Ferrari Testarossa Spyder 1:8 by Pocher
Apr 27, 2015 11:40:13 GMT 2
Post by konstantinf on Apr 27, 2015 11:40:13 GMT 2
Καλημέρα φίλοι!
Μόλις παρέλαβα το kit που είχα προαναγγείλει. Πρόκειται για την ξεσκέπαστη Ferrari Testarossa της Pocher σε κλίμακα - όπως πάντα - 1:8. Το κιτ περιλαμβάνει πάνω από 450 κομμάτια σε πλαστικό, την καρότσα (άλλα 9 κομμάτια) σε die cast και πάνω από 100 βίδες. Τελειωμένο, το μοντέλο είναι περίπου 55 εκ. και ζυγίζει κάπου 5,5 κιλά. Να μερικές πρώτες φωτογραφίες:
Επισήμως, η Ferrari κατασκεύασε εργοστασιακά μόνο μια Testarossa Spider για τον Gianni Agnelli, ωστόσο άλλες πέντε πουλήθηκαν ανεπίσημα στο Μπρουνέι. Αυτά τα αυτοκίνητα ήταν όλα παραγωγή μιας μυστικής οικοτεχνίας, που χρηματοδοτούνταν από τη βασιλική οικογένεια του Μπρουνέι προκειμένου να συσσωρεύσει τη μεγαλύτερη δυνατή συλλογή από supercars.
Η μοναδική επίσημη ανοιχτή παραλλαγή της Testarossa είναι λοιπόν η Testarossa Spider με αύξοντα αριθμό 62897. Παραγγέλθηκε από τη Ferrari και σχεδιάστηκε από τον Pininfarina. Το αυτοκίνητο είχε κατασκευαστεί ως δώρο ειδικά για τον Gianni Agnelli, επικεφαλής τότε της Fiat. Αυτή η Testarossa Spider είχε εξωτερικό ασημί (Ασήμι = AG, τα αρχικά του Agnelli), ένα δερμάτινο σαλόνι σε άσπρο μανόλιας και ένα άσπρο hardtop, που μπορούσε να βγαίνει με το χέρι. Το όχημα παραδόθηκε στον Agnelli το 1986, και είχε ένα ασημένιο σήμα της Ferrari στο καπό αντί αλουμινίου.
Πολλοί πελάτες ζήτησαν τη δική τους Testarossa Spider, αλλά η Ferrari αρνήθηκε κάθε φορά λόγω χωρικών και κατασκευαστικών προβλημάτων, η επίλυση των οποίων ήταν πρόκληση. Έτσι ο Pininfarina και άλλες επιχειρήσεις μετατροπών χρειάστηκε να κάνουν ανεπίσημες μετατροπές σε Spider. Γνωστές μετατροπές σε Spider έκαναν οι Straman (3), Pavesi (1), Lorenz & Rankl (2), Pininfarina (1), και Koenig (3). Η επίσημη Spider δεν διέφερε μηχανικά από τις κανονικές Testarossa που διατίθονταν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Είχε μια στάνταρ επίπεδη 12κύλινδρη μηχανή των 4.9 L που έβγαζε 396 ίππους. Η μόνη διαφορά, εκτός από το ότι ήταν ανοιχτή, ήταν ότι το παρμπρίζ και τα παράθυρα των πορτών της Spider ήταν αμφότερα χαμηλότερα από εκείνα στο κανονικό αυτοκίνητο.
Η Testarossa είχε ζάντες 16-ιντσών με πλάτος 8" εμπρός και 10" πίσω τόσο για τις ΗΠΑ όσο και για άλλες διεθνείς εκδόσεις. Ο κώδικας ελαστικών για την αμερικανική έκδοση του οχήματος ήταν Goodyear 225/50 VR 16 και 255/50 VR 16 για τα πίσω ελαστικά, ενώ οι κωδικοί ελαστικών για τη διεθνή εκδοχή ήταν Michelin TRX 240/45 VR 415 για τις μπροστινές ρόδες και TRX 280/45 VR 415 για πίσω. Τα εμπρός φρένα είχαν διάμετρο 309 mm και τα πίσω 310 mm.
Η Testarossa έχει τον 12-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα Colombo της Ferrari των 4.9 λίτρων (4943 κυβικά εκατοστά) τοποθετημένο μπρος από τον πίσω άξονα. Κάθε κύλινδρος έχει τέσσερις βαλβίδες (σαράντα οκτώ συνολικά), λιπαίνεται μέσω ενός συστήματος ξηρού κάρτερ, και έχει συμπίεση 9,2:1. Τα χαρακτηριστικά αυτά συνδυάζονται για να παρέχουν μια μέγιστη ροπή 490 Nm στις 4500 σ.α.λ. και μέγιστη ισχύ 396 PS στις 6300 σ.α.λ. Οι πρώτες εκδόσεις του αυτοκινήτου στις ΗΠΑ είχαν την ίδια μηχανή, αλλά με ελαφρώς λιγότερη ισχύ με μόνο 385 PS. Η Ferrari Testarossa επιταχύνει από 0-100 χλμ /ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα και για ένα χιλιόμετρο από στάση χρειάζεται 23,80 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα της Testarossa είναι 290 χλμ / ώρα.
Η Pocher έβγαλε την Testarossa Spider σε δύο εκδοχές: σε ασημί (όπως το αυτοκίνητο του Agnelli) με κωδικό K61 και σε άσπρο (το παρόν πρότζεκτ) με κωδικό Κ52. Η Κ52 κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ από την εταιρία Testor's με κωδικό 192 και με την μετατροπή του "Spider" σε "Spyder". Τα κομμάτια του κιτ ωστόσο έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία από την Pocher / Rivarossi.
Αυτά για εισαγωγή στο θέμα και τα λέμε εντός των ημερών!
, Κώστας
Μόλις παρέλαβα το kit που είχα προαναγγείλει. Πρόκειται για την ξεσκέπαστη Ferrari Testarossa της Pocher σε κλίμακα - όπως πάντα - 1:8. Το κιτ περιλαμβάνει πάνω από 450 κομμάτια σε πλαστικό, την καρότσα (άλλα 9 κομμάτια) σε die cast και πάνω από 100 βίδες. Τελειωμένο, το μοντέλο είναι περίπου 55 εκ. και ζυγίζει κάπου 5,5 κιλά. Να μερικές πρώτες φωτογραφίες:
Επισήμως, η Ferrari κατασκεύασε εργοστασιακά μόνο μια Testarossa Spider για τον Gianni Agnelli, ωστόσο άλλες πέντε πουλήθηκαν ανεπίσημα στο Μπρουνέι. Αυτά τα αυτοκίνητα ήταν όλα παραγωγή μιας μυστικής οικοτεχνίας, που χρηματοδοτούνταν από τη βασιλική οικογένεια του Μπρουνέι προκειμένου να συσσωρεύσει τη μεγαλύτερη δυνατή συλλογή από supercars.
Η μοναδική επίσημη ανοιχτή παραλλαγή της Testarossa είναι λοιπόν η Testarossa Spider με αύξοντα αριθμό 62897. Παραγγέλθηκε από τη Ferrari και σχεδιάστηκε από τον Pininfarina. Το αυτοκίνητο είχε κατασκευαστεί ως δώρο ειδικά για τον Gianni Agnelli, επικεφαλής τότε της Fiat. Αυτή η Testarossa Spider είχε εξωτερικό ασημί (Ασήμι = AG, τα αρχικά του Agnelli), ένα δερμάτινο σαλόνι σε άσπρο μανόλιας και ένα άσπρο hardtop, που μπορούσε να βγαίνει με το χέρι. Το όχημα παραδόθηκε στον Agnelli το 1986, και είχε ένα ασημένιο σήμα της Ferrari στο καπό αντί αλουμινίου.
Πολλοί πελάτες ζήτησαν τη δική τους Testarossa Spider, αλλά η Ferrari αρνήθηκε κάθε φορά λόγω χωρικών και κατασκευαστικών προβλημάτων, η επίλυση των οποίων ήταν πρόκληση. Έτσι ο Pininfarina και άλλες επιχειρήσεις μετατροπών χρειάστηκε να κάνουν ανεπίσημες μετατροπές σε Spider. Γνωστές μετατροπές σε Spider έκαναν οι Straman (3), Pavesi (1), Lorenz & Rankl (2), Pininfarina (1), και Koenig (3). Η επίσημη Spider δεν διέφερε μηχανικά από τις κανονικές Testarossa που διατίθονταν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Είχε μια στάνταρ επίπεδη 12κύλινδρη μηχανή των 4.9 L που έβγαζε 396 ίππους. Η μόνη διαφορά, εκτός από το ότι ήταν ανοιχτή, ήταν ότι το παρμπρίζ και τα παράθυρα των πορτών της Spider ήταν αμφότερα χαμηλότερα από εκείνα στο κανονικό αυτοκίνητο.
Η Testarossa είχε ζάντες 16-ιντσών με πλάτος 8" εμπρός και 10" πίσω τόσο για τις ΗΠΑ όσο και για άλλες διεθνείς εκδόσεις. Ο κώδικας ελαστικών για την αμερικανική έκδοση του οχήματος ήταν Goodyear 225/50 VR 16 και 255/50 VR 16 για τα πίσω ελαστικά, ενώ οι κωδικοί ελαστικών για τη διεθνή εκδοχή ήταν Michelin TRX 240/45 VR 415 για τις μπροστινές ρόδες και TRX 280/45 VR 415 για πίσω. Τα εμπρός φρένα είχαν διάμετρο 309 mm και τα πίσω 310 mm.
Η Testarossa έχει τον 12-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα Colombo της Ferrari των 4.9 λίτρων (4943 κυβικά εκατοστά) τοποθετημένο μπρος από τον πίσω άξονα. Κάθε κύλινδρος έχει τέσσερις βαλβίδες (σαράντα οκτώ συνολικά), λιπαίνεται μέσω ενός συστήματος ξηρού κάρτερ, και έχει συμπίεση 9,2:1. Τα χαρακτηριστικά αυτά συνδυάζονται για να παρέχουν μια μέγιστη ροπή 490 Nm στις 4500 σ.α.λ. και μέγιστη ισχύ 396 PS στις 6300 σ.α.λ. Οι πρώτες εκδόσεις του αυτοκινήτου στις ΗΠΑ είχαν την ίδια μηχανή, αλλά με ελαφρώς λιγότερη ισχύ με μόνο 385 PS. Η Ferrari Testarossa επιταχύνει από 0-100 χλμ /ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα και για ένα χιλιόμετρο από στάση χρειάζεται 23,80 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα της Testarossa είναι 290 χλμ / ώρα.
Η Pocher έβγαλε την Testarossa Spider σε δύο εκδοχές: σε ασημί (όπως το αυτοκίνητο του Agnelli) με κωδικό K61 και σε άσπρο (το παρόν πρότζεκτ) με κωδικό Κ52. Η Κ52 κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ από την εταιρία Testor's με κωδικό 192 και με την μετατροπή του "Spider" σε "Spyder". Τα κομμάτια του κιτ ωστόσο έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία από την Pocher / Rivarossi.
Αυτά για εισαγωγή στο θέμα και τα λέμε εντός των ημερών!
, Κώστας