Unimog U-1300 L "Safari" (Revell, 1/24) COMPLETED
Jan 24, 2013 11:48:51 GMT 2
Post by nektarios on Jan 24, 2013 11:48:51 GMT 2
Φίλοι και οπαδοί της Mercedes, χαίρετε!
Μπορεί να μην είναι μια εκθαμβωτική Gullwing ή ένα θρυλικό Silver Arrow, αλλά το Unimog (Universal-Motor-Gerät) δεν παύει να είναι ένα Mercedes-Benz, και μάλιστα πολύ ιδιαίτερο! Εμφανίστηκε αμέσως μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο ως φθηνός γεωργικός ελκυστήρας, και έχει εξελιχθεί σε ένα πολυτάλαντο όχημα «πολλαπλών ρόλων» που κυριολεκτικά αποτελεί μια κατηγορία μόνο του!
Το κιτ είναι το 07401 της Revell, στην 1/24. Το εικονιζόμενο όχημα είναι ένα από τα ex-military U 1300 L που αρχικά (από το 1978) χρησιμοποιήθηκαν από τον γερμανικό Στρατό και στη συνέχεια παραχωρήθηκαν στην ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας (T.H.W., Teknisches Hilfswerk, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει τεχνική βοήθεια), διατηρώντας κάποια από τα «στρατιωτικά» τους χαρακτηριστικά και αποκτώντας επιπλέον ειδικό εξοπλισμό για την εκτέλεση των νέων καθηκόντων τους.
Η λεπτομέρεια του κιτ είναι ικανοποιητική, ενώ με μια πρώτη ματιά δεν φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, εφαρμογής ή άλλα. Στα θετικά του κιτ συμπεριλαμβάνονται εξαιρετικής ποιότητας χαλκομανίες, ανοιγόμενες πόρτες καμπίνας και full 3D κινητήρας, δυστυχώς όμως όχι και ανοιγόμενο καπώ.
Επειδή όμως δεν σκόπευα να φτιάξω το όχημα της T.H.W., η αρχική σκέψη ήταν να το μετατρέψω σε αυτό:
Πρόκειται για το όχημα που συμμετείχε στον διάσημο αγώνα αντοχής Paris Dakar και κέρδισε τον αγώνα το 1985, έχοντας μάλιστα μεταξύ των χορηγών και τη Revell. Το κιτ κυκλοφόρησε το 1986 (κωδικός 7450) και είναι σπανιότατο. Επειδή όμως για την ομάδα του Scalewheels τίποτε δεν είναι αρκετά δυσεύρετο, βρέθηκε ένα στο στοκ του Γιάννη (jvolume), ο οποίος μού το παραχώρησε ευγενικά - και μάλιστα μού το μετέφερε αυτοπροσώπως από την Αθήνα!!! - για να αντιγράψω με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα αγωνιστικά εξαρτήματά του.
Ενώ όμως η διαδικασία είχε ήδη ξεκινήσει (αγοράστηκαν πλαστικές ράβδοι για το roll cage, σκαναρίστηκαν οι χαλκομανίες - διαστάσεων φύλλου Α4, κ.λπ.), τελικά υπερίσχυσε η ιδέα για την μετατροπή σε έκδοση expedition / adventure / καγκουρομετασκευή, ;D και τελικά θα γίνει έτσι. Δεν θα αναπαρασταθεί κάποιο συγκεκριμένο όχημα, αλλά θα φτιαχτεί έτσι όπως θα ήθελα να το είχα, συνεπώς κάθε ιδέα, γνώμη και φωτογραφία είναι ευπρόσδεκτες και απαραίτητες!
Η κατασκευή θα αρχίσει άμεσα, και σας υπόσχομαι ότι θα δείτε άφθονες σκρατσιές!
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Υ.Γ. : Η κατασκευή μου αφιερώνεται στον Γιάννη, για την έμπρακτη συνδρομή του! Και για να μην πάει χαμένη η προσφορά του, στο τροποποιημένο κιτ θα προστεθεί roll cage όμοιο με το αγωνιστικό!
Μπορεί να μην είναι μια εκθαμβωτική Gullwing ή ένα θρυλικό Silver Arrow, αλλά το Unimog (Universal-Motor-Gerät) δεν παύει να είναι ένα Mercedes-Benz, και μάλιστα πολύ ιδιαίτερο! Εμφανίστηκε αμέσως μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο ως φθηνός γεωργικός ελκυστήρας, και έχει εξελιχθεί σε ένα πολυτάλαντο όχημα «πολλαπλών ρόλων» που κυριολεκτικά αποτελεί μια κατηγορία μόνο του!
Το κιτ είναι το 07401 της Revell, στην 1/24. Το εικονιζόμενο όχημα είναι ένα από τα ex-military U 1300 L που αρχικά (από το 1978) χρησιμοποιήθηκαν από τον γερμανικό Στρατό και στη συνέχεια παραχωρήθηκαν στην ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας (T.H.W., Teknisches Hilfswerk, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει τεχνική βοήθεια), διατηρώντας κάποια από τα «στρατιωτικά» τους χαρακτηριστικά και αποκτώντας επιπλέον ειδικό εξοπλισμό για την εκτέλεση των νέων καθηκόντων τους.
Η λεπτομέρεια του κιτ είναι ικανοποιητική, ενώ με μια πρώτη ματιά δεν φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, εφαρμογής ή άλλα. Στα θετικά του κιτ συμπεριλαμβάνονται εξαιρετικής ποιότητας χαλκομανίες, ανοιγόμενες πόρτες καμπίνας και full 3D κινητήρας, δυστυχώς όμως όχι και ανοιγόμενο καπώ.
Επειδή όμως δεν σκόπευα να φτιάξω το όχημα της T.H.W., η αρχική σκέψη ήταν να το μετατρέψω σε αυτό:
Πρόκειται για το όχημα που συμμετείχε στον διάσημο αγώνα αντοχής Paris Dakar και κέρδισε τον αγώνα το 1985, έχοντας μάλιστα μεταξύ των χορηγών και τη Revell. Το κιτ κυκλοφόρησε το 1986 (κωδικός 7450) και είναι σπανιότατο. Επειδή όμως για την ομάδα του Scalewheels τίποτε δεν είναι αρκετά δυσεύρετο, βρέθηκε ένα στο στοκ του Γιάννη (jvolume), ο οποίος μού το παραχώρησε ευγενικά - και μάλιστα μού το μετέφερε αυτοπροσώπως από την Αθήνα!!! - για να αντιγράψω με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα αγωνιστικά εξαρτήματά του.
Ενώ όμως η διαδικασία είχε ήδη ξεκινήσει (αγοράστηκαν πλαστικές ράβδοι για το roll cage, σκαναρίστηκαν οι χαλκομανίες - διαστάσεων φύλλου Α4, κ.λπ.), τελικά υπερίσχυσε η ιδέα για την μετατροπή σε έκδοση expedition / adventure / καγκουρομετασκευή, ;D και τελικά θα γίνει έτσι. Δεν θα αναπαρασταθεί κάποιο συγκεκριμένο όχημα, αλλά θα φτιαχτεί έτσι όπως θα ήθελα να το είχα, συνεπώς κάθε ιδέα, γνώμη και φωτογραφία είναι ευπρόσδεκτες και απαραίτητες!
Η κατασκευή θα αρχίσει άμεσα, και σας υπόσχομαι ότι θα δείτε άφθονες σκρατσιές!
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Υ.Γ. : Η κατασκευή μου αφιερώνεται στον Γιάννη, για την έμπρακτη συνδρομή του! Και για να μην πάει χαμένη η προσφορά του, στο τροποποιημένο κιτ θα προστεθεί roll cage όμοιο με το αγωνιστικό!