Ducati 998 F02 (Italeri - 1/9)
Nov 29, 2016 18:08:25 GMT 2
Post by alex78 on Nov 29, 2016 18:08:25 GMT 2
Ducati 998F02
Η ''998'' ήταν διάδοχος της ''996'' και προκάτοχος της ''999''. Τετράχρονη, δικύλινδρη L-Twin, 4 βαλβίδες/κύλινδρο, 998cc, 188hp/12000rpm, 164Kg, 300τελική, 6τάχυτο κιβώτιο, μπροστινό USD 42mm Ohlins, ψαλίδι μαγνησίου, λάστιχα Michellin Race.
Troy Bayliss
Η Ducati με την 998 F02 πήρε άνετα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 2002 κερδίζοντας 575 βαθμούς! Αναβάτες την χρονιά εκείνη ο Αυστραλός Troy Bayliss & ο Ισπανός Ruben Xaus. Ο Αυστραλός στους 13 αγώνες της σαιζόν (2 σκέλη ο καθε αγώνας), παρ'ότι στα 15 σκέλη απο τα συνολικά 26 τερμάτισε 1ος και κατάφερε να συκεντρώσει 541 βαθμούς έχασε τον τίτκο στις λεπτομέρειες απο τον Edwards.
Boxart
Η Italeri to 2004 την κυκλοφόρησε σε κίτ με κωδικό #4612 και είναι σίγουρα επανέκδοση (καταπάσα πιθανότητα της Protar). Αποτελείται απο 61 κομμάτια με αρκετά χοντροκομμένη λεπτομέρεια (ο κινητήρας περιέχει 2 μεγάλα κομμάτια που κουμπώνουν μεταξύ τους, το ίδιο συμβαίνει και σε ντεπόζιτο-σέλα-ουρά που δίνονται ως ένα ενιαίο κομμάτι!). Η χύτευση του πλαστικού δεν είναι και στα καλύτερα του με αρκετά σημάδια σε εμφανή σημεία το ίδιο και τα λάστιχα που θέλουν αρκετή δουλειά για να ''δείξουν''.
Στα ευχάριστα η τεράστια καρτέλα χαλκομανιών με επιλογή 3 livery (στην ουσία βέβαια για 2 γιατι Bayliss & Xaus εκτός του Number Plate ήταν πανομοιότυπες), είναι καλοτυπωμένες και φαίνονται ανθεκτικές. Eπίσης καλοδεχούμενα μια μικρή καρτελίτσα με carbon, oi βίδες και τα μήκη (εντός κλίμακας) που θα χρησιμοποιηθούν για τις ντίζες. Τέλος την ζελατίνα θα την προτιμούσα λεπτότερη αλλά τουλάχιστον είναι διαυγής. Για την ιστορία το μοντέλο όταν ολοκληρωθεί θα φτάνει τα 22 εκατοστά.
Sprues & Decals
Manuals
Το κίτ το έπιασα σήμερα το πρωί και προς το παρόν βρίσκομαι στα πρώτα σταδια (κόψιμο απο τα πλαίσια, καθάρισμα κομματιών, δοκιμαστικές εφαρμογές κλπ). Επίσης ακόμη δεν έχω κατασταλάξει πιό λίβερι θα ακολουθήσω, αλλά όλα αυτά θα τα δούμε στη πορεία....
Καλές κατασκευές σε όλους!
Η ''998'' ήταν διάδοχος της ''996'' και προκάτοχος της ''999''. Τετράχρονη, δικύλινδρη L-Twin, 4 βαλβίδες/κύλινδρο, 998cc, 188hp/12000rpm, 164Kg, 300τελική, 6τάχυτο κιβώτιο, μπροστινό USD 42mm Ohlins, ψαλίδι μαγνησίου, λάστιχα Michellin Race.
Troy Bayliss
Η Ducati με την 998 F02 πήρε άνετα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 2002 κερδίζοντας 575 βαθμούς! Αναβάτες την χρονιά εκείνη ο Αυστραλός Troy Bayliss & ο Ισπανός Ruben Xaus. Ο Αυστραλός στους 13 αγώνες της σαιζόν (2 σκέλη ο καθε αγώνας), παρ'ότι στα 15 σκέλη απο τα συνολικά 26 τερμάτισε 1ος και κατάφερε να συκεντρώσει 541 βαθμούς έχασε τον τίτκο στις λεπτομέρειες απο τον Edwards.
Boxart
Η Italeri to 2004 την κυκλοφόρησε σε κίτ με κωδικό #4612 και είναι σίγουρα επανέκδοση (καταπάσα πιθανότητα της Protar). Αποτελείται απο 61 κομμάτια με αρκετά χοντροκομμένη λεπτομέρεια (ο κινητήρας περιέχει 2 μεγάλα κομμάτια που κουμπώνουν μεταξύ τους, το ίδιο συμβαίνει και σε ντεπόζιτο-σέλα-ουρά που δίνονται ως ένα ενιαίο κομμάτι!). Η χύτευση του πλαστικού δεν είναι και στα καλύτερα του με αρκετά σημάδια σε εμφανή σημεία το ίδιο και τα λάστιχα που θέλουν αρκετή δουλειά για να ''δείξουν''.
Στα ευχάριστα η τεράστια καρτέλα χαλκομανιών με επιλογή 3 livery (στην ουσία βέβαια για 2 γιατι Bayliss & Xaus εκτός του Number Plate ήταν πανομοιότυπες), είναι καλοτυπωμένες και φαίνονται ανθεκτικές. Eπίσης καλοδεχούμενα μια μικρή καρτελίτσα με carbon, oi βίδες και τα μήκη (εντός κλίμακας) που θα χρησιμοποιηθούν για τις ντίζες. Τέλος την ζελατίνα θα την προτιμούσα λεπτότερη αλλά τουλάχιστον είναι διαυγής. Για την ιστορία το μοντέλο όταν ολοκληρωθεί θα φτάνει τα 22 εκατοστά.
Sprues & Decals
Manuals
Το κίτ το έπιασα σήμερα το πρωί και προς το παρόν βρίσκομαι στα πρώτα σταδια (κόψιμο απο τα πλαίσια, καθάρισμα κομματιών, δοκιμαστικές εφαρμογές κλπ). Επίσης ακόμη δεν έχω κατασταλάξει πιό λίβερι θα ακολουθήσω, αλλά όλα αυτά θα τα δούμε στη πορεία....
Καλές κατασκευές σε όλους!