Ferrari 275GTB/4 1966 1/24 (Mini WIP)
May 19, 2013 21:09:00 GMT 2
Post by gtziaf on May 19, 2013 21:09:00 GMT 2
Μιας και βαριόμουν να ολοκληρώσω την Μ23, είπα να σας κοινοποιήσω το επόμενο, σύντομο (ελπίζω), project μου...
Το 1964 στο Παρίσι, η Ferrari παρουσίασε τον αντικαταστάτη της σειράς 250, την 275 GTB. Η 275 ήταν η πρώτη Ferrari με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και η πρώτη που το κιβώτιο ήταν τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Κινούταν από τον δωδεκακύλινδρο (60°) κινητήρα του Colombo. Το 3.3 λίτρων (3286 cc) μοτέρ παρήγαγε 280 άλογο κινούσε το σμιλεμένο από τον Pinifarina, αμάξωμα. Το όνομα του νέου αυτοκίνητου, προερχόταν από την χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου (275 cc).
Δύο χρόνια αργότερα, πάλι στο Παρίσι, παρουσιάστηκε η 275 GTB/4. Η προσθήκη στο όνομα αφορούσε την μετατροπή του κινητήρα (4-cam), που έγινε πιο συμπαγής (54°), απέκτησε 6 Weber 40 DCN, στρόφαρε στις 8000 rpm και απέδιδε 300 άλογα. Το εργοστάσιο άφησαν 280 275GTB/4, αφού η παραγωγή σταμάτησε το 1968. Είχε έρθει η ώρα της Daytona...
Σήμερα η 275 θεωρείτε από τις πιο ποθητές Ferrari,και ένα από τα κλασσικότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Το κιτ προέρχεται από την Italeri και είναι το ίδιο που χρησιμοποίησα ως βάση για την 330GTC. Έχει σωστό σχήμα, καλή λεπτομέρεια, αρκετά λάθη, σημάδια από το καλουπάρισμα και δυσκολοχώνευτη εφαρμογή.
Για να πάρετε μια ιδέα...
Ως συνήθως ξεκίνησα από το αμάξωμα, όπου αφού κολληθήκαν τα επιμέρους τμήματα, στοκαρίστηκε και τρίφτηκε σχολαστικά. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάστηκε στο κάτω μέρος της μύτης. Στη συνέχεια, μετά από μελέτη των φωτογραφιών της πραγματικής, λέπτυνα το πάνω μέρος της μύτης, μιας και το κιτ της Ιταλικής εταιρείας έχει μια μικρή σχεδιαστική αστοχία στο συγκεκριμένο σημείο. Στη συνέχεια με το σκρίμπερ βάθυνα όλες τις γραμμώσεις και διαχώρισα τα φιλέτα των παρμπρίζ-παραθύρων που δίνονται σώμα με το αμάξωμα, όπως έχω δείξει σε άλλα μοντέλα μου.
Το σύνολο ασταρώθηκε, τρίφτηκε, πλύθηκε, βάφτηκε με το 300 της ZP και τέλος βερνικώθηκε με τη συνήθη διαδικασία. Μένει η διαδικασία γυαλίσματος του...
Αυτά προς το παρόν, στο επόμενο θα σας δείξω το εσωτερικό.
Χαιρετισμούς σε όλους
Το 1964 στο Παρίσι, η Ferrari παρουσίασε τον αντικαταστάτη της σειράς 250, την 275 GTB. Η 275 ήταν η πρώτη Ferrari με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και η πρώτη που το κιβώτιο ήταν τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Κινούταν από τον δωδεκακύλινδρο (60°) κινητήρα του Colombo. Το 3.3 λίτρων (3286 cc) μοτέρ παρήγαγε 280 άλογο κινούσε το σμιλεμένο από τον Pinifarina, αμάξωμα. Το όνομα του νέου αυτοκίνητου, προερχόταν από την χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου (275 cc).
Δύο χρόνια αργότερα, πάλι στο Παρίσι, παρουσιάστηκε η 275 GTB/4. Η προσθήκη στο όνομα αφορούσε την μετατροπή του κινητήρα (4-cam), που έγινε πιο συμπαγής (54°), απέκτησε 6 Weber 40 DCN, στρόφαρε στις 8000 rpm και απέδιδε 300 άλογα. Το εργοστάσιο άφησαν 280 275GTB/4, αφού η παραγωγή σταμάτησε το 1968. Είχε έρθει η ώρα της Daytona...
Σήμερα η 275 θεωρείτε από τις πιο ποθητές Ferrari,και ένα από τα κλασσικότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Το κιτ προέρχεται από την Italeri και είναι το ίδιο που χρησιμοποίησα ως βάση για την 330GTC. Έχει σωστό σχήμα, καλή λεπτομέρεια, αρκετά λάθη, σημάδια από το καλουπάρισμα και δυσκολοχώνευτη εφαρμογή.
Για να πάρετε μια ιδέα...
Ως συνήθως ξεκίνησα από το αμάξωμα, όπου αφού κολληθήκαν τα επιμέρους τμήματα, στοκαρίστηκε και τρίφτηκε σχολαστικά. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάστηκε στο κάτω μέρος της μύτης. Στη συνέχεια, μετά από μελέτη των φωτογραφιών της πραγματικής, λέπτυνα το πάνω μέρος της μύτης, μιας και το κιτ της Ιταλικής εταιρείας έχει μια μικρή σχεδιαστική αστοχία στο συγκεκριμένο σημείο. Στη συνέχεια με το σκρίμπερ βάθυνα όλες τις γραμμώσεις και διαχώρισα τα φιλέτα των παρμπρίζ-παραθύρων που δίνονται σώμα με το αμάξωμα, όπως έχω δείξει σε άλλα μοντέλα μου.
Το σύνολο ασταρώθηκε, τρίφτηκε, πλύθηκε, βάφτηκε με το 300 της ZP και τέλος βερνικώθηκε με τη συνήθη διαδικασία. Μένει η διαδικασία γυαλίσματος του...
Αυτά προς το παρόν, στο επόμενο θα σας δείξω το εσωτερικό.
Χαιρετισμούς σε όλους