Chevrolet Corvette C4 ZR-1/ Monogram 1/24
Sept 20, 2021 16:42:01 GMT 2
Post by Antonis on Sept 20, 2021 16:42:01 GMT 2
Το επόμενο όχημα που θα με απασχολήσει την επόμενη περίοδο αφορά την έκδοση ZR-1 της Chevrolet Corvette C4.
Ένα όχημα απίστευτων επιδόσεων, ωμής δύναμης και πανέμορφης γραμμής.
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση ήταν στο σαλόνι του Detroit το 1989 και λίγους μήνες αργότερα κυκλοφόρησε η παραγωγή του. Μόλις 6939 Chevrolet Corvette C4 ZR-1 παρήχθησαν μέχρι και το 1995.
Αν και το απλό Chevrolet Corvette C4 κυκλοφόρησε σε εκδόσεις Coupe, Targa και Cabrio το κορυφαίο ZR-1 κατασκευάστηκε μόνο στην Coupe έκδοση.
Ο ολοκαίνουριος LT5 κινητήρας των 5,7 λίτρων V8 ήταν προτωποριακής σχεδίασης με 32 βαλβίδες και τετραπλούς εκκεντροφόρους με 375 ίππους στα αρχικά αυτοκίνητα και έφτασε μέχρι τους 405 ίππους στα τελευταία χρόνια της παραγωγής. Οι επιδόσεις ήταν εφάμιλλες των supercars της εποχής.
Υπεύθυνη για την σχεδίαση και την εξέλιξη του κινητήρα ήταν η Lotus, δορυφόρος της General Motors εκείνη την περίοδο. Το προσωνύμιο που δόθηκε στο αυτοκίνητο ήταν "King of the Hill" λόγω της απίστευτης δύναμης και επιτάχυνσης που είχε το αυτοκίνητο στους ανηφορικούς δρόμους.
Το κιτ της Monogram κυκλοφόρησε από το 1989 έως το 1998 που ήταν και η τελευταία επανέκδοση του συνολικά 4 φορές στην ZR-1 έκδοση. Είναι σε 1/24 κλίμακα από την όμορφη σειρά οχημάτων της Monogram στην 1/24.
Περιλαμβάνει 113 κομμάτια έχει όμορφη λεπτομέρεια και δείχνει αρκετά τίμιο κιτ για την ηλικία του.
Οι οδηγίες είναι αρκετά αναλυτικές και χωρίζονται σε 40 βήματα.
Στα μείον είναι πως το κιτ είχε ξεκινήσει (ευτυχώς μόνο βάψιμο στο σασί), τα διάφανα του έχουν κάποια σημάδια και οι χαλκομανίες άγνωστο εάν είναι είναι σε καλή κατάσταση.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τα περιεχόμενα του κιτ.
Συνοψίζοντας, αν και διακαής πόθος ήταν να κατασκευαστεί το ένα και μοναδικό κατακόκκινο αγωνιστικό που έτρεξε στο Le Mans του 1995 θα αρκεστώ στην πολιτική και ταπεινή έκδοση του ZR-1. Όσο "ταπεινή" μπορεί να θεωρηθεί για ένα αυτοκίνητο που είχε 4,4 στα 0-100 και 405 ίππους.
Καλησπέρα σε όλους 🙂🙂🙂
Ένα όχημα απίστευτων επιδόσεων, ωμής δύναμης και πανέμορφης γραμμής.
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση ήταν στο σαλόνι του Detroit το 1989 και λίγους μήνες αργότερα κυκλοφόρησε η παραγωγή του. Μόλις 6939 Chevrolet Corvette C4 ZR-1 παρήχθησαν μέχρι και το 1995.
Αν και το απλό Chevrolet Corvette C4 κυκλοφόρησε σε εκδόσεις Coupe, Targa και Cabrio το κορυφαίο ZR-1 κατασκευάστηκε μόνο στην Coupe έκδοση.
Ο ολοκαίνουριος LT5 κινητήρας των 5,7 λίτρων V8 ήταν προτωποριακής σχεδίασης με 32 βαλβίδες και τετραπλούς εκκεντροφόρους με 375 ίππους στα αρχικά αυτοκίνητα και έφτασε μέχρι τους 405 ίππους στα τελευταία χρόνια της παραγωγής. Οι επιδόσεις ήταν εφάμιλλες των supercars της εποχής.
Υπεύθυνη για την σχεδίαση και την εξέλιξη του κινητήρα ήταν η Lotus, δορυφόρος της General Motors εκείνη την περίοδο. Το προσωνύμιο που δόθηκε στο αυτοκίνητο ήταν "King of the Hill" λόγω της απίστευτης δύναμης και επιτάχυνσης που είχε το αυτοκίνητο στους ανηφορικούς δρόμους.
Το κιτ της Monogram κυκλοφόρησε από το 1989 έως το 1998 που ήταν και η τελευταία επανέκδοση του συνολικά 4 φορές στην ZR-1 έκδοση. Είναι σε 1/24 κλίμακα από την όμορφη σειρά οχημάτων της Monogram στην 1/24.
Περιλαμβάνει 113 κομμάτια έχει όμορφη λεπτομέρεια και δείχνει αρκετά τίμιο κιτ για την ηλικία του.
Οι οδηγίες είναι αρκετά αναλυτικές και χωρίζονται σε 40 βήματα.
Στα μείον είναι πως το κιτ είχε ξεκινήσει (ευτυχώς μόνο βάψιμο στο σασί), τα διάφανα του έχουν κάποια σημάδια και οι χαλκομανίες άγνωστο εάν είναι είναι σε καλή κατάσταση.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τα περιεχόμενα του κιτ.
Συνοψίζοντας, αν και διακαής πόθος ήταν να κατασκευαστεί το ένα και μοναδικό κατακόκκινο αγωνιστικό που έτρεξε στο Le Mans του 1995 θα αρκεστώ στην πολιτική και ταπεινή έκδοση του ZR-1. Όσο "ταπεινή" μπορεί να θεωρηθεί για ένα αυτοκίνητο που είχε 4,4 στα 0-100 και 405 ίππους.
Καλησπέρα σε όλους 🙂🙂🙂