Honda Integra x2 ("Castrol" & Spoon Sports) COMPLETED
Oct 12, 2018 22:38:16 GMT 2
Post by nektarios on Oct 12, 2018 22:38:16 GMT 2
Χαίρετε, άπαντες!
Μετά από το NSX-R Twin Build, με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "βελτιωμένο" (για την ακρίβεια δεν επρόκειτο για twin build, αφού το "βελτιωμένο" μοντέλο κατασκευάστηκε πριν ακόμη και από τη δημιουργία του φόρουμ, ενώ το αγωνιστικό αρκετά μεταγενέστερα και η κατασκευή του παρουσιάστηκε στο φόρουμ),
και μετά από το Civic Twin Build (αυτό ήταν κυριολεκτικό twin build), με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "φτιαγμένο",
ήρθε η σειρά να παρακολουθήσετε ένα ακόμη twin build, και συγκεκριμένα το Integra DC2 Type R Twin Build, φυσικά με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "φτιαγμένο", με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά το "φτιαγμένο" είναι "επίσημο", προερχόμενο από τον - αναγνωρισμένο από τη Honda - βελτιωτικό οίκο "Spoon Sports".
Τα οχήματα
Επειδή δεν κατάφερα να βρω στοιχεία ούτε για το αγωνιστικό με τα χρώματα της "Castrol" ούτε για το βελτιωμένο όχημα της "Spoon Sports", παραθέτω μερικά χαρακτηριστικά για το "βασικό" όχημα.
Το Integra DC2 Type R αποτελεί facelift του αρχικού μοντέλου (GS-R / Si / SiR-G), έχει τροποποιημένα (αντί των διπλών κυκλικών) μακρόστενα μπροστινά φώτα και παρουσιάστηκε το 1995 στην ιαπωνική αγορά, για την οποία και δημιουργήθηκε. Είναι το πρώτο όχημα της Honda που φέρει την ονομασία "Type R".
Φέρει τον κινητήρα B18C (1.797 κ.ε., ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, DOHC, VTEC, με ψεκασμό PGM-FI), ο οποίος έχει υποστεί αρκετές βελτιώσεις, με αποτέλεσμα να αποδίδει 190 ίππους / 8.000 σ.α.λ. και ροπή 178 Nm / 7.300 rpm, ενώ βελτιώσεις υπήρξαν και στις αναρτήσεις. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 234 χλμ / ώρα, ενώ για τα 0-100 απαιτούνται 6,7 δλ.
Τα μοντέλα
Τα 2 κιτ που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν ουσιαστικά το ίδιο μοντέλο της Fujimi, με τις αναγκαίες βεβαίως διαφοροποιήσεις. Το “Castrol Integra (DC2) Type R” έχει κωδικό εταιρίας 06218 (σειρά MS Motorsports 8) και κυκλοφόρησε το 1997 ενώ το “Spoon Sports Integra (DC2) Type R” έχει κωδικό 036267 και κυκλοφόρησε το 2015.
Αμφότερα τα κιτ μπορούν να γίνουν δεξιοτίμονα ή αριστεροτίμονα, ενώ περιέχουν αρκετά επιπρόσθετα εξαρτήματα (καθίσματα πολιτικά και αγωνιστικά, τιμόνια, κ.λπ.), ενώ το Castrol περιέχει και σετ ΡΕ καθώς και ένα εξαιρετικό σετ για τις ζώνες ασφαλείας, ενώ το Spoon περιλαμβάνει μαύρη χαλκομανία στο σχήμα του καπώ. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί και το σετ PE της Hobby Design HD02-0248.
Τα κιτ εκ πρώτης όψεως φαίνονται να μην έχουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην εφαρμογή, αν και ορισμένες σχεδιαστικές προσεγγίσεις τους δημιουργούν δυσκολίες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, όπως λ.χ. ότι στο Spoon τα πίσω καθίσματα δίνονται ενσωματωμένα στο σασί, ενώ η εξάτμιση και στα δυο μοντέλα δίνεται σε 5 κομμάτια (!!), από τα οποία ένα ενσωματωμένο στο σασί και ένα άλλο στον κινητήρα, ο οποίος ενσωματώνει επίσης και τμήμα του συστήματος διεύθυνσης…
Όλα αυτά σε εικόνες…
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Μετά από το NSX-R Twin Build, με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "βελτιωμένο" (για την ακρίβεια δεν επρόκειτο για twin build, αφού το "βελτιωμένο" μοντέλο κατασκευάστηκε πριν ακόμη και από τη δημιουργία του φόρουμ, ενώ το αγωνιστικό αρκετά μεταγενέστερα και η κατασκευή του παρουσιάστηκε στο φόρουμ),
και μετά από το Civic Twin Build (αυτό ήταν κυριολεκτικό twin build), με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "φτιαγμένο",
ήρθε η σειρά να παρακολουθήσετε ένα ακόμη twin build, και συγκεκριμένα το Integra DC2 Type R Twin Build, φυσικά με αγωνιστικό Castrol και με κιτρινόμαυρο "φτιαγμένο", με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά το "φτιαγμένο" είναι "επίσημο", προερχόμενο από τον - αναγνωρισμένο από τη Honda - βελτιωτικό οίκο "Spoon Sports".
Τα οχήματα
Επειδή δεν κατάφερα να βρω στοιχεία ούτε για το αγωνιστικό με τα χρώματα της "Castrol" ούτε για το βελτιωμένο όχημα της "Spoon Sports", παραθέτω μερικά χαρακτηριστικά για το "βασικό" όχημα.
Το Integra DC2 Type R αποτελεί facelift του αρχικού μοντέλου (GS-R / Si / SiR-G), έχει τροποποιημένα (αντί των διπλών κυκλικών) μακρόστενα μπροστινά φώτα και παρουσιάστηκε το 1995 στην ιαπωνική αγορά, για την οποία και δημιουργήθηκε. Είναι το πρώτο όχημα της Honda που φέρει την ονομασία "Type R".
Φέρει τον κινητήρα B18C (1.797 κ.ε., ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, DOHC, VTEC, με ψεκασμό PGM-FI), ο οποίος έχει υποστεί αρκετές βελτιώσεις, με αποτέλεσμα να αποδίδει 190 ίππους / 8.000 σ.α.λ. και ροπή 178 Nm / 7.300 rpm, ενώ βελτιώσεις υπήρξαν και στις αναρτήσεις. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 234 χλμ / ώρα, ενώ για τα 0-100 απαιτούνται 6,7 δλ.
Τα μοντέλα
Τα 2 κιτ που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν ουσιαστικά το ίδιο μοντέλο της Fujimi, με τις αναγκαίες βεβαίως διαφοροποιήσεις. Το “Castrol Integra (DC2) Type R” έχει κωδικό εταιρίας 06218 (σειρά MS Motorsports 8) και κυκλοφόρησε το 1997 ενώ το “Spoon Sports Integra (DC2) Type R” έχει κωδικό 036267 και κυκλοφόρησε το 2015.
Αμφότερα τα κιτ μπορούν να γίνουν δεξιοτίμονα ή αριστεροτίμονα, ενώ περιέχουν αρκετά επιπρόσθετα εξαρτήματα (καθίσματα πολιτικά και αγωνιστικά, τιμόνια, κ.λπ.), ενώ το Castrol περιέχει και σετ ΡΕ καθώς και ένα εξαιρετικό σετ για τις ζώνες ασφαλείας, ενώ το Spoon περιλαμβάνει μαύρη χαλκομανία στο σχήμα του καπώ. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί και το σετ PE της Hobby Design HD02-0248.
Τα κιτ εκ πρώτης όψεως φαίνονται να μην έχουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην εφαρμογή, αν και ορισμένες σχεδιαστικές προσεγγίσεις τους δημιουργούν δυσκολίες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, όπως λ.χ. ότι στο Spoon τα πίσω καθίσματα δίνονται ενσωματωμένα στο σασί, ενώ η εξάτμιση και στα δυο μοντέλα δίνεται σε 5 κομμάτια (!!), από τα οποία ένα ενσωματωμένο στο σασί και ένα άλλο στον κινητήρα, ο οποίος ενσωματώνει επίσης και τμήμα του συστήματος διεύθυνσης…
Όλα αυτά σε εικόνες…
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας!