DUCATI 888 WSBK 1992
Mar 21, 2013 21:01:50 GMT 2
Post by Kομνηνοs on Mar 21, 2013 21:01:50 GMT 2
Καλησπερα φιλοι μου.
Μετα απο μια περιοδο κατασκευης συγχρονων μοτοgp
μοτοσυκλετων ειπα να κανω ενα γερο πισωγυρισμα
και να φτιαξω μια εξισου ομορφη και με μεγαλη
αγωνιστικη ιστορια μοτοσυκλετα.
Θα μπω στη διαδικασια να σας πω μια ιστορια γιατι
Φαινεται πως το συγκεκριμενο μοντελο με εκδικειται...
Το ειχα αγορασει ξανα στο παρελθον ισως
να ηταν και το πρωτο μοντελο μοτοσυκλετας που ειχα
παρει αλλα ποτε δεν εκανα σοβαρη προσπαθεια να το φτιαξω
γιατι μετα απο προχειρες δοκιμαστικες συναρμολογησεις
που ειχα κανει ειδα οτι το μοντελο δεν πιανει και τοσο καλα το σχημα
της πραγματικης μοτοσυκλετας και σε συνδυασμο
με αλλα μοντελα νεοτερων μοτοσυκλετων που σιγα σιγα
στοκαριζα εχασα τελικα το ενδιαφερων μου για αυτο
τοσο πολυ που το πεταξα ο ηλιθιος στα σκουπιδια
καποια στιγμη μετα απο πολυ καιρο, εντελος αφτιαχτο,
ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρος οτι δεν προκειται
να το ξαναπιασω ποτε.
Αμ δε!!! Μετα απο χρονια το 888 αρχισε να περνει την εκδικηση του
ξανακερδιζοντας τοσο πολυ το ενδιαφερων μου που εφτασα
κυριολεκτικα να γνωριζω για παραδειγμα, σε ποιους αγωνες του 92
ειχε τα κιτρινα γράμματα της DUNLOP στα λαστιχα
και σε ποιους οχι.
Η αφορμη που επανεφερε το ενδιαφέρον μου ηταν οταν ενα χρονο περιπου πριν επεσα
πανω σε μια υπεροχη φωτογραφια της μοτοσυκλετας του POLEN
και ξαναθυμηθηκα ποσο ομορφη μοτοσυκλετα ειναι το 888.
Ετσι μου μπηκε το μικροβιο να εξακριβωσω γιατι ενω το πραγματικο
888 δειχνει ομορφο στις φωτο..
δεν κανει το ιδιο και το μοντελο της tamiya οταν στεκεται στο σταντ του.
Το περιεχομενο του κιτ.
Ετσι λοιπον μετα απο αρκετη μελετη φωτογραφιων
της πραγματικης μοτο και του τελειωμενου μοντελου απο
αλλους μοντελιστες μεσω του ιντερνετ
κατεληξα οτι για να δειξει σωστοτερο(στα δικα μου τουλαχιστον ματια) αλλα και
ομορφοτερο το κιτ του 888 πρεπει να γινουν οι παρακατω
σημαντικες αλλαγες.
1) Το ρεζερβουαρ πρεπει να διαχωριστει απο
την ουρα και να τοποθετηθει ετσι ωστε να δημιουργηθει
αρμος μεταξυ τους.
2) Η επιφανεια αναμεσα στους εμπρός αεραγωγους πρεπει να φουσκωσει ελαφρα με στοκο.
3) Η κλιση των σιγαστήρων των εξατμισεων πρεπει
να αλλαξει.
4) Oι σωλήνες που ενώνουν τις δυο εξατμισεις κατω απο το ψαλίδι
πρεπει και αυτες να αλλαξουν λιγο σχημα.
5) Η ζελατινα του φαιρινγκ να κατασκευαστει vacuform.
6) Να φτιαχτει απο το μηδεν το εσωτερικο τμημα του
φαιρινγκ κατω απο το ψυγειο νερου.
7) Να φτιαχτει απο το μηδεν το καρμπον καλυμμα που
υπαρχει στο εμπρος μερος του ρεζερβουαρ.
Το κιτ γενικα ειναι οτι πρεπει για σκρατσιες και προκαλει
τον μοντελιστη για απειρες μικροαλλαγες και βελτιωσεις και
σε πολλα αλλα σημεια του.
(9)giancarlo falappa
(1)DOUG POLEN
Ειναι η πρωτη κατασκευη που παρουσιαζω και λεω
να το παω σιγα σιγα, ετσι κι αλλιως ειμαι γνωστο τεμπελχανιο ;D ;D
Θα χαρω επισης να κανετε οποιαδηποτε προταση ερωτηση
υποδειξη η παρατηρηση.
Αυτα προς το παρον, οι εργασιες εχουν ξεκινησει και ελπιζω
συντομα να εχω κατι να σας δειξω.
Μετα απο μια περιοδο κατασκευης συγχρονων μοτοgp
μοτοσυκλετων ειπα να κανω ενα γερο πισωγυρισμα
και να φτιαξω μια εξισου ομορφη και με μεγαλη
αγωνιστικη ιστορια μοτοσυκλετα.
Θα μπω στη διαδικασια να σας πω μια ιστορια γιατι
Φαινεται πως το συγκεκριμενο μοντελο με εκδικειται...
Το ειχα αγορασει ξανα στο παρελθον ισως
να ηταν και το πρωτο μοντελο μοτοσυκλετας που ειχα
παρει αλλα ποτε δεν εκανα σοβαρη προσπαθεια να το φτιαξω
γιατι μετα απο προχειρες δοκιμαστικες συναρμολογησεις
που ειχα κανει ειδα οτι το μοντελο δεν πιανει και τοσο καλα το σχημα
της πραγματικης μοτοσυκλετας και σε συνδυασμο
με αλλα μοντελα νεοτερων μοτοσυκλετων που σιγα σιγα
στοκαριζα εχασα τελικα το ενδιαφερων μου για αυτο
τοσο πολυ που το πεταξα ο ηλιθιος στα σκουπιδια
καποια στιγμη μετα απο πολυ καιρο, εντελος αφτιαχτο,
ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρος οτι δεν προκειται
να το ξαναπιασω ποτε.
Αμ δε!!! Μετα απο χρονια το 888 αρχισε να περνει την εκδικηση του
ξανακερδιζοντας τοσο πολυ το ενδιαφερων μου που εφτασα
κυριολεκτικα να γνωριζω για παραδειγμα, σε ποιους αγωνες του 92
ειχε τα κιτρινα γράμματα της DUNLOP στα λαστιχα
και σε ποιους οχι.
Η αφορμη που επανεφερε το ενδιαφέρον μου ηταν οταν ενα χρονο περιπου πριν επεσα
πανω σε μια υπεροχη φωτογραφια της μοτοσυκλετας του POLEN
και ξαναθυμηθηκα ποσο ομορφη μοτοσυκλετα ειναι το 888.
Ετσι μου μπηκε το μικροβιο να εξακριβωσω γιατι ενω το πραγματικο
888 δειχνει ομορφο στις φωτο..
δεν κανει το ιδιο και το μοντελο της tamiya οταν στεκεται στο σταντ του.
Το περιεχομενο του κιτ.
Ετσι λοιπον μετα απο αρκετη μελετη φωτογραφιων
της πραγματικης μοτο και του τελειωμενου μοντελου απο
αλλους μοντελιστες μεσω του ιντερνετ
κατεληξα οτι για να δειξει σωστοτερο(στα δικα μου τουλαχιστον ματια) αλλα και
ομορφοτερο το κιτ του 888 πρεπει να γινουν οι παρακατω
σημαντικες αλλαγες.
1) Το ρεζερβουαρ πρεπει να διαχωριστει απο
την ουρα και να τοποθετηθει ετσι ωστε να δημιουργηθει
αρμος μεταξυ τους.
2) Η επιφανεια αναμεσα στους εμπρός αεραγωγους πρεπει να φουσκωσει ελαφρα με στοκο.
3) Η κλιση των σιγαστήρων των εξατμισεων πρεπει
να αλλαξει.
4) Oι σωλήνες που ενώνουν τις δυο εξατμισεις κατω απο το ψαλίδι
πρεπει και αυτες να αλλαξουν λιγο σχημα.
5) Η ζελατινα του φαιρινγκ να κατασκευαστει vacuform.
6) Να φτιαχτει απο το μηδεν το εσωτερικο τμημα του
φαιρινγκ κατω απο το ψυγειο νερου.
7) Να φτιαχτει απο το μηδεν το καρμπον καλυμμα που
υπαρχει στο εμπρος μερος του ρεζερβουαρ.
Το κιτ γενικα ειναι οτι πρεπει για σκρατσιες και προκαλει
τον μοντελιστη για απειρες μικροαλλαγες και βελτιωσεις και
σε πολλα αλλα σημεια του.
(9)giancarlo falappa
(1)DOUG POLEN
Ειναι η πρωτη κατασκευη που παρουσιαζω και λεω
να το παω σιγα σιγα, ετσι κι αλλιως ειμαι γνωστο τεμπελχανιο ;D ;D
Θα χαρω επισης να κανετε οποιαδηποτε προταση ερωτηση
υποδειξη η παρατηρηση.
Αυτα προς το παρον, οι εργασιες εχουν ξεκινησει και ελπιζω
συντομα να εχω κατι να σας δειξω.