|
Post by gtziaf on Jul 28, 2020 10:36:35 GMT 2
Η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της Revell, αφορά το Land Rover Series III LWB το οποίο χρησιμοποιήθηκε στη σύνθεση με το Mini. Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα πολύ καλό κιτ με σχεδόν άριστη εφαρμογή αλλά κάποια προβλήματα στο engineering. Αυτά τα προβλήματα και κάποια πράγματα από την κατασκευή αναλύονται στο ποστ που ακολουθεί. Από άποψη λεπτομέρειας το κιτ είναι πολύ ικανοποιητικό ενώ στα συν είναι ότι δίνονται επιλογές για αριστεροτίμονη ή δεξιοτίμονη έκδοση αλλά και τη διαμόρφωση στο εσωτερικό με διαφορετικά είδη και τύπους καθισμάτων. Επίσης δίνεται κινητήρας, με αρκετά περιφερειακά και ανοιγόμενο καπό. Η λεπτομέρεια δεν είναι τόσο φινετσάτη και κάποια κομμάτια είναι λίγο χοντροκομμένα, κάτι που όμως δεν επηρεάζει καθοριστικά το τελικό αποτέλεσμα. Για το φινίρισμα ακολούθησα μια πρωτότυπη διαδικασία για να πετύχω τους δύο στόχους που είχα θέσει εξ' αρχής. Να μην γυαλίζει ο ένας και να είναι 2 βαμμένο 2ο χέρι, αφού η ιστορία μας τοποθετείτε κάπου στο 1997, όπως ίσως καταλάβατε οι πιο προσεκτικοί. Έτσι το αμάξωμα ψεκάστηκε με british racing green της Zero paints περάστηκαν και 2 χέρια βερνίκι 513. Με αυτό τον τρόπο αναπαραστάθηκε ας πούμε το εργοστασιακό βάψιμο΄. Μαζί ψεκάστηκαν τα γυμνά μέρη στο εσωτερικό και τον χώρο του μοτερ που είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Στη συνέχεια ψεκάστηκαν 2 πολύ ελαφριά χέρια με το Auratium green της Splash. Τα χρώματα της splash είναι πολύ παλ γενικά (αν χρησιμοποιούσα zero θα έπρεπε να το αραιώσω για το ίδιο εφέ), κάτι που βοήθησε παρά την κάλυψη του αμαξώματος με το νέο πιο ανοιχτό χρώμα, να φεγγίζει το παλιό πιο σκούρο χρώμα, κοιτώντας το υπό κάποιες γωνίες ενώ οι γραμμώσεις και οι ανάγλυφες λεπτομέρειες να αναδειχθούν, από την πρόσμιξη των δύο αποχρώσεων. Στη συνέχεια το χρώμα περάστηκε ένα χέρι κερί για να ψευτο-γυαλίσει, δίνοντας ένα φινίρισμα ερασιτέχνη φαναρτζή. Τα πάνελ στο εσωτερικό και τον κινητήρα δεν περάστηκαν με το νέο χρώμα, αλλά κράτησα το παλιό, όπως γίνεται αρκετές φορές, όταν ένα αυτοκίνητο ξαναβάφεται, για μείωση του κόστους ή τεμπελιά του μαστόρα. Τέλος, δεν χρησιμοποίησα semi gloss βερνίκι, για να επιτύχω πιο ρεαλιστικό κι όχι επιτηδευμένο αποτέλεσμα. Με τα πολλά το μοντέλο έδειχνε κάπως έτσι όταν ολοκληρώθηκε...
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 28, 2020 10:58:41 GMT 2
Στα κατασκευαστικά το πιο χοντρό λάθος του κιτ, είναι το πλαίσιο των εμπρός παρμπρίζ, το οποίο δίνεται σε ξεχωριστό κομμάτι αλλά δεν είναι τέτοιο στο πραγματικό αυτοκίνητο. Έτσι το πάνελ των παραθύρων πρέπει να τοποθετηθεί από την αρχή και να στοκαριστεί. Το λάθος αυτό υπάρχει σε όλα τα κιτ που έχω δει φτιαγμένα στο νετ. Η επόμενη ανοησία του κιτ. που δεν διόρθωσα. είναι ότι οι ενώσεις των τμημάτων του εσωτερικού φαίνονται κάτω από το σασί. Θα πρέπει να κοπούν κατάλληλης διατομής φύλλα πλαστικού για να καλύψουν τις ενώσεις αυτές. Εγώ δεν το έκανα γιατί το μοντελάκι θα κολληθεί σε βάση, οπότε δεν υπήρχε λόγος για περαιτέρω ενασχόληση. Το επισημαίνω για όποιον θέλει, ένα πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Επίσης, αντικατέστησα όλες τις πλαστικές ράβδους (σε καθρέφτες, λεβιέδες) με λεπτότερες μεταλλικές. Ιδίως στους καθρέπτες, η διαφορά είναι χαώδης και αξίζει τον κόπο. Τέλος πρόσθεσα μια κεραία που ανοιγοκλείνει από καρφίτσα. Το στοπ εσωτερικά είναι ένα κομμάτι από σωλήνα βινυλίου. Θα έπρεπε να είναι πιο λεπτή, αλλά δεν με χάλαγε και την άφησα τελικά. Ακολούθησε έντονο weathering του πατώματος με διάφορα πίγμεντς γήινων αποχρώσεων, λαδιές και λίγο από σκουριά. Το αμάξωμα των Series III νομίζω ότι είναι από αλουμίνιο και δεν σκουριάζει οπότε η εν λόγω διαδικασία ακολουθήθηκε μόνο για το πλαίσιο τύπου σκάλας και το σασί. με λίγο wash σκουριάς, "σκούριασα" τις βίδες των μεντεσέδων στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό έγινε χρήση και των 2 τύπων καθισμάτων στην εμπρός σειράς, για πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Τα καθίσματα ταλαιπωρήθηκαν με χρήση λαδιών και στεγνών πινέλων. Επίσης, στον κινητήρα προστέθηκαν κάποιες καλωδιώσεις και σωληνώσεις, όπως και το κύκλωμα των φρένων και του καυσίμου στο σασί. Τέλος με αραιωμένο buff και dark iron, τα επιμε΄ρους τμήματα λερώθηκαν ή σκονίστηκαν, ομογενοποιώντας τις διαφορετικές τεχνικές weathering, που είχαν προηγηθεί. Τα παραπάνω περιγράφονται καλύτερα στο φωτορεπτορτάζ που ακολουθεί... Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
|
|
|
Post by ViL27 on Jul 28, 2020 14:03:47 GMT 2
Πολυ ομορφη παρουσιαση Γιωργο,ευχαριστουμε και εμεις για τον χρονο σου.Εντυπωσιακη η εμμονη σου στο οσο το δυνατον πιστοτερο στο πραγματικο αποτελεσμα,ακομα και σε μια σχετικα απλη κατασκευη!Πολυ ωραια πινελια το διπλο βαψιμο. Που βρισκεις φωτογραφιες ολοκληρωμενων μοντελων στο web?
|
|
|
Post by Φάνης on Jul 29, 2020 15:25:36 GMT 2
Πράγματι πολύ όμορφη και χρήσιμη η παρουσιάση σου Γιώργο, ειδικά για όποιον θέλει να φτιάξει το συγκεκριμμένο κιτ. Το τελικό αποτέλεσμα εξαιρετικό! Προσωπικά, σε ευχαριστώ και για τις φωτό από τον κινητήρα που σου είχα ζητήσει όταν μου είχες αναφέρει ότι ξεκίνησες να δουλεύεις πάνω του. Πάρα πολύ χρήσιμες! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 29, 2020 18:06:14 GMT 2
Πολυ ομορφη παρουσιαση Γιωργο,ευχαριστουμε και εμεις για τον χρονο σου.Εντυπωσιακη η εμμονη σου στο οσο το δυνατον πιστοτερο στο πραγματικο αποτελεσμα,ακομα και σε μια σχετικα απλη κατασκευη!Πολυ ωραια πινελια το διπλο βαψιμο. Που βρισκεις φωτογραφιες ολοκληρωμενων μοντελων στο web? Σπύρο, δεν κάθισα να το υπέρ-αναλύσω το πράγμα, μην γελιόμαστε. Έκανα 2-3 πράγματα που το μάτι πήγε άμεσα εκεί και ήξερα ότι δεν θα "φόρτωναν" με υπερβολικά έξτρα χρόνο την κατασκευή. Δεν ήθελα να χαλάσει το κόνσεπτ της χαλαρής, ευχάριστης κατασκευής, οπότε δεν επέμεινα παραπάνω. Υπάρχει πολύς χώρος για βελτιώσεις πάντως, αν θέλει κάποιος να ξεψαχνίσει το κιτ. Εγώ επ' ευκαιρίας έπαιξα λίγο με το weathering, για εξάσκηση. Φωτογραφίες στις γνωστές ομάδες του FB πλέον. Παλιότερα, όταν έμενα μακρυά από την οικογένεια λόγω εργασίας και είχα χρόνο, έκανα μια εβδομαδιαία περιήγηση στα μεγάλα φόρουμ τόσο παγκόσμια όσο και τοπικά. Τα περισσότερα φυτοζωούν πια, λόγω FB, αλλά ένα πέρασμα από τα AF, F1m ή το ιταλικό το modellismo, το κάνω κατά καιρούς. Αλλά, χωρίς την "ευλαβικότητα" που το έκανα παλιά.
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 29, 2020 18:11:53 GMT 2
Πράγματι πολύ όμορφη και χρήσιμη η παρουσιάση σου Γιώργο, ειδικά για όποιον θέλει να φτιάξει το συγκεκριμμένο κιτ. Το τελικό αποτέλεσμα εξαιρετικό! Προσωπικά, σε ευχαριστώ και για τις φωτό από τον κινητήρα που σου είχα ζητήσει όταν μου είχες αναφέρει ότι ξεκίνησες να δουλεύεις πάνω του. Πάρα πολύ χρήσιμες! Καλή συνέχεια! Χαίρομαι Φάνη, που σου είναι χρήσιμες οι φώτο. Γενικά, είναι κιτ που το φτιάχνει πολύς κόσμος, οπότε πιστεύω να είναι αξιοποιήσιμες οι 2-3 επισημάνσεις από την κατασκευή. Όπως και να έχει ήταν κάτι το διαφορετικό απ΄τα συνηθισμένα αγωνιάρικα που φτιάχνω και μια ευχάριστη νότα στο πάγκο. Εσύ, που έχεις γνώση από τις τεχνικές της κατασκευής και παλαίωσης των αρμάτων, σίγουρα θα κάνεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα με το κιτ.
|
|
|
Post by mikys2019 on Jul 29, 2020 20:49:05 GMT 2
Παρα πολυ ομορφο αποτελεσμα κ πολυ ρεαλιστικο και εξαιρετικο βαψιμο ....
|
|
|
Post by nektarios on Aug 1, 2020 18:50:47 GMT 2
Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα, και πιστεύω οτι σύντομα η παρουσίασή σου να μου φανεί πολύ χρήσιμη ως αναφορά, καθώς το συγκεκριμένο κιτ είναι από αυτά που θέλω να φτιάξω οπωσδήποτε!
|
|
|
Post by alex78 on Aug 2, 2020 12:35:21 GMT 2
Εκπληκτική κατασκευή και φανταστική παρουσίαση Γιώργο, ευχαριστούμε και για τα δύο!
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 2, 2020 14:03:17 GMT 2
Ευχαριστώ, κύριοι σύντομα η παρουσίασή σου να μου φανεί πολύ χρήσιμη ως αναφορά, καθώς το συγκεκριμένο κιτ είναι από αυτά που θέλω να φτιάξω οπωσδήποτε! Το Land Rover θα γίνει το νέο Unimog;
|
|
|
Post by nektarios on Aug 2, 2020 20:51:31 GMT 2
Μη με προκαλείς, γιατί ιδέες υπάρχουν ήδη άφθονες! - Camel Trophy (δυστυχώς όμως η έκδοση που θέλω να φτιάξω δεν κυκλοφορεί σε κιτ...) - Safari - "Desert Rat" (long range patrol vehicle) με έστορα και 50άρι, άφθονα κάνιστρα καυσίμων και κούτες πυρομαχικών, και διάφορα άλλα "καλούδια"... - Και φυσικά το θρυλικό πορτοκαλί με τα σήματα της Δ.Ε.Η.!
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 3, 2020 8:53:33 GMT 2
Μη με προκαλείς, γιατί ιδέες υπάρχουν ήδη άφθονες! - Camel Trophy (δυστυχώς όμως η έκδοση που θέλω να φτιάξω δεν κυκλοφορεί σε κιτ...) - Safari - "Desert Rat" (long range patrol vehicle) με έστορα και 50άρι, άφθονα κάνιστρα καυσίμων και κούτες πυρομαχικών, και διάφορα άλλα "καλούδια"... - Και φυσικά το θρυλικό πορτοκαλί με τα σήματα της Δ.Ε.Η.! Κατάλαβα, ευτυχώς που το πρόλαβα γιατί προβλέπω να έχει έλλειψη LR, σύντομα, στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης. Ενημερωτικά για camel trophy που λες, το 1983 στο Ζαίρ χρησιμοποιήθηκαν Series III, αν αυτό βοηθάει. Καλημέρα
|
|
|
Post by Φάνης on Aug 3, 2020 20:47:01 GMT 2
Κάποτε είχα αποθηκεύσει κάποιες φωτό του πορτοκαλί με τα σήματα της ΔΕΗ. Δυστυχώς με συνεχείς αλλαγές στους υπολογιστές χάθηκαν αρκετές φωτό, μαζί και αυτές! Νομίζω βρίσκονται εύκολα στο διαδύκτιο. Θυμάμαι είχα δει και ένα σχετικό διοραματάκι, σε 1:35 αν δεν κάνω λάθος, στο modelclub.
|
|
|
Post by nektarios on Aug 4, 2020 8:51:47 GMT 2
Φίλε Φάνη, φωτογραφίες από το όχημα της ΔΕΗ βρίσκω εύκολα κι εγώ (εξάλλου το διόραμα που λες το έχω φωτογραφίσει σε έκθεση) , εσύ όμως που γνωρίζεις πολλά για το τι κυκλοφορεί σε κιτ μήπως έχεις καμιά ιδέα για το αν υπάρχει - έστω και σε μεταλλικό - 24άρι Discovery 300tdi, επειδή θέλω να φτιάξω αυτό με το οποίο κέρδισε το Camel Trophy η ελληνική ομάδα το 1996;
|
|
|
Post by czt on Aug 4, 2020 22:33:27 GMT 2
Πανέμορφο !!!! Θα σας πω άλλη μια έκδοση λούφα και παραλαγης ! Γενικά έχει πολλά και πολλές εκδόσεις. Γιώργο τα πολλά λόγια είναι περιτα για αυτό αναφέρομαι μόνο στο πανέμορφο με μοναδική απόδοση
|
|