McLaren Honda MP4-30 (2015, early season) [Ebbro, 1/20]
Dec 17, 2020 22:27:52 GMT 2
Post by nektarios on Dec 17, 2020 22:27:52 GMT 2
Χαίρετε, άπαντες!
Η συμμετοχή μου στο επετειακό GB είναι η McLaren Honda MP4-30 (2015, early season).
Και η… off road έκδοση του οχήματος!
Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενός ιστορικού come back για το θρυλικό δίδυμο που πριν από περίπου 30 χρόνια έγραψε Ιστορία και έδρεψε δάφνες στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όπως όμως είναι γνωστό, η νέα συνεργασία μεταξύ των 2 ιστορικών εταιριών όχι μόνο δάφνες δεν έδρεψε αλλά ούτε καν… κοτσάνι! Παρά τα «μεγάλα ονόματα» πίσω από το τιμόνι της (Fernando Alonso & Jenson Button), τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά: καλύτερη θέση η 5η, μόλις 27 βαθμοί σύνολο, 9η θέση για τη McLaren στους κατασκευαστές…
Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι πρόκειται για το πρώτο αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας McLaren και Honda, καθώς και το γεγονός ότι το livery μού άρεσε πολύ, αποτελούν τους λόγους που το επέλεξα.
Και πάμε στο κιτ…
Είναι της Ebbro (κωδικός EMSF-1, No. 13), στην κλασική φορμουλίστικη 1/20.
Το κουτί είναι αυτό…
… και το περιεχόμενό του αυτό:
Με μια πρώτη ματιά το κιτ δείχνει πολύ τίμιο, ενώ θεωρώ ως σημαντικό θετικό στοιχείο το ότι δίνει ολόκληρο το ρύγχος μονοκόμματο (αν και τα «νερά» τού πλαστικού παραπέμπουν σε 2 ενωμένα κομμάτια, που όμως θα οδηγούσαν σε ανάγκη τριψίματος). Επίσης, εξαιρετικά θετικό είναι και το γεγονός ότι τα λογότυπα των ελαστικών δίνονται προβαμμένα, εξοικονομώντας πολύ κόπο και χρόνο και διασφαλίζοντας ένα άψογο αποτέλεσμα… Από την άλλη, αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα (όχι φυσικά για μένα…) το ότι δεν υπάρχει κινητήρας, γεγονός που δεν δικαιολογείται από ένα κιτ με τιμή στα 40+ (ή ενίοτε ++...) ευρώ…
Πλην απροόπτου, η κατασκευή θα είναι ΟΟΒ, με εξαίρεση τις ζώνες, που δυστυχώς δίνονται σε χαλκομανία…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλές κατασκευές σε όλους τους συμμετέχοντες!
Η συμμετοχή μου στο επετειακό GB είναι η McLaren Honda MP4-30 (2015, early season).
Και η… off road έκδοση του οχήματος!
Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενός ιστορικού come back για το θρυλικό δίδυμο που πριν από περίπου 30 χρόνια έγραψε Ιστορία και έδρεψε δάφνες στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όπως όμως είναι γνωστό, η νέα συνεργασία μεταξύ των 2 ιστορικών εταιριών όχι μόνο δάφνες δεν έδρεψε αλλά ούτε καν… κοτσάνι! Παρά τα «μεγάλα ονόματα» πίσω από το τιμόνι της (Fernando Alonso & Jenson Button), τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά: καλύτερη θέση η 5η, μόλις 27 βαθμοί σύνολο, 9η θέση για τη McLaren στους κατασκευαστές…
Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι πρόκειται για το πρώτο αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας McLaren και Honda, καθώς και το γεγονός ότι το livery μού άρεσε πολύ, αποτελούν τους λόγους που το επέλεξα.
Και πάμε στο κιτ…
Είναι της Ebbro (κωδικός EMSF-1, No. 13), στην κλασική φορμουλίστικη 1/20.
Το κουτί είναι αυτό…
… και το περιεχόμενό του αυτό:
Με μια πρώτη ματιά το κιτ δείχνει πολύ τίμιο, ενώ θεωρώ ως σημαντικό θετικό στοιχείο το ότι δίνει ολόκληρο το ρύγχος μονοκόμματο (αν και τα «νερά» τού πλαστικού παραπέμπουν σε 2 ενωμένα κομμάτια, που όμως θα οδηγούσαν σε ανάγκη τριψίματος). Επίσης, εξαιρετικά θετικό είναι και το γεγονός ότι τα λογότυπα των ελαστικών δίνονται προβαμμένα, εξοικονομώντας πολύ κόπο και χρόνο και διασφαλίζοντας ένα άψογο αποτέλεσμα… Από την άλλη, αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα (όχι φυσικά για μένα…) το ότι δεν υπάρχει κινητήρας, γεγονός που δεν δικαιολογείται από ένα κιτ με τιμή στα 40+ (ή ενίοτε ++...) ευρώ…
Πλην απροόπτου, η κατασκευή θα είναι ΟΟΒ, με εξαίρεση τις ζώνες, που δυστυχώς δίνονται σε χαλκομανία…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλές κατασκευές σε όλους τους συμμετέχοντες!