Lamborghini Countach LP400 1974 1/24
Oct 10, 2013 23:17:37 GMT 2
Post by gtziaf on Oct 10, 2013 23:17:37 GMT 2
Τον τελευταίο καιρό μοντελάρω ελάχιστα λόγω έλλειψης χρόνου, άλλα δεν μπόρεσα να αντισταθώ στη δημοσίευση ενός από τα θέματα που θα με απασχολήσουν τους επόμενους μήνες. Βασικά, θα ξεκινήσει αφού ολοκληρωθεί η F12 και ουσιαστικά σκέφτομαι να την φτιάχνω... στα ρεπά, της Stratos...
Οπότε, για να κάνει παρέα στη Miura, στη μοναχική (αλλά εκκωφαντική λόγω αισθητικής) παρουσία στη βιτρίνα μου, επέλεξα τη διάδοχο της, την Countach... Η ιδέα καρφώθηκε όταν ο Αλέξης ανέβασε μια σχετική φώτο (Αλεξ, προφανώς είναι εξαιρετικά αφιερωμένη και ελπίζω να γίνει καλή). Δεν ήθελα και πολύ, όπως καταλάβατε και ξεκίνησα την αναζήτηση για ένα οικονομικό κιτ, του μοντέλου της Aoshima.
Επιλέχτηκε η αρχέτυπη έκδοση (LP400), που για μένα είναι η πιο αυθεντική Countach, καθώς οι προσθήκες φτερών και αεροτομών, χάλασαν το πρωτοποριακό σχήμα του νεαρού τότε, Μαρτσέλο Γκαντίνι (Εργαζόταν για τον Μπερτόνε τότε, εξου και τα διακριτικά του στο πλάι του αυτοκινήτου).
Στα 4,1 μέτρα μήκους και 1,07!!! ύψους της, ο Γκαντίνι ενσωμάτωσε όλη την αντισυμβατικότητά και αντικομφορμισμό της δεκαετίας του '70, παραμελώντας οτιδήποτε σχετικό με την πρακτικότητα, θα αλλοίωνε το σφηνοειδές της σχήμα...
Απορρίπτοντας την ιδέα για κάποιο από τα enthusiast της Fujimi, καθώς ήθελα κάτι πιο απλό στη κατασκευή, διάλεξα τη σχετική πρόσφατη κυκλοφορία της Aoshima.
Το κιτ της γιαπωνέζικης εταιρείας δείχνει σύγχρονο από την πρώτη στιγμή με όλα τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται αυτό. Έτσι παρόλο ότι υπάρχουν άπειρα πλαίσια και πλαισιάκια, μάσκες, σίτες, προ-βαμμένα διάφανη μέρη και λοιπά μπικινκίνια, τα μηχανικά μέρη είναι ελάχιστα και κατά βάση ανάγλυφα. (Για μένα η ιδανική Countach στην 1/24, θα ήταν μια μίξη των κιτ της Aoshima για το σκάφος, με προσθήκη των μηχανικών μερών από το Fujimi, Αλλά, δεν υπάρχει χρόνος για αυτό και το στοκ έχει πολλά ωραία μοντέλα που σκέφτομαι να ξεκινήσω στο άμεσο ή απώτερο μέλλον)...
Στην κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το σετ με τα PE της HD, που ελπίζω να δώσει έναν αέρα αληθοφάνειας στο αποτέλεσμα.
Και αφού μου ζητήθηκε, προσθέτω και ένα (πολύ) σύντομο review, (να πούμε και κάτι χρήσιμο πέρα από αερολογίες που γράφω μέχρι τώρα...). Η πολύ ευαίσθητη και λεπτεπίλεπτη A-pillar, αποτελεί σε όλα τα κιτ της Countach, το πιο επίφοβο σημείο για να γίνει η στραβή. Για το λόγο αυτό η Aoshima δίνει ένα fake παρμπρίζ, το οποίο κολλάς προσωρινά, διασφαλίζοντας τη στερεότητα του συγκεκριμένου σημείου. Well done κυρά-Aoshima :: . Βέβαια παραμένει ο κίνδυνος να σπάσει κατά το κόψιμο των πλαισίων που το συγκρατούν αρχικά, αλλά θα δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε, όταν έρθει η ώρα. Το χειρότερο σημείο του κιτ (πέρα από τον κινητήρα), αφορά τις γρίλιες, πίσω από τις πόρτες, που δίνονται κλειστές και σε ενιαίο τμήμα με τα παράθυρα.
Ελπίζω να σας αρέσει το θέμα. Τα λέμε σε καμιά 15άρια μέρες (στην καλύτερη ) ::
Οπότε, για να κάνει παρέα στη Miura, στη μοναχική (αλλά εκκωφαντική λόγω αισθητικής) παρουσία στη βιτρίνα μου, επέλεξα τη διάδοχο της, την Countach... Η ιδέα καρφώθηκε όταν ο Αλέξης ανέβασε μια σχετική φώτο (Αλεξ, προφανώς είναι εξαιρετικά αφιερωμένη και ελπίζω να γίνει καλή). Δεν ήθελα και πολύ, όπως καταλάβατε και ξεκίνησα την αναζήτηση για ένα οικονομικό κιτ, του μοντέλου της Aoshima.
Επιλέχτηκε η αρχέτυπη έκδοση (LP400), που για μένα είναι η πιο αυθεντική Countach, καθώς οι προσθήκες φτερών και αεροτομών, χάλασαν το πρωτοποριακό σχήμα του νεαρού τότε, Μαρτσέλο Γκαντίνι (Εργαζόταν για τον Μπερτόνε τότε, εξου και τα διακριτικά του στο πλάι του αυτοκινήτου).
Στα 4,1 μέτρα μήκους και 1,07!!! ύψους της, ο Γκαντίνι ενσωμάτωσε όλη την αντισυμβατικότητά και αντικομφορμισμό της δεκαετίας του '70, παραμελώντας οτιδήποτε σχετικό με την πρακτικότητα, θα αλλοίωνε το σφηνοειδές της σχήμα...
Απορρίπτοντας την ιδέα για κάποιο από τα enthusiast της Fujimi, καθώς ήθελα κάτι πιο απλό στη κατασκευή, διάλεξα τη σχετική πρόσφατη κυκλοφορία της Aoshima.
Το κιτ της γιαπωνέζικης εταιρείας δείχνει σύγχρονο από την πρώτη στιγμή με όλα τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται αυτό. Έτσι παρόλο ότι υπάρχουν άπειρα πλαίσια και πλαισιάκια, μάσκες, σίτες, προ-βαμμένα διάφανη μέρη και λοιπά μπικινκίνια, τα μηχανικά μέρη είναι ελάχιστα και κατά βάση ανάγλυφα. (Για μένα η ιδανική Countach στην 1/24, θα ήταν μια μίξη των κιτ της Aoshima για το σκάφος, με προσθήκη των μηχανικών μερών από το Fujimi, Αλλά, δεν υπάρχει χρόνος για αυτό και το στοκ έχει πολλά ωραία μοντέλα που σκέφτομαι να ξεκινήσω στο άμεσο ή απώτερο μέλλον)...
Στην κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το σετ με τα PE της HD, που ελπίζω να δώσει έναν αέρα αληθοφάνειας στο αποτέλεσμα.
Και αφού μου ζητήθηκε, προσθέτω και ένα (πολύ) σύντομο review, (να πούμε και κάτι χρήσιμο πέρα από αερολογίες που γράφω μέχρι τώρα...). Η πολύ ευαίσθητη και λεπτεπίλεπτη A-pillar, αποτελεί σε όλα τα κιτ της Countach, το πιο επίφοβο σημείο για να γίνει η στραβή. Για το λόγο αυτό η Aoshima δίνει ένα fake παρμπρίζ, το οποίο κολλάς προσωρινά, διασφαλίζοντας τη στερεότητα του συγκεκριμένου σημείου. Well done κυρά-Aoshima :: . Βέβαια παραμένει ο κίνδυνος να σπάσει κατά το κόψιμο των πλαισίων που το συγκρατούν αρχικά, αλλά θα δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε, όταν έρθει η ώρα. Το χειρότερο σημείο του κιτ (πέρα από τον κινητήρα), αφορά τις γρίλιες, πίσω από τις πόρτες, που δίνονται κλειστές και σε ενιαίο τμήμα με τα παράθυρα.
Ελπίζω να σας αρέσει το θέμα. Τα λέμε σε καμιά 15άρια μέρες (στην καλύτερη ) ::