|
Post by nikostheo on Jun 7, 2022 4:55:50 GMT 2
Γεια σας ! Καταρχάς θέλω να πω ότι χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι ξανά ενεργός και με ένα μοντέλο επάνω στον πάγκο μου !! Μήνες τώρα έφτιαχνα τον προαναφερόμενο και εκτός του ότι αγχωνομουν γιατί δεν έβλεπα να τελειώνει με τίποτα, δεν μπορούσα να κάνω και αυτό που με βοηθάει να αγχώνομαι οπότε ήμουν σε μια περίεργη λούπα. Αυτά όμως τελείωσαν το μοντέλο έχει μπει επάνω στον πάγκο και ήδη έχουν γίνει εργασίες πάνω σε αυτό ! Nissan Z32 300zx λοιπόν! Ένα πολύ ιδιαίτερο σε σχήμα αυτοκίνητο με έναν V6 twin turbo κινητήρα. Έβγαινε σε πολλές εκδόσεις, κάμπριο, targa αλλά και κουπέ. Όπως επίσης και σαν "τετραθέσιο". Τα πρώτα χρόνια που έβγαινε ως ατμοσφαιρικό θεωρώ ότι δεν έβαζε και φωτιά στην άσφαλτο αλλά με την -τουρμπισμενη- έκδοση όπου είχε δύο Garrett τουρμπίνες και το VCT το οποίο είναι κάτι σαν το I-VTEC πιστεύω ότι κατάφερε να κάνει ότι περίμεναν όλοι. Μερικά fun facts σχετικά με το fairlady: Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που διαφημίστηκε με τους νέους για τότε περιορισμούς ότι κανένα εργοστασιακό αυτοκίνητο δεν πρέπει να ξεπερνάει τους 280 ίππους. Είχε Super HICAS όπως όλα τα GT-R. Αυτό ξεκίνησε από το R31 για την ακρίβεια... Η Nissan χρησιμοποίησε τον τότε υπέρ υπολογιστή Cray-2 ώστε να σχεδιάσει το Z32 με ένα πρόγραμμα παρόμοιο με το τωρινό CAD. Πάμε τώρα στα της Tamiya σαν μοντέλο είναι καλό έχει λεπτομέρειες μεγάλο θετικό ότι έχει κινητήρα αλλά πρόσεξα ότι μια δύο panel gaps είναι σχεδόν γεμάτα και θέλουν πολύ καλό και επαναλαμβανόμενο πέρασμα με το scriber. Μου φαίνεται περίεργο γιατί η Tamiya δεν με έχει συνηθίσει σε κάτι τέτοια έως τώρα. Έχω ήδη κάνει κάποια προεργασία αλλά δυστυχώς ο χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος. Αυτή την στιγμή που τα γράφω πετάω για Αθήνα 5 το πρωί μετά από σπαστό χωρίς ύπνο ενώ την Κυριακή δούλευα πάλι σπαστό μέχρι τις 4 το πρωί. (Στείλτε μου ένα Π.Μ ποια μαγαζιά μοντελισμού θα πρέπει να επισκεφτώ τώρα που θα είμαι δύο μέρες Αθήνα !!!! ) Πίσω στο build, θέλω να επισημάνω ότι αυτό θα είναι το πρώτο μου μοντέλο βαμμένο και βερνικομενο με αερογραφο!! Όπως επίσης και το πρώτο μοντέλο που διαθέτει, ζάντες, τιμόνι, αεροτομή, λάστιχα, καθίσματα, καθρέπτες αλλά και εξατμίσεις εκτυπωμένα στον 3d printer μου !!
Δεν ξέρω γιατί πράγμα είμαι πιο ενθουσιασμένος, για το ότι θα βάψω με αερογραφο; Για το ότι θα χρησιμοποιήσω επιτέλους τον πάγκο μου που με τόσο κόπο τόσο καιρό αναβαθμίζω; Η κυρίως για την επιστροφή μου σε αυτό που μου αρέσει ;! Όπως και να έχει σημασία έχει το αποτέλεσμα και μόνο αυτο ! Αυτά για την ώρα, πιο πολύ ήθελα να κάνω μια εισαγωγή για το επόμενο build αλλά και να σας ρωτήσω περί Αθήνας και μαγαζιών. Οπότε αν μπορείτε και ξέρετε μην με αφήσετε ξε-κρεμαστο ! Αυτά για τώρα γεια !
|
|
|
Post by Φάνης on Jun 7, 2022 7:47:16 GMT 2
Καλή αρχή και καλή επιτυχία με την κατασκευή Νίκο!
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 7, 2022 8:05:54 GMT 2
Καλημέρα, Νίκο. Να τα χαρείς (πάγκο, αερογράφο κλπ) αλλά κυρίως να απολαμβάνεις τον μοντελισμό.
|
|
|
Post by konstantinf on Jun 9, 2022 8:59:05 GMT 2
Καλό ξεκίνημα Νίκο! Για μαγαζιά στην Αθήνα, σε ποια περιοχή μιλάμε;
|
|
|
Post by alex78 on Jun 9, 2022 16:59:26 GMT 2
Ωραίο προτζεκτ Νίκο, ελπίζω να το χαρείς όπως επιθυμείς φίλε! {Spoiler}{Spoiler}
Υ.Γ. Στέλνω ΠΜ από τα δυστυχώς ελάχιστα πλέον εναπομείναντα αξιόλογα αθηναικά μοντελομάγαζα....
|
|
|
Post by nikostheo on Jul 4, 2022 2:32:16 GMT 2
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Κωνσταντίνε δεν ήξερα ποτε ακριβώς θα με βολέψει να παω οπότε όταν τελείωσα με τις δουλειές μου απλα googlαρα πιο ήταν πιο κοντά μου και πήγα σε αυτό... σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως !! Αλεξ το είδα το PM ενώ ήμουν Αθήνα . Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με βόλεψε να πάω στο μοναδικό που έχει μείνει στο φημισμένο τρίγωνο. Θα σου πω μόνο ότι μου πήρε -μόνο- δυο ώρες για να αποκτήσω την δύναμη και το κουράγιο ώστε να φύγω με πράγματα αξίας μόνο 78 ευρώ... Ενώ ταυτόχρονα υπήρχε άλλος πελάτης μέσα που απλά έδωσε το κινητό του στο προσωπικό και εκείνος δεν σταμάτησε να φέρνει μοντέλα μέχρι που πήρα την απόφαση με βαριά καρδιά να πληρώσω. Αφού συνήλθα από την στοίβα που δημιουργούσε σιγά σιγά ο άλλος δίπλα μου, έκανα μερικές προσθέσεις στο μυαλό μου και το σύνολο του (μέχρι στιγμής) ήταν πάνω από 3χχ. Έφυγα τρέχοντας πριν ακούσω το πραγματικό όμως , αν και στον γυρισμό με έπιασε μια κατάθλιψη από την εικόνα των αλλων δυο πολύ γνωστών μαγαζιών...
|
|
|
Post by nikostheo on Jul 4, 2022 2:45:42 GMT 2
Καλησπέρα και καλή Κυριακή σε όλους ! Καταρχάς να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά να ναι γέρος και χαρούμενος, να χαίρεται την οικογένεια του και κάθε μοντέλο που ξεκινάει να γίνεται ένα αριστούργημα! Στα δικά μας τώρα... Το project προχωράει αργά αλλά σταθερά! Εγώ βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου να φτιάξω ένα μοντέλο που τουλάχιστον στο θέμα του finish να είναι καλύτερο από το r34. Με όσες λιγότερες ατέλειες γίνεται και γενικά πιο "καθαρό". Εκτύπωσα όπως είχα αναφέρει ένα σετ εξατμίσεις, ένα set work meister και ένα intercooler !! Παλεύοντας με το fitment 1-2 μέρες τουλάχιστον για να χωρέσουν οι τεράστιες και σε ύψος και σε φάρδος meister κατάφερα να φτάσω σε ένα στάδιο το οποίο λατρεύω! Πραγματικά δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο ειδικά συνολικά με το χαμήλωμα θεωρώ ότι είναι απλά τέλειο... Ας μπούμε όμως σε λεπτομέρειες. Εκοψα τα παλιά τελικά των εξατμίσεων και αφού αγόρασα ένα σετ από το cults3d, εκτύπωσα δύο πιο όμορφα και τουλάχιστον για εμένα πιο ταιριαστά. Χρησιμοποίησα την κλασσική μέθοδο τρύπα και καρφίτσα και μπορώ να πω ότι έγινε μια χαρά δουλειά ! Όσο για τις ζάντες χρειάστηκε να εκτυπώσω τρία διαφορετικά σετ διότι το πρώτο ήταν μικρό, το δεύτερο είχα το anti aliasing(όσοι ήσασταν ή είστε ακόμα gamers ξέρετε ακριβώς τι εννοώ) στο 2 ενώ έπρεπε να είναι στο 4 (οι υπόλοιποι απλά δείτε την φωτογραφία και βρείτε τις διαφορές και θα καταλάβετε ! Τώρα σχετικα με το intercooler θα ήθελα κάπως να το κάνω πιο αληθοφανή. Με την έννοια ότι δεν θέλω να φαίνεται η εισαγωγή του και η εξαγωγή του άδεια και χωρίς να συνδέεται κάπου αλλά δεν έχω σκεφτεί το πως θα το κάνω. Ρίξτε μου μερικές ιδέες παρακάτω! Όταν ασταρωσα το καπάκι πρόσεξα ότι είχα δημιουργήσει κάποιες ατέλειες με το scribing και τα τριψίματα. Η μία στο πίσω θόλο μεταξύ προφυλακτήρα και πίσω φτερού και η άλλη μεταξύ πορτ-παγκάζ και πίσω κολώνας και τα δύο τα στάκαρα και τα έτριψα! Συν του ότι από την μια μεριά του καπό η γραμμή του -κενό- ήταν πολύ μεγάλη και επιδιορθώθηκε και αυτή. Μένει να ασταρώσω ξανά αυτά τα σημεία και μετά θα προχωρήσουμε στο βάψιμο... Με αερογράφο !!! Η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο αγχωμένος διότι μέχρι στιγμής όλα πάνε μια χαρά. Ναι μεν έχω κάνει λίγο εξάσκηση με κάτι κουταλιά που έχω βάψει αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο με το να βάφεις το ίδιο το μοντέλο. Το αμάξωμα θα βαφτεί tamiya gloss black και θα βερνικωθεί με decanted b513, mr super clear. Οποιαδήποτε συμβουλή ή γενικά αναλογίες χρώματος κλπ, έχετε δοκιμάσει και δουλεύουν πείτε μου σας παρακαλώ! (Θα διαλυθούν και τα δύο με mr leveling thinner). Αυτά για την ώρα καλό βράδυ και καλή εβδομάδα! ΥΓ. Τα μπροστά φανάρια έρχονται σε δυο κομμάτια στο συγκεκριμένο κιτ, πιστεύετε ότι θα πρέπει να κολληθούν πριν το βάψιμο η μετά; παραθέτω σχετικές φωτογραφίες.
|
|
|
Post by alex78 on Jul 4, 2022 16:20:21 GMT 2
Χαίρομαι Δημήτρη που φάνηκαν χρήσιμες και ελπίζω χρηστικές οι πληροφορίες μου, μακάρι να είχες την πολυτέλεια του χρόνου να επισκεπτόσουν και τα υπόλοιπα, θα έβρισκες ωραία πραγματάκια.
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 5, 2022 19:01:45 GMT 2
Νίκο, καλή επιτυχία με το βάψιμο και ευχαριστώ για τις ευχές. Σίγουρα πρέπει να προσέξεις λίγο το πως χαράσεις. Με το scriber δεν πιέζουμε (γιατί έτσι σκάβουμε) την γράμμωση αλλά το περνάμε ελαφριά, αφήνοντας το εργαλείο να κάνει τη δουλειά κι όχι η δύναμη που ασκούμε, για να βαθύνει η εγκοπή. Με αυτό τον τρόπο δεν αλώνονται οι ακμές εκατέρωθεν της γράμμωσης. Δες για παράδειγμα, την ένωση του καπό με τον προφυλακτήρα, εμπρός δεξιά. Στο εμπρός μέρος, βλέπω ακόμη φλας από το πλαστικό στις γρίλιες του προφυλακτήρα και τα φώτα. Τα ίδια τα φώτα δεν χρειάζεται να τα κολλήσεις, αφού είναι διαφορετικό χρώμα, αλλά πρέπει να κάνεις δοκιμαστική εφαρμογή, για να δεις ότι όλα βαίνουν καλός. Τέλος, στο ιντερκούλερ μπορείς να συνεχίσεις την σωλήνωση προς το χώρο του κινητήρα. Με τα αντίστοιχα κολάρα θα γίνει ακόμη καλύτερο. Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by nikostheo on Jul 7, 2022 9:09:00 GMT 2
Νίκο, καλή επιτυχία με το βάψιμο και ευχαριστώ για τις ευχές. Σίγουρα πρέπει να προσέξεις λίγο το πως χαράσεις. Με το scriber δεν πιέζουμε (γιατί έτσι σκάβουμε) την γράμμωση αλλά το περνάμε ελαφριά, αφήνοντας το εργαλείο να κάνει τη δουλειά κι όχι η δύναμη που ασκούμε, για να βαθύνει η εγκοπή. Με αυτό τον τρόπο δεν αλώνονται οι ακμές εκατέρωθεν της γράμμωσης. Δες για παράδειγμα, την ένωση του καπό με τον προφυλακτήρα, εμπρός δεξιά. Στο εμπρός μέρος, βλέπω ακόμη φλας από το πλαστικό στις γρίλιες του προφυλακτήρα και τα φώτα. Τα ίδια τα φώτα δεν χρειάζεται να τα κολλήσεις, αφού είναι διαφορετικό χρώμα, αλλά πρέπει να κάνεις δοκιμαστική εφαρμογή, για να δεις ότι όλα βαίνουν καλός. Τέλος, στο ιντερκούλερ μπορείς να συνεχίσεις την σωλήνωση προς το χώρο του κινητήρα. Με τα αντίστοιχα κολάρα θα γίνει ακόμη καλύτερο. Καλή συνέχεια Μ αρεσε που σχολίασα ολα τα άλλα χθες το βράδυ και ξέχασα το δικό μου... Σε ευχαριστώ για τις ευχές και τις συμβουλές! Στην κάμερα όπως ξέρεις όλα φαίνονται πολύ πιο εύκολα και και πιο καθαρά οπότε σχετικά με τις γρίλιες δεν τις είχα παρατηρήσει αλλά θα διορθωθούν. Όσο για γραμμώσεις έχεις δίκιο ειδικά για το μπροστά θέλω ακόμα εξάσκηση
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Jul 7, 2022 9:42:12 GMT 2
Ωραια δουλεια και ευστοχες παρεμβασεις Νικο
Καλη επιτυχια στο βαψιμο!
|
|
celkay
Kart Driver
Χρήστος
Posts: 135
|
Post by celkay on Jul 7, 2022 16:15:12 GMT 2
Εντυπωσιακό μοντέλο, καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by nikostheo on Nov 17, 2022 11:03:45 GMT 2
Καλησπέρα στο φόρουμ! Πάει καιρός που έγραψα κάποια ενημέρωση και γενικά δεν έχω συμμετάσχει και πολύ τώρα τελευταία με οτιδήποτε εδώ μέσα. Αλλά λίγο η δουλειά λίγο ότι τα καλοκαίρια στα Χανιά δεν είναι για να κάθεσαι σπίτι παρά μόνο για ύπνο (και πολύ λέω). Είχε ως αποτέλεσμα να μην προχωράει το μοντέλο σχεδόν καθόλου. Που και που έκανα κάποια πραγματακια αλλά τίποτα άξιο ενημέρωσης του thread. Και έτσι πέρασε πολύς καιρός μέχρι να μαζευτεί αρκετό υλικό για να ανεβάσω. Οπότε ας δούμε τι έχουμε κάνει τους τελευταίους τέσσερις μήνες που μεσολάβησαν. Μετά τις παρατηρήσεις του αντμιν μας έκανα τις απαιτούμενες διορθώσεις ώστε να προχωρήσω στο βάψιμο. Το βάψιμο όπως ίσως θυμάστε κάποιοι θα γινόταν με αερογραφο για πρώτη φορά ! Και μπορώ να πω ότι σαν διαδικασία δεν είναι κάτι δύσκολο. Αλλά σίγουρα έχει τα κόλπα της και της ιδιαιτερότητες της σαν διαδικασία όπως όλες άλλωστε. Η αλήθεια είναι ότι δεν πήγε τόσο καλά (για μένα τουλάχιστον), έπεφτε βαρύ το κάθε χέρι και είχε πολύ texture το αποτέλεσμα,
έτσι ετριψα όλες τις επιφάνειες και του ξανά έριξα μερικά πιο ελαφριά χέρια. Η δεύτερη προσπάθεια ήταν ομολογουμένως καλύτερη.
Έπεσε και το βερνίκι (b513 κατευθείαν από την φιάλη) και αναμένει το γυάλισμα. Ανάμεσα στα βαψιματα και στα τριψιματα κατάφερα να τελειώσω τις meister αν και δεν φαίνεται πολύ η αντίθεση τα lips είναι βαμμένα με το chrome της ΑΚ και τα κέντρα με silver της gunze. Νομίζω ότι φταίει ότι τα lips δεν έχουν εκτυπωθεί τέλεια αλλά δεν έχω βρει ακόμα λύση για να αποτρέψω τα νερά που κάνουν και μοιάζουν σαν ξύλο. Ίσως μέχρι να το τελειώσω να έχω βρει λύση και να κάνω μια επανεκτύπωση. Και αφού μιλάμε για εκτύπωση βάφτηκαν επίσης οι εξατμίσεις που είχα εκτυπώσει τα τελικά τους και βγήκε αρκετά καλή. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα ή κάτι παρόμοιο με τις ζάντες εμφανίζεται και εδώ αλλά δεν με νοιάζει γιατί δεν θα φαίνεται τόσο. Βάφτηκε και η μπανιέρα και της έκανα το απαραίτητο flocking. Δυστυχώς σε ενα dry fit που έκανα την ανάρτηση πίεσα παραπάνω απ'ότι έπρεπε και έσπασε ένα μέρος στον ουρανό και με είχε τσαντισει λίγο αλλά πιστεύω θα βρω άκρη να το κρύψω κάπως. Έκανα και μια πολύ μισερή προσπάθεια να προσθέσω σωληνάκια φρένων στο μηχανοστάσιο αλλά δεν με τρέλανε το πώς φαινόταν και απέρριψα την ιδέα. Έχω παραλάβει κάποια λεπτά καλώδια και brush pipes και ίσως κάνω μια ακόμα προσπάθεια μήπως και το εμπλουτίσω λίγο. Πείτε μου και εσείς την γνώμη σας σχετικά με τα προβλήματα μου. Αυτά για την ώρα ευχαριστώ για το χρόνο σας !!
|
|
|
Post by alex78 on Nov 17, 2022 15:59:36 GMT 2
Ομολογουμένως η μέρα με την νύχτα το πρώτο με το δεύτερο βάψιμο, εξάλλου μη ξεχνάς ότι με την εξάσκηση θα εξοικειωθεί και το χέρι σου.... Επιπρόσθετα ο φλόκος έστρωσε πολύ όμορφα, καλή συνέχεια Νίκο.
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 18, 2022 12:42:24 GMT 2
Μπόλικη δουλειά Νίκο... Το flocking όντως πολύ ωραίο, μπράβο! Για το σπάσιμο, κυανοακρυλική, και μετά από καλό στέγνωμα λιμάρισμα της περισσευούμενης κόλλας, τρίψιμο και ξαναβάψιμο. Καλή επιτυχία!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 19, 2022 9:31:11 GMT 2
Νίκο, καλημέρα. Όλοι θα θέλαμε να μένουμε στα Χανιά, μια από τις ομορφότερες πόλεις στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα με τον αερογράφο θα έρθουν με τον καιρό και τις δοκιμές. Για το σπάσιμο τα είπαμε και προσωπικά, αλλά και η χρήση μαύρης μονωτικής ταινίας, μπορεί να σου λύσει τα χέρια σε πολλές περιπτώσεις. Δες το πως φαίνεται. Σε κάθε άλλη περίπτωση το τοπικό ρετούς, όπως σου έγραψε και ο Κωνσταντίνος, είναι μονόδρομος. Ο φλόκος
|
|