|
Post by Kομνηνοs on Sept 28, 2015 0:02:22 GMT 2
Καλησπερα παιδια, θεμα-θυμα αυτη τη φορα το θρυλικο pepsi του kevin schwantz μια πολυ ομορφη μοτοσυκλετα απο το οχι και τοσο μακρινο παρελθον. Ειναι ενα σχετικα φρεσκο κιτ της fujimi και ειναι το πρωτο κιτ μοτοσυκλετας της εν λογο εταιριας που καταπιανομαι. Το περιεχόμενο του κιτ μπορείτε να το δείτε εδω. www.1999.co.jp/eng/10202380Ετσι για καποιον που εχει φτιαξει μονο μοτοσυκλετες της tamiya τα συναισθηματα ειναι αναμεικτα. Σιγουρα το κιτ της fujimi δεν ειναι κακο αλλα δεν φτανει σε ποιοτητα αυτα της tamiya, σε καποια σημεια ομως ειναι καλυτερο. Ο λογος π.χ για τους μεταλλικους αξονες που δινει η fujimi σε σχεση με τις απαραδεκτες εμφανεις βιδες σταυροκατσαβιδου της tamiya..Αλλα δυστυχως οι αξονες πλεουν μεσα στις τρυπες τους με αποτελεσμα καθε φορα που γερνει το μοντελο στο πλαι αυτοι να γλυστρουν και να φευγουν στο πατωμα. Το προβλημα βεβαια αυτο υπαρχει μονο κατα την διαρκεια της κατασκευης, αλλα δεν παυει να υπαρχει μια που κατα την διαρκεια των διαφορων δοκιμων και dry fits πρεπει να εισαι χταποδι για να καταφερεις να τους κρατας στην θεση τους. Αλλα σημεια που υπερεχει η fujimi ειναι τα πολυ λεπτα κομματια σε καποια σημαντικα σημεια για την τελικη εικονα του μοντελου, οπως μεταξυ αλλων τα δισκοφρενα που ειναι τοσο λεπτα που κανουν πραγματικα περιττα τα φωτοχαραγμενα που επισης παρέχονται στο κιτ, οι πανλεπτες σωστες μανετες, σωστα χαραγμενα ποδοστηρια και ομορφες δαγκανες στις οποιες δινεται και η εσωτερικη τους λεπτομέρεια. Ενα μεγαλο προβλημα θα ειναι η αντικατασταση του μπλε στα σηματα της pepsi γιατι εχει λαθος αποχρωση. Αλλα εχω την αισθηση οτι η ερευνα σε φωτογραφικο υλικο της πραγματικης μοτοσυκλετας θα βγαλει και αλλα λαθη στην επιφανεια και αυτο γιατι βλεποντας την απεικονιση εξωτερικα στο κουτι βλεπω μαλλον ενα.. γιαλαντζι XR73 και οχι ενα XR74 οπως διατινεται η fujimi οτι περιεχει το κουτι. (ΧR.. ήταν οι κωδικοι εξελιξης που εδινε η suzuki στις μοτοσυκλετες της των gp500)
|
|
|
Post by alex78 on Sept 28, 2015 13:02:58 GMT 2
Χαίρε φίλε Κομνηνέ. Πανέμορφο και ιστορικό μηχανάκι, στα χέρια σου θα βγεί διαμαντάκι! Υ.Γ. Με την πολύ μικρή γνώση που έχω στο θέμα, θεωρώ πως με την στασιμότητα της Tamiya τελευταία, οι ''μνηστήρες'' που παίρνουν την ''σκυτάλη'' στο χώρο Hasegawa & Fujimi έχουν μερίδιο στην πίτα και αργά ή γρήγορα θα το αποδείξουν.
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Sept 29, 2015 17:19:54 GMT 2
Σε ευχαριστώ Αλέξη για τα καλά σου λόγια. Ναι απ ότι φαίνεται τη σκυτάλη των αγωνιστικών κυρίως μοτοσυκλετών την έχει τώρα η hasegawa και ευτυχώς φτιάχνει απίθανα σε λεπτομέρεια μοντέλα. Έχω μια αγωνία να δω πια θα είναι η επόμενη κυκλοφορία της, λογικά το ELF NSR500 που κυκλοφορεί τώρα είναι το τελευταίο livery για το συγκεκριμένο κιτ. Αλλά και η tamiya θέλω να πιστεύω πως δεν θα αφήσει εύκολα το μεγάλο κομμάτι στην πίτα της κατηγορίας που της ανάλογή..Πολύ θα ήθελα να την δω να κάνει δυναμικό come back με ακόμα πιο αναβαθμισμενη λεπτομέρεια για να κοντράρει τους ανταγωνιστές. Να το δω και αυτό.. να κοντράρονται δηλαδή οι εταιρίες για το πια θα φτιάχνει τα καλύτερα μοντέλα αγωνιστικών μοτοσυκλετών!!! ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα!!
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 29, 2015 18:04:56 GMT 2
Κορυφαία μηχανή και αγαπημένο θέμα φίλε. Την περίμενα με αγωνιά, να σου πω την αλήθεια. Αναμένω το πρώτο update. Καλή επιτυχία
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 1, 2015 18:26:26 GMT 2
Σε ευχαριστώ George και καλό μήνα, ο οποίος σίγουρα θα είναι καλός αφού ξεκινά με IPMS!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 5, 2015 22:59:18 GMT 2
Συνέχεια λοιπόν με την πολυ ευχάριστη διαδικασία του ψαξίματος σε αρχειακό υλικο. Για εμενα η διαδικασια αυτη ειναι πιο ευχάριστη ίσως και απο το να μοντελαρω. Έχει μια ομορφιά όλο αυτό που σαν.. ντετέκτιβ ψάχνεις μεσα απο λιγες συχνά φωτογραφίες και θαμπά βίντεο τα οποία όλως τυχαίως παντα εχουν δυσδιάκριτα τα σημεία που σε ενδιαφέρουν.. και δωστου και άλλο ψάξιμο προς αναζήτηση της φωτογραφιας εκείνης που θα λύσει τις απορίες..Αλλά καμιά φορα οταν βρεθει δημιουργεί και νέα ερωτήματα.. Μεγαλο βοήθημα σε αυτο τα τελευταία χρονια ειναι αναμφίβολα και το ιντερνετ. Ενας ακομα λογος που μου αρεσει αυτη η διαδικασια ειναι οτι εντοπίζω λαθη πχ στο σχημα του μοντελου που πολλες φορες ειναι δυνατόν να διορθωθούν και επισης οτι βρίσκω μικροαλλαγες πχ σε εξαρτηματα και λογοτηπα που μπορώ να ενσωματώσω με κατάλληλες μετατροπές στο μοντελο ετσι ώστε να αποκτήσει χαρακτήρα και να διαφέρει εν μέρει απο την επιλογη που δινει το κιτ. Κατι τετοιο θα γίνει και με το εν λόγο μοντελο. Οι υποψίες λοιπον επιβεβαιωθηκαν και η έρευνα έδειξε οτι υπάρχουν τρία λαθη (ολα διορθωσιμα με λιγη καλη θεληση) στο κιτ για να ειναι σωστο XR74. Το πρωτο ειναι ενα καμπυλο τμημα στο κατω μερος του καλύμματος της ουρας στο υψος της σέλας που πρεπει να γίνει πιο ίσιο, η μετατροπη φαίνεται στο πιο κατω κολαζ πριν και μετα, το σημειο τονίζετε με κοκκινο. Το δεύτερο ειναι το τελείωμα στα πλαϊνά του φαιριγκ που πρεπει να αποκτήσει κλίση προς τα μεσα. βλέπετε παρακατω πριν και κατα την εξέλιξη. lΤο τριτο επειδη ειναι ελαχιστα εμφανες και επειδη η διόρθωση του κρύβει κινδύνους δεν το αποκατεστησα.. Αλλα δεν θα σας πω πιο είναι . Όσοι έχετε όρεξη ψαξτε να το βρειτε. (Αυτο το WIP θα ειναι σημμετοχικο) Οι μοτοσυκλετες του Schwantz παρουσιαζαν αρκετες διαφορες απο αγώνα σε αγώνα την χρονια του 1988. Ετσι λοιπον αποφασισα να φτιάξω μια μοτοσυκλετα που συγκεντρώνει πολλες ιδιαιτεροτητες σε σχεση με το μοντελο της FUJIMI. Αφου λοιπον είπαμε οτι αυτο το WIP θα ειναι σημμετοχικο.. να μια ασκησουλα για τα παιδιά που μας παρακολουθουν απο το σπιτι. Τι ειναι αυτο που γραφει στο πανω μερος της ουράς πισω απο την σημαία του τεξας?? Ειναι απ οτι φαίνεται μια λεξη με 4 γράμματα δείτε την στην απο κάτω φωτο, την εβαλα σε κοκκινο κυκλο για να την εντοπίσετε εύκολα. Υπάρχει και ενα βιντεο με την μοτοσυκλετα πάλι σταματημένη στο οποίο φαίνεται πολυ πιο καθαρά, αλλα παλι δεν ειναι απόλυτα σαφες αυτο που γράφει ειναι περιπου στο 1΄λεπτο του παρακατω βιντεο. Μπορειτε να βοηθησετε?? www.youtube.com/watch?v=bEsGk9CejNIΣε αυτή τη φάση επιτρέψετε μου να μην σας πω τι πιστεύω εγω οτι γράφει, πρώτον γιατι δεν ειμαι σίγουρος και δεύτερων θελω να δω αν θα πείτε και εσείς το ιδιο χωρίς να σας εχω προϊδεάσει. Μήπως κάποιος απο εσας εχει κάποιον τροπο πχ κανενα προγραμματακι στον υπολογιστή που να βελτιώνει την ευκρίνεια σε τέτοια παλια βίντεο?? Περιμένω τις γνωμες σας, ειναι πολυ σημαντικες. Ελπιζω να μην σας κουρασα.
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 5, 2015 23:16:40 GMT 2
Πολύ μελετημένες μετατροπές όπως πάντα άλλωστε Κομνηνέ. Σίγουρα θα βγει σούπερ φίλε... Για το κουιζάκι, μάλλον εύκολο είναι ρε συ... International Road Racing Teams Association ( IRTA) Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 6, 2015 21:25:14 GMT 2
Συμφωνούμε Γιώργο και εγω ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι γράφει IRTA αλλα για να καταλάβεις το λόγο που αυτο το 1% με εκανε να ζητήσω την βοήθειά σας θα πρέπει να σας πω πως εξελίχθηκε ολη η ιστορια με αυτη τη λεξουλα απο την αρχη. Κοιτα λοιπον τι τραβαω και οταν λεω οτι γινεσαι λιγο ντετεκτιβ ψαχνωντας αυτες τις λεπτομέρειες, δεν απέχει πολυ απο την πραγματικοτιτα. Οταν λοιπόν κατέληξα οτι η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας(αυτη με τον κόκκινο κύκλο) ειναι απο τον αγώνα που με ενδιαφέρει, αναζήτησα σε αλλες φωτογραφίες που δείχνουν την μοτοσυκλέτα απο πανω, μήπως τυχόν βρω τι λέει αυτο το μικρο αυτοκόλλητο. Και βρήκα την απο κάτω φωτο που δείχνει μια μοτοσυκλετα απο προηγούμενο αγώνα. Arai λοιπόν.. Μια χαρά, 4 γράμματα έχει.. και το οτι δεν φαίνεται στην πρωτη φωτο ο οβαλ κυκλος γυρο της μπορεί να δυκαιολογηθει άνετα απο την γυαλάδα της επιφάνειας και απο την γωνία λήψης. Τον λύσαμε και αυτόν τον γρίφο, σιγά που θα μας ξέφευγε!! (σημειωτέων στην πλειοψηφία των αγώνων του 1988 δεν υπάρχει κανένα αυτοκόλλητο στο πάνω μέρος της ουράς, παρά μόνο αυτό της pepsi) Έλα όμως που συνέχισα να αναζητώ φωτογραφίες και βιντεο για άλλα θέματα που αφορούν το μοντέλο και έτσι ανακάλυψα και αυτό το βιντεακι που επισυνάπτω παραπάνω και τι βλέπουν σε αυτό τα όμορφα αμυγδαλωτά ματάκια μου?? Χα! δεν λέει arai αλλά κάτι που μοιάζει με IRTA..Ευτυχώς το σώσαμε πριν μπει χαλκομανία Arai! H όντος λέει Arai και απλά το αυτοκόλλητο είναι τοποθετημένο ανάποδα?? κοιτάει δηλαδή προς τα εμπρός και δημιουργεί το μπέρδεμα με το IRTA? Κάπου εκεί σκέφτηκα και τα σταγονίδια του νερού(βρέχει) πάνω στην ουρά που ίσως κάνουν παιχνίδια με το φως και λόγω της διάθλασης κάνουν το arai να μοιάζει με IRTA. (Ρε τι επιστημοναρα είμαι, πως το σκέφτηκα αυτό!!) Μπαα! IRTA λέει είναι προφανές βγάζει μάτι, αυτό θα βάλω, ΤΕΛΟΣ. Πάμε για τα παρακάτω. Και εκεί που κοίταγα παλι φωτογραφίες και βιντεο (ναι το ξέρω πρέπει να την κόψω αυτη την κακιά συνήθεια) για τα παρακάτω του μοντέλου που ελεγα.. ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΎΠΤΩ ΠΑΛΙ!! Ο μπάρμπα kevin σε αυτόν τον αγώνα που με ενδιαφέρει και ΜΟΝΟ σε αυτόν, εχει ενα λογότυπο στην φόρμα του στους βραχιωνες των χεριών..(αν παρατηρήσεις στο βιντεο θα τα δεις) και βέβαια όλως τυχαίως πάλι και αυτό το λογότυπο εχει 4 γράμματα, και τι λέει Γιώργο μου ICRT.. Ποιος μου λέει τωρα εμένα πως αφού ΜΟΝΟ για αυτόν τον αγώνα εχει αυτα τα λογοτυπα στην φορμα, δεν είχε κάποιος απο την ομάδα την φαεινη ιδέα να βάλει και ένα ίδιο αυτοκολητακι στην ουρά?? Εχει και παραπλήσια γράμματα με το IRTA και μην ξεχνάμε και τα σταγονίδια και την αλλοίωση που μπορούν λόγο διάθλασης να κάνουν εε!! Τι έχεις να πεις τώρα Τζωρτζ που εμαθες τα πάντα γύρο απο αυτή την υπόθεση μυστηρίου και ίντριγκας?? Και αφού απ οτι φαίνεται κανένας άλλος εκτός απο εσένα δεν δίνει δεκάρα για αυτά τα τόσο σοβαρά υπαρξιακά μου ζητήματα για ξανά ρίξε εσύ άλλη μια ματιά τώρα πια και με όλα αυτά κατά νου, θα καταλήξεις πάλι έτσι εύκολα στο ίδιο πόρισμά? και πες μου αν θες παλι την γνώμη σου. Ευχαριστώ
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 7, 2015 19:15:40 GMT 2
Σίγουρα ενδιαφέρουσα ιστορία Κομνηνέ και τρομερή πορεία σκέψης Εγώ σαν πρακτικός και πεζός τύπος που είμαι , κοίταξα την γραμματοσειρά και όντως ταιριάζει με την επίσημη ιστοσελίδα της IRTA. Έτσι απέκλεισα την Arai αλλά για το ICTA που λες, ιδέα δεν έχω. Ούτε τι είναι, ούτε το παρατήρησα για να σε πω την αλήθεια. Αλλά δεν πιστεύω ούτε στο 1% πιθανότητα που του δίνεις. Βέβαια εδώ θα μου πεις. Γιατί βάλανε οι χριστιανοί το λογότυπο της IRTA, σε εκείνον τον συγκεκριμένο αγώνα; Πιθανόν η ομάδα έγινε μέλος εκείνη τη χρόνια, την πρώτη του μπάρμπα κέβιν, αλλά δεν βρήκα αποδείξεις. Μετά σκέφτηκα είχε να κάνει με το θάνατο του Alfred Heck στα sidecars, αλλά αυτό προηγήθηκε. Γεωγραφική συνέπεια δεν υπάρχει, καθώς ελβετική η IRTA, στο Γέλβιο ο αγώνας! Οπότε... ?! IRTA λέει και ας μην ξέρουμε το γιατί, αν κι εσύ νομίζω ότι θα βρεις άκρη και εξήγηση Όπως και να έχει ήταν πολύ ευχάριστο που συμμετείχα στην εξερεύνηση του πρότζεκτ. Πραγματικά το νόημα του χόμπι, του φόρουμ, όλα μαζί και τα πάντα όλα Καλή επιτυχία και πάλι φίλε. Περιμένω τη συνέχεια με ανυπομονησία
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 7, 2015 21:25:17 GMT 2
Ευχαριστώ και πάλι Γιώργο για την βοήθεια. Η γνώμη σου είναι πολύ σημαντική. Ίσως δεν έγινε απολυτά κατανοητό μεσα απο το κείμενο αλλά το Arai το είχα αποκλείσει εντελώς από την στιγμή που βρήκα το βιντεο. Στο βιντεο φαινόταν καθαρά οτι λέει κάτι άλλο, το οποίο εχει και εντελώς διαφορετική γραμματοσειρα όπως πολύ σωστά παρατηρείς και εσύ. Τελικά αφού και εσύ βλέπεις IRTA θα αφήσω κατά μέρος τις όποιες υποθέσεις έκανα για το ICRT και ας εχει την ίδια γραμματοσειρα.. Θα βάλω αυτό που βλέπουν τα μάτια μας!! IRTA
|
|
andwrc
Kart Driver
Ανδρέας
Posts: 130
|
Post by andwrc on Oct 8, 2015 20:35:51 GMT 2
Καλησπέρα και καλή αρχή με το εργαλείο...IRTA κι εγώ δαγκωτό
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 9, 2015 0:23:29 GMT 2
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 11, 2015 18:48:31 GMT 2
Καλησπέρα παιδιά συνέχεια με το τρελογκαζο του Kevin. Aφου τελειώσαμε με τις αλλαγές που είχαν να κάνουν με το πως θα γίνει το κιτ της Fujimi σωστότερο XR74.. Πάμε τώρα να δούμε ποιες είναι αυτές οι αλλαγές-προσθήκες που πρέπει να γίνουν έτσι ώστε το μοντέλο να αναπαριστά την μοτοσυκλέτα έτσι όπως έτρεξε στον αγώνα του SPA. Βασικό βοήθημα για τον συγκεκριμένο αγώνα είναι η παρακάτω φωτο, αλλά υπάρχουν και άλλες. Στο παρακάτω κολαζ επισημαινονται οι αλλαγές σε σύγκριση με την πλάγια όψη από τις οδηγίες του κιτ ώστε να γίνονται εύκολα αντιληπτές. Με τον εκτυπωτή καλού φίλου φτιάξαμε κάποιες χαλκομανίες μήπως και καταφέρω να αντικαταστησω το μπλε από τα σήματα της PEPSI. Στο συγκεκριμένο μοντέλο βοηθά πολύ που είναι λευκό.. και με την ευκαιρία τυπώσαμε και τα απαραίτητα σημαιάκια, τα οποία ο Schwantz, όπως και τα περισσότερα αμερικανάκια άλλωστε, βάζουν ακόμα και στο βρακί τους!! Παρατηρήστε την διαφορά στα μπλε!! Αυτό της FU μέχρι που πρασινίζει και λίγο! Αυτά προς το παρόν .
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Oct 12, 2015 23:29:33 GMT 2
Φίλε αναμένεται κόσμημα να γίνει και αυτό το μοντέλο!
Ανυπομονώ να το δώ φτιαγμένο!
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 13, 2015 16:38:18 GMT 2
Τεράστια διαφορά το μπλε τελικά. Για δώστε πληροφορίες για την εκτύπωση των decals. Φαίνονται πολύ καλά
|
|
|
Post by alex78 on Oct 14, 2015 13:09:19 GMT 2
Κομνηνέ ειλικρινά τρομερά μελετημένη και λεπτομερή δουλειά φίλε, καλή συνέχεια!
|
|