Ford GT40 'Gulf' Le Mans 1969 - Fujimi 1/24
Mar 10, 2015 20:05:54 GMT 2
Post by gtziaf on Mar 10, 2015 20:05:54 GMT 2
Η μεγάλη διαμάχη της Ford με τη Ferrari, τη δεκαετία του '60 ουσιαστικά αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη δημιουργία ενός από τα πιο κλασσικά σχήματα των αγώνων αντοχής. Όταν ο Ενζο αρνήθηκε να πουλήσει την σκουντερία στους Αμερικανούς, αυτοί στρώθηκαν στη δουλειά για να ταπεινώσουν τον περήφανο Ιταλό που είχε αρνηθεί τα ντολαρς του Νέου Κόσμου...
Η αρχή ήταν δύσκολη καθώς το GT40 που ξεκίνησε εφοδιασμένο με τον V8 κινητήρα των Ford Galaxy!, είχε προβλήματα εκτος από την έλλειψη δύναμης και στις αναρτήσεις, τα φρένα, τη μετάδοση και το σύστημα ψύξης, που υπέφεραν. Και η Ferrari συνέχισε να κερδίζει. Η επιμονή των Αμερικανων ανταμειφθείτε, αφού πρώτα το μοτέρ αντικαταστάθηκε με τον 7λιτρο των Cobra του Carroll Shelby και πραγματοποιήθηκε η μετάβαση του αγωνιστικού από τα Πρωτότυπα στην κατηγορία GT. Ο δρόμος για την νίκη στις 24 ώρες του Le Mans ήταν πλέον ανοικτός.
Στη διετία που ακολούθησε οι πόθοι της εταιρείας εκπληρώθηκαν, με έναν τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων και ένα στην κλάση των GT. Η νίκη στις 24 ώρες του Μαν ήρθε το 1966, από το αυτοκίνητο των Chris Amon, Bruce McLaren. Το 1967, ο θρίαμβος επαναλαμβανόταν με τους Gurney και Foyt. Αμέσως μετά, η Ford αποσύρθηκε αφήνοντας το GT40 σε χέρια ιδιωτικών ομάδων. O Wyer, που τέθηκε επικεφαλής της ισχυρότερης εκ των ομάδων με τα GT40, προτίμησε τους κινητήρες των 4,9 λίτρων και εξέλιξε το πλαίσιο με την υποστήριξη της Gulf. Ακολούθησαν δύο ακόμη πρώτες θέσεις στον πιο φημισμένο 24ωρο αγώνα του κόσμου το 1968 και το 1969, με τους Lycien Bianchi, Pedro Rondriguez, Jacky Ickx και Jackie Oliver.
Το 1969 σε έναν δραματικό αγώνα τόσο στην κυριολεξία όσο και μεταφορικά, τα Ford κέρδισαν για τελευταία φορά. Πιο πριν ο Βρετανός John Woolfe έχασε τη ζωή του, στον πρώτο μόλις γύρο,όταν η ιδιωτική του Porsche 917 συνετρίβη στη στροφή Maison Blanche. Πιθανόν ο Βρετανός είχε ξεχάσει να βάλει τη ζώνη ασφαλείας του, καθώς η εκκίνηση στο Le mans γινόταν με τους οδηγούς να τρέχουν προς τα αυτοκίνητα. Χαρακτηριστική και προφητική έχει μείνει η φιγούρα του νικητή Jacky Ickx να περπατάει, όταν οι άλλοι διπλά τρέχαν, προς το γαλάζιο-πορτοκαλί Ford. Το συμβάν, οδήγησε στην κατάργηση του συγκεκριμένου εθιμοτυπικού... Το "δράμα" συνεχίστηκε μέχρι τον τερματισμό, όπου μόλις 120 μέτρα χώριζαν τους νικητές από την δεύτερη Porsche 908 των Hans Herrmann και Gérard Larrousse! Είναι η πιο μικρή διαφορά στην ιστορία του Le Mans!! Προηγουμένως, τα δύο αυτοκίνητα μονομαχούσαν και εναλλάσσονταν στην κορυφή, μέχρι που ο Jacky Ickx, στον τελευταίο γύρο, εκμεταλλευόμενος το slipstream πέρασε στην Ινοτιέρ για να μείνει μπροστά μέχρι των τερματισμό.
Ήταν η τελευταία επιτυχία των GT40 καθώς από την επόμενη χρονιά θα ξεκινούσε η δυναστεία των 917 και της Porsche...
Για αυτό το GB επέλεξα να συμμετάσχω με το GT40 που στα χρώματα της Gulf, κέρδισε το 1969 στα χέρια των Jacky Ickx και Jackie Oliver. Το κιτ της Fujimi είναι το αγαπημένο θέμα του Le Man GB που κάνουμε κάθε χρόνο, οπότε είναι λίγο πολύ - γνωστό στους συμφορουμίτες. Λίγα κομμάτια, μέτρια λεπτομέρεια και ακρίβεια αλλά στα χρώματα της gulf δίνει ένα όμορφο αποτέλεσμα όταν ολοκληρωθεί.
Επειδή τα σήματα του κιτ είναι, επιεικώς, μέτρια, θα χρησιμοποιηθούν τα αντίστοιχα της shunko μαζί με ένα μικρο βελτιωτικό της studio27.
Στην κατασκευή θα γίνουν μόνο τα βασικά καθώς το κύριο βάρος στο πάγκο έχει η απαιτητική 250 LM. Στόχος ένα απλό κι, ελπίζω, ξεκούραστο μοντελάρισμα, μέχρι το επόμενο προτζεκτ.
Ελπίζω να σας αρέσει. Να είστε καλά
Η αρχή ήταν δύσκολη καθώς το GT40 που ξεκίνησε εφοδιασμένο με τον V8 κινητήρα των Ford Galaxy!, είχε προβλήματα εκτος από την έλλειψη δύναμης και στις αναρτήσεις, τα φρένα, τη μετάδοση και το σύστημα ψύξης, που υπέφεραν. Και η Ferrari συνέχισε να κερδίζει. Η επιμονή των Αμερικανων ανταμειφθείτε, αφού πρώτα το μοτέρ αντικαταστάθηκε με τον 7λιτρο των Cobra του Carroll Shelby και πραγματοποιήθηκε η μετάβαση του αγωνιστικού από τα Πρωτότυπα στην κατηγορία GT. Ο δρόμος για την νίκη στις 24 ώρες του Le Mans ήταν πλέον ανοικτός.
Στη διετία που ακολούθησε οι πόθοι της εταιρείας εκπληρώθηκαν, με έναν τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων και ένα στην κλάση των GT. Η νίκη στις 24 ώρες του Μαν ήρθε το 1966, από το αυτοκίνητο των Chris Amon, Bruce McLaren. Το 1967, ο θρίαμβος επαναλαμβανόταν με τους Gurney και Foyt. Αμέσως μετά, η Ford αποσύρθηκε αφήνοντας το GT40 σε χέρια ιδιωτικών ομάδων. O Wyer, που τέθηκε επικεφαλής της ισχυρότερης εκ των ομάδων με τα GT40, προτίμησε τους κινητήρες των 4,9 λίτρων και εξέλιξε το πλαίσιο με την υποστήριξη της Gulf. Ακολούθησαν δύο ακόμη πρώτες θέσεις στον πιο φημισμένο 24ωρο αγώνα του κόσμου το 1968 και το 1969, με τους Lycien Bianchi, Pedro Rondriguez, Jacky Ickx και Jackie Oliver.
Το 1969 σε έναν δραματικό αγώνα τόσο στην κυριολεξία όσο και μεταφορικά, τα Ford κέρδισαν για τελευταία φορά. Πιο πριν ο Βρετανός John Woolfe έχασε τη ζωή του, στον πρώτο μόλις γύρο,όταν η ιδιωτική του Porsche 917 συνετρίβη στη στροφή Maison Blanche. Πιθανόν ο Βρετανός είχε ξεχάσει να βάλει τη ζώνη ασφαλείας του, καθώς η εκκίνηση στο Le mans γινόταν με τους οδηγούς να τρέχουν προς τα αυτοκίνητα. Χαρακτηριστική και προφητική έχει μείνει η φιγούρα του νικητή Jacky Ickx να περπατάει, όταν οι άλλοι διπλά τρέχαν, προς το γαλάζιο-πορτοκαλί Ford. Το συμβάν, οδήγησε στην κατάργηση του συγκεκριμένου εθιμοτυπικού... Το "δράμα" συνεχίστηκε μέχρι τον τερματισμό, όπου μόλις 120 μέτρα χώριζαν τους νικητές από την δεύτερη Porsche 908 των Hans Herrmann και Gérard Larrousse! Είναι η πιο μικρή διαφορά στην ιστορία του Le Mans!! Προηγουμένως, τα δύο αυτοκίνητα μονομαχούσαν και εναλλάσσονταν στην κορυφή, μέχρι που ο Jacky Ickx, στον τελευταίο γύρο, εκμεταλλευόμενος το slipstream πέρασε στην Ινοτιέρ για να μείνει μπροστά μέχρι των τερματισμό.
Ήταν η τελευταία επιτυχία των GT40 καθώς από την επόμενη χρονιά θα ξεκινούσε η δυναστεία των 917 και της Porsche...
Για αυτό το GB επέλεξα να συμμετάσχω με το GT40 που στα χρώματα της Gulf, κέρδισε το 1969 στα χέρια των Jacky Ickx και Jackie Oliver. Το κιτ της Fujimi είναι το αγαπημένο θέμα του Le Man GB που κάνουμε κάθε χρόνο, οπότε είναι λίγο πολύ - γνωστό στους συμφορουμίτες. Λίγα κομμάτια, μέτρια λεπτομέρεια και ακρίβεια αλλά στα χρώματα της gulf δίνει ένα όμορφο αποτέλεσμα όταν ολοκληρωθεί.
Επειδή τα σήματα του κιτ είναι, επιεικώς, μέτρια, θα χρησιμοποιηθούν τα αντίστοιχα της shunko μαζί με ένα μικρο βελτιωτικό της studio27.
Στην κατασκευή θα γίνουν μόνο τα βασικά καθώς το κύριο βάρος στο πάγκο έχει η απαιτητική 250 LM. Στόχος ένα απλό κι, ελπίζω, ξεκούραστο μοντελάρισμα, μέχρι το επόμενο προτζεκτ.
Ελπίζω να σας αρέσει. Να είστε καλά