|
Post by gtziaf on Dec 23, 2019 23:47:08 GMT 2
Το 1967 ήταν το τελευταίο πρωτάθλημα μιας περιόδου όπου ο ρομαντισμός κι ο κίνδυνος, ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του σπορ. Σε αυτό, η Scuderia εκπροσωπήθηκε από το, ίσως, πιο όμορφο μονοθέσιο της ιστορίας της. Το καθαρό, χωρίς αεροδυναμικά βοηθήματα, σχήμα πούρου, ο τρίλιτρος V12 και οι εξατμίσεις τύπου σπαγγέτι, δημιουργουσαν μια εικόνα που περισσότερο ταίριαζε σε πίνακες ζωγραφικής παρά στις πίστες. Το μονοθέσιο αυτό ήταν η επιλογή μου για τη συμμετοχή στο φετινό, κόκκινο gb, του φόρουμ μας. Η βάση για την κατασκευή ήταν το εξαιρετικό κιτ της MFH, με αρκετές προσθήκες στις επιμέρους λεπτομέρειες και περτσίνωμα σε όλο το σώμα του. Η κατασκευή βρίσκεται εδώ : www.scalewheels-gr.com/thread/2803/ferrari-312-f1-1967-mfhκαι το αποτέλεσμα ακολουθεί:
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 23, 2019 23:49:01 GMT 2
|
|
|
Post by Sakis on Dec 31, 2019 11:15:37 GMT 2
Ξέρεις τι γίνεται ρε Γιώργο; Δεν θέλω να μείνω στο γεγονός του πόσο καλός μοντελιστής είσαι γενικά, το ξέρουμε όλοι μας. Αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι ότι έχεις δουλέψει και μεμονωμένα αλλά και γενικά. Δεν έχεις ένα πολύ δυνατό σημείο αλλά χωλαίνεις αλλού. Έχεις ένα χάρισμα να βλέπεις πιο πέρα από ένα καλογυαλισμένο αμάξωμα, έναν άψογο κινητήρα ή ένα εσωτερικό. Μου αρέσει που δεν μένεις απλά στα μηχανολογικά ενός κινητήρα αλλά κοιτάζεις να κάνεις ένα ωραίο χρωματικό blending για να δέσει ο κινητήρας ως αυτοτελές τμήμα αλλά και ως μέρος του αμαξώματος. Και πολλά πολλά άλλα...
Επίσης δεν ξέρω πολλούς που μπορούν να βγάλουν ένα MFH τόσο γρήγορα και τόσο άρτια. Πραγματικά τα συγχαρητήριά μου...
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 3, 2020 18:11:38 GMT 2
Ξέρεις τι γίνεται ρε Γιώργο; Δεν θέλω να μείνω στο γεγονός του πόσο καλός μοντελιστής είσαι γενικά, το ξέρουμε όλοι μας. Αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι ότι έχεις δουλέψει και μεμονωμένα αλλά και γενικά. Δεν έχεις ένα πολύ δυνατό σημείο αλλά χωλαίνεις αλλού. Έχεις ένα χάρισμα να βλέπεις πιο πέρα από ένα καλογυαλισμένο αμάξωμα, έναν άψογο κινητήρα ή ένα εσωτερικό. Μου αρέσει που δεν μένεις απλά στα μηχανολογικά ενός κινητήρα αλλά κοιτάζεις να κάνεις ένα ωραίο χρωματικό blending για να δέσει ο κινητήρας ως αυτοτελές τμήμα αλλά και ως μέρος του αμαξώματος. Και πολλά πολλά άλλα... Επίσης δεν ξέρω πολλούς που μπορούν να βγάλουν ένα MFH τόσο γρήγορα και τόσο άρτια. Πραγματικά τα συγχαρητήριά μου... Ευχαριστώ, για τα συγκινητικά αυτά λόγια και τη στήριξη. Να είσαι καλά και με πολλά τελειωμένα μοντέλα το 2020.
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Jan 3, 2020 19:40:49 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 3, 2020 22:06:09 GMT 2
Ο διαχειριστής φροντίζει για την υγεία σας. Να μην μου παθαίνεται ίλιγγο . Ευχαριστώ για το σχολιασμό, Δημήτρη. Το σχόλιο για το ύψος είναι ωραία ασίστ. Αρχικά και το πραγματικό κάθεται ψηλά: Αλλά, αυτό που έχω διαπιστώσει και είναι σημαντικό να το γνωρίζει όποιος φτιάξει χίρο, που στέκεται στους τροχούς τους χωρίς σφήνες (δίνονται από το κιτ) είναι ότι λόγω του βάρους τους, με τον καιρό, κάθονται. Οπότε επειδή δεν ήθελα να χαλάσω την αρμονία του σχήματος με σφήνες από κάτω, το άφησα σε μια θέση που αφενός είναι λίγο πολύ σωστή και αφετέρου δεν θα δείχνει αφύσικο, όταν μετά από ένα διάστημα θα "κάτσει".
|
|
|
Post by czt on Jan 4, 2020 20:54:11 GMT 2
adorable!
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Jan 5, 2020 10:13:20 GMT 2
Και απο τις φωτογραφιες που εβαλες, ειδικα 1&3, φαινεται ειδικα το πισω μερος να ειναι πιο ψηλα, αλλα εν πασει περιπτωση, λιγο πανω λιγο κατω δεν εχει και πολυ σημασια. Αυτο που θα ελεγα ειναι να μη βασιζεσαι στο οτι θα κατσει ελαφρως λογω βαρους και θα σταματησει, καθως οπως διαπιστωσα με λυπη μου, κινητηρας-κιβωτιο στην Τ4 σταματησαν να κατεβαινουν οταν το κιβωτιο ακουμπησε στη βαση . Νομιζω οτι τα σπεησερς ειναι μονοδρομος.
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 5, 2020 14:16:13 GMT 2
Thank you, Kostas
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 5, 2020 14:49:54 GMT 2
Και απο τις φωτογραφιες που εβαλες, ειδικα 1&3, φαινεται ειδικα το πισω μερος να ειναι πιο ψηλα, αλλα εν πασει περιπτωση, λιγο πανω λιγο κατω δεν εχει και πολυ σημασια. Αυτο που θα ελεγα ειναι να μη βασιζεσαι στο οτι θα κατσει ελαφρως λογω βαρους και θα σταματησει, καθως οπως διαπιστωσα με λυπη μου, κινητηρας-κιβωτιο στην Τ4 σταματησαν να κατεβαινουν οταν το κιβωτιο ακουμπησε στη βαση . Νομιζω οτι τα σπεησερς ειναι μονοδρομος. Επειδή, με προβλημάτισες, γιατί κάτι που εγώ βλέπω σωστό μπορεί να μην είναι και πάντα ένα έξτρα μάτι βλέπει με άλλη οπτική, έκανα ένα μικρό τσεκ με οδηγό το μέγεθος του ελαστικού (που πάνω κατω είναι σωστό). Αν συνυπολογίσεις ότι η κατασκευή μου αφορά το Γερμανικό gp, όπου κατά παράδοση τα μονοθέσια ήταν στημένα ψηλότερα λόγω των αλμάτων στο ring, τότε είμαστε ψιλοΟΚ. Αλλά, όπως είπες δεν έχει και τόση σημασία, απλά περιέργεια. Τώρα, εξήγησε μου γιατί η Τ4 είναι στα προς κατασκευή. Την έστησες στους τροχούς και κάθισε ή την εκθέτεις χωρίς ρόδες και κρέμασε ο κινητήρας - κιβώτιο; Η δίκη μου εμπειρία μέχρι στιγμής. 1)Η 312PB, δεν πατάει σε τροχούς και μέχρι στιγμής όλα είναι όπως την πρώτη μέρα 2)Η 250 LM, ήταν το πρώτο full detail Hiro που φτιάχτηκε για να κάθεται στους τροχούς του. Το πίσω μέρος κάθισε πολύ. Βασικά ήταν δικό μου σφάλμα, αφού κάπου χάθηκα με ένα από τα χειρότερα κιτ που έχω φτιάξει. 3)Η 512Μ (είναι το πιο βαρύ από όλα όσα έχω φτιάξει) ίσως έχει καθίσει ελάχιστα (μέχρι στιγμής - 1 χρόνος). Παρόλα αυτά, έχω βάλει αυτοκόλλητα για καρέκλες στη βάση, ώστε αν κάτσει να φτάσει μέχρι ένα επιθυμητό ύψος και να μην ακουμπήσουν η τροχοί στους θόλους. 4)Η 33 είναι πολύ πρόσφατη και δεν έχει επιπτώσεις ακόμη. Θα ακολουθηθεί ίδια διαδικασία (αυτοκόλλητα για πόδια επίπλων) με την 512. 5)Η 312 έχει τοποθετηθεί στη βάση χωρίς βοήθημα κι ο Θεός βοηθός. Την παρατηρώ για να δω τι γίνεται αλλά προς το παρόν δεν θέλω να χαλάσω το σχήμα της. Κάποια στιγμή , όταν την βαρεθώ , μπορεί να επέμβω. Επίσης, by the way, κανένα λάστιχο της Hiro δεν έχει χαλάσει από την επαφή του με τη βάση. Εξαίρεση η beta montecarlo.
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Jan 5, 2020 16:41:32 GMT 2
Η μονη περιπτωση να εχεις το ιδιο αποτελεσμα συγκρινοντας δυο εικονες, ειναι να στηθεις στο υπο κλιμακα ιδιο σημειο του φωτογραφου και να τραβηξεις με ιδιο focal length. Διαφορετικα η προοπτικη βγαζει ολο το εγχειρημα οφσαηντ, οπως στο παραδειγμα που εφτιαξες (πχ τα αμορτισερ εχουν διαφορα στο μεγεθος). Οποτε για να το τελειωσω εδω και για να μην παρεξηγηθω, προσωπικα βλεπω το πισω μερος πιο ψηλο. Σαν να εχει rake. Αυτο δεν ειναι μομφη για τη δουλεια, η οποια ειναι υψηλου επιπεδου.
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 5, 2020 17:35:27 GMT 2
Η μονη περιπτωση να εχεις το ιδιο αποτελεσμα συγκρινοντας δυο εικονες, ειναι να στηθεις στο υπο κλιμακα ιδιο σημειο του φωτογραφου και να τραβηξεις με ιδιο focal length. Διαφορετικα η προοπτικη βγαζει ολο το εγχειρημα οφσαηντ, οπως στο παραδειγμα που εφτιαξες (πχ τα αμορτισερ εχουν διαφορα στο μεγεθος). Οποτε για να το τελειωσω εδω και για να μην παρεξηγηθω, προσωπικα βλεπω το πισω μερος πιο ψηλο. Σαν να εχει rake. Αυτο δεν ειναι μομφη για τη δουλεια, η οποια ειναι υψηλου επιπεδου. Δεν προσπάθησα να έχω το ίδιο αποτέλεσμα, απλά σύγκρινα τη θέση ενός σημείου παίρνοντας ως σταθερό το μέγεθος ενός τροχού που βρίσκεται ακριβώς. Νταξ, δεν είναι ότι πιο επιστημονικό , αλλά δίνει μια τάξη μεγέθους. Όπως και να έχει, κανένα πρόβλημα Δημήτρη, εξάλλου τα είπαμε, χωρίς σχολιασμό δεν μπορούμε να βελτιωθούμε. Τι συνέβη στην Τ4 σου?
|
|
|
Post by czt on Jan 5, 2020 20:05:10 GMT 2
Όπως και να έχει, κανένα πρόβλημα Δημήτρη, εξάλλου τα είπαμε, χωρίς σχολιασμό δεν μπορούμε να βελτιωθούμε. Το πιο ουσιωδες! αν δεν σχολιασεις - βοηθησεις πεις την ενσταση σου αν υπαρχει φυσικα δεν παμε μπροστα ! πχ σημερα εβλεπα ενα μερκ αγωνιστικο μεσο φβ και φενοταν καποια σημεια που ακομα και στο δικο μυ απειρο ματι θα μπορουσαν να ειχαν γινει καλυτερα μεσο του φορουμ και τεχνικων που συζηταμε κλπ
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Jan 5, 2020 20:23:33 GMT 2
Κουβεντα να γινεται, απλα δε χρειαζεται να χανεις χρονο να κανεις φωτοσοπιες. H T4 ηταν χωρις τροχους με το μονοκοκ να ακουμπαει στο spacer. Αποτελεσμα αυτου, κινητηρας-κιβωτιο πηραν κλιση λογω βαρους και ακουμπησαν στο εδαφος. Πιστευω οτι φτιαχνεται, αλλα δεν ψηνομαι προς το παρον. Ειναι και στη Νικαια και δε τη βλεπω.. χε χε. Γενικα, το βλεπω και απο τα Tameo, οταν το βαρος ειναι δυσαναλογο με την αντοχη της αναρτησης, η χρηση spacer ειναι επιβεβλημενη.
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 5, 2020 22:09:35 GMT 2
Όπως και να έχει, κανένα πρόβλημα Δημήτρη, εξάλλου τα είπαμε, χωρίς σχολιασμό δεν μπορούμε να βελτιωθούμε. Το πιο ουσιωδες! αν δεν σχολιασεις - βοηθησεις πεις την ενσταση σου αν υπαρχει φυσικα δεν παμε μπροστα ! πχ σημερα εβλεπα ενα μερκ αγωνιστικο μεσο φβ και φενοταν καποια σημεια που ακομα και στο δικο μυ απειρο ματι θα μπορουσαν να ειχαν γινει καλυτερα μεσο του φορουμ και τεχνικων που συζηταμε κλπ Κωστή, σπάνια στο fb ανεβαίνουν μοντέλα από μοντελιστές που είναι διατεθειμένοι να σχολιαστούν, είτε λόγω νοοτροπίας είτε λόγω πιο χαλαρής αντιμετώπισης του χόμπι. Δεν αναφέρομαι μόνο για τα εγχώρια αλλά και για τα εκτός συνόρων. Η κριτική, πάντα βοηθάει. Ακόμη και όταν ασχολούμαστε με μικρολεπτομέρειες ή το χιλιοστό του χιλιοστού, κάτι μένει και κάτι προσέχεις περισσότερο την επόμενη φορά.
|
|
|
Post by gtziaf on Jan 5, 2020 22:16:06 GMT 2
Κουβεντα να γινεται, απλα δε χρειαζεται να χανεις χρονο να κανεις φωτοσοπιες. H T4 ηταν χωρις τροχους με το μονοκοκ να ακουμπαει στο spacer. Αποτελεσμα αυτου, κινητηρας-κιβωτιο πηραν κλιση λογω βαρους και ακουμπησαν στο εδαφος. Πιστευω οτι φτιαχνεται, αλλα δεν ψηνομαι προς το παρον. Ειναι και στη Νικαια και δε τη βλεπω.. χε χε. Γενικα, το βλεπω και απο τα Tameo, οταν το βαρος ειναι δυσαναλογο με την αντοχη της αναρτησης, η χρηση spacer ειναι επιβεβλημενη. Για μένα το έκανα περισσότερο, Δημήτρη. Για να έχω μια εικόνα, αφού στο μέλλον θα φτιάξω κι άλλα μονοθέσια της εποχής. Πιστεύω ότι στην Τ4, έπαιξε ρόλο και το βάρος της πίσω αεροτομής σε αυτό που συνέβη. Διαβάζοντας τα όσα γράφεις, σκέφτομαι μήπως η αντικατάσταση της, με πλαστική (Tamiya T3;), είναι μια λύση. Θα το δω όταν αρχίσω την δικιά μου.
|
|