Porsche 911 (996) GT3 - Tamiya 1/24
Jun 21, 2023 10:17:21 GMT 2
Post by gtziaf on Jun 21, 2023 10:17:21 GMT 2
Για την πρώτη συμμετοχή μου στο Porsche GB επέλεξα την 911 με τον κωδικό 996 που αρχικά παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1997, στην πιο σκληροπυρηνική έκδοση του όμως, την GT3.
Ο λόγος είναι ότι οι 996 αποτελούν ορόσημο στην ιστορία της Porsche, αφού η παρουσίαση τους έθεσε για πάντα στο περιθώριο τους αερόψυκτους boxer κινητήρες των 911 και υιοθετώντας νέες υδρόψυκτες πλέον κινητήριες μονάδες.
Πιο συγκεκριμένα η αποκάλυψη της 911 GT3 έγινε τον Μάρτιο του 1999 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 2 χρόνια μετά τις απλές 996 και σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής για τους απανταχού petrolheads. Επρόκειτο για ένα αυτοκίνητο με καθαρόαιμο χαρακτήρα που εξελίχθηκε από τον οδηγό θρύλο και δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Walter Röhrl, σε αγαστή συνεργασία με τον μηχανικό, Roland Kussmaul και τους ειδικούς της Porsche Motorsport από το Weissach, φέρνοντας το μαγικό κόσμο των αγώνων πιο κοντά στο ευρύ κοινό. Έκτοτε, το χαρακτηριστικό προσωνύμιο «GT3» έγινε συνώνυμο της ταχύτητας, μα πρωτίστως, της απόλυτης οδηγικής τέρψης πίσω από το τιμόνι.
Ο υδρόψυκτος και εξακύλινδρος μπόξερ κινητήρας των 3,6 λίτρων περιστρέφονταν αβίαστα έως και τις 7.800 σ.α.λ. και απέδιδε εν έτη 1999, ούτε λίγο ούτε πολύ, 360 ίππους. Και ως εκ τούτου, δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι η Porsche 911 GT3 κατάφερε με οδηγό τον Walter Röhrl να «γράψει» στο Nürburgring Nordschleife των 20,8 χλμ. επίδοση κάτω των οκτώ λεπτών. Και συγκεκριμένα, 7:56.330. Προφανώς η η πρώτη γενιά της 911 GT3 αποτέλεσε τη βάση πάνω στην οποία «χτίστηκαν» τα μετέπειτα χρόνια οι αγωνιστικές GT3 R και GT3 RSR, ενδυναμώνοντας το μύθο γύρω από την δημιουργία του Τσούφενχαουζεν.
Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το κλασσικό πλέον κιτ της Tamiya, το οποίο έχει πολύ καλή λεπτομέρεια, αποτυπώνει όμορφα και πιστά το σχήμα της πραγματικής και πλέον είναι πολύ προσιτό με τιμή λίγο πάνω από τα 20 €. Φυσικά δεν περιλαμβάνονται φωτοχαραγμένα ή μάσκες για τα παράθυρα, αλλά δίνεται μοκέτα για το εσωτερικό.
Καλημέρα
Ο λόγος είναι ότι οι 996 αποτελούν ορόσημο στην ιστορία της Porsche, αφού η παρουσίαση τους έθεσε για πάντα στο περιθώριο τους αερόψυκτους boxer κινητήρες των 911 και υιοθετώντας νέες υδρόψυκτες πλέον κινητήριες μονάδες.
Πιο συγκεκριμένα η αποκάλυψη της 911 GT3 έγινε τον Μάρτιο του 1999 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 2 χρόνια μετά τις απλές 996 και σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής για τους απανταχού petrolheads. Επρόκειτο για ένα αυτοκίνητο με καθαρόαιμο χαρακτήρα που εξελίχθηκε από τον οδηγό θρύλο και δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Walter Röhrl, σε αγαστή συνεργασία με τον μηχανικό, Roland Kussmaul και τους ειδικούς της Porsche Motorsport από το Weissach, φέρνοντας το μαγικό κόσμο των αγώνων πιο κοντά στο ευρύ κοινό. Έκτοτε, το χαρακτηριστικό προσωνύμιο «GT3» έγινε συνώνυμο της ταχύτητας, μα πρωτίστως, της απόλυτης οδηγικής τέρψης πίσω από το τιμόνι.
Ο υδρόψυκτος και εξακύλινδρος μπόξερ κινητήρας των 3,6 λίτρων περιστρέφονταν αβίαστα έως και τις 7.800 σ.α.λ. και απέδιδε εν έτη 1999, ούτε λίγο ούτε πολύ, 360 ίππους. Και ως εκ τούτου, δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι η Porsche 911 GT3 κατάφερε με οδηγό τον Walter Röhrl να «γράψει» στο Nürburgring Nordschleife των 20,8 χλμ. επίδοση κάτω των οκτώ λεπτών. Και συγκεκριμένα, 7:56.330. Προφανώς η η πρώτη γενιά της 911 GT3 αποτέλεσε τη βάση πάνω στην οποία «χτίστηκαν» τα μετέπειτα χρόνια οι αγωνιστικές GT3 R και GT3 RSR, ενδυναμώνοντας το μύθο γύρω από την δημιουργία του Τσούφενχαουζεν.
Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το κλασσικό πλέον κιτ της Tamiya, το οποίο έχει πολύ καλή λεπτομέρεια, αποτυπώνει όμορφα και πιστά το σχήμα της πραγματικής και πλέον είναι πολύ προσιτό με τιμή λίγο πάνω από τα 20 €. Φυσικά δεν περιλαμβάνονται φωτοχαραγμένα ή μάσκες για τα παράθυρα, αλλά δίνεται μοκέτα για το εσωτερικό.
Καλημέρα