|
Post by pkout on Apr 20, 2016 21:06:58 GMT 2
Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα σας, το επόμενο πόνημα (ή μήπως πόνεμα ?), μετά την 328 και το ατελείωτο γράψε-σβήσε-ξύσε της F40, είναι η Ferrari 512 BB της Fujimi. τα περιεχόμενα: το αμάξωμα κατά το άνωθεν ήμιση θα βαφτεί με Humbrol 220 - Italian Red και από κάτω με Humbrol 85 (satin black). Το εσωτερικό με Humbrol 62 & 160 σμάλτα (leather και red-brown) και για τον κινητήρα alclad aluminium. Επίσης να αναφέρω ότι για πρώτη φορά: -θα χρησιμοποιήσω αερογράφο - -//- alclad -θα προσπαθήσω να κάνω κάποιες μικροβελτιωσούλες (μπουζοκαλώδια-ζώνες-αμορτισερ-μοκέτες) Όπως καταλαβαίνετε με τόσες "πρώτες" θα χρειαστεί να βάλετε και εσείς ένα χεράκι με τις συμβουλές σας, τις ιδέες σας και κυρίως την κριτική σας.
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 21, 2016 9:21:44 GMT 2
Καλό ξεκίνημα Παύλο! Το κιτ μοιάζει προσεγμένο. Πρόσεξε το και συ και καλή επιτυχία στις "πρωτιές"!
|
|
|
Post by alex78 on Apr 21, 2016 11:47:45 GMT 2
Καλή αρχή Παύλο, μου αρέσει ιδιαίτερα το πλάνο και η οργάνωση με την οποία θα δουλέψεις. Η εφαρμογή του πως είναι...?
|
|
|
Post by grimstr on Apr 21, 2016 16:54:28 GMT 2
Καλή αρχή Παύλο στην ίδια θέση βρισκομουνα και εγω πριν 4-5 μήνες και πραγματικά η βοήθεια και οι συμβουλές απο τους φίλους στο forum ήταν και πολύτιμη και με έκανε να ξανά ασχοληθώ και να κολλησω με το τόσο δημιουργικό hobby μας καλή συνεχεια Στρατος
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 26, 2016 9:39:18 GMT 2
Καλημέρα Παύλο και καλή επιτυχία στο πρότζεκτ. Το θέμα είναι σούπερ και το κιτ αρκετά καλό. Δώσε προσοχή στην ένωση του εμπρός καπό με τον προφυλακτήρα. Θέλει μερικές δοκιμαστικές εφαρμογές πριν ξεκινήσεις βαψίματα κλπ. Περιμένουμε τη συνέχεια
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Apr 27, 2016 8:25:07 GMT 2
Παυλο καλη αρχη και απροβληματιστη κατασκευη να εχεις! Οτι χρειαστεις εδω ειμαστε
|
|
|
Post by pkout on May 26, 2016 20:41:57 GMT 2
Φίλοι μοντελάδες καλησπέρα Κωνσταντίνε, Αλέξανδρε, Γιώργο, Στράτο και Χρήστο σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σε αυτήν την αρχή.
Αλέξανδρε δυστυχώς ο προγραμματισμός και το πλάνο έμεινε στον προγραμματισμό καθώς η υλοποίηση γίνεται αποσπασματικά και χωρίς λογική σειρά λόγω γενικότερης αναστάτωσης από υποχρεώσεις-οβελίες κλπ
στα του κιτ τώρα η εφαρμογή φαίνεται σχετικά καλή εκτός από α) την ένωση καπό και προφυλακτήρα που ανέφερε ο Γιώργος (η οποία βελτιώνεται αρκετά όταν τοποθετηθεί το πλέγμα στον προφυλακτήρα, καθώς δεν αφήνει να πιτσικάρει το πάνω μέρος του προφυλακτήρα που έρχεται σε επαφή με το καπό) και επίσης β) μεγάλο ερωτηματικό αποτελεί το πόσο κενό αφήνει το αμάξωμα με το κάλυμμα του κινητήρα όταν αυτό είναι κλειστό. Στις δοκιμαστικές εφαρμογές το κενο μεταξύ τους είναι από σημαντικό εως μεγάλο, αλλά καθώς θα πέσουν αστάρια και χρώματα η τελική αξιολόγηση θα γίνει αργότερα. (bonus ο μηχανισμός που ανοιγοκλείνει το κάλυμμα είναι φοβερά σφιχτός και σίγουρα θα χρειαστεί .... αδυνάτισμα για να είναι πραγματικά ανοιγόμενο το κάλυμμα)
το πρώτο update είναι προ των πυλών.
|
|
|
Post by czt on May 26, 2016 20:57:29 GMT 2
Καλησπερα και καλη αρχη και απο εμενα! Απο τι πλευρα μου θα ηθελα να σου πω μασκα γαντια οπωσδηποτε οταν θα χρησιμοποιεις τον αερογραφο. Επισης πριν ξεκινησεις το βαψιμο κανε σε ενα κιτ η καπου αλλου να δεις τι παιζει πως βγαζει κλπ. Η αραιωση ειναι σημαντικη (χρωμα διαλυτικο 1/3 πχ )καθως και σωστος αερισμος του χωρου! Τωρα για τις τεχνικες τα παιδια θα μας πουν για να μαθουν και οι υπολοιποι που δεν γνωριζουν.
|
|
|
Post by pkout on May 28, 2016 19:03:41 GMT 2
Update 1 καλησπέρα σε όλους τους φίλους, έστω και με σύστημα τουρλουμπούκι κατάφερα να τελειώσω το εσωτερικό και τον κινητήρα και σας τα παραθέτω: Εσωτερικό: Η αναπαράσταση μοκέτας με χρήση αλευριού (κάθως λόγω CC δεν μπόρεσα να προμηθευτώ φλόκο) δεν είχε τα αναμενόμενα απότελέσματα. Ακολουθώντας κατά γράμμα την τεχνική του φλόκου αλλά με αλεύρι, συμπέρανα ότι η εφαρμογή πίεσης στο αλεύρι για να κολλήσει καλύτερα στην αραιωμένη -με νερό- κόλλα, δημιουργεί......ζυμάρι (!!!!!) όπως χαζοφαίνεται στο πάτωμα. Στην πλάτη δεν άσκησα καθόλου πίεση, μόνο τίναγμα, και τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Ακόμα και έτσι όμως θεωρώ ότι το αποτέλεσμα δεν πλησιάζει την χρήση φλόκου. Όπως είχα αποφασίσει για το εσωτερικό χρησιμοποιήθηκαν τα humbrol leather (Hu62)για καθίσματα, κοσόλα και πέριξ της μπανιέρας και red-brown (Hu160) για το πάτωμα και την πλάτη τα οποία βάφτηκαν μέτρια με αερογράφο. Το ταμπλό βάφτηκε με Humbrol spray satin black. Η ιδέα δημιουργίας ζωνών απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες, καθώς εκτός του ότι δεν είχα πόρπες, κατάφερα να χάσω και το ένα από τα δύο κομμάτια που ασφαλίζει η ζώνη. Κινητήρας: Ο κινητήρας βάφτηκε με alclad aluminium 101 πάνω σε gloss black humbrol. Εκτός από ένα-δυό σημεία που μάλλον το παραέκανα με τον αερογράφο και ψιλοέχτισε (ευτυχώς σε σημεία που δεν θα πολυφαίνονται) έμεινα αρκετά ικανοποιημένος από το στρώσιμο. μοναδική μου ένσταση ότι θα ήθελα η απόχρωση να είναι κατιτίς πιο ανοιχτή. Τα μπουζοκαλώδια είναι ελαφρώς μεγαλύτερα σε διατομή από όσο θα έπρεπε, αλλά από κοντά φαίνονται ιδανικά (έστω και αν οι 4 από τους 12 κυλίνδρους δεν θα πάρουν ποτέ ρεύμα ). Και πάμε στις απορίες: -Τα χρώματα του εσωτερικού είναι ματ, πως μπορώ να αλλάξω την όψη τους σε satin ή gloss? προιόντα όπως τα humbrol gloss-matt-satin cote αξίζουν ή όχι -Ποιο χρώμα πρέπει να χρησιμοποιήσω για να πετύχω το ξασπρισμένο ψιλομάττ αλουμίνιο όπως στην πλύμνη του τροχού?? Συμπεράσματα των μέχρι τώρα εργασιών: Ο αερογράφος θέλει πολύ υπομονή και η εύρεση της σωστής αναλογίας χρώματος διαλυτικού ακόμη περισσότερη , αλλά η αίσθηση ελέγχου που σου δίνει σε συνδυασμό με την εμπειρία χειρισμού που θα προκύψει σε βάθος χρόνου είναι μοναδική. Δεν θα έλεγα ότι είμαι και τρελά ικανοποιημένος από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, αλλά από την άλλη εξαρχής είχα αποφασίσει ότι αυτό θα ήταν κιτ δοκιμών και απόκτησης εμπειρίας. Σας χαιρετώ και περιμένω τις παρατηρήσεις σας.
|
|
|
Post by grimstr on May 29, 2016 9:35:44 GMT 2
Φίλε Παύλο οπως εχω πει οτι πολυ πρόσφατα εχω περάσει απο την θέση σου (πρώτη φορα με αερογραφο ,ψάξιμο τεχνικών και χρωμάτων) βλέπω οτι τα χειρίζεσαι πολυ καλα. Το αποτέλεσμα στο χρώμα των καθισμάτων και στη μηχανή το θεωρω πολυ καλό. Ο αερογραφος θέλει υπομονή και θα βρεις απόλυτα την σωστή του χρηση. Για το φλοκο οπως σου ειπα δοκίμασε καποια στιγμή εαν μπορείς και κατάθεση σε λογαριασμό για παραγγελία , δουλεύει Πολυ καλα ....πας keep walking
|
|
|
Post by konstantinf on May 29, 2016 11:28:12 GMT 2
Μπράβο Παύλο, πολύ καλή και καθαρή δουλειά παρά τον αλευρόφλοκο... Ούτως ή άλλως, με τα καθίσματα τοποθετημένα δεν φαίνεται . Τώρα σχετικά με τις ερωτήσεις σου: H Humbrol διαθέτει σπρέι βερνίκια σε gloss (35), satin (135) και mat (49) τόσο σε ακρυλικό όσο και enamel. Νομίζω πως για τα καθίσματά σου (αν είναι "δερμάτινα") το satin είναι ό,τι πρέπει. Πριν εφαρμόσεις το σπρέι πάνω στο χρώμα του αερογράφου δοκίμασε τη συμβατότητά τους σε καποια άλλη επιφάνεια . Για το αλουμίνιο της πλύμνης μπορείς να δοκιμάσεις Polished Aluminium Metalcote της Humbrol (27002) ή True Metal Aluminium (AK455) της ΑΚ Interactive. Για τα True Metal της ΑΚ Interactive βλέπε εδώ: ak-interactive.com/v2/?product_cat=true-metal, για παραδείγματα εφαρμογής τους π.χ. εδώ: www.youtube.com/watch?v=JBLLLZUjvLo . Τέλος για το θέμα των CC υπάρχει πάντα η λύση της PayPal. Μπορείς να ανοίξεις ένα λογαριασμό PayPal, να καταθέσεις με τραπεζική εντολή ένα ποσό-καβάντζα στο λογαριασμό αυτό και να πληρώνεις από εκεί όσο και όποτε χρειαστεί. Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on May 29, 2016 16:18:53 GMT 2
Μου άρεσε το εσωτερικό Παύλο. Μάλιστα ο τρόπος που ψέκασες το δερματί, δίνει ένα ωραίο εφέ Επίσης ο "φλόκος" σου δείχνει εντός κλίμακας. Διορθωσε λίγο το τιμόνι, όπου το αλουμίνιο στο μπράτσο πάει και στη στεφάνι. Λίγο μαύρο και θα δείξει 100% σούπερ. Η alclad βγάζει white aluminium, που είναι πολύ καλό για τις δουλειές που αναφέρεις. Εξαιρετική προσπάθεια. Μπράβο
|
|
|
Post by alex78 on May 29, 2016 16:26:11 GMT 2
Πολύ όμορφη και μερακλίδικη δουλειά Παύλο με δουλεμένες λεπτομέρειες, συγχαρητήρια! Το βάψιμο και η απόχρωση του κινητήρα φαίνεται μια χαρά, ενώ και ο φλόκος δείχνει πως με λίγη εξάσκηση ακόμη θα του πάρεις ολοκληρωτικά τον αέρα. Στα παραπάνω γραφόμενα του Κωσταντίνου, απλά να συμπληρώσω πως το Polished Aluminium Metalcote της Humbrol κυκλοφορεί και σε spray, ακριβούτσικο μέν εξυπηρετικότατο δε. Ειδικότερα για λεπτομέρειες που δεν θα πολυφαίνονται όταν ολοκληρωθεί, όπως οι πλύμνες, είναι ότι πρέπει για να μην ''μπλέκεις'' με αερογράφους και καθαρισμούς αυτών. Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by jvolume on Jun 6, 2016 16:03:57 GMT 2
Παύλο καλησπέρα
Πολύ όμορφη και μεθοδική η δουλειά σου. Λίγο προσοχή σε λεπτομέρειες σαν και αυτή που σου ανέφερε ο Γιώργος και είσαι σούπερ! Περιμένουμε την συνέχεια
Γιάννης
|
|
|
Post by pkout on Jun 26, 2016 11:39:52 GMT 2
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και τις πληροφορίες. Επιτέλους επιστροφή στον πάγκο εργασίας μετά από σημαντική περίοδο αναστάτωσης λόγω οβελιών , Ησαϊών ,δημόσιων υπηρεσιών και άλλων πατροπαράδοτων εθίμων. UPDATE 1.5 Το μόνο κατάφερα να κάνω το προηγούμενο διάστημα και σας παραθέτω πριν τον καταιγισμό των ερωτήσεων μου είναι η αντικατάσταση των άθλιων εμπρός αμορτισέρ (τα πίσω είναι ακόμα χειρότερα) με επίσης άθλια αμορτισέρ δικής μου κατασκευής . Λόγω μικρού μήκους του σώματος του αμορτισερ, το έφτιάξα με μονοκόμματο μήκος πλαστικού (και όχι με διαφορετικής διαμέτρου όπως θα γίνουν τα πίσω) και τα ελατήρια από μονόκλωνα καλώδια κεραίας βαμμένα με μαυρο σατινέ humbrol. οι ενώσεις με τα ψαλίδια κρατήθηκαν από τα οριτζιναλ. Και πάμε στο κυρίως πιάτο του ποστ : -Κόβοντας τα μήκη πλαστικού με το μοντελομάχαιρο, ποτέ δεν κατάφερα να τα κόψω καρφί κάθετα αλλά πάντα με μια μικρή γωνία, (και έκοψα αρκετά!!!), υπάρχει κάποιο εργαλειάκι για αυτή την δουλειά?? -βάφοντας για πρώτη φορά με αερογράφο το αμάξωμα (στον ίδιο χώρο, με ίδιες συνθήκες όπως όταν χρησιμοποιούσα spray), παρατήρησα αδικαιολόγητη συγκέντρωση από σκόνη και σκουπιδάκια στην βαφή, σχεδόν σαν να τα τραβάει σαν μαγνήτης!, έχει κάποιος άλλος παρατηρήσει κάτι ανάλογο? -Το αμάξωμα περιμένει το τελευταίο χέρι χρώματος (Humbrol Enamel), θα αφεθεί να στεγνώσει καλά και μετά τι Πρώτα χαλκομανίες, μετά βερνίκι (και ποιο βερνίκι θα προτείνατε πάνω από το Humbrol enamel?) και τέλος γυάλισμα -Έχω ένα spray humbrol acrylic varnish No35 και ένα humbrol clear gloss varnish σε μπουκαλάκι, να χρησιμοποιήσω κάποιο από αυτά ή κάτι άλλο (έχω διαβάσει ότι αρκετοί προτιμάτε το Β513, να δοκιμάσω αυτό ή θα έχω θέματα ασυμβατότητας??) -από στόκους ποιον θα προτείνατε για γέμισμα γρατζουνιών από το scriber, και ποιον για βαρύτερες εργασίες?? Σας ευχαριστώ όλους για την υπομονή σας.
|
|
|
Post by konstantinf on Jun 27, 2016 12:26:57 GMT 2
Ωραία δουλειά με τα αμορτισέρ, Παύλο. Μπράβο! -από στόκους ποιον θα προτείνατε για γέμισμα γρατζουνιών από το scriber, και ποιον για βαρύτερες εργασίες?? Για τις χοντροδουλειές Humbrol Model Filler Για πιο λεπτοδουλειές Mr. White Putty (χρειάζεται 2-3 περάσματα) Για γέμισμα γρατζουνιών Mr. Surfacer 1000 (σε σπρέι, επίσης χρειάζεται 2 χέρια)
|
|