|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:25:02 GMT 2
Όπως σας είχα υποσχεθεί, συμμάζεψα και σας παρουσιάζω το WIP της 625. Το μοντέλο ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε το 2010 και ήταν το πρώτο κιτ πολλαπλών υλικών που έφτιαξα. Πραγματικά με είχε δυκολέψει πολύ, εξαιτίας της απειρίας μου σε παρόμοια κιτ και της κακής ποιότητας του μοντέλου. Ελπίζω να το βρείτε έστω και λίγο ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα είναι ήδη στα completed... Το θέμα μας λοιπόν, είναι η Ferrari 625 η οποία αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα F1 το 1954 και 1955, από το multimedia κιτ της Revival (εξειδικευμένη ιταλική εταιρεία) στην συνηθισμένη για την F1, κλίμακα 1/20. Επισημαίνω ότι το συγκεκριμένο κιτ είναι η μοναδική επιλογή για την 625 στην κλίμακα. Η 625 ουσιαστικά ήταν μια εξέλιξη των πρωταθλητριών 500 F2 του 52-53, με την αναβάθμιση του 4κλυλινδρου εν σειρά κινητήρα στα 2,5 λίτρα και μικρές μετατροπές που δεν ήταν όμως ικανές να μετατρέψουν την 625 σε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, απέναντι στις Maserati και Μercedes. Σύντομα αντικαταστάθηκε από την 553-555 super squalo. Η συμβολή της 625 στην τροπαιοθηκή της Ferrari είναι 2 νίκες το 54 (με Froilan Gonzalez και Mike Hawthorn στο Βρετανικό και Ισπανικό gp) και μία το 55 (ο Maurice Trintignantστο Μονακό). Το μοντέλο αποτελείτε από συνδυασμό μεταλλικών και πλαστικών τμημάτων. Το αμάξωμα είναι μεταλλικό… Η ποιότητα του κιτ είναι μέτρια, τα μεταλλικά μέρη έχουν μπόλικα σημάδια από το καλούπι και θέλουν τρελό καθάρισμα. Η εφαρμογή είναι μέτρια έως ανύπαρκτη, ενώ υπάρχουν και κάποια λάθη στο κιτ. Οι οδηγίες είναι «λίγο» ασαφής και δεν υπάρχει καμιά χρωματική αναφορά… Η φύση του κιτ και τα υλικά του, δεν ευνοούν την παρουσίαση της κατασκευής, η οποία αναλώνεται κυρίως σε καθάρισμα, τρίψιμο και δοκιμαστικές εφαρμογές. Ίσως για το λόγο αυτό δεν έχω βρει κάποιο σχετικό WIP σε όσα ξένα forum και να έψαξα. Η κατασκευή ουσιαστικά θα αποτελέσει μια εξοικείωση με τα multimedia κιτ και τα υλικά για τον γράφοντα. Επίσης μην περιμένετε εκτενείς βελτιώσεις, καθώς σκοπεύω να ολοκληρώσω την κατασκευή σύντομα… Happy Modeling….
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:28:31 GMT 2
Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα, Το πρόβλημα με τα multimedia κιτ είναι ότι έχουν μπόλικα σημάδια από το καλούπι και θέλουν τρελό καθάρισμα, ιδίως για τα μεταλλικά τους μέρη. Η εφαρμογή τους, είναι ένα άλλο θέμα και θα μας απασχολήσει αργότερα… Έτσι η κατασκευή του κιτ, πρέπει να αρχίσει με το καθάρισμα των κομματιών. Ως άσχετος δεν ήξερα καν πια εξαρτήματα του ταχυτροχού να χρησιμοποιήσω! Οπότε έκανα δοκιμές… Τελικά κατέληξα σε αυτά που φαίνονται στις φώτο, τα μεταλλικά για το καθάρισμα των κομματιών και την μεταλλική βούρτσα για το γυάλισμα. Ξεκίνησα με το πλαίσιο τύπου σκάλας, την εξάτμιση και το τιμονάκι… Επίσης τρύπησα την εξάτμιση, το οποίο είναι μια κουβέντα να το λές και κάνα δίωρο να το πραγματοποιήσεις, καθώς το αθεόφοβο δεν έλεγε να τρυπηθεί… Τελικά με τα πολλά κάτι κατάφερα… Αφού πήρα τον αέρα τους, λέμε τώρα… και μια και στο δωμάτιο αιωρούταν ρινίσματα παντού… προχώρησα με τα επόμενα μεταλλικά μέρη… Ελπίζω η διαφορά να είναι εμφανής… (Σας παρακαλώ πείτε, ναι !!!!) Το σύνολο της παράνοιας… Και νομίζεται ότι όλα αυτά είναι χαμένος χρόνος, σκεφτείτε την επόμενη φορά που η πεθερά σας, θα σας ρωτήσει αν μπορείτε να γυαλίσετε τα ασημικά της… Την σφάζεις και έχεις και δικαιολογία για το δικαστήριο… Παρένθεση… Οι τροχοί είναι ένα άλλο πονεμένο σημείο… Αφού τελικά ήρθαν στην θέση τους το αποτέλεσμα είναι αυτό… Για όσους το ξεχάσατε, το κιτ έχει και πλαστικά κομμάτια, τα οποία θέλουν βελτιωσούλες (τι λλλες τώρα)… Έτσι, για να χαλαρώσω, ασχολήθηκα με τα ταμπούρα, όπου άνοιξα 48 τρύπες σύνολο (ούτε 50 βρε αδελφέ…), για να βελτιωθεί η αληθοφάνεια τους (τρομάρα μου)… Μια και οι ζάντες ήταν έτοιμες, είπα να ασχοληθώ με τα λάστιχα. Το γνωστό τρίψιμο και βαψιματάκι (μπρος πίσω αν έχετε απορία) οδήγησε σε αυτό. Δεν είναι τελειωμένα, καθώς θέλουν λίγο στεγνό πινέλο και βαλβίδες, αλλά δεν άντεχα και τα μετάθεσα για αργότερα… Δεν θέλω τα σχόλια σας, αλλά τη συμπόνια σας…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:30:43 GMT 2
Αγαπητοί φίλοι, συνεχίζουμε την κατασκευή, με την βελτίωση των επιμέρους τμημάτων του εσωτερικού… Αρχικά ο πίνακας οργάνων, αφού γυαλίστηκε, κολλήθηκαν οι χαλκομανίες (οι οποίες κόλλησαν ανέλπιστα καλά για τόσο παλιό κιτ), σφραγίστηκαν με γυαλιστερό βερνίκι για την αναπαράσταση του τζαμιού τους και προστέθηκαν 4 βιδούλες για περισσότερη ρεαλιστικότατα (δεν πολυφαίνονται)... Ακολούθησε η προσθήκη υφάσματος αλκαντάρα (από σχετικό σετ της hiro), στο βινυλένιο κάθισμα… Η Ferrari συνήθως, χρησιμοποιεί καφέ ή κρεμ καθίσματα ακόμα και στις F1 (μέχρι τα 90’s), αλλά στο συγκεκριμένο αγώνα που θα αναπαριστά το μοντέλο μας, χρησιμοποιήθηκε κόκκινο κάθισμα… Αυτό είχαμε αυτό βάλαμε βρε αδελφέ… Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει τους οδηγούς της «χτένας», οι οποίοι φτιάχτηκαν με εποξικό στόκο (δυο συστατικών της Tamiya), που χαράχτηκε με μια οδοντογλυφίδα. Ο λεβιές φτιάχτηκε από κομμάτι καρφίτσας και η μπάλα στην κορυφή του από εποξικό στόκο επίσης. Το επόμενο update, αφορά δουλεία στο πλαίσιο και θα δημοσιευτεί σύντομα… Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι στιγμής…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:34:00 GMT 2
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα, Συνεχίζουμε με τα τμήματα του σασί… Καταρχήν με radiator mesh βελτιώθηκε το ψυγείο… Το σασί τύπου σκάλας που δίνει το κιτ είναι αρκετά σωστό, αλλά του λείπει το επάνω κομμάτι (εκεί που συνδέονται τα πάνελ του αμαξώματος) και κάποιες λεπτομέρειες από τη βάση του καθίσματος και της ανάρτησης. Επίσης το κεντρικό αμάξωμα έχει εμφανείς τους οδηγούς για τις δύο βίδες που σύνδεσης με το σασί…Μάλιστα οι οδηγοί καλύπτουν μόνο τη μισή βίδα, με συνέπεια το οπτικό αποτέλεσμα να μην είναι ρεαλιστικό. Όποτε έπρεπε να βρεθεί μια λύση για την βελτίωση της εικόνας του σασί. Οι βελτιώσεις έγιναν με φύλο πλαστικού, με βάση τις λιγοστές φώτο της πραγματικής που έχω. Φυσικά επειδή η εμπειρία μου, δεν μου επιτρέπει να σκρατσάρω με απολυτή πιστότητα το πραγματικό, προσπαθώ να πετύχω μια αληθοφανή εικόνα… Κάθε βοήθεια και ιδέα είναι ευπρόσδεκτη… Η πρόοδος είναι αυτή: Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το τεράστιο ρεζερβουάρ, χαράζοντας πιρτσίνια με το σχετικό εργαλείο της trumpeter. Τα μεταλλικά τμήματα καθαρίστηκαν με lacquer thinner (κάπου το διάβασα…) και στην συνέχεια οργανώθηκαν για να περαστεί το πρώτο χέρι primer… Σας χαιρετώ μέχρι το επόμενο update.
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:38:21 GMT 2
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα, με τα έκτακτα νέα από το φαναρτζίδικο, μια και το σαββατοκύριακο προχώρησα το πούρο με ρόδες, εε συγνώμη, την Ferrari μου… Το βάψιμο ξεκίνησε με το αστάρωμα (γκρι της Zero), όλων των κομματιών (πλαστικών και μεταλλικών). Κανονικά για τα μεταλλικά τμήματα υπάρχει ειδικό αστάρι, αλλά δεν είχα διαθέσιμο, οπότε χρησιμοποίησα το απλό… Στη συνέχεια ψεκάστηκαν τα ασημένια τμήματα με δύο αποχρώσεις alluminium (για ποικιλία στο μάτι) της alclad… Το σασί ψεκάστηκε με το 64 της Humbrol, καθώς δεν βρήκα το gull grey (στο στοκ μου έχω γύρω στα 10 γκρι αλλά κανένα gull grey). Τώρα γιατί διάλεξα το 64, η επιστήμη ακόμη το ψάχνει… Φήμες ότι επιλέχτηκε μετά από γύρισμα ρουλέτας κρίνοντας απαράδεκτες και προβοκατόρικες… Μια και είμαι τις ποικιλίας, έκανα και μερικές χρυσαφί πινελιές σε καμιά 30 βίδες… Και εδώ αρχίζει η ταινία τρόμου, σε άγνωστες μέχρι στιγμής συνέχειες… Η εφαρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι απίστευτα άσχημη… καθώς τίποτα δεν δείχνει να ταιριάζει… Υποδοχές με λάθος διάμετρο, βίδες που δεν βιδώνουν, κομμάτια μακρύτερα ή κοντύτερα μέχρι και ένα εκατοστό από το κανονικό τους κλπ… Προσπάθησα να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα… Κάποια στιγμή, πριν το βάψιμο, είχα βελτιώσει με κομμάτια πλαστικού (τις κάθετες δέστρες των φύλλων) τα ημιελλιπτικά φύλλα σούστας της ανάρτησης, μιας και κάπως έπρεπε να στηρίζονται τα άμοιρα φύλλα μεταξύ τους... Συναρμολογήθηκε επίσης η εμπρός ανάρτηση και κολλήθηκαν τα φύλλα σούστας μπρος πίσω. Σε αυτή τη φάση έγινε weathering με raw umber για τονιστούν οι λεπτομέρειες του κινητήρα και του κιβώτιου και ακολούθησε στεγνό πινέλο με ασημί και gun metal.. Επειδή σε κάθε μοντέλο μου κάνω μια χαριτομενιά, αυτή τη φορά ασέλγησα πάνω στο πάτωμα του κόκπιτ με τη βοήθεια ενός κουτιού Nescafe και 8 rivets 0,7 χιλιοστών. Δεν είναι και πολύ ρεαλιστικό, αλλά μου άρεσε η ιδέα και είναι να μην μου μπει κάτι στο ξερό μου… Στη συνέχεια το πάτωμα κολλήθηκε στο σασί, όπως και ο άξονας της μετάδοσης… Με φιλικούς και συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:43:09 GMT 2
Που είχαμε μείνει… Από ότι θυμάμα,ι σε κάτι προβληματάκια εφαρμογής (τι περίεργο), τα οποία ξεκίνησαν από… το πάτωμα (οι βίδες που δίνονται, απλά δεν ταιριάζουν και έτσι μακελεύτηκε ένα παλιό protar στην 1/12)… και επεκτάθηκαν όταν θέλησα να βελτιώσω την εμπρός ανάρτηση (το είδα σε φωτο της πραγματικής)… Ο κινητήρας είναι εντελώς βασικός, και του λείπουν παρελκόμενα, σωληνώσεις και καλώδια... Επειδή έχω ένα εθισμό στα καλωδιάκια γενικά (παιδικά τραύματα του Γιωργάκη του μαστροχαλαστή), όρμησα με χαρά… Και μια και είχα πάρει φόρα, πρόσθεσα και λεπτομέρειες στα ταμπούρα… και έκανα και ένα wash για να το παίξω μοντελιστής για να μην με κράζετε φαναρτζή… Κόλλησα και τα πεντάλ… Παρατηρήστε την θέση του συμπλέκτη!!! Και τότε, αφού έφτιαξα μια φραπεδιά (διακρίνεται στις φώτο) προχώρησα στην προσθήκη του αμαξώματος… Και είμαι ακόμα εκεί γιατί εμφανίστηκαν τα κενά για τα οποία σας μίλησα ήδη (παρατηρήστε το φωτισμένο κύκλο στην δεύτερη εικόνα για να καταλάβετε το μέγεθος της ιταλικής βλακείας)… Οπότε τα πάντα ξεμονταρίστηκαν, κολλήθηκε σε νέα θέση το ρεζερβουάρ, ανοιχτήκαν νέες τρύπες και τρίφτηκαν ή κόπηκαν τμήματα από το αμάξωμα (στα σημεία των ενώσεων), για επιστρατευτούν τα μεγάλα μέσα… Αυτά μέχρι στιγμής… Τα αποτελέσματα σύντομα… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:47:57 GMT 2
Αγαπητοί φίλοι ένα μικρό update, που αφορά την πρόοδο που έγινε αυτήν την εβδομάδα… Αφού βιδώθηκαν και στη συνέχεια κολλήθηκαν (για να έρθουν στη θέση τους) τα κεντρικά τμήματα του αμαξώματος, σειρά είχε η sexy μύτη (τύφλα να έχει αυτή της Κλεοπάτρας)… Όπως πάντα οι Ιταλοί της revival έχουν κάνει ένα μικρό θαύμα, καθώς η υποδοχή της βίδας βρίσκει στα φύλλα σούστας της ανάρτησης και έτσι κόπηκε. Η μπροστινή σίτα που δίνει το κιτ, είναι ένα ενιαίο μεταλλικό κομμάτι και έτσι φτιάχτηκε μια από το μηδέν. Αφού η μύτη κολλήθηκε στη θέση της, προστέθηκε ένα φύλλο πλαστικού (το οποίο τρυπήθηκε) για να αναπαρασταθεί η πατούρα του καπό του κινητήρα… Στη συνέχεια το μοντέλο γυαλίστηκε… Ακολουθεί η προσθήκη κάποιων τμημάτων (ταμπούρα, κάθισμα, τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων) που είχαν συναρμολογηθεί, βελτιωθεί και βαφτεί σε προηγούμενα στάδια. Στα ταμπούρα συνδέθηκαν τα καλώδια των φρένων… Με τα πολλά φτάσαμε στα τελικά στάδια της κατασκευής… Το σχήμα του μοντέλου νομίζω είναι αξιομνημόνευτό…, μάρτυρας μιας άλλης ρομαντικής εποχής των αγώνων αυτοκινήτου, οπότε για τα μάτια σας μόνο : Στο αμάξωμα πρέπει να κολληθούν μερικές δεκάδες κεφάλες από photoetch βίδες, που θα αποτελέσει άσκηση στην υπομονή μου. Έχει κανείς καμιά ιδέα για το πώς να τις κολλήσω. Την κυανοακρυλική τη φοβάμαι, μήπως και αφήσει σημάδια. Αυτή για τα διαφανή κομμάτια κάνει δουλειά? Θα εκτιμήσω πολύ τις συμβουλές σας, γιατί το μοντελάκι είναι σε κρίσιμη καμπή και δεν θέλω να το καταστρέψω. Περιμένω ιδέες (plz!)… Ελπίζω να σας αρέσει και όπως πάντα περιμένω τα σχόλια σας… Με φιλικούς - συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:51:06 GMT 2
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα… Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω για τις συμβολές σας στις ερωτήσεις μου και την εν γένει υποστήριξη σας. Σας παρουσιάζω λοιπόν, τη δουλειά που έκανα σήμερα το απόγευμα (φρέσκα κουλούρια δηλαδή) και μάλιστα αυτό είναι το τελευταίο update πριν την τελική παρουσίαση του μοντέλου… Μετά το αρχικό γυάλισμα του μοντέλου, κολλήθηκαν τα σήματα με την βοήθεια βελτιωτικού της Mr. Mark Softer (παραδόξως χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα) και στη συνέχεια αφού στέγνωσαν ξαναγυάλισα το μοντέλο (κυρίως για προστασία) με το Wax της Tamiya. Κολλήθηκε η εξάτμιση (είχε βαφτει με No85 coal black της Humbrol)… Με τα νέα μου εργαλειάκια, έκοψα δύο κυκλικά μεταλλικά αυτοκόλλητα για τους καθρέφτες… Προστέθηκαν δύο χρωμιομένες λαβές (από την Testarossa της Ηasegawa), στο καπό του κινητήρα… Τέλος ασχολήθηκα με το περτσίνωμα του αμαξώματος, ακολουθώντας τις συμβουλές σας. Τα πιρτσίνια (από το σετ που βλέπεται στη φώτο) κολλήθηκαν με κολλά για διαφανή τμήματα της Microscale και τοποθετήθηκαν στη θέση τους με συνδυασμό χρήσης οδοντογλυφίδων, του κόφτη, μιας λαβίδας και αυτοκόλλητης ταινίας. Σε διάστημα μιας ώρας (περίπου) κολλήθηκαν και τα 36 πιρτσίνια. Επειδή ακόμα στεγνώνουν, δεν μπόρεσα να πάρω πολλές φώτο, φοβούμενος να πολύ-μετακινώ το μοντέλο… Κάποιες μικρές λεπτομέρειες που απομένουν για την ολοκλήρωση του μοντέλου, δεν νομίζω ότι θα αποτελέσουν πρόβλημα, οπότε σύντομα θα το δείτε τελειωμένο… Μείνετε συντονισμένοι και μην ξεχάσετε να κάνετε τα σχόλια σας… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 14, 2012 9:56:25 GMT 2
Πριν ακόμη κοπάσουν οι πανηγυρισμοί για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 του 1953, η Φερράρι πρόλαβε και ετοίμασε τον αντικαταστάτη της 500 F2, την 625, και την έφερε στα μέσα Γενάρη στην Αργεντινή για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν… Ο Φρόυλαν Γκονζάλεζ ετοιμάζεται για τον αγώνα της πατρίδας του και για το λόγο αυτό έχει επιλέξει άσπρο κάλυμμα κινητήρα, που θα τοποθετησθεί σύντομα στην κόκκινη Φερράρι του. Οι Φερράρι έχουν καταλάβει τις δύο πρώτες θέσεις στην εκκίνηση, αλλά ο έμπειρος Αργεντινός ξέρει ότι η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολή για την Σκουντερία. O Φάτζιο με την Μαζεράτι δείχνει ο δυνατότερος αντίπαλος, ενώ η φημολογούμενη επιστροφή της Μερσεντές (και την προσχώρηση του Μαέστρο, σε αυτήν) περιπλέκει την υπόθεση παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αλλά όλα αυτά είναι απλά σκέψεις στο μυαλό του θρυλικού πιλότου, καθώς ξεκίνησε να φοράει τα πέτσινα γάντια του και να κατευθύνεται στην παρκαρισμένη στην άκρη των πιτ Φερράρι του. Σύντομα ο αγώνας θα ξεκινήσει και όλα τα υπόλοιπα είναι ιστορία… Η συνέχεια βρίσκεται στα ολοκληρωμένα : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=com1&action=display&thread=908Ελπίζω να βρήκατε κάτι χρήσιμο από το wip, και αν όχι ίσως να το βρείτε διασκεδαστικό. Καλό 15Αυγουστο σε όλους...
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Aug 14, 2012 10:29:32 GMT 2
Γιωργαρα πιστευω απο τις καλυτερες κατασκευες σου!!!! Εχοντας την τυχη να το δω κι απο κοντα δηλωνω οτι ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!! To WIP παρακολουθουσα στο modelclub ανυπομονοντας για το επομενο update καθε φορα. Μου αρεσε πολυ που το ξαναειδα παλι! : : : :
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Aug 14, 2012 12:05:28 GMT 2
Ηρωική η προσπάθειά σου φίλε!!! Πολύ απαιτητική η κατασκευή, και υπέροχο το αποτέλεσμα!!! Μπράβο Γιώργο! Απόστολος : :
|
|
|
Post by rous74 on Aug 14, 2012 12:33:15 GMT 2
Χαράς το κουράγιο σου φίλε...
Είσαι ήρωας και μόνο που το τελείωσες, πόσο μάλλον που το αποτέλεσμα είναι και καταπληκτικό !!!
Πολλά συγχαρητήρια !!!
|
|
geokat
F3 Driver
Γιώργος
Posts: 359
|
Post by geokat on Aug 14, 2012 18:07:02 GMT 2
Γιώργο όσο και αν δεν σου αρέσει ξέρεις οτι είναι απο τα αγαπημένα μου μοντέλα σου, και αυτό το wip ήταν το έναυσμα για ασχολιθώ με το χόμπυ!!!
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Aug 14, 2012 19:55:02 GMT 2
Απίστευτη προσπάθεια με απίστευτο αποτέλεσμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : : : : : : : : : : Ότι και να πώ είναι λιγο...
|
|
|
Post by alex78 on Aug 15, 2012 0:12:24 GMT 2
Γιώργο δεν ξέρω αν το έχεις συνειδητοποιήσει, αλλά έχω την εντύπωση πως έχεις γράψει ΕΠΟΣ και σε παγκόσμια αποκλειστικότητα μην ξεχνιόμαστε, απλά ΣΕΒΑΣΜΟΣ!!! : : : : : : Αλέξης : :
|
|
costas
F3 Driver
Κώστας Σταματάκης
Posts: 378
|
Post by costas on Aug 15, 2012 2:07:58 GMT 2
Γιωργο σου εχω γραψει ηδη, ποσο μου αρεσε το αποτελεσμα : : Αυτο το WIP ομως ειναι εκπληκτικο. Και μονο που το διαβασα κουραστηκα, χαρας το κουραγιο σου να παλεψεις με το ''τερας'' : : Το αποτελεσμα ομως σε δικαιωσε : :
|
|