vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 15, 2017 2:56:33 GMT 2
Ενας απο τους 2,3 γρηγορότερους Ελληνες οδηγούς αγώνων... Εγγραψε ιστορία στον Ελληνικό χώρο του μηχανοκίνητου Αθλητισμού... Με τις μεγάλες πλαγιολισθήσεις του, χωρίς ιδιαίτερη οδηγική τέχνη, αλλά με το πόδι πάντα στο γκάζι... Δεν ειναι αλλος, απο τον Γιώργο Μοσχού. Η "Γιωργάρα", μαζί με τον Τάσο "Ιαβέρη", εφεραν τους αγώνες αυτοκινήτου μέσα σε κάθε Ελληνικό σπίτι, την δεκαετία 1975-1985.και φυσικά ολους εμας στα βουνά να παρακολουθούμε περάσματα οριακά, ακομα και σε επίπεδα παγκοσμίου οπως το Ραλλυ Ακρόπολις. Αυτοί οι δύο Οδηγοί, καταφεραν και "εφτιαξαν" Fan Club, με τον κόσμο να ειναι φανατισμενος και να περιμενει το μαγικό πέρασμα του "Θεού" του. Ο Γιώργος Μοσχούς, γεννηθηκε το 1944 και απο την αρχή της αγωνιστικής του πορείας(περιπου το 1970), εδειξε οτι ειναι νικητής.Οδήγησε πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα,οπως BMW, DATSUN, NISSAN, αλλά πάντα μέσα στην καρδιά του ήταν η ALFA ROMEO. Μάλλον αυτή ηταν και η αιτία που σταμάτησε την αγωνιστική του πορεία, τοτε, το 1986 ως Εργοστασιακός οδηγός της NISSAN, με το 240 RS. O ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ,του ζήτησε να αλλάξει την φιρμα του μαγαζιού, στο οποίο πούλαγε αυτοκινητα ALFA ROMEO και να το γυρίσει σε NISSAN, αφού δεν ειναι δυνατόν ο Πρωταθλητής τόσων ετών, να τρεχει με NISSAN, αλλά να εμπορεύεται αυτοκίνητα άλλης μάρκας. "Εγώ δεν βάζω στο μαγαζί μου Nissan", απάντησε. Δυστυχώς η "Γιωργάρα" έφυγε το 2011, στα 67 του χρόνια, απο την επάρατη νόσο. Στα μοντελιστικά μας, τώρα... Μολις βγηκε σε παραγωγή το Nissan 240 RS απο την AOSHIMA, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι οτι αυτό το μοντέλο θα πρέπει να γινει α) σίγουρα Ακροπολικό και β) σίγουρα θα πρέπει να μετατραπεί σε αυτοκίνητο της "Γιωργάρας"... Αγοράστηκε χωρίς δευτερη σκέψη και κατευθείαν επεσα στην αναζήτηση φωτογραφιών για το Ραλλυ Ακροπολις του 1984, αφού οι Γιώργος Μοσχούς - Αλέξης Κωνσταντακάτος τερμάτισαν στην 8η θέση της Γεν. Κατάταξης και 1οι Ελληνες.
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 15, 2017 3:06:23 GMT 2
Ανοίγοντας το κουτί... ...και αφού ξεψαχνίζω τις οδηγίες σε συγκριση με τα κομμάτια... ξεκινάω τα πρώτα μπινελίκια! Δεν εχει ζωνες ασφαλείας, οπως και πόρπες και αγγράφες...ουτε λασπωτήρες, καθώς και αλλα "μεταλλικά" κομμάτια, τα οποία θα έπρεπε να αγοραστούν εξτρά! Ομως, ο καλός μοντελιστής... ολους αυτούς τους "μαρκετιγκ", που πέρνουν τετοιες αποφάσεις για την παραγωγή των μοντέλων, τους εχει ...γραμμένους!!!! Και ξεκινάω την κατασκευή μου!!!
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 15, 2017 10:29:49 GMT 2
Καλό ξεκίνημα Βασίλη!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Mar 15, 2017 11:50:49 GMT 2
Ωραιο Θεμα,
Καλες κατασκευες !
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 15, 2017 11:57:06 GMT 2
Σας ευχαριστώ πολύ. Το μοντελο, εχει σχεδόν τελειώσει και σιγά σιγά ανεβαζω την διαδικασία της κατασκευής.
|
|
|
Post by alex78 on Mar 15, 2017 12:22:14 GMT 2
Πολύ ιδιαίτερο και ενδιαφέρον θέμα (και) λόγω της ''ελληνικότητας'' του. Ποιές είναι οι βασικές διαφορές του κίτ για να μετατραπεί σε Ακροπολικό...?
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Mar 15, 2017 13:21:17 GMT 2
Πολυ ωραίο θέμα μπραβο! Πιστεύω πως πρέπει να ασχοληθούμε σαν φορουμ γενικώς περισσότερο με Ελληνικά θέματα, ίσως αρχικώς ανοίγοντας (αν δεν υπάρχει ήδη) ενα θεμα με προτάσεις-ιδέες-φωτογραφίες σχετικές με το θεμα Ελληνικοί αγώνες, που ιδανικά ίσως τελικά ολο αυτό καταλήξει σε ένα GB. Τι λέει επ αυτού ο διαχειριστής?
|
|
|
Post by pkout on Mar 15, 2017 19:27:09 GMT 2
Πολύ ωραίο θέμα Το κιτ πέρα από τις ελλείψεις τι λέει? Καλή κατασκευή και από εμένα
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 16, 2017 12:25:23 GMT 2
Οδηγός και αυτοκίνητο που δεν έπρεπε να λείπει, από το Ελληνικό φόρουμ. Μπράβο Βασίλη για την επιλογή και καλή επιτυχία
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 0:56:54 GMT 2
Σας ευχαριστώ πολύ... Η Αλήθεια ειναι οτι εχω λείψει απο το Forum, μιας και μονο τις νυχτες μου αφήνει χρονο η οικογένεια και δουλειά, να μοντελάρω...
Λοιπόν, Σαν κιτ, το μοντελο ειναι πολύ καλό-εως αριστο. Θυμιζει Tamiya και βάλε... Δυστυχώς δεν εχει τιποτα απο μεταλλική λεπτομέρεια, την οποία την πουλάει εξτρα η εταιρεία. Δεν καταλαβαινω τον λόγο, μιας και η τιμή 35-40 Ευρώ, δεν ειναι ιδιαίτερα φθηνή. Αν αναλογοστούμε και την Hasegawa που σου εχει τα απαραιτητα, οπως ζωνες ασφαλείας, πορπες των ζωνων και διαφορα μεταλικά καλούδια! Παντως το κιτ είναι πολύ καλό!
Οσον αφορά τη μετατροπή του κιτ, σε Ακροπολικό και Ελληνικό, θα απαντήσω σε λίγα παρακάτω Ποστ... Υπομονή!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 1:14:23 GMT 2
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 1:23:19 GMT 2
ΤΑ ΒΑΣΙΚΆ ΧΡΏΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ Καταρχήν το αυτοκινητο βαφτηκε με το λευκό της TAMIYA. Περάστηκε ενα χέρι βερνικι της GUNZE (αυτο το αρκετά γυαλίστερό)και μπήκαν οι χαλκομανιες... Οι οποίες με ή χωρίς ζεστό νερό, ηταν απίστευτες!!!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 1:30:35 GMT 2
Στην συνεχεια και μεχρι να στεγνώσουν καλά οι χαλκομανιες, ωστε να ξεκινησει το εγχείρημα του Ακροπολις,ξανα ασχολήθηκα με το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ωριστε η προοδος... Οι πόρπες και οι αγγραφες των ζωνων ασφαλείας, χρησιμοποιήθηκαν απο μια Λαντσια που ειχα αγοράσει απο το Forum αυτό, στις αγγελίες. Στην συνεχεια, πρόσθεσα την ενδοεπικοινωνία του πληρώματος και την πλαφονιέρα του συνοδηγού, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ ξεχασα να το ξανα φωτογραφίσω... φαινεται ομως στην συνεχεια...
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 2:31:21 GMT 2
Η "ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ" του Ακρόπολις... Απο το κιτ της AOSHIMA χρησιμοποιήθηκαν μόνο τα Νισσαν και τα ngk. Ολα τα αλλα φτιάχτηκαν σε υπολογιστή και τυπώθηκαν σε χαλκομανια. Το δυσκολότερο? Το πως θα τυπώσω λευκό... Απο φωτό,γενικά υπήρχε πρόβλημα αφού στο ιντερνετ δεν μπορούσα να βρω ψηλή αναλυση για τις λεπτομερεις. Σε αυτό το σημείο, ευτυχώς βοήθησε ο μεγάλος γιός της" Γιωργάρας", ο Μανώλης. Μου εδωσε πολλές φωτό, ωστε να μπορέσω μεσα στην σκονη να ξεχωρίσω τα λογότυπα και να φτιάξω ενα αξιόλογο αποτέλεσμα. Το δυσκολότερο ομως ηταν, το να φτιάξω τα νουμερα, αφού απο πουθενά δεν μπορούσα να βρω την βαση. Αναγκάστικα λοιπόν και τα σχεδίασα απο την αρχή... γραμματοσειρά, τα σηματα ΕΛΠΑ, τις δυο λωριδες κλπ!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Mar 17, 2017 9:36:51 GMT 2
Καλημέρα και σήμερα... ειπα να ασχοληθώ πρώί πρωί και ας περιμενει λιγο η εργασία... Το μοντέλο μπηκε σε σωστή πορεία... Στα φιλέτα των παραθύρων πρόσθεσα λίγη "σκόνη" απο το κιτ βελτίωσης της Tamiya, μιας και ειχα αποφασίσει το μοντέλο να γινει μαχημο. Επιπλέον απο αυτή τη φωτό φαινεται και η πλαφονιερα του Συνοδηγού που κατασκευάστηκε κατι σαν αυτό: Για "χαριτωμενιά", ειπα να βαλω ενα Roadbook καιτο τετραδιο των σημειώσεων, τα οποία ειναι πραγματικά και σε σμυκρυνση, ωστε να ταιριάζουν στην κλιμακα. Κατόπιν το καθε βιβλίο το τρυπησα στις ακρες και πέρασα ενα πολύ λεπτό σηρμα ωστε να φαινεται σαν σπιράλ. Δυστυχώς εδώ φαινεται η ατέλεια του μαυρου χρωματος του νούμερου στο καπώ. Παρόλο που φαινόταν καλό μεχρι να κολληθεί, οταν επεσε το βερνικι στο αυτοκινητο, αρχισε το νουμερο να ξεθωριάζει. Επίσης λόγο του οτι δεν βρηκα λύση στο να τυπώσω Λευκό χρώμα σε χαλκομανία, αναγκάστικα και εφτιαξα τα ονόματα του πληρώματος, με φόντο όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μπλέ του αυτοκινήτου. Βέβαια ήλπιζα οτι με την σκόνη που θα πέσει στο μοντέλο, θα "ξεχαστούν" αυτά! Και απο αυτή τη φωτό, φαινεται κάπως η ενδοσυνενόηση του πληρώματος: Επίσης, μετατράπηκε και η μπούκα της εξάτμισης. Η εργοστασιακή μου φαινόταν σαν εξάτμιση ταξί, οπότε επεσε "μαχαιρι"!
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 17, 2017 9:56:18 GMT 2
Το σπιράλ είναι μαγεία και οι λεπτομέρειες δείχνουν τις γνώσεις από την τριβή με τον χώρο. Πολύ ομορφο βγαίνει. Τώρα για τις χαλκομανίες, ίσως αν τις περνούσες ένα χέρι 2Κ πάνω στο φύλλο, πριν τις τοποθετήσεις, να μην ξεθώριαζαν. Αλλά, με τη σκόνη δεν θα φαίνεται τίποτα. Μπράβο και πάλι
|
|