|
Post by alex78 on Jun 23, 2014 22:58:03 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους! Η πρώτη μου συμμετοχή για το τρέχον g.b. Ιστορικό:Το Challenger της Dodge ξεκίνησε την επιτυχημένη του διαδρομή το 1959. Απο τότε μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί τρείς (3) γενιές αυτοκινήτων. Η 1η (1970-74), η 2η (1978-83) και η 3η που θα μας απασχολήσει και στο συγκεκριμένο wip πρωτοπαρουσιάσθηκε το 2006 στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ, άρχισε να παράγεται το Φεβρουάριο του 2008 και εξακολουθεί να μας εντυπωσιάζει μέχρι σήμερα σε διάφορες εκδόσεις. Η έκδοση ''R/T Classic'' φέρει ενα V8 5,7cc, 372hp, 5τάχυτο αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και φυσικά πίσω κίνηση. Επιπρόσθετα κουβαλά κάποιες ρετρώ πτυχές όπως το διακριτικό ''Challenger'' στα μπροστινά πάνελ και τις χαρακτηριστικές λευκές ή μαύρες ρίγες εκατέρωθεν των πλαινών του αμαξώματος. Με τον όρο ''R/T'' εννοούμε τον χαρακτηρισμό επιδόσεων που χρησιμοποιεί η Dodge στα αυτοκίνητα της απο το 1960 μέχρι σήμερα. Τα ''R/T'' έρχονται βελτιωμένα στα σημεία όπως φρένα, ελαστικά, αναρτήσεις και κάποιες αναβαθμίσεις στον κινητήρα για περισσότερη απόδοση. Κίτ:Η amt μας παρέχει ένα απλό και τίμιο κίτ στην δημοφιλή για αμερικάνικα αυτοκίνητα 1/25. Πρόκειται για μιά απο τις τελευταίες και πιό σύγχρονες κυκλοφορίες της αμερικάνικης εταιρείας αλλά δυστυχώς με αρκετά θεματάκια. Λίγα κομμάτια (40), ανάγλυφο σασί, χονδρό πλαστικό, καθίσματα βινυλίου(!), τζάμια με ενσωματωμένο ''ουρανό'', υποτυπώδη δισκόφρενα, παντελής έλλειψη αναρτήσεων και αρκετά ακόμη + & - που θα τα δούμε παρέα στην συνέχεια της κατασκευής. Συνεχίζεται.....
|
|
|
Post by alex78 on Jun 24, 2014 0:18:11 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 24, 2014 17:55:37 GMT 2
Σαν να φτιάχνεις κιτ ρητίνης είναι! Αμάξωμα και πάτωμα Πάντως δείχνει ότι πρέπει για για το καλοκαίρι. Καλή επιτυχία Αλεξ... ΥΓ. Τα καθίσματα μην τα βάψεις. Μια χαρά είναι. Να τελειώνεις και μια ώρα αρχύτερα. Πλύν' τα μόνο καλά να φύγει το 'λάδι' από το καλούπωμα και βουρ. ΥΓ2. Πρόσεξε τη μάσκα και το πως έρχεται στο θόλο. Πιθανόν να χρειάζεσαι λίγο δουλίτσα εκεί. ΥΓ3. Κόλλησε τους προφυλακτήρες πριν ασταρώσεις. Οι οδηγίες, αλήθεια τι λένε σε αυτό το κομμάτι? : :
|
|
|
Post by alex78 on Jun 24, 2014 20:35:29 GMT 2
|
|
|
Post by nektarios on Jun 24, 2014 21:24:29 GMT 2
Φίλε Αλέξη, καλώς ήρθες στο GB! Η επιλογή σου είναι πολύ όμορφη, και η όρεξή σου απ' 'ο,τι φαίνεται περισσή, αφού το ξεκίνησες αμέσως! : : Καλή συνέχεια, λοιπόν! Για χρώμα θα πρότεινα το μπλε που δείχνει και το κουτί (μεταλλικό, φαντάζομαι...). : :
|
|
|
Post by alex78 on Jun 25, 2014 0:57:17 GMT 2
Νέκ καλό δεν λέω έλα όμως που το προτείνει και σ'αυτό που το πάω με 1000.....
|
|
|
Post by nasosampa on Jun 25, 2014 13:51:42 GMT 2
Καλή αρχή και από εμένα ’λεξ. Πολύ όμορφο το μωβάκι. Δες και αυτό μήπως σου γυαλίσει....: Θες άλλες ζάντες βέβαια :-(
|
|
|
Post by freddieslotcars on Jun 25, 2014 14:01:13 GMT 2
Καλή αρχή και από εμένα ’λεξ. Πολύ όμορφο το μωβάκι. Δες και αυτό μήπως σου γυαλίσει....: Θες άλλες ζάντες βέβαια :-( Σαν Viper GTS μου μιαζουν οι ζαντες.
|
|
|
Post by nasosampa on Jun 25, 2014 14:07:01 GMT 2
Πιθανότατα να είναι κιόλας.
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Jun 26, 2014 8:38:01 GMT 2
Αλέξ καλη αρχή!! Ωραίο θέμα διάλεξες Καλή αρχή φίλε μου!!
|
|
|
Post by alex78 on Jun 27, 2014 15:04:34 GMT 2
Νάσο και Χρήστο ευχαριστώ για τη στήριξη παιδιά! : :
|
|
|
Post by freddieslotcars on Jun 27, 2014 15:28:03 GMT 2
Καλή αρχή και από εμένα ’λεξ. Πολύ όμορφο το μωβάκι. Δες και αυτό μήπως σου γυαλίσει....: Θες άλλες ζάντες βέβαια :-( Νατες οι ζαντες...
|
|
|
Post by alex78 on Jun 27, 2014 23:14:19 GMT 2
Φρέντυ σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την έρευνα, αλλά η κατασκευή θα πάει αυστηρά OOB.
|
|
|
Post by alex78 on Aug 1, 2014 1:50:15 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 1, 2014 8:17:33 GMT 2
Άλεξ πολύ ωραία πρόοδος δείχνει... Μην ξεχάσεις να τρίψεις ελαφρά το αστάρι (με 1500-2000), ένα καλό πλύσιμό μετά και βουρ για βάψιμο... Καλημέρα : :
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Aug 1, 2014 8:39:54 GMT 2
Αλέξη ωραίο και στρωτό αστάρωμα!! Με προβληματίζει το χώμιο στις ζάντες..είναι λίγο σκούρο ρε συ ή είναι η φωτογράφιση?Συνέχισε έτσι φιλε
|
|