυρά Tamiya.
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 31, 2015 15:42:02 GMT 2
Ferrari F40 Tamiya 1/24H F40 φτιάχτηκε, για να γιορτάσει η Ferrari τα τεσσαρακοστά της γενέθλια αλλά ταυτόχρονα έμελε να αποτελέσει, το τελευταίο κληροδότημα του ιδρυτή της, στην αυτοκίνηση, καθώς ο Γέρος πέθανε ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της, τον Αύγουστο του ’88. Παρουσιάστηκε το 1987, αποτελώντας τον διάδοχο της 288 GTO αλλά σε αντίθεση με τα υπόλοιπα supercar των Ιταλών παραρίχθηκε σε περίπου 1300 μονάδες, αρκετά περισσότερες από την αρχικό σχεδιασμό αλλά πολύ λιγότερες από τις παραγγελίες. Η F40 φτιάχτηκε για να δώσει στους τυχερούς πελάτες της ιταλικής φίρμας την αίσθηση του χειρισμού ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κι ένα τέτοιο ήταν στην ουσία η F40, μόνο που είχε την νομιμοποίηση να κυκλοφορεί στους δρόμους. Διέθετε κινητήρα εμπνευσμένο από την F1 της εποχής, με διπλά τούρμπο και ιντερκούλερ, που έβγαζε 478 άλογα από το τρίλιτρο μοτέρ της και πανάλαφρο αμάξωμα από κέβλαρ ταιριασμένο από τον Pinifarina και την καροτσερία Scaglietti πάνω σε ατσαλένιο πλαίσιο. Στο εσωτερικό η σπονδή στους αγώνες συνεχιζόταν, καθώς από αυτό απουσίαζαν τα πάντα, εκτός από τα βασικά για οδήγηση. Φυσικά ούτε λόγος για υποβοήθηση σε φρένα και κρεμαγιέρα. Εξαιτίας όλων αυτών, η F40 ήταν πολύ ελαφριά (1235 kg),ενώ η οδηγική της συμπεριφορά προσομοίαζε ένα πρωτότυπο του Group C ή ένα μεγάλο go-kart. Η Ferrari πήρε τα διαθέσιμα υλικά της εποχής και έφτιαξε την τέλεια… σπαγγέτι. Οι απολυτές αντιδράσεις της, η αμεσότητα στο χειρισμό της αλλά και η απαιτούμενη συμμετοχικότητα του οδηγού, έχουν χαρίσει στη Ιταλίδα ντίβα, τον χαρακτηρισμό του κορυφαίου supercar. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι ιπποδυνάμεις εκτοξεύτηκαν, οι επιδόσεις έγιναν ασύλληπτες αλλά η F40 παραμένει το μέτρο σύγκρισης όλων των υπεραυτοκινήτων που έχουν φτιαχτεί ή θα φτιαχτούν στο μέλλον. Επειδή τη δεκαετία του ’80 μια από τις αγαπημένες μας συνήθειες ήταν να ξεψαχνίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, σας δίνω αναλυτικά αυτά της F40. www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=27247Στην κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το γνωστό κιτ της Tamiya που χρονολογείτε από το 1987. Με τα στάνταρ της εποχής ήταν ένα καλό μοντέλο, με αρκετή λεπτομέρεια σε κινητήρα - εσωτερικό, όμορφα ζαντολάστιχα και σωστό σχήμα. Αλλά, αυτά το ’87. Με τα σημερινά δεδομένα τα πράγματα δεν είναι τόσο ευχάριστα, καθώς το κιτ διακρίνεται από το πολύ φλας, τα πολύ έντονα σημάδια καλουπιού, την κακή χύτευση σε διάφορα σημεία (κυρίως σε αμάξωμα και πάτωμα) αλλά και την τραγική εφαρμογή, με πιο γνωστό θέμα το πίσω καπό που απλά δεν κλείνει… Τα 100 κομμάτια που αποτελούν το κιτ καθώς και μερικά αφτερμαρκετ υλικά που θα απαιτηθούν για την κατασκευή. Οι οδηγίες συναρμολόγησης. Αποπνέοντας τον αέρα των eighties, όπου τίποτα δεν ήταν εύκολο, αυτονόητο ή ένα κλικ μακριά, το κιτ της Tamiya, όσο κι αν ακούγεται οξύμωρο αυτό για μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας, είναι πρόκληση να φτιαχτεί σωστά. Αλλά δεν μπορείς να κάνεις αφιέρωμα στα ‘80ς και να περιμένεις ευκολάκι, έτσι δεν είναι; Θα ακολουθήσει ανάλογη παρουσίαση για την Porsche….
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 1, 2015 16:17:03 GMT 2
Porsche 959 Tamiya 1/24H 959 θεωρείτο το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο σπορ αυτοκίνητο δρόμου που είχε κατασκευαστεί ως τότε και προάγγελος των σπορ αυτοκινήτων του μέλλοντος. Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1985, αλλά οι πρώτες παραδόσεις έλαβαν χώρα, μόλις το 1987. Σε αντίθεση με την F40, συνολικά παρήχθησαν μόνο 337 αντίτυπα (300 μοντέλα παραγωγής και 37 πρωτότυπα και μοντέλα προ-παραγωγής), εξαιτίας κυρίως την ζημιάς που είχε η Porsche από κάθε αυτοκίνητο που πουλούσε (λέγεται ότι το κόστος για κάθε αντίτυπο ήταν διπλάσιο του ποσού αγοράς!). Ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων που χρησιμοποίησαν σύστημα τετρακίνησης (στάνταρ σε όλες τις μελλοντικές εκδόσεις της 911 turbo, από την 993 κι έπειτα) χάρη σε ένα πολύ εξελιγμένο και ηλεκτρονικός καθοδηγούμενο all-wheel drive σύστημα, το PSK (Porsche-Steuer Kupplung). Η βασική κατανομή του PSK ήταν 40% εμπρός και 60% πίσω, αλλά στις περιπτώσεις επιτάχυνσης αυτό γινόταν 20:80. Σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης το σύστημα ρυθμιζόταν αυτόματα στο 50 : 50. Εκτός αυτού η 959 διέθετε σύστημα ρύθμισης του ύψους του αυτοκίνητου, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τετρακάναλο ABS, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών κ.α. Όλα αυτά το 1987! Τη κίνηση του αυτοκινήτου είχε αναλάβει ο γνωστός, επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας (2,8 λίτρων) με υδρόψυκτες κυλινδροκεφαλές και αερόψυκτο μπλοκ, που με τη βοήθεια δύο σειριακών turbo, απέδιδε 450 άλογα. Η ισχύς περνά στον δρόμο από ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα, τιμή εξωπραγματική για την εποχή της. Το μελετημένα αεροδυναμικά αμάξωμα της 959 είναι κατασκευασμένο από ένα κράμα αλουμινίου και Kevlar, το πάτωμα από Nomex και οι ζάντες από κράμα μαγνησίου! Επαναλαμβάνω αυτά όλα την δεκαετία του ’80! Tα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά της 959. www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=858Όταν παρουσιάστηκε, ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, με 317 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα, τίτλο που έχασε από την F40 που έφτανε τα 324 χλμ/ώρα! Πέρα από τους αριθμούς, η Porsche 959 ήταν το αυτοκίνητο που έθεσε τα πρότυπα της κατασκευής των σπορ αυτοκίνητο σε ένα νέο επίπεδο. Και μπορεί να μην αποπνέει την μαγεία της F40, ή να είναι τόσο συναρπαστική όσο αυτή, αλλά υπερέβη κάθε γνωστό συνδυασμό τεχνολογίας, συμπεριφοράς, χρηστικότητας και επιδόσεων. Απλά, πολύ μπροστά από την εποχή της! Στην κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί ένα ακόμη κιτ της Tamiya που χρονολογείτε κι αυτό από το 1987. Σχεδόν, ότι ισχύει για την F40, ισχύει και για την 959. Με τα στάνταρ της εποχής ήταν ένα πολύ καλό μοντέλο, με αρκετή λεπτομέρεια σε κινητήρα - εσωτερικό, όμορφα ζαντολάστιχα και σωστό σχήμα. Έχει αρκετό φλας, έντονα σημάδια καλουπιού, αλλά όχι την τραγική εφαρμογή της F40. Το πιο γνωστό πρόβλημα του κιτ είναι οι οπές για τα φώτα (εμπρός πίσω) που δεν συνάδουν με τα αντίστοιχα διαφανή μέρη. Κατά τα άλλα έχει μερικές ανακρίβειες στην αποτύπωση κάποιων λεπτομερειών, κάτι όμως που συμβαίνει ακόμη και σήμερα. Το κιτ αποτελείτε από περίπου 80 κομμάτια, 20 λιγότερα από τη Ferrari, αλλά πιο ποιοτικά. Βελτιωτικό δεν υπάρχει (εκτός αυτού της acustion, το οποίο όμως πέρα από μερικά γενικής χρήσης κομμάτια δεν δίνει κάτι πραγματικό χρήσιμο), οπότε όπου χρειαστεί θα χρησιμοποιηθούν αντίστοιχα κομμάτια από τα spare. Για τα υπόλοιπα (φύλλα κέβλαρ, αντιπυρικές, κλπ) τα δύο κιτ θα μοιραστούν αυτά που έδειξα στην παρουσίαση της F40. Οι οδηγίες συναρμολόγησης. Ωραία μέχρι εδώ, μένει τώρα να ξεκινήσουμε και από τα λόγια να περάσουμε στα έργα… Ιδέες για βαψίματα, βελτιώσεις κλπ όπως πάντα ευπρόσδεκτες
|
|
andwrc
Kart Driver
Ανδρέας
Posts: 130
|
Post by andwrc on Sept 1, 2015 20:45:10 GMT 2
Καλησπέρα Γιώργο κι από εμένα. Θεματάρα...απλά. Θυμάμαι δεν είχα αφήσει φωτό που να μην κοπεί με ψαλίδι και για τα δύο οχήματα. Ferrari F-40 κλασσικά κόκκινη (για μένα) και 959 κόκκινη με λευκές ζάντες, όπως αυτή που είχε δοκιμάσει ο Κ.Κ. και Σ.Χ. κάποτε στους 4ΤΡΟΧΟΙ.
|
|