|
Post by gtziaf on Jul 1, 2013 10:15:03 GMT 2
Στις 3 Νοεμβρίου του 1965, στο Τορίνο μια καινούργια ιστορία στο βιβλίο της αυτοκίνησης γράφτηκε! Ήταν η μέρα της γέννησης του πρώτου supercar... εκπληκτικής Lamborghini Miura... To 1971 παρουσιάστηκε η SV με 15 επιπλέον άλογα, χάρη σε κάποιες βελτιώσεις στα καρμπιρατέρ. Ήταν η δυνατότερη και τελευταία Miura... Το 1972 και μετά από 764 συνολικά αντίτυπα, η Miura πέρασε στην ιστορία. Η Miura είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης και ένα από τα πιο ποθητά κλασσικά αυτοκίνητα σήμερα. Μάλιστα, ο αρχικός σχεδιαστής της ακόμη αγνοείτε, αφού διάφοροι Ιταλοί μετρ, ερίζουν για την πατρότητα του σχεδίου : www.gocar.gr/go-classic/classic-car/10093,Lamborghini_Miura_HISTORY.html Για τους νοσταλγούς του παρελθόντος, υπάρχει το "προφητικό" άρθρο των 4Τροχών, τον Οκτώβριο του 1971. Παρουσίαση μιας άλλης εποχής... Το κιτ της Hasegawa, χωρίς να διεκδικεί δάφνες ακρίβειας και λεπτομέρειας, αποτελεί μια καλή βάση για την κατασκευή μιας ικανοποιητικής μινιατούρας του θρυλικού αυτοκινήτου. Στην κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί και το βελτιωτικό της Studio27 (το οποίο περιλαμβάνει τμήματα και για τη Jota) το οποίο αντικαθιστά κάποια κρίσιμα κομμάτια του κιτ (σχάρα εμπρός καπό, γρίλιες στο πάνω μέρος της πόρτας, κ.α.), αλλά είναι τόσο περίπλοκο που δεν γνωρίζω αν θα χρησιμοποιηθεί στο τέλος. Η κατασκευή θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθεί η μετακόμιση για τους καλοκαιρινούς μήνες, σε φορητό πάγκο εργασίας. Τα λέμε σύντομα : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 2, 2013 9:58:08 GMT 2
Καλή αρχή Γιώργο! Εσυ και σε παγκάκι σε πλατεία να σε βάλουν, αριστούργημα θα φτιάξεις! Αντε αναμένουμε έναρξη εργασιών
|
|
|
Post by rous74 on Jul 2, 2013 15:20:05 GMT 2
Γιώργο καλή αρχή φίλε !
Έχω και γώ τη miura σε 1/20 και με τρώει να την ξεκινήσω....
Θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον την κατασκευή σου !
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 2, 2013 18:35:08 GMT 2
Αλέξανδρε και Ανδρέα σας ευχαριστώ πολύ για τη ψήφο εμπιστοσύνης Βασικά δεν έχω ξεκινήσει ακόμη καθώς είμαστε σε φάση μετακόμισης. Τώρα τι θα καταφέρω σε φορητό χώρο και με το 1/10 των εργαλείων και υλικών που χρησιμοποιώ συνήθως. Θα δείξει... : :
|
|
gastone
Kart Driver
Δημήτρης
Posts: 183
|
Post by gastone on Jul 4, 2013 22:26:55 GMT 2
Γιώργο καλή αρχή! Για το αποτέλεσμα δεν υπάρχουν αμφιβολίες!! : :
|
|
|
Post by alex78 on Jul 6, 2013 0:34:21 GMT 2
Με ένα πανέμορφο αυτοκίνητο εποχής καταπιάνεσαι Γιώργο, καλή αρχή φίλε! Τα ''ιστορικά'' της Hase θεματολογικά σκίζουν, αλλά τι εντυπώσεις αφήνουν γενικότερα ως κίτ.... Αλέξης
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 6, 2013 10:55:19 GMT 2
Δημήτρη και Αλέξη να είστε καλά... Η μετακόμιση ολοκληρώθηκε, οπότε σιγά-σιγά επανερχόμαστε στο μοντελάρισμα. Ελπίζω να σας δείξω κάτι την επόμενη εβδομάδα. Τα ''ιστορικά'' της Hase θεματολογικά σκίζουν, αλλά τι εντυπώσεις αφήνουν γενικότερα ως κίτ... Αλεξ, γενικά είναι ποιοτικά, με τάσης προς curbside και μηχανικά μέρη ότι βλέπει η πεθερά (που ενίοτε δεν φοράει καν τα γυαλιά της). Έχουν πανλεπτο πλαστικό και γενικά καλή εφαρμογή. Η 328 και 348, έχουν καλό κινητήρα αλλά οι αναρτήσεις-θόλοι, έχουν αστεία συναρμολόγηση και την τάση να σπάνε. Στη Miura ο κινητήρας είναι ένα κουτί, με λεπτομέρεια απ΄πάνω, αλλά η εξωτερική λεπτομέρεια και το εσωτερικό είναι πολύ καλά. Σίγουρα, όμως δεν συγκρίνονται με τα σύγχρονα Tamiya ή Aoshima, αλλά δείχνουν ποιοτικότερα από όλα τα Revell και είναι απείρως καλύτερα από τα ίδιας εποχής Italeri και ευκολότερα από τα enthusiast της Fujimi. Αυτά τα ολίγα. Σίγουρα όμως δεν μετανιώνεις την αγορά τους, αφού στα ιαπωνικά καταστήματα, βρίσκονται και με τιμές χαμηλότερες των 15€. : :
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 12, 2013 12:02:43 GMT 2
Προσωρινή μετακόμιση - , καθάρισμα και τακτοποίηση - , διαπραγματεύσεις με κυρα Γιώργαινα για μοντελάρισμα - , στήσιμο πάγκου - , ξεκινάμε τη Miura - ... Όπως καταλάβατε, οι εργασίες στη Miura ξεκίνησαν, αφού έστησα τον 7ο διαφορετικό χώρο εργασίας τα τελευταία 3 χρόνια σε 4 διαφορετικά μέρη... Όχι τίποτα σπουδαίο, αλλά για δύο μήνες θα είμαστε οκ... Οι εργασίες ξεκίνησαν με το κόψιμο της πατούρας της πίσω σήτας. Στη συνέχεια η ίδια η σήτα, απέκτησε τρύπες, τρίβοντας το πίσω μέρος μέχρι να εμφανιστούν. Η διαδικασία με άγχωσε λίγο, γιατί το η πλαστική σήτα γινόταν πολύ ευαίσθητη, αλλά στο τέλος, όλα πήγαν κατ' ευχήν. Ακολούθησε η προετοιμασία του αμαξώματος, με το scriber να δουλεύει υπερωρίες. Εκτός των συνηθισμένων, χαράχτηκαν τα πλαίσια των παραθύρων και το τμήμα του αμαξώματος κάτω από την πόρτα, που είναι ξεχωριστό πάνελ στο πραγματικό, αλλά δινόταν ενιαίο, από τη hasegawa. Γενικά η προετοιμασία του αμαξώματος της Miura, ήταν από τις πιο δύσκολες που έχω κάνει, κυρίως λόγω του περίεργου σήματος των πάνελ της και του πολύ λεπτού πλαστικού, που είχε την τάση να υποχωρεί από το πρώτος κιόλας πέρασμα με το scriber. Ακολούθησε το καθιερωμένο αστάρωμα του μοντέλου, που έγινε στο νέο μου spay-photo booth (το πότε η κυρα Σοφία θα με στείλει να τρώω και να κοιμάμαι στο μπαλκόνι, είναι θέμα χρόνου...) με θέα το Καιμακτσαλάν Αυτά τα ολίγα προς το παρόν... Ελπίζω στο επόμενο update να μην είμαι μόνος μου στο gb Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Jul 12, 2013 14:55:11 GMT 2
Καλη αρχη Τζωρτζ : : Θα ερθουμε και οι υπολοιποι, αλλα κατσε να κανουμε κανενα μπανακι πρωτα ;D
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 12, 2013 18:22:59 GMT 2
Ευχαριστώ Μητσάρα... Καλά μπάνια και καλές διακοπές φίλε μου. Και το gb, εδώ είναι δεν φεύγει : :
|
|
|
Post by jvolume on Jul 13, 2013 6:16:12 GMT 2
Γιώργο καλημέρα Εξαιρετική δουλειά φίλε μου που μας δειχνει οτι αμα το χεις το σπορ το που και πως εισαι δεν έχει καμία σημασία. Η δε σίτα.......... :respect: Καλή συνέχεια και με την επιστροφή μου μπαίνει μπρος και η δική μου Λάμπο για να μην είσαι μόνος βρε αδερφέ καλή συνέχεια Γιάννης
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 17, 2013 19:31:17 GMT 2
Γιάννη, ευχαριστώ πολύ... Πάμε σε σύντομο update... Στα πλαίσια της καλοκαιρινής διάθεσης, αν και η αλήθεια είναι ότι η ιδέα μου είχε καρφωθεί μήνες πριν , έβαψα το αμάξωμα της Miura με το tamiya lime green (ts-52). Το χρώμα ψεκάστηκε με τον αερογράφο, αφού πρώτα μεταγγίστηκε σε γυάλινη συσκευασία γνωστού γάλατος... που μεγαλώνει γερά μωρά ;D. Ψεκάστηκε με απαλά mist χέρια, ώστε να παραμείνει ματ (για καλύτερο στρώσιμο και αποφυγή orange peel) και να διατηρηθεί μια pale απόχρωση (να μην μοιάζει τελείως με kawasaki!!!). Στη συνέχεια, έγιναν τα καθιερωμένα μασκαρίσματα και βάφτηκε το πάνελ κάτω από την πόρτα με το ts-17 αερογραφάτα (με την ίδια διαδικασία που ψεκάστηκε το κυρίως χρώμα). Τι λέτε τις πάει? : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 18, 2013 8:56:37 GMT 2
Πολύ ωραίος ο χρωματισμός φίλε και ιδιαίτερα το χρώμα "Mojito"!!! Μου αρέσει που ξεφεύγει από τα τετριμένα : :
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Jul 18, 2013 10:51:37 GMT 2
Γιώργο πολύ όμορφα όλα!! Το χρώμα μου αρέσει αλλα με ξενίζει λίγο η πέρλα Ελπίζω να να είναι θέμα φωτογραφίας Καλή συνέχεια!!
|
|
|
Post by alex78 on Jul 18, 2013 11:48:27 GMT 2
Τι λέτε τις πάει? Άν της πάει λέει.....σκέτο μανάρι είναι Γιώργο!! . Έτσι λοιπόν μετά την περσινή ''348'' τη σκυτάλη παίρνει για φέτος η Miura σε μιά ακόμη χρωματική και σίγουρα ανατρεπτική επιλογή σου..... Στο θέμα τώρα του βαψίματος απλά....ουδέν σχόλιον!!! Καλή συνέχεια φίλε! Αλέξης
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 18, 2013 12:59:07 GMT 2
Να είστε καλά παίδες... Η στήριξη σας είναι πραγματικά πολύτιμη πόσο μάλλον που γίνεται καλοκαιριάτικα, που ο μοντελισμός δεν είναι και καμιά βασική προτεραιότητα. Ευχαριστώ πολύ ;D ;D Δεν το είχα σκεφτεί Αλέξανδρε... καλό... Το χρώμα μου αρέσει αλλα με ξενίζει λίγο η πέρλα Ελπίζω να να είναι θέμα φωτογραφία Χρηστάρα τα έχουμε ξαναπεί. Οι μεταλλικοί κόκκοι τονίζονται όσο πάει η κάμερα κοντά. Πόσο μάλλον που το χρώμα αποτελείτε ουσιαστικά μόνο από τέτοιους μεταλλικούς κόκκους (πράσινους, κίτρινους ασημίζοντες και πέρλες) . Οπωσδήποτε θα ενοποιηθεί λίγο όταν πέσει το βερνίκι και το γυάλισμα, αλλά πάλι αυτή είναι η απόχρωση. Προφανώς αν δεν είχε αυτό το εφέ θα ήταν ένα κοινό μεταλλικό΄πράσινο. Δεν θα ήταν κάντη-κάντη χρώμα ;D ;D Δεν έχεις και άδικο πάντως, δεν είναι και πολύ εύπεπτο το χρώμα, αλλά μου καρφώθηκε και ήθελα να το δοκιμάσω. Έτσι λοιπόν μετά την περσινή ''348'' τη σκυτάλη παίρνει για φέτος η Miura σε μιά ακόμη χρωματική και σίγουρα ανατρεπτική επιλογή σου... Άλεξ, αναμφισβήτητα περνάω την πράσινη περίοδο μου ;D Μετά το Λε Μαν, πήγαμε στη Miura και μπορεί να έχει συνέχεια, μόνο που αυτή τη φορά είσαι ο αποκλειστικός υπεύθυνος αφού με μπρήζωσες με την πράσινη countach. Τα λέμε σύντομα, όταν πέσουν τα βερνίκια και ξεκινήσουν τα μηχανικά μέρη : :
|
|