|
Post by gtziaf on Jul 13, 2015 9:55:02 GMT 2
Το είχα υποσχεθεί ότι, μετά τον μπελά της 250, θα ξεκινούσα ένα Tamiya. Όπως κάθε καλοκαίρι λοιπόν, έβαλα τα βασικά εργαλεία μου σε ένα κουτί, άφησα τον πάγκο μου και πήρα το δρόμο της καλοκαιρινής ερωτικής μετανάστευσης Όπως διαφαίνεται και από τον τίτλο, φέτος το καλοκαίρι θα ασχοληθώ με την 360 Modena της Tamiya. Η Ferrari παρουσίασε και παρήγαγε τη Modena μεταξύ του 1999 και του 2005, σε 16.244 αντίτυπα. Η 360 αντικατέστησε την F355 και αντικαταστάθηκε από την ανώτερη F430. Σήμερα είναι ελαφρώς ξεπερασμένη, αλλά δεν παύει να είναι ένα ενδιαφέρον σχήμα, με αρκετές τεχνολογικές πρωτοτυπίες (όταν πρωτοπαρουσιάστηκε) και σίγουρα τη ψυχή των Ferrari, στο DNA της. Περισσότερα στο πλήρες άρθρο του autoblog: www.autoblog.gr/2013/09/20/ferrari-360-modena-driving/Θα χρησιμοποιηθεί το πολύ καλό κιτ της Tamiya, το οποίο μου είναι γνωστό καθώς έχω φτιάξει ήδη την ανοιχτή έκδοση του. Τα κομμάτια: Οι οδηγίες: Πηγή HobbySearchΜαζί είχε αγοραστεί και θα χρησιμοποιηθεί το βελτιωτικό της Crazy Models : Στόχος της κατασκευής είναι χαλαρωτικός, από τις δύσκολες συνθήκες που ζούμε όλοι. Σε συνδυασμό με τα λίγα εργαλεία που έχω μαζί μου, το πράγμα θα πάει βασικά ΟΟΒ με ελαφρές βελτιώσεις. Μέχρι το πρώτο update, ένα βιντεάκι είναι ότι πρέπει Ελπίζω να το διασκεδάσουμε. Καλή εβδομάδα
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 13, 2015 11:49:39 GMT 2
Καλό καλοκαίρι λοιπόν κι ας ελπίσουμε όσο πιο χαλαρωτικό και χαλαρό γίνεται... , Κώστας
|
|
|
Post by karolosh on Jul 13, 2015 12:36:38 GMT 2
Καλό καλοκαίρι και καλη κατασκευη!!!!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 13, 2015 14:14:27 GMT 2
Ετοιμάζεται πολύ καλό καλοκαίρι Γιώργο με τέτοιο θέμα φίλε!
Καλή αρχή!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 14, 2015 9:45:07 GMT 2
Ευχαριστώ παίδες και καλό καλοκαίρι και σε σας. Μόλις λυθούν κάποιες λεπτομέρειες της εγκατάστασης μας και κάποια συνήθη θέματα οικογενειακής φύσης, θα έχουμε και το πρώτο update.
|
|
|
Post by alex78 on Jul 14, 2015 13:11:08 GMT 2
Πολύ ωραίο θέμα Γιώργο, ν'αναμένουμε και ένα.....καλοκαιρινό χρωματάκι....? Υ.Γ. Το μήνυμα στη Φεράρι όλα τα λεφτά!!
|
|
|
Post by nektarios on Jul 14, 2015 14:20:02 GMT 2
Εύχομαι καλή λύση στα κάποια συνήθη θέματα οικογενειακής φύσης [για κάθε ενδεχόμενο, βάλε και το κράνος σου... ], καλή αρχή, και καλό καλοκαίρι!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 15, 2015 9:00:23 GMT 2
Άλεξ και Νεκ ευχαριστώ για την υποδοχή του θέματος... Να είστε καλά ν'αναμένουμε και ένα.....καλοκαιρινό χρωματάκι....? Η εισαγωγή μόνο τυχαία δεν είναι Αλεξ, σε σχέση με το χρώμα. Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλοκαιρινό, σίγουρα όμως είναι επιθετικό στα κάποια συνήθη θέματα οικογενειακής φύσης [για κάθε ενδεχόμενο, βάλε και το κράνος σου... Το κράνος είναι πάρα πόδας Νεκ, αφού αυτές πάντα κυκλοφορούν οπλισμένες και επικίνδυνες. Ένα τακούνι, μια παντόφλα ή ένα τηγάνι τυχαίνει και βρίσκεται σε κάθε περίπτωση σε απόσταση ...βολής... Πάντως τα συνήθη θέματα οικογενειακής αφορούν τις δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας σύζυγος, ως βαφέας, υδραυλικός, μεταφορέας, ηλεκτρολόγος, ψυχολόγος και προσφάτως ως ΑΤΜ boy... Σε μια μετακόμιση, οι παραπάνω απαιτήσεις αυξάνονται και αν όχι, κάτι βρίσκουν που δεν τους αρέσει. Και τρέχα εσύ, αφήνοντας το μοτέρ της 360 ρέστο... Υ.Γ. Το μήνυμα στη Φεράρι όλα τα λεφτά!! Κι εκεί που λέω Αλεξ, τους την είπα τώρα... συνειδητοποιώ ότι και ο έτερος είναι Γερμανός και μένω παγωτό... Εντάξ' δεν τον λες και Σβαιστάιγκερ τον Βεττελάκο, αλλά δεν παύει να είναι από του κατοίκους της κοιλάδας του Ρήνου. Οπότε αν δεις κάνα χαστανγκ του τύπου #allazoumeomada στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή κάνα άβαταρ Rebelion Racing, θα καταλάβεις από που προέρχεται Έχω, ο Ιταλοτσολιάς, υπαρξιακό πρόβλημα λέμε...
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 17, 2015 18:44:26 GMT 2
Η επιστροφή στα κιτ της Tamiya, έχει τα μειονεκτήματα της με πιο βαρετό από όλα το στοκάρισμα των pinmarks... Ξεκίνησα λοιπόν από το πάτωμα, όπου εκτός από τα σημάδια του καλουπιού τρυπήθηκε το τριγωνικό κομμάτι του διάχυτη. Επίσης στο κάλυμμα του αφαιρέθηκε, προσεκτικά, ή πλαστική σήτα και τοποθετήθηκε μια φωτοχαραγμένη από το βελτιωτικό. Η απόληξη κολλήθηκε και στοκαριστήκε, καθώς είναι ένα ενιαίο κομμάτι με το πάτωμα. Αντίστοιχα τρίφτηκε το γυάλινο πάτωμα και τοποθετήθηκε η πίσω αντριστεπτική. Το πάτωμα θα βαφτεί κανονικά... Στη συνέχεια καθάρισα τα κομμάτια, που αποτελούν την κινητήρια μονάδα της 360 μαζί με τα παρελκόμενα τους. Το πίσω τμήμα του κινητήρα, στο χώρο του ιμάντα, απέκτησε καλύμματα στα δυναμό κίνησης του ιμάντα και μια βάση στη ροδέλα του χρονισμού. Τέλος, συναρμολογήθηκε ο κινητήρας και τρυπήθηκαν οι υποδοχές για τα μπουζοκαλώδια. Επίσης, έβαλα μερικές βίδες από μήκος πλαστικού στο χώρου του δεξιού διαφορικού και δύο υποδοχές για σωληνώσεις με βάση φώτο του πραγματικού. Αυτά τα λίγα για να κάνουμε μια αρχή. Ελπίζω να είστε καλά. Καλό Σαββατοκύριακο
|
|
|
Post by margaritisjb on Jul 18, 2015 11:19:50 GMT 2
Πολυ ωραια ιδεα για build,καθως ειναι ισως απο τις Ferrari που εχουμε τις πιο πολλες πιθανοτητες να τις δουμε στον δρομο! Πιστευω πως και με την αναβαθμιση απο photo etched parts θα γινει πολυ καλη,καλη συνεχεια!
|
|
|
Post by alex78 on Jul 19, 2015 20:15:00 GMT 2
Γιώργο είπες και το κάνεις φίλε μου, μια απλή και ευχάριστη καλοκαιρινή κατασκευή λέμε τώρα και βέβαια το χαιρόμαστε και όλοι εμείς μαζί σου. Αν σε ρωτούσα ποιό απο τα κίτ και βελτιωτικά της αγοράς θεωρείς τα καλύτερα, τι θα απαντούσες...?
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 19, 2015 21:03:47 GMT 2
Μαργαρίτη και Αλέξ, σας ευχαριστώ για τη στήριξη και τα καλά λόγια. Σίγουρα θα γίνουν κάποια πράγματα, σε σημεία που υστερεί το κιτ και κάποιες δοκιμές (το καλοκαίρι πάντα δοκιμάζω 2-3 νέα πράγματα που τα ενσωματώνω στη φαρέτρα των προσωπικών τεχνικών, στη συνέχεια). Αλλά, σίγουρα δεν μιλάμε για αυτό που έγινε στην 250 όπου κάθε απλή συναρμογή ήταν ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Πότε δεν θα ξεχάσω για παράδειγμα την πίκρα στη εφαρμογή της πίσω ανάρτησης-άξονα κίνησης. Αφενός για να στηριχτεί-κολληθεί απλά, αφετέρου για να ευθυγραμμιστεί στους 3 άξονες. Εδώ έχουμε να κάνουμε με tamiya, οπότε οι εφαρμογές, γενικά, είναι πολύ καλές. Εξ' ου και το χαλαρό της υπόθεσης Αν σε ρωτούσα πιό απο τα κίτ και βελτιωτικά της αγοράς θεωρείς τα καλύτερα, τι θα απαντούσες...? Πιστευω πως και με την αναβαθμιση απο photo etched parts θα γινει πολυ καλη,καλη συνεχεια! Θα σας απαντήσω μαζί. Μαργαρίτη το κιτ είναι πολύ καλό και τα βελτιωτικά που κυκλοφορούν δεν προσφέρουν κάτι τόσο σημαντικό που να βελτιώνουν πραγματικά την εικόνα του κιτ. Φυσικά δισκόφρενα, ζώνες, φοοτρεστ, πεταλ, βάση κιβωτίου κ.α. είναι πολύ όμορφα σε PE, αλλά τουλάχιστον για μένα που έχω φτιάξει ένα κάρο Φερράρες! τα έχω όλα αυτά στο spare. Τώρα, σήτα δίνει και η tamiya, αλλά θέλει κόψιμο, οπότε no big deal εδώ... Τώρα για την υποδομή στο πίσω καπό (διάτρητες σήτες και αποτελούν τα περισσότερα κομμάτια του βελτιωτικού) όπου απαιτείται πολύ δουλειά, ουσιαστικά το φτιάχνεις από την αρχή με PE το ένα πάνω στο άλλο, το πιθανότερο είναι να χαλάσεις την εικόνα του αυτοκινήτου, εκτός αν είσαι πολύ έμπειρος στη χρήση φωτοχαραγμένων (χωρίς εγγυημένο αποτέλεσμα και σε αυτή την περίπτωση). Κι εδώ πάω στον Αλεξ, καθώς κανένα βελτιωτικό δεν περιέχει κομμάτια που πραγματικά λείπουν από το κιτ της Tamiya (π.χ. εσωτερική λεπτομέρεια πίσω καπό, κ.α.), οπότε δεν είναι απαραίτητα για να γίνει όμορφο το κιτ της Tamiya. Τώρα, το KA είναι το καλύτερο κυρίως λόγω ότι η υποδομή στις σήτες του καπό του κινητήρα είναι πιο χοντρή και μπορεί να κοπεί-κολληθεί χωρίς να διαλυθεί. Το Hobbydesign είναι αντίγραφο αλλά τα εν λόγω κομμάτια είναι πολύ λεπτά και άρα επιρρεπή να στραβώσουν κατά το κόψιμο -κάτι καταστροφικό για το συγκεκριμένο τμήμα. Όμως έχει ρητινένιες δαγκάνες για τα δισκόφρενα, που στο ΚΑ απουσιάζουν Υπάρχει το LionRoar που είναι απλό πλην τίμιο κι έχει εναλλακτικά την aftermarket σήτα των εμπρός εισαγωγών που δεν δίνεται ούτε στο κιτ, ούτε στα υπόλοιπα βελτιωτικά. Τέλος τα Acu-Stion είναι για πέταμα, ως συνήθως. Σαν επίλογο θα έλεγα ότι το κιτ είναι πολύ καλό, από τα καλύτερα της tamiya με αρκετή λεπτομέρεια και μπορεί να δώσει ένα όμορφο μοντέλο απευθείας από το κουτί. Τα λέμε
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 26, 2015 21:18:38 GMT 2
Η συνέχεια της 360 αφορά ίσως το πιο δύσκολο τμήμα της κατασκευής που δεν είναι άλλο από το κάλυμμα του κινητήρα. Το "μαμά" καπό του κιτ είναι αρκετά καλό, αλλά τα πράγματά περιπλέκονται αν αποφασιστεί να χρησιμοποιηθούν τα αντίστοιχα τμήματα του βελτιωτικού. Έχουμε και λέμε λοιπόν... Αρχικά κόπηκαν οι πλαστικές σήτες του κιτ, με το scriber. Από το καπό απουσιάζει εντελώς η εσωτερική λεπτομέρεια του, που φτιάχτηκε από κατάλληλα τρυπημένο φύλλο πλαστικού μετά από 2-3 προσπάθειές. Προφανώς δεν είναι 100% ακριβές, αλλά δεν έχω δει να το ασχολείται κανένας, οπότε από το ολότελα, καλός και ο Μπότας... Ακολούθως ασχολήθηκα με τις φωτοχαραγένες σήτες. Από τις δύο λύσεις, διάλεξα αυτή που φτιάχνεις μόνο τις σήτες. Αν το ξανάκανα και βρισκόμουν στον πάγκο μου, με περισσότερα διαθέσιμα εργαλεία, πιθανόν θα διάλεγα τη δεύτερη, όπου φτιάχνεις όλη την υποδομή, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια... Χρησιμοποίησα λοιπόν σαν βάση την κάτω φέτα και πάνω κόλλησα, τις υπόλοιπες τέσσερις που δημιουργούν την υποδομή. Η διαδικασία αυτή, ακολουθήθηκε για να έχω μια σταθερή βάση, καθώς η κόλληση πρέπει να είναι απόλυτα ακριβής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, δεν θα μπαίνει είτε το καπό στο αμάξωμά είτε το τζάμι ανάμεσα στις σήτες. Η σήτα κολλήθηκε τελευταία και στη συνέχεια στοκαρίστηκε και τρίφτηκε η τομή της υποδομής ώστε οι πέντε φωτοχαραγμένες φέτες να φαίνονται... σάρκα μία Στη συνέχεια κολλήθηκαν στο πλαστικό καπό, τρίφτηκαν και στοκαρίστηκαν ελαφρά. Από κάτω προστέθηκαν κάποιες λεπτομέρειες από φωτοχαραγμένα περισσεύματα και μήκη πλαστικού, για το σκελετό της σήτας που απουσιάζει από το βελτιωτικό. Επίσης, από μια περίσσια βάση για ανάρτηση της 312PB, έφτιαξα τη βάση των αμορτισερ, με τα οποία ασχολήθηκα στη συνέχεια. Θέλοντας, λοιπόν να ανοιγοκλείνει το καπό, αλλά και να δημιουργηθεί η λεπτομέρεια του μηχανισμού του, που ούτως ή άλλως δεσπόζει στο κάτω μέρος του καπό, ασχολήθηκα με τη δημιουργία του. Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν καρφίτσες, μεταλλικά rods της HobbyDesign και πλαστικά αντίστοιχα από τα spare. Έτσι έφτιαξα το αμορτισέρ που εφαρμόζει στο καπό και τους πίρους του, που πάνε στα πλαϊνά τοιχώματα του κινητήρα. Ευτυχώς αυτά δίνονται σε ένα κομμάτι από την tamiya, οπότε απλοποιείτε ή όλη διαδικασία. Τέλος, τα αμορτισέρ και οι πίροι, έπρεπε περιστρέφονται στη βάση τους, ώστε να μπορεί να κλείνει τελείως το καπό και για το λόγω αυτό μπήκαν ορισμένες προσθήκές από μήκη μετάλλου και πλαστικού, ως οδηγοί για την συγκεκριμένη κίνηση. Φυσικά, έγιναν αρκετές δοκιμές, τόσο με το μήκος των εν λόγω κομματιών όσο και με τις γωνίες τοποθετήσεις τους, για να έρθει το αποτέλεσμα που ήθελα και να λειτουργεί ο μηχανισμός ικανοποιητικά. Αυτά για σήμερα. Καλή συνέχεια σε όλους και καλή εβδομάδα
|
|
|
Post by nektarios on Jul 27, 2015 19:55:33 GMT 2
Όταν διάβασα στην αρχική παρουσίαση για "χαλαρωτικό στόχο" και για "ΟΟΒ κατασκευή με ελαφρές βελτιώσεις", προς στιγμήν ανησύχησα, αλλά τώρα που βλέπω αυτό το update, να είναι αφιερωμένο μόνο στο κάλυμμα του κινητήρα και να περιλαμβάνει τόσο πολλές - και ιδιαίτερα επιτυχημένες!! - σκρατσοδουλειές, η ανησυχία μου αποδεικνύεται εντελώς αδικαιολόγητη! Καλή συνέχεια, φίλε, και πάντα έτσι χαλαρά, μην αγχωθούμε κιόλας καλοκαιριάτικα!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 28, 2015 9:54:51 GMT 2
Νεκ, ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης και χαίρομαι που δεν σε διέψευσα Όπως και να έχει, είπα να "παίξω" λίγο με καλοκαιρινή διάθεση φυσικά και χωρίς υπερβολές ούτε σε υλικά ούτε σε χρόνο. Άλλωστε, τον μηχανισμό αυτόν τον χρειάζομαι και για άλλα μοντέλα, οπότε ευκαιρία ήταν να κάνω μια δοκιμή. Να είσαι καλά
|
|
|
Post by rawshooter on Jul 28, 2015 16:53:41 GMT 2
Γιώργο είσαι ωραίος Πολύ ωραίες παρεμβάσεις τόσο αισθητικά όσο και κατασκευαστικά!!!!!
|
|