Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 14, 2011 1:09:03 GMT 2
Πριν gtziaf λαλήσει τρις, τον προλαβαίνω στο φώτο-φίνις και ποστάρω ένα κάτι-σαν-WIP της Matra MS650, όπως αγωνίστηκε στο Λε Μαν το 1969. Το κιτ είναι της Profil24, από ρητίνη και φωτοχαραγμένα - σπαρτιάτικος διάκοσμος, λίγα κομμάτια, πολλά λεφτά Φωτογραφίες σε εξέλιξη δεν υπάρχουν, παρόλα αυτά σας παρουσιάζω μερικές από τα μισοτελειωμένα μέρη του κιτ. Το κιτ έχει βαφτεί με ένα σπρέι Duplicolor που για να ταιριάξει με την απόχρωση της Ματρα ψεκάστηκε κατευθείαν στο γκρι αστάρι. Χαλκομανίες και μετά βερνίκι 2Κ, τρίψιμο με P2000 και P3000 και πέρασμα με αλοιφές perfect-it III της 3Μ με υποκατάστατο αλοιφαδόρου στο Dremel. Το κάλυμμα του κόκπιτ έχει τριφτεί αλλά δεν έχει γυαλιστεί ακόμα. Το εσωτερικό το δίνουν μαύρο οι οδηγίες, πολύ βολικό γιατί η ποιότητα της ρητίνης σε αυτό το κομμάτι δεν ήταν τόσο καλή. Έχει γίνει στεγνό πινέλο με gun metal για να τονιστούν οι σωλήνες του πλαισίου, που θα φαινόταν αν ηξερα τι ειναι ISO 100, 2,8 Μ, P και τα λοιπα κουμπακια της φωτογραφικής που καβάτζωσα από τη mommy ;D Αυτά προς το παρόν, σχόλια κριτική παρατηρήσεις όπως πάντα ευπρόσδεκτα. Δημήτρης
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 14, 2011 8:25:37 GMT 2
Το περίμενα καιρό... και άξιζε την αναμονή φίλε μου... Απίθανο! Καλά τελειώματα... ΥΓ, Τα Duplicolor και τις αλοιφές τις 3Μ από που τα προμηθεύεσαι? Αν βάλεις και μια φώτο από τα προϊόντα, θα ήταν τέλεια...
|
|
|
Post by nektarios on Dec 14, 2011 10:00:24 GMT 2
Δημήτρη, εξαιρετική η δουλειά σου! Δυστυχώς, οι φωτογραφίες δεν την αναδεικνύουν όπως της αξίζει. Αν και οι δικές μου γνώσεις στις φωτογραφικές μηχανές είναι πολύ περιορισμένες, θα σου πρότεινα, εκεί που είδες τα κουμπιά Μ και Ρ, να ψάξεις για ρύθμιση Α (που σημαίνει "εστίαση με προτεραιότητα διαφράγματος" και συνήθως δίνει πιο καθαρή φωτογραφία, ακόμη και όταν κάποια σημεία του μοντέλου είναι πολύ πιο κοντά στον φακό από κάποια άλλα). Το κουμπί Ρ αντιστοιχεί σε αυτόματη εστίαση και το Μ σε "manual" εστίαση (τουλάχιστον αυτά ισχύον για τη δική μου - Olympus - , αλλά νομίζω οτι είναι κοινά σε όλες). Επίσης, αναζήτησε τη δυνατότητα "macro" ή - αν υπάρχει, γιατί δεν είναι δεδομένο για όλες - "super macro", που σημαίνει οτι μπορείς να βγάλεις απο πιο κοντινές αποστάσεις χωρίς να βγουν θολές. Το macro είναι αποτελεσματικό σε εποστάσεις 10-20 εκατοστά, και το super macro ακόμη και στα 4-5 εκατοστά, αλλά το super macro πάντα σε συνδυασμό με σταθεροποιημένη μηχανή (=τρίποδα). Τα ISO έχουν σχέση με τη ρύθμιση της φωτεινότητας και οι αριθμοί 2,8 κλπ (αν θυμάμαι καλά) με το βάθος πεδίου, αλλά με αυτά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Επίσης, όλοι οι φωτογράφοι που ξέρω μού λένε οτι ένα φόντο μαύρο ή άσπρο προσφέρει το τέλειο contrast, αν και εγώ βγάζω πάντα με σιέλ φόντο, επειδή μου αρέσει περισσότερο! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Dec 14, 2011 10:35:14 GMT 2
Δημήτρη φοβερό το κιτ φίλε! Το εξωτερικό είναι απίστευτο...το εσωτερικό είναι όντως σπαρτιάτικό, αλλά το έχεις κάνει πολύ προσεγμένο! Αντε καλή συνέχεια
|
|
|
Post by Sakis on Dec 14, 2011 13:52:06 GMT 2
Ομορφιά!! Πολύ μου αρέσουν τα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής!Το γυάλισμά σου κορυφαίο και η επιλογή του στεγνού πινέλου για φωτοσκίαση πετυχημένη από ότι μπορώ να διακρίνω στις φωτό.
Καλά τελειώματα!
|
|
.JOHNY.B.
F3 Driver
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
Posts: 399
|
Post by .JOHNY.B. on Dec 14, 2011 17:38:14 GMT 2
Μπραβο Δημητρη πολυ πολυ ωραια δουλεια.Να σου πω βεβαια οτι πρωτη φορα βλεπω το συγκεκριμενο μοντελο αγωνιστικου το οποιο βρισκω Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο !!! Καλη συνεχεια!
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Dec 15, 2011 11:06:03 GMT 2
Δημητρη πολυ καλο φινιρισμα!!! Καλη συνεχεια!!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 16, 2011 0:20:00 GMT 2
Καλησπερα σε ολους και σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας! Χαιρομαι που σας αρεσει το μοντελο, για να αποδιδουμε τα του Καισαρως στον Καισαρη, η επιλογη του κιτ δεν ειναι δικη μου αλλα της γυναικας ;D Η οποια στην τελικη αναμετρηση Toyota 90CV group C και Matra ψηφισε γαλλο δαγκωτο αφου πρωτα με εκραξε που ηθελα να παρω τον γιαπωνεζο. Νεκταριε σε ευχαριστω πολυ που μπηκες στον κοπο να γραψεις ολα αυτα τα tips, Σονυ ειναι η μηχανη, Α δεν εχει αλλα υποσχψομαι να το παλεψω Γιωργο σχετικα με τα υλικα, τα σπρευ Duplicolor τα επαιρνα πριν μια 5ετια απο Praktiker αλλα σταματησε να τα φερνει, τωρα φερνει Mοtip που ειναι πανω κατω ιδια ποιοτητα, αλλα ειμαι σιγουρος οτι στην τελευταια επισκεψη σε μαγαζι με χρωματα αυτοκινητου στον Πειραια ειχα δει να εχει. Οι αλοιφες της 3Μ ειναι απο το συστημα perfect-it III. Το πρασινο καπακι ειναι η χοντρη, και το κιτρινο ειναι η λεπτη. Υπαρχει και τριτη αλοιφη με μπλε καπακι, αλλα ειναι για αφαιρει ολογραμματα απο αλοιφαδορο, που δεν με απασχολει στην παρουσα φαση. Οι αλοιφες αυτες θελουν τα αντιστοιχα σφουγγαρακια (που ειναι ακαταλληλα καθως εχουν διαμετρο περιπου 15εκ) η' γουνακι. Εγω εχω αυτο το ταπεινο το οποιο ομως κανει δουλεια οταν το βαλεις καθετα στο μοντελο (για να κανει κυκλικες κινησεις οπως ο αλοιφαδορος) Τωρα περιμενω απο ΕΛΤΑ κατι γουνακια που πιστευω να κανουν καλυτερη δουλεια. Οι αλοιφες ειναι λιγο ακριβες, εχουν καμια 30αρια ευρω η μια, αλλα ειναι 1 λιτρο και θα εχω να γυαλιζω μια ζωη. Εχω γυαλισει 3-4 μοντελα με αυτον τον τροπο και ειμαι πολυ ικανοποιημενος, αν και μαθαινω ακομα τον χειρισμο του dremel, καθως εσπασα ενα καπω στο πρωτο μοντελο και μια ακρουλα απο το φτερο της Murcielago . Παντως μαθαινω γρηγορα ;D. Επισης δοκιμασα να γυαλισω με το χερι χρησιμοποιωντας πανακια μικροϊνων το παρακατω μοντελο. Ενω το μοντελο γενικα γυαλισε καλα, ορισμενες γρατζουνιες δεν φυγανε. Απλα δεν ξερω αν ειναι απο το αρχικο τριψιμο ή γιναν στο γυαλισμα. Ζητω προκαταβολικα συγγνωμη αν σας κουρασα με το μακροσκελες ποστ Καλο μοντελαρισμα σε ολους!
|
|
|
Post by Sakis on Dec 16, 2011 11:59:51 GMT 2
Αυτό με τις γρατζουνιές το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ.Ενώ το τρίψιμο έγινε σταδιακά μέχρι το 12000 και εντελώς λείο δυστυχώς έμειναν γρατζουνιές μετά το fine και superfine compound.Όλα τρίφτηκαν με το χέρι.
Μήπως έχει κανείς κάποια εξήγηση για το τί φταίει..;;
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 16, 2011 13:49:47 GMT 2
Δημήτρη πολύ κατατοπιστικά όλα... Σε ευχαριστούμε και όχι δεν μας κούρασες... Αυτό με τις γρατζουνιές το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ.Ενώ το τρίψιμο έγινε σταδιακά μέχρι το 12000 και εντελώς λείο δυστυχώς έμειναν γρατζουνιές μετά το fine και superfine compound.Όλα τρίφτηκαν με το χέρι.
Μήπως έχει κανείς κάποια εξήγηση για το τί φταίει..;; Θάνο, είναι κλασσικό πρόβλημα και οφείλετε σε διάφορους παράγοντες... 1)Σκονίτσες στο πανάκι που τρίβεις 2)Ξεραμένο compound (μια ιδέα από τις άκρες του σωληναρίου αρκεί) 3)Ευαίσθητο χρώμα 4)Λάθος τρίψιμο (πολύ γρήγορο ή έντονο) 5)Λάθος επιλογή βαθμών micromesh. Π.χ. Επιφάνεια με orange peel για 4000, να ξεκινάς με 3200. 6)Κακής ποιότητας Micromesh ή ντουκόχαρτου 2000 βαθμών 7)Να έχουν μείνει στο Micromesh σκόνες και υλικό από προηγούμενο τρίψιμο ή να χρησιμοποιείτε σε πάνω από μία επιφάνειες. Σε κάλυψα?
|
|
|
Post by Sakis on Dec 16, 2011 13:58:46 GMT 2
Aρκετά εως απόλυτα.Tα υπόλοιπα από κοντά όταν έρθεις Θεσσαλονίκη! Άντε πότε...
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Dec 21, 2011 0:51:00 GMT 2
Δημητρη ΦΟΒΕΡΗ δουλεια φιλε!! Καλη συνεχεια! : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Jan 24, 2012 0:52:27 GMT 2
Καλησπερα Βαγγελη, σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!
Δυστυχως το κιτ μαζι με ολες τις μοντελιστικες μου αναζητησεις μπηκε στην αναμονη για κανενα διμηνο καθως βρισκομαι μερικες χιλιαδες χιλιομετρα μακρια απο τον παγκο και τα σαββατοκυριακα που επιστρεφω δεν υπαρχει διαθεση για μοντελισμο ;D
Απο Μαρτη καλοκαιρι λοιπον...
Καλο μοντελαρισμα σε ολους!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 14, 2012 20:19:21 GMT 2
Μπονσουάρ Μαντάμ ε Μεσιέ! Καταγγελω τους Μερκοζυδες: Δε μπορεις να λεγεσαι κατασκευαστης κιτ, να χρεωνεις 100+ γιουρο για το καλαμπουρακικο κιτ που εφτιαξες και να δινεις για σιτα αυτο Πως γκενιν αυτο?!?!?!?! Φτιαχτηκε ενα προχειρο καλουπι απο εποξικο στοκο, πηραμε μια μπομπονιερα, δεσαμε σφιχτα πανω στο καλουπι και φυσιξαμε με το πιστολακι Μετα απο δεκαδες αποτυχημενες προσπαθειες βγηκαν δυο εμετικως αποδεκτες σιτες οι οποιες βαφτηκαν με gun metal (μπορει να ηταν και χρυσες - οι οδηγιες του κιτ λεγαν gun metal anyway). Οι δε χοανες εισαγωγης (αν λεγονται ετσι ) εχουν στραβοκοληθει καθως αρνουμαι να τριβω μεσα σε σχισμες οταν εχω σκασει ενα κατοσταρικο. Αυτα προς το παρον, κλεινουμε με το ηθικο διδαγμα της ημερας το οποιο ειναι καλιο 3 1/43 και στο χερι παρα ενα χρεπι και τα μυαλα στα καγκελα : : Σχολια, παρατηρησεις, κριτικη οπως παντα ευπροσδεκτα! Το κιτ ειναι για πεταμα Επομενες φωτογραφιες στα τελιωμενα. Δημητρης : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on May 14, 2012 20:35:19 GMT 2
Δημήτρη τα ακριβά και ρητινένια κιτ, έχουν και τα χούγια τους....Αλλά όπως φαίνεται το πας ρολόι φίλε! Πολύ ωραία η προσπάθεια με την σίτα! Έδειξε πολύ ρεαλιστικό! Καλά τελειώματα : :
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on May 14, 2012 21:28:40 GMT 2
Ωραιοςςςς!!! Δεν σε φοβαμαι σε κατι τετοια κ στο αποτελεσμα φαινεται!! Πλακα πλακα εχεις κ γαμω τα γουστα στα μοντελα σου! Φτου σου ατιμε : :
|
|