|
Post by Kομνηνοs on Mar 23, 2017 11:44:43 GMT 2
Καλημέρα φιλαράκια μου, παντα ήθελα να ασχοληθώ και με μοτοσυκλέτες απο τους Ελληνικούς αγώνες, γιαυτο μαζευα φωτογραφικο υλικο και σχετικα κιτ. Ετσι μετα και την παντα απαραίτητη μελετη γυρω απο το θεμα!.. Έφτασε η ωρα να σας παρουσιάσω το προτζεκτακι για το οποίο πιθανών να σας είχα βάλει σε υποψίες με κάποια σχόλια μου πριν λίγο καιρό. Είναι λοιπον πάλι ενα ducati 888, του πολυπρωταθλητη Σακη Σκουρτα αυτή την φορά. Εκτός του οτι είναι μοτοσυκλέτα αυτου του θρύλου των Ελληνικών αγώνων Θεωρώ πως θα είναι και μια πολύ όμορφη αλλα και ιδιαίτερη κατασκευη αφού σπάνια εως ποτε βλέπουμε μοντελο του 888 σε άλλο χρώμα πλην του κόκκινου. Δείτε σε αυτό το βίντεο την μοτοσυκλέτα σε δράση. Για τους ανυπόμονους απο το 1'50 και μετά η μοτοσυκλέτα φαίνεται καθαρά. www.youtube.com/watch?v=NhcESwOi7wEΥπάρχει η προοπτική απο αυτή την κατασκευή να δημιουργηθεί ενα σετ που θα περιλαμβάνει κάποια ρητινενια κομματια-vacuform ζελατινα και φυσικά χαλκομανίες. Με σκοπό να διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό αν υπάρξει ενδιαφέρον. Γράψτε μου εδώ η σε pm αν τα θέλετε. Το κιτ. Αυτά προς το παρόν.
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 23, 2017 19:24:33 GMT 2
Καλό ξεκίνημα Κομνηνέ, ενδιαφέρον θέμα ιδιαίτερα σε συνάρτηση με τον ελληνικό αγωνιστικό χώρο! Αλλά γιατί εκτός GB; Προβλέπεται να κρατήσει "αιώνια";
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Mar 24, 2017 13:08:43 GMT 2
ΧΑΧΑ Ευχαριστώ Κώστα. Ναι γιαυτό το έβαλα ξεχωριστά, αλλά δεν νομίζω να πάει αιώνια μωρέ.. Κανα δυο δεκαετίες μόνο!!
|
|
|
Post by pkout on Mar 24, 2017 19:33:26 GMT 2
Καλή αρχή Κομνηνέ Φαντάζομαι θα βασιστείς στο κιτ της tamiya? Αν ναι, το τρανσκιτ θα το φτιάξεις γιατί το κιτ της tamiya έχει διαφορές από το μηχανάκι του Σκούρτα ή δεν δίνει σωστό αποτέλεσμα?
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 24, 2017 21:57:41 GMT 2
Κομνηνέ θεματάρα... Τι να λέμε τώρα. Το θυμάμαι το μηχανάκι. Ωραία εποχή των αγώνων ταχύτητας στην Ελλάδα. Λίγα πράγματα, χωρίς πίστες αλλά πολύ ρομαντισμός και πάθος. Καλή επιτυχία
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Mar 25, 2017 12:48:30 GMT 2
Καλή αρχή Κομνηνέ Φαντάζομαι θα βασιστείς στο κιτ της tamiya? Αν ναι, το τρανσκιτ θα το φτιάξεις γιατί το κιτ της tamiya έχει διαφορές από το μηχανάκι του Σκούρτα ή δεν δίνει σωστό αποτέλεσμα? Ευχαριστω Παυλο, ναι με το κιτ της tamiya, ειναι το πιο αξιόλογο κιτ για το 888 στην αγορά. Η μηχανή του Σκουρτα έχει διαφορές σε αρκετά εμφανή εξαρτήματα σε σχέση με το κιτ της tamiya, αυτά θα δίνονται στο σετ. ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Mar 25, 2017 13:26:12 GMT 2
Κομνηνέ θεματάρα... Τι να λέμε τώρα. Το θυμάμαι το μηχανάκι. Ωραία εποχή των αγώνων ταχύτητας στην Ελλάδα. Λίγα πράγματα, χωρίς πίστες αλλά πολύ ρομαντισμός και πάθος. Καλή επιτυχία Να σαι καλά Γιώργο, έτσι είναι όπως τα λες. Πρέπει να σας πω πως αρχική μου επιλογή δεν ήταν η μοτοσυκλέτα του Σκουρτα αλλά κάποια άλλη που είχε περισσότερο Ελληνικό χρώμα, μα κάποιες κατασκευαστικες δυσκολίες της άλλης σε συνδυασμό με τον ακαταμάχητο θρύλο του Ελληνα Eddie Lawson όπως έλεγαν χαϊδευτικά τον Σακη, έγειραν την ζυγαριά προς την πλευρά του SHELL DUCATI. Δυστυχώς δεν είχα δει κανένα αγώνα της εποχής εκείνης απο κοντά γιατί ήμουν πολύ πιτσιρικάς και μακριά στην επαρχία. Πάντως θυμάμαι τα σχετικά ρεπορτάζ των Ελληνικών αγώνων στα περιοδικά της εποχής τα οποία οφείλω να ομολογήσω πως τα προσπερνούσα χωρίς πολλα πολλα, τότε βλέπεις ενδιαφερωμουν περισσότερο για τα δίχρονα τετρακυλινδρα θηρία του παγκοσμίου GP500. Πάντως σκέφτομαι πως αν ήμουν Αθήνα πιθανότατα θα είχα πάει σε κάποιους αγώνες και δεν θα παιδευόμουν τώρα τόσο πολύ να βρω φωτογραφικό υλικό μια που μάλλον θα είχα δικό μου.. ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on May 12, 2017 14:09:58 GMT 2
Εν μέσω αρκετού τρεξίματος τον τελευταίο καιρό και κατά συνέπεια ελάχιστου ελεύθερου χρόνου, κάτι έκανα και για το ντουκατακι. Κατ αρχας το μοντέλο συναρμολογηθηκε πρόχειρα και φωτογραφηθηκε ωστε να υπαρχει μετρο συγκρισης οταν αργοτερα θα δεχθει ολα τα τροποποιημενα κομματια. Μετα παρθηκαν μετρα για την κατασκευη των χαλκομανιων και σταλθηκαν για εκτυπωση. upload imagesΑυτές θα ειναι οι χαλκομανιες, τωρα περιμένω να τις παρω στα χερια μου ωστε να τσεκάρω τα χρώματα και να κανω δοκιμαστική τοποθέτηση ωστε να οριστικοποιηθει οτι και οι διαστάσεις είναι σωστές. Αν οχι, θα γίνουν τροποποιησεις και θα παραγγελθουν ξανα.(περιεχουν και ενα ακομα σετακι για το 926) Αυτά το ολίγα, αν περιμένατε περισσότερα για παρηγοριά διαβάστε το αρθράκι της φωτογραφίας.. Αξίζει! χαχαχα!
|
|
|
Post by gtziaf on May 13, 2017 10:51:57 GMT 2
Το διαβάσαμε το αρθράκι. Ελπίζουμε τα τρεξίματα να μειωθούν για να παρακολουθήσουμε τη συνέχεια...
|
|
|
Post by konstantinf on May 13, 2017 16:53:17 GMT 2
Συστηματική προετοιμασία παρά τις φούριες! Άντε, και τώρα στα δημιουργικά!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on May 24, 2017 13:07:36 GMT 2
Γιώργο και Κώστα ευχαριστώ για τα σχόλια. Σύντομα θα έχω αρκετα να σας δείξω.
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Jun 8, 2017 13:51:50 GMT 2
Τελικά η ζωή κάνει πλάκες, και αυτο που λένε "ποτέ μην λες ποτέ" είναι πολύ σωστό.. Αυτό το κιτ που κάποτε το είχα πετάξει εντελώς άφτιαχτο στα σκουπίδια επειδή δεν μου άρεσε, τώρα μου αρέσει τόσο πολύ που ήδη το εχω φτιάξει μια φορά και ειμαι πάλι στην φάση που φτιάχνω ταυτόχρονα άλλες δυο εκδοχές του και μάλιστα έχω άλλη μια στο μυαλό για το μέλλον... Το παραπάνω σχόλιο θα ήταν ίσως καλύτερα να ήταν στην εισαγωγή αυτής της κατασκευής, αλλά εμένα τώρα μου ρθε ο οίστρος.. χαχα! Παμε τωρα με την βοηθεια μιας απο τις πιο καλες φωτο που εχω να δουμε ποιες είναι οι διαφορές της μοτοσυκλέτας του Σκουρτα σε σχέση με το κιτ της tamiya. Διαφερει το πηρουνι, τα δισκόφρενα οι δαγκάνες το εμπρός φτερό και τα οργανα. Επίσης υπάρχει μια διάφορα στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ η οποία δεν φαίνεται στην πάνω φωτο, φαίνεται όμως στην αποκάτω η οποία είναι από άλλο 888 και μας δείχνει καθαρά πλέον όλα τα παραπάνω διαφορετικά εξαρτήματα που πρέπει να έχει ένα μοντέλο του 888 για να αναπαριστά σωστά την μοτοσυκλέτα του Σάκη. (η διαφορά στο ρεζερβουάρ επισημαίνετε με πράσινο κύκλο) φαίνονται επίσης και τα διαφορετικά αναλογικά όργανα. Αυτά προς το παρόν, σύντομα (δηλαδή σε κάνα τρίμηνο!) η συναρπαστική συνέχεια.
|
|
|
Post by konstantinf on Jun 8, 2017 17:05:26 GMT 2
Και στο δια ταύτα;;;;;;
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Jun 9, 2017 12:35:50 GMT 2
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Jun 9, 2017 13:14:26 GMT 2
Ειδικος στις λεπτομερειες !!
συνεχισε και μην σταματας
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 9, 2017 23:15:43 GMT 2
Καλά τα λέει ο Παναγιώτης. Ειδικός στο να διακρίνεις λεπτομέρειες σε πιθανά και απίθανα σημεία στις μηχανές. Μου άρεσε το φιλέτο στα φαίρινγκ. ΥΓ. Όποτε έχεις χρόνος, βγάλε 2-3 φώτο και ανέλυσε λίγο την διαδικασία που ακολουθείς για την παραγωγή vacuform. Θα ήταν πολύ χρήσιμο νομίζω. Μπορείς να το ανεβάσεις και στις τεχνικές να υπάρχει σαν αρχείο. Ευχαριστούμε εκ τον προτέρων... Καλή συνέχεια
|
|