|
Post by gtziaf on Nov 17, 2017 13:10:27 GMT 2
Το 1970 η Lamborghini παρουσίασε τον αντικαταστάτη της Islero ένα 2+2 grand tourer που ονομάστηκε Jarama. Ως γνωστόν οι ονομασίες των Lambo, έχουν πάντα σχέση με ταύρους και ταυρομαχίες, οπότε δεν είναι τυχαίο που στην ίδια περιοχή, του ποταμού Jarama στην Ισπανία, εκτρέφονται οι ταύροι που συμμετέχουν στις ταυρομαχίες. H Jarama έμεινε στην παραγωγή από το 1970 έως το 1976 και παρήχθη σε 328 μονάδες. Η πρώτη έκδοση GT, αριθμεί 176 αντίτυπα, ενώ από την εξέλιξη της, την GTS (γνωστή και ως Jarama S), βγήκαν μόνο 152. Η προσωπική S του Ferruccio Lamborghini βρισκέται σήμερα στο μουσείο της εταιρείας, στη Sant'Agata Bolognese. Σχεδιάστηκε από τον τότε σχεδιαστή της καροσσερία Bertone, τον Marcello Gandini. Φορούσε τον γνωστό V12 της Lamborghini, που με κυβισμό στα 3.9 λίτρα, απέδιδε 350 και 365 άλογα, ανάλογα την έκδοση. Το σασί είναι μια κοντύτερη έκδοση αυτού της Espada, για να πληρεί την νομοθεσία των ΗΠΑ. Σχεδιαστικά είναι πολύ παρόμοια με την Iso Lele, επίσης τέκνο του Gandini. Η jarama αν και αποτελούσε απευθείας ανταγωνιστή των Ferrari 365 GT, ποτέ δεν απέκτησε την καταξίωση που της άρμοζε, αφενός λόγω του εξωτερικού σχεδιασμού, αφετέρου γιατί μοιραζόταν την παραγωγή με τις εκπληκτικές και πανέμορφες the Miura and Espadα. Η μέτρια ποιότητα κατασκευής δεν βοήθησε στη φήμη της και τελικά παραγκωνίστηκε για τα πιο εξωτικά και ακραία, mid-engine αυτοκίνητα, που είναι μέχρι και σήμερα το χαρακτηριστικό των κατασκευών της Lamborghini.
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 17, 2017 13:12:47 GMT 2
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 17, 2017 13:31:42 GMT 2
Ωραίο αυτοκίνητο και αξιοπρόσεκτο (λόγω σπανιότητας) κιτ. Θα μπορούσες να μας πεις κάτι παραπάνω γι αυτό (γιατί μόνο 20 κομμάτια); Ούτως ή άλλως, καλό ξεκίνημα!
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Nov 17, 2017 15:08:08 GMT 2
ο χριστός και η παναγία τι θα δούμε πάλι!!!!!
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Nov 17, 2017 20:52:44 GMT 2
Καλή επιτυχία Γιώργο! Όντως είναι σπάνιο κιτ!!! Είχα την τύχη να δω από κοντά, και να επεξεργαστώ τόσο το συγκεκριμένο κιτ, όσο και άλλα τρία της ίδιας εταιρίας (Fiat X1/9, Lancia Beta Monte Carlo, Maserati Ghibli) στην ίδια κλίμακα.
Τόσο η Lancia, όσο και το Fiat είναι ΕΡΩΤΑΣ!!!
|
|
|
Post by alex78 on Nov 18, 2017 18:10:08 GMT 2
Αγνοούσα την υπάρξη του πραγματικού πόσο μάλλον του υπο κλίμακα. Προσωπικά θα έτρεμε το φυλλοκάρδι μου αν είχα στα χέρια μου ένα τόσο σπάνιο κίτ, αλλά εσύ δε μασάς....
Εύχομαι μια καλή και απροβλημάτιστη κατασκευή Γιώργο!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 23, 2017 18:07:07 GMT 2
Ευχαριστώ για το σχολιασμό κύριοι. Τα πρώτα βήματα ενασχόλησης με το κιτ, μου θύμισαν κάτι τελειωμένες ρητίνες που έφτιαχνα παλιά. Τρυπίτσες παντού και εφαρμογή στο περίπου και μάλιστα χωρίς κανέναν οδηγό. Θα έχει τζόγο όπως φαίνεται... Τώρα η απάντηση στην ερώτηση του Κωνσταντίνου είναι απλή. Γιατί απλά δεν αντέχουν τα καλούπια περισσότερες κόπιες. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει retailers εκτός Ιαπωνίας, δεν πωλούνται από τα μεγάλα μαγαζιά της Άπω Ανατολής, δεν έχουν καν ιστοσελίδα ή FB, πέρα από ένα γιαπωνέζικο blog. Έτσι οι πωλήσεις είναι χαμηλές και δεν έχει νόημα να φτιάξουν νέα καλούπια. Απόστολε, όντως πολύ ενδιαφέροντα θέματα αλλά περίμενα καλύτερη χύτευση είναι αλήθεια. Δυστυχώς έχασα την 365 που βγάλανε γιατί έπεσε πάνω στα καπίταλ κοντρολς. Σύντομα θα παρουσιαστούν τα πρώτα βήματα της κατασκευής.
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 28, 2017 17:47:01 GMT 2
Τα πρώτα βήματα της κατασκευής, αφορούν την προετοιμασία των κύριων κομματιών του κιτ και του αμαξώματος για την πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή. Αρχικά πρέπει να αφαιρεθούν τμήματα ρητίνης από σημεία τα οποία πρέπει να είναι διαμπερή (π.χ. τζάμια, χώρος κινητήρα στο σασί κλπ.). Δεν τα δείχνω όλα, απλά ένα δείγμα για να πάρετε μια ιδέα. Θέλει καλή λεπίδα στον κόφτη, υπομονή και φυσικά προσοχή. Εδώ έχω σημειώσει με βέλη και δύο από τα προβλήματα του κιτ. Το πρώτο είναι το φλας και το δεύτερο, πιο σημαντικό, ότι τα κομμάτια, εξαιτίας του καλουπώματος, δεν έχουν σωστό σχήμα (ευθείες, οβάλ, τριγωνικά) αλλά αυτό πρέπει να διαμορφωθεί ανάλογα με την περίσταση. Στη συνέχεια περάστηκαν με το σκρίμπερ, οι πόρτες, τα καπό και τα πλαίσια των παραθύρων. Δυστυχώς παρόλο που το αμάξωμα δεν είναι ρητίνη "τούβλο", θυμίζει καλουπάρισμα παλαιότερων εποχών. Ως συνέπεια υπάρχουν παντού τρυπίτσες που πρέπει να καλυφθούν, με στόκο πριν το πρώτο αστάρι. Στη συνέχεια ενώθηκαν τα μέρη που αποτελούν το αμάξωμα. Οι προφυλακτήρες, αρχικά, είναι ενσωματωμένοι σε αυτό και δεν έχουν διακριτή "ένωση". Επειδή, η ένωση τους άφηνε μεγάλο κενό, στοκαρίστηκαν πρώτα με εποξικό και στη συνέχεια με κοινό στόκο tamiya. Στα αναδιπλούμενα φώτα επιλέχτηκαν τα κομμάτια που ταιριάζουν στην κλειστή θέση (το κιτ δίνει επιλογή)και κολλήθηκαν με κυανοακρυλική και στοκαρίστηκαν. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε το περίγραμμα τους με το σκρίμπερ. Τέλος το εμπρός καπό, τρίφτηκε περιμετρικά για να αποκτήσει σχήμα ανάλογο της υποδοχής του και τοποθετήθηκε δοκιμαστικά. Δεν είναι 100% καθώς εκκρεμεί ο μηχανισμός του, οπότε η τελική διαμόρφωση θα γίνει μετά την τοποθέτηση των φωτοχαραγμένων. Αυτά για σήμερα. Όπως είναι αντιληπτό μας περιμένει πολύ δουλεία. Αρχικώς στόχος να προετοιμαστούν τα κομμάτια για μια πρώτη γενική δοκιμαστική εφαρμογή. Καλό απόγευμα
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 28, 2017 17:55:03 GMT 2
Καλό κουράγιο φίλε μου!
|
|
|
Post by alex78 on Nov 28, 2017 21:43:06 GMT 2
Που πήγες και έμπλεξες Χριστουγεννιάτικα με την χρεπάρα βρέ Γιώργο....
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Dec 2, 2017 23:30:40 GMT 2
Δεν είναι "ευκολάκι" Γιώργο, θα σε δοκιμάσει αρκετά κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Καλή συνεχεια!
|
|
|
Post by pkout on Dec 3, 2017 20:57:50 GMT 2
Αμαν, καλά για το κιτ των 20 αντιτύπων, αλλά αγνοούσα και την υπάρξη του 1/1!!!!! Δεν είναι λίγο ασχημόπαπο ή εγώ είμαι παράξενος όπως και να έχει προβλέπω ακόμα ένα επεισόδιο της σειράς: "Σκα... πιάνω, χρυσός γίνεται" με σκηνοθέτη τον γνωστό ανμτιν Καλή κατασκευή και από εμένα!!!!
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 6, 2017 17:43:34 GMT 2
Ακριβώς φίλοι μου, δεν πρόκειται για ευκολάκι. Τώρα πόσο μπλέξαμε, θα φανεί... Παύλο, ούτε εμένα μου αρέσει. Δεν είναι τραγικό αλλά. Κάποιοι είναι πολύ φαν. Ευχαριστώ για τα σχόλια. Να είστε καλά...
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 15, 2017 17:23:58 GMT 2
|
|
|
Post by konstantinf on Dec 15, 2017 23:02:50 GMT 2
Δεν είναι αντιεμπορικό το update, είναι εποχιακό. Έτσι κατάλευκο, σαν χριστουγεννιάτικο χιονισμένο τοπίο... Καλή συνέχεια με ελατάκια και Αϊ-Βασίληδες!
|
|
|
Post by pkout on Dec 16, 2017 7:48:09 GMT 2
Συνάδελφε συντριψιματία καλά κουράγια και καλή συνέχεια
|
|