|
Post by Kομνηνοs on Nov 20, 2014 20:00:56 GMT 2
Καλησπερα σε ολη την μοντελοπαρεα. Θα σας παρουσιάσω μια ιδεα μου για μια δύσκολη μετατροπή. Η ιδέα ήρθε οταν έψαχνα φωτογραφικό υλικό για την κατασκευή του DUCATI 888 της tamiya και μαζί με το υλικό βρήκα και τον μπελά μου.. Διοτι το 888 δεν μου εκανε πλεον και τοσο "κλικ".. Και επειδή δεν μου έκανε "κλικ" το αγόρασα ακόμα μια φορά.. (ήθελα δυο αλλά ευτυχώς κρατήθηκα) Οχι δεν τρελάθηκα, ο λόγος ηταν οτι ειχα ανακαλύψει μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει πολύ με το 888 αλλά στο πολύ πολύ πιο όμορφο.. Ηταν το 926racing που ειναι η βελτιωμένη έκδοση του 888 για την σεζόν του 1993. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες διαπίστωσα οτι ίσως ηταν εφικτή η μετατροπή, έτσι το ξαναγορασα για να έχω έξτρα κομμάτια για τη σφαγή που θα ακολουθούσε. Θέλω δηλαδή χρησιμοποιωντας το κιτ με το οποίο φτιάχνεις αυτή τη μοτοσυκλέτα Να φτιάξω αυτή!! (βάζω παραπλήσιες οπτικές γωνίες για να τις συγκρίνεται) Πως το βλέπεται, ειναι εφικτο? Προτασεις-παρατηρησεις ιδεες και σχολια που θα βοηθησουν, μου ειναι απαραιτητα.
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Nov 21, 2014 0:49:13 GMT 2
Φίλε για τέτοιες καφρίλες/χειρουργία είμαι πάντα μέσα!
Άσε την μοναδικότητα σαν θέμα!! Για μένα ξεκίνα...μελέτη και εφαρμογή...αφού το έχει το άθλημα!
Εξοπλίσου σε λάμες, λεπίδες, στόκους, ντουκόχαρτα και όρμα στην μάχη!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 21, 2014 18:04:03 GMT 2
Κομνηνέ, πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ για μια ακόμη φορά. Για προτάσεις που λες οπωσδήποτε δεν έχουμε τις γνώσεις σας πάνω στις μηχανές, αλλά εμένα η μηχανή μου θυμίζει σε πολλά σημεία και την 916 (ομοιότητες σε ντεπόζιτο, τμήματα από κεντρικό φαίρινγκ, δισκόφρενα, πλαίσιο σε κάποια σημεία, αναρτήσεις (για τον κινητήρας δεν ξέρω, από το όνομα με βάζει σε σκέψεις)). Μήπως, αν έπαιρνες κι ένα 916 θα σε γλύτωνε κάποια δουλειά. Μπορεί να λέω και βλακείες βέβαια, αλλά αν έχει μια βάση, έλεγξε το... ΥΓ. Αν άλλαζες το όνομα από PROJECT σε κάτι πιο συγκεκριμένο π.χ. PROJECT 926?
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 22, 2014 11:08:46 GMT 2
Αλέξανδρε και για μένα οι σκρατσιες πλέων ειναι αναπόσπαστο κομμάτι των κατασκευών μου. Το κακό είναι οτι όσο πάω μου βάζω και πιο δύσκολα.. Όπως λες και εσύ η μοναδικότητα έπαιξε τον σημαντικοτερο ρόλο στην απόφαση για την μετατροπή αυτή, αλλά και η ομορφιά της συγκεκριμενης μοτοσικλέτας. Σ'εχαριστω. Γιώργο δυστυχώς απο το 916 δεν ταιριάζει τίποτα. Η μοτοσυκλέτα ειναι ενα 888 με υπερκυβισμενο κινητήρα και λιγο διαφορετική εμφάνιση. Η "μάχη" θα δοθεί στα τμήματα ουρά-ρεζερβουάρ, που ειναι εντελώς διαφορετικά και με πολύ περίπλοκες καμπύλες τα οποία πρέπει να φτιαχτούν απο το μηδέν! Για την κατασκευή των κομματιών αυτών κυρίως ζητώ προτάσεις, ιδέες και υλικά κατάλληλα κατά την γνώμη σας, περισσότερο για κουβέντα και εξαγωγή συμπερασματων. Να και μια φωτογραφία που φαίνεται καλύτερα το σχήμα της ουράς. Υπάρχουν βέβαια και πολλές άλλες μικρότερες διαφορές σε κάποια σημεία που θα τις δούμε αργότερα. Ο τίτλος είναι προσωρινός. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Nov 22, 2014 18:05:56 GMT 2
Ελπίζω να το έχεις ήδη ξεκινήσει Αγάπιος
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 26, 2014 13:29:29 GMT 2
.. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ αλλαγες-βελτιώσεις για την μετατροπη ειναι οι παρακατω. -Κατασκευή νεας ουράς -Κατασκευη νεου ρεζερβουάρ -Κατασκευη νεας σελλας και μαξιλαριού πλατης -Κατασκευη νεων βασεων μαρσπιε -Κατασκευη νεων βάσεων εξατμίσεων Κατασκευη ρητινενιων αντιγράφων των παραπάνω -Κατασκευή vacform ζελατίνας στο φαιριγκ -Κατασκευη χαλκομανιων -Κατασκευη νεων αναλογικων οργανων με την βαση τους -Κατασκευή εμπρός εσωτερικού τμηματος φαιριγκ κάτω απο το ψυγείο νερού -Αντικατασταση ζαντων με αλλες πενταμπρατσες -Αντικατασταση δισκοφρενων εμπρος-πισω -Επανατοποθετηση μπροστινων δαγκανων φρενων πιο ψηλά λόγο μεγαλύτερων δίσκων -Επανατοποθετηση τελικών εξατμίσεων στη σωστή θέση. Το σοβάτισμα ξεκινησε και ο θεος βοηθος.. Και μια αναμνηστική σαν μέτρο σύγκρισης αλλά και για να θυμάμαι πως ηταν πριν το καταστρεψω!! Σχολιαστε ελευθερα.
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 26, 2014 13:39:15 GMT 2
Καλημέρα Αγαπιε, οπως βλεπεις το ξεκινησα.
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 26, 2014 17:38:06 GMT 2
Κομνηνέ, εντυπωσιακή αρχή. Αναμένουμε τη συνέχεια. Έχεις σκεφτεί καθόλου η ουρά να γίνει με 3D printing. Αν φυσικά είναι διαθέσιμο κάποιο σχετικό cad σχέδιο ώστε να το δώσεις σε μια από τις εταιρείες που εκτυπώνουν τρισδιάστατα. Γενικά σκέφτεσαι να το αναπαραγάγεις;
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 27, 2014 0:06:29 GMT 2
Ναι Γιωργο μου περασε απο το μυαλο αλλα δεν το εψαξα παραπανω γιατι δεν εχω ιδεα πως και που να ψαξω για τετοια σχεδια, αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος πως λογο παλαιοτητας της μοτοσυκλετας δεν θα υπαρχει ετοιμο κατι τετοιο. Αν καποιος που μας διαβαζει ειναι σχετικος με σχεδια CAD και3D Prinding μπορει να μου δωσει καποιες κατευθυνσεις για να το ψαξω θα του ειμαι υποχρεος. Αραγε αν φτιαξω εγω τα προτοτυπα κομματια δεν θα μπορουν να αντιγραφουν απο 3D prinder ωστε να μην μπλεκω με ρητινες και φυσσαλιδες?? Αρα ναι ο σκοπος μου ειναι να το αναπαραγω και να ειναι ενα τρανσκιτ περιορισμενης παραγωγης, Κατ αρχας για δικη μου χρηση, γιατι δεν θελω να χρησιμοποιησω στο μοντελο μου τα αρχικα κομματια που θα ειναι φτιαγμενα με μεγαλες ποσοτητες στοκου και να διακινδυνευσω μελλοντικα σκασιματα και ραγισματα. Ε και αφου θα φτιαξω που θα φτιαξω καλουπια λεω να βγαλω μερικα αντιγραφα παραπανω και αναλογα αν υπαρξει ενδιαφερων θα δωσω μερικα. Αλλα ολα αυτα στην παρουσα φαση ειναι στην σφαιρα της φαντασιας.. και ιδανικο σεναριο. Ας φτιαξω πρωτα τα πρωτοτυπα χωρις να ειναι σαν.. στραβοχυμενοι λουκουμαδες και τα αλλα θα ειναι πιστευω το ευκολο της υποθεσης. Ευχαριστω για το ενδιαφερων σου.
|
|
|
Post by LUNATIC on Nov 27, 2014 16:10:42 GMT 2
Φιλε Κομνηνε και Γιωργο ας τα δουμε τα πραγματα ρεαλιστικα. Το 3D scaning του πρωτοτυπου θα σε γλυτωνε απο παρα παρα πολλα. Αντε και να πουμε οτι το εκανες σε επιπεδο παρα πολυ ικανοποιητικο. Μετα? Ποιος εχει 3D εκτυπωτη με ρητινη και οχι abs??? To abs που χρησιμοποιει "μακαρονι" εχει μετα τοση ατελεια στην επιφανεια που θα θες 3 κουβαδες στοκο στην 1/12. Ααααααααντε και βρησκεις και resin printer ποσο θα σου παει νομιζεις το κοστος? Καλυτερα να παρεις αυτο το Ducati σε 1/1. Αρα αραξε στα λαστιχα σου αρχισε να καλοπιανεις τις φουσκαλιτσες και βλεπουμε. Το εχω ψαξει και σας το λεω.
|
|
|
Post by alex78 on Nov 28, 2014 4:51:25 GMT 2
Απ'ότι βλέπω η διάθεση και εμπειρία περισσεύει σ'αυτό το τόσο φιλόδοξο project!! Καλή αρχή φίλε Κομνηνέ!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 28, 2014 16:24:12 GMT 2
Ανδρέα θα συμφωνήσω, CAD και 3D είναι ανεξερεύνητα πολύπλοκα και σίγουρα πολυδάπανα πεδία για κάτι τόσο περιορισμενης παραγωγής. Ενώ με τις φουσκαλιτσες έχουμε γνωριστη και συμπαθιομαστε. Σ'ευχαριστω. Αλεξη σε ευχαριστώ, η διάθεση ναι περισσεύει αλλά μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για την εμπειρία. Σιγουρα εχω κάνει κάποιες επιτυχημένες μετατροπουλες μέχρι τωρα αλλα αυτο το προτζεκτ θέλει πολλά παραπάνω.Ελπιζω να μην απογοητευτω.
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Dec 3, 2014 14:48:30 GMT 2
Καλημερα, το πείραμα συνεχίζεται με συνεχείς στρώσεις στοκου γιατι παρουσιάζει μεγάλη συρρίκνωση..και αρχίζω σιγα σιγα να πιστεύω πως δεν ήταν τελικά το καταλληλοτερο υλικό για αυτή τη δουλειά. Αντικατασταθηκαν και οι ζάντες με αυτές που θα χρησιμοποιηθουν. Στις πλευρές χρειάστηκε να ξανακοληθουν κομμάτια πλαστικου απο αυτα που αρχικα ειχαν αφαιρεθεί γιατι η ουρά έδειχνε πως παραήταν κουτσουρεμενη σε σχεση με κάποιους δείκτες στο πλαίσιο. Το βελος δείχνει που εγινε η προσθήκη, και ξανά μανά τρίψιμο και ατελείωτες ωρες παρατήρησις του κομματιού σε σχεση με φωτο του πραγματικού. Στο ρεζερβουάρ γίνονται διάφορες προσθαφαιρεσεις στοκου και τριψίματα στην προσπάθεια να αποκτήσει και αυτο τις βασικές νέες του γραμμές. Μετα ξαναχρειαστηκε προσθηκη στοκου για επιπλέον φούσκωμα στα πλαϊνά της ουράς. Τα σελακια τοποθετουνται ενδεικτικά, θα αλλάξουν και αυτα σχήμα όπως και οι εξατμίσεις. Έτσι μετά απο πολύ τρίψιμο και ακόμη πιο πολυ παρατήρηση των κομματιών κατα την διάρκεια, το μοντέλο εχει αυτή την όψη. Θέλει πολύ δουλειά ακόμα αλλά νομίζω πως σιγά σιγά αρχίζει να δείχνει το νέο του σχήμα.. Σχόλια παρατηρήσεις ευπρόσδεκτα.
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 3, 2014 18:23:03 GMT 2
Κομνηνέ το σχήμα το έχεις πιάσει πολύ καλά. Δεν βλέπω κάτι να με χαλάει. Πραγματικά Δοκίμασε καλύψεις τον στόκο με κυανοακρυλική για να αποφύγεις τη συρρίκνωση (δημιουργεί μια κρούστα και τον σκληραίνει, αλλά πρέπει να είσαι στα τελικά στάδια). Απλά, επειδή δεν ξέρω τι είδους χρησιμοποιείς κάνε μια δοκιμή πρώτα, πριν το βάλεις πάνω στο μοντέλο. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια...
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Dec 5, 2014 12:54:24 GMT 2
Κομνηνέ έπεσες στα βαθιά φίλε, αλλά το έργο σου αποδίδει!
Νομίζω πως το σχήμα το έπιασες πολύ καλά φίλε!Μπράβο!
Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Dec 5, 2014 21:04:41 GMT 2
Παιδιά σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Μάλλον ο milliput θα ηταν καταληλοτερος για τα αρχικά στάδια αυτής της μοντας που χρειάζονταν πολύ πράμα..
|
|