|
Post by nasosampa on Apr 19, 2020 15:55:40 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους και Χριστός Ανέστη !!! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από τον μοντελιστικό μου πάγκο και δοθείσης της ευκαιρίας (COVID-19), είπα να γυρίζω στην παλιά μου ερωμένη που είχα παραμελήσει και μου γκρίναζε (911 GT2) Επί του θέματος λοιπόν! Το παρακάτω κιτ το έχω από το μαρκινό 1997-1998 και πρέπει να το είχα προμηθευτεί λογικά μόλις είχε βγεί. Tο είχα σφάξει λιγάκι λόγο έλλειψης αερογράφου και μετά το παράτησα. Ύστερα λοιπόν από τόσα χρόνια αθέτησης της υπόσχεσης μου, προς τον ευατό μου περισσότερο, ήρθε η ώρα να καταπιαστώ και πάλι με αυτό και ελπίζω σε καλύτερα αποτελέσματα. Αρχική μορφή του μοντέλου: Στόχος: Καταρχάς επείδή είναι πολυκαιρισμένα, αποφάσισα να μη κάνω χρήση των decals, οπότε πάμε σε μιά πιό "πολιτική" έκδοση. Για τον μπροστά προφυλακτήρα θα δανειστώ στοιχεία από την CUP και την EVO έκδοση (βλέπετε κόκκινους κύκλους) Έτσι φτάνουμε στο παρακάτω προσχέδιο Για την τελική μορφή του μοντέλου, σκέφτομαι να βάλω κάποιες λεπτομέρειες για τις οποίες ακόμα δεν έχω καταλήξει, όπως μαύρους καθρέπτες και πλαϊνα αεροτομής, κίτρινα κρύσταλα στα εμπρός φώτα και άλλα. Καταλήγοντας αισίως σε κάτι τέτοιο : Εργασίες : Αρχικά ξεβάφτηκε το μοντέλο με τη χρήση Fornet και του κάναμε ένα σύντομο beauté (ακολουθεί και για το καβούκι, απλά έπρεπε να γίνουν κάποιες εργασίες πρώτα) Μετά διρθώθηκε ένα σφάλμα στα πίσω καθίσματα Μιας και το πάτωμα θέλω να φαίνεται, δεν θα κάνω χρήση ολόκληρου του διάφανου πατώματος αλλά μόνο τον πλαινών σποϊλερ Φάρδυνα λίγο τις εξατμίσεις Ανοίχτηκε δίοδος για τον εφοδιασμό καυσίμου Αφαιρέθηκαν οι μπροστά κολώνες (φινιστρίνια) από τις πόρτες Και έχουν ξεκινήσει κάποιες πρώτες εργασίες και δοκιμές για τον εμπρός προφυλακτήρα Θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά το λευκό χρώμα. Πιστέυετε πως η χρήση του Grey primer της Zero θα επηρεάσει την καθαρότητα-λάμψη του λευκού και θα χρειαστεί να προμηθευτώ white primer ή light grey? Έχετε να προτείνετε κάποιο λευκό χρώμα που έχετε δουλέψει στο παρελθόν, ώστε να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα? Όποιες παρατηρήσεις, συμβουλές καλοδεχούμενες ! Αυτά τα λίγα από εμένα, ελπίζω να μην κούρασα με το μακροσκελές post, όπως επίσης και να καταφέρω να έχω μια σταθερή παρουσία από εδώ και πέρα στο forum μας αλλά και στον χώρο. Χρόνια Πολλά και πάλι !!!
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 19, 2020 17:02:56 GMT 2
Welcome back στην ενεργή δράση Νάσο! Πολύ προσεγμένη προσέγγιση, που επιβραβεύεται από τα αποτελέσματα στο ξέβαμμα και στις τροποποιήσεις της μάσκας, αλλά και στη χρήση του Photoshop! Καλή συνέχεια!
ΥΓ. Και μην ξεχνάς: τις ερωμένες παντός είδους δεν τις θυμόμαστε μόνο εν καιρώ επιδημίας, αλλά πάντα βρίσκουμε χρόνο γι αυτές...
|
|
|
Post by Diecast917k on Apr 19, 2020 17:09:17 GMT 2
Πολυ χαιρομαι οταν βλεπω "ανακυκλωση" μοντελων!! Καλή αρχη! Μια ερωτηση μονο,γιατι εκοψες τις μπροστινες κολονες στις πορτες?
|
|
|
Post by nasosampa on Apr 19, 2020 17:32:34 GMT 2
Welcome back στην ενεργή δράση Νάσο! Πολύ προσεγμένη προσέγγιση, που επιβραβεύεται από τα αποτελέσματα στο ξέβαμμα και στις τροποποιήσεις της μάσκας, αλλά και στη χρήση του Photoshop! Καλή συνέχεια! ΥΓ. Και μην ξεχνάς: τις ερωμένες παντός είδους δεν τις θυμόμαστε μόνο εν καιρώ επιδημίας, αλλά πάντα βρίσκουμε χρόνο γι αυτές...
Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε, ειδικά για τις συμβουλές σε σχέση με τις ερωμένες
|
|
|
Post by nasosampa on Apr 19, 2020 17:39:38 GMT 2
Πολυ χαιρομαι οταν βλεπω "ανακυκλωση" μοντελων!! Καλή αρχη! Μια ερωτηση μονο,γιατι εκοψες τις μπροστινες κολονες στις πορτες? Καλησπέρα, εννοείτε αυτό, έχουμε και μια οικολογική συνείδηση ! Βασίστηκα σε reference photos από κάποιες EVO που κυκλοφορούν στο internet. Η αλήθεια είναι πως ξεφέυγω από τα κλασσικά πλαίσια της 993 και θα έπρεπε να βάλω το σηματάκι ακαταλληλόλητας πάνω δεξιά για τους παθιασμένους Βαυαρούς φανς, προς αποφυγήν εγκεφαλικών.
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 20, 2020 8:34:06 GMT 2
Νάσο, καλή επιστροφή στην ενεργό δράση του φόρουμ. Έχει πάντα την ομορφιά του η επαναφορά ενός μοντέλου κι εσύ το ξεκίνησες σούπερ.
Για το λευκό, όχι δεν επηρεάζεται η χρήση του γκρι υποστρώματος, ίσα-ίσα το αναδεικνύει και του δίνει βάθος. Γενικά προσωπικά έχω καταργήσει την απευθείας χρήση λευκού ασταριού. Προτιμώ γκρι και το basecoat μετά. Αν θέλω να βάψω με φωτεινό χρώμα (π.χ. κόκκινο - κίτρινο) τότε ψεκάζω λευκό αστάρι πάνω στο γκρι.
Για λευκά πέρα από τα γνωστά zero, gravity κλπ, στην Μ6 GT3 χρησιμοποίησα τη σειρά LP της tamiya, από τα οποία έμεινα υπερ - ευχαριστημένος. Τέλος, αν έχεις εξικιώση με τα σπρέι, ακόμη και ένα π.χ. λευκό αστάρι της dupli, προσεκτικά ψεκασμένο μπορεί να σου δώσει ένα τέλειο υπόστρωμα για βερνίκι.
Καλημέρα και Χρόνια πολλά
|
|
|
Post by alex78 on Apr 20, 2020 16:39:27 GMT 2
Καλησπέρα Νάσο, Χριστός Ανέστη! Καταρχήν καλή επάνοδο στο χόμπι και στην παρέα μας φίλε. Είναι ωραίο να διαπιστώνεις, μέσω της ''2ης ευκαιρίας'' που δίνεις σε ένα κίτ, την εξέλιξη εσένα μοντελιστικά αλλά και του ίδιου του χόμπι γενικότερα, υπό το πρίσμα των λαθών, των παραλείψεων, αλλά και της δεδομένης απειρίας του χθές με το σήμερα.
Πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα πάνω σε ένα πανέμορφο αγωνιστικό και εξαιρετικό κίτ.
Τώρα σχετικά με το ερώτημα σου, ο Γιώργος νομίζω με το σχόλιο του σε κάλυψε πλήρως, εγώ απλά θα πρότεινα ως επιλογή χρώματος τα λευκά σπρέι της Tamiya. Είναι εξαιρετικά, αν και ξέρω ότι θα είναι η τελευταία σου επιλογή λόγω ότι δουλεύεις αποκλειστικά αερογράφο.
Άν όμως τα πετύχαινες μπροστά σου με κάποιο τρόπο, μια μετάγγιση δεν θα ήταν κακή ιδέα....
|
|
|
Post by czt on May 8, 2020 9:15:28 GMT 2
Καλός ήρθες Νάσο με ωραίο θέμα για το ασταρι τα παιδιά σε ενημέρωσαν και δεν έχω κάτι να προσθέσω . Για εσωτερικό και ζάντες τη χρωματισμούς θα χρησιμοποιήσεις;
|
|
|
Post by nasosampa on Nov 9, 2021 22:02:56 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους, μετά από κάποιους μήνες και πάλι στην γειτονιά σας! Πριν προχωρήσω σε κάποια μοντέλα που μου έχουν κλέψει τον ύπνο, είπα να κλείσω μερικά που έχω ανοιχτά και ξεκινάω από την κούκλα που την έχω ανοιχτή από όταν ήμουν γυμνάσιο. Προσπαθώντας πριν καιρό να ισιώσω την μία κολόνα που ήταν λίγο στραβή, βούτηξα το καβούκι σε ζεστό νερό και στράβωσε σε μη αναστρέψιμο βαθμό. Με την βοήθεια μέλους του forum που τον ευχαριστώ πολύ, ονόματα δε λέμε, βρήκα αντικαταστάτη και έτσι μπορώ να συνεχίσω. Το παλιό καβούκι χρησιμοποιήθηκε ως δότης για έξτρα προφυλακτήρες και μαζί με την δεύτερη αεροτομή ίσως χρησιμποοιηθούν σε κάποιο είδος μικρό διόραμα. Ύστερα από dry-fit παρατήρησα πως οι αεραγωγοί ήταν σε τελείως λάθος ύψος σε σχέση με την μετατροπή του νέου προφυλακτήρα, έπιασα λοιπόν τον πολυτροχό. Έγιναν δοκιμές με τα φύλλα από πλαστική loyalty κάρτα και βρέθηκε η μόνιμη θέση τους. Για περισσότερη λεπτομέρεια, τοποθετήθηκαν κάθετα φιλέτα από sprues στον προφυλακτήρα. Μετά αστάρωσα το σύνολο των κομματιών του μοντέλου με Zero Light Grey Primer. Το χρησιμοποίησα πρώτη φορά και κατά την γνώμη μου, χωρίς να ξέρω όποια πιθανή ασυμβατότητα των Zero με άλλα αστάρια, μου φαίνεται τσάμπα κόπος. Με ένα απλό αστάρι εμπορίου σε spray πέρνεις το ίδιο, ίσως και καλύτερο αποτέλεσμα. Τέλος έφτιαξα τις ζώνες, γιατί πάνω από όλα η ασφάλεια ! Η διαφορά στο πάχος είναι εμφανής, να τις ξαναφτιάξω?
|
|
|
Post by alex78 on Nov 9, 2021 22:19:45 GMT 2
Καλώς τον Νάσο, τίμια και μπόλικη δουλειά φίλε! Δεν έχω επιχειρήσει ''καλιμπράρισμα'' μέσω ζεστού νερού, ομολογώ όμως ότι με το αποτέλεσμα που είδα με κυρίευσε το άγχος.... Καλή συνέχεια.
|
|
|
Post by nasosampa on Nov 9, 2021 22:53:41 GMT 2
Καλώς τον Νάσο, τίμια και μπόλικη δουλειά φίλε! Δεν έχω επιχειρήσει ''καλιμπράρισμα'' μέσω ζεστού νερού, ομολογώ όμως ότι με το αποτέλεσμα που είδα με κυρίευσε το άγχος.... Καλή συνέχεια. Γειά σου Άλεξ! Μάλλον το παράκανα εγώ με τις θερμοκρασίες και την ώρα. Κάπου έχει γράψει ο Γιώργος νομίζω για την χρήση νάρθηκα στην επαναφορά στραβών κομματιών με ζεστό αέρα. Δεν ξέρω μήπως ήθελε κάτι αντίστοιχο και σε αυτή την περίπτωση. Όπως και να έχει, ήταν μια ωραία και πολλά υποσχόμενη αποτηχυμένη προσπάθεια !
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 10, 2021 7:27:53 GMT 2
Μπόλικη δουλειά Νάσο... Η διόρθωση μέσα στο νερό (ή με σεσουάρ) γίνεται ως εξής: Σε ζεστό νερό που όμως δεν βράζει βουτάμε το κομμάτι για δέκα δευτερόλεπτα, το βγάζουμε, δοκιμάζουμε την ευλυγισία στο χέρι, ξαναβουτάμε 10", ξαναδοκιμάζουμε, και επαναλαμβάνουμε μέχρι να νοιώσουμε ότι υποχωρεί. Διορθώνουμε (σιγά-σιγά, δηλ. με επανειλημμένα βουτήματα) μέχρι να ισιώσει, και καλού-κακού βάζουμε ένα ναρθηκάκι μέχρι να κρυώσει και σταθεροποιηθεί στο διορθωμένο σχήμα. Καλή επιτυχία την επόμενη φορά!
|
|
|
Post by nasosampa on Nov 10, 2021 9:48:20 GMT 2
Μπόλικη δουλειά Νάσο... Η διόρθωση μέσα στο νερό (ή με σεσουάρ) γίνεται ως εξής: Σε ζεστό νερό που όμως δεν βράζει βουτάμε το κομμάτι για δέκα δευτερόλεπτα, το βγάζουμε, δοκιμάζουμε την ευλυγισία στο χέρι, ξαναβουτάμε 10", ξαναδοκιμάζουμε, και επαναλαμβάνουμε μέχρι να νοιώσουμε ότι υποχωρεί. Διορθώνουμε (σιγά-σιγά, δηλ. με επανειλημμένα βουτήματα) μέχρι να ισιώσει, και καλού-κακού βάζουμε ένα ναρθηκάκι μέχρι να κρυώσει και σταθεροποιηθεί στο διορθωμένο σχήμα. Καλή επιτυχία την επόμενη φορά! Πολύ χρησιμες πληροφορίες Κωνσταντίνε ! Θα κάνω δοκιμές με ότι απέμεινε από το πρώτο καβούκι να αποκτήσω εμπειρία για την επόμενη φορά.
|
|
|
Post by nektarios on Nov 13, 2021 22:42:32 GMT 2
Άφθονη δουλειά, αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 14, 2021 10:11:04 GMT 2
Ωραία η εγχείρηση, Νάσο. Προχωράμε
|
|
|
Post by nasosampa on Nov 15, 2021 23:37:44 GMT 2
Νεκτάριε και Γιώργο σας ευχαριστώ πολύ για την εμψύχωση! Σύντομα θα έχουμε post με την μέχρι τώρα εξέλιξη ;-)
|
|