Fujimi Mclaren MP4-12C GT3
Sept 10, 2012 17:39:41 GMT 2
Post by gtziaf on Sept 10, 2012 17:39:41 GMT 2
Συνεχίζοντας τη προσπάθεια να εμπλουτίσουμε την ενότητα review του φόρουμ μας, επέλεξα να σας παρουσιάσω μια από τις νεότερες κυκλοφορίες της Fujimi, την ομολογουμένως πανέμορφη Mclaren MP4-12C GT3.
Παίρνοντας την κλασσική ιαπωνικά συσκευασία στα χέρια, δεν εντυπωσιάζεσαι από την καλλιτεχνική απεικόνιση, αλλά ούτε απογοητεύεσαι κιόλας. Στο εσωτερικό έρχεσαι αντιμέτωπος με τα 98 κομμάτια του κιτ, κατανεμημένα σε 6 πλαίσια άσπρου και μαύρου χρώματος. Παράλληλα περιέχονται 1 πλαίσιο με διαφανή, 1 με χρώμια, τα ελαστικά, ένας μεταλλικός άξονας, 1 σετ σήματα με το Νο60 από τη σεζόν του 2011, όπου το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο και ένα σετ μάσκες για τα τζάμια.
Ξεκινώντας την παρατήρηση του αμαξώματος, δεν διακρίνεις πουθενά ραφές από το καλούπι (κάτι πραγματικά εντυπωσιακό) ενώ το σχήμα του συλλαμβάνει πιστά της γραμμές της πραγματικής.
Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει τις διαμπερής οπές των αεραγωγών, οι οποίες είναι λίγο χοντρές (ιδίως οι εμπρός).
Συνεχίζοντας με το αμάξωμα, η fujimi δίνει πλαστικές τις σίτες εξαερισμού τόσο μποροστά όσο και πίσω. Στις πίσω μάλιστα οι υποδοχές συγκράτησης τους αμαξώματος δίνονται πάνω στη σίτα, κάτι που κάνει τη διαδικασία αφαίρεσης της, πραγματικό γρίφο. Ούτως η αλλιώς, η αντικατάσταση τούς με διάτρητες μεταλλικές, αποκαλύπτει το γυμνό από λεπτομέρεια εσωτερικό του σασί, κάτι άσχημο αισθητικά. Η απλοποίηση σε όλο της το μεγαλείο.
Στη συνέχεια, έρχεται η ώρα να παρατηρήσουμε τα υπόλοιπα πλαίσια του κιτ. Αυτά είναι υψηλής ποιότητος, με ελάχιστο φλας και λίγα σημάδια καλουπιού. Τα διαφανή είναι άψογα, τα σήματα είναι καλοτυπωμένα (για την ποιότητα τους, δεν ξέρω...), τα λάστιχα ποιοτικά, ενώ δίνονται μάσκες οι οποίες δεν είναι προ-κομμένες?!! Τέλος το τετρασέλιδο φυλλάδιο οδηγιών, αναλύει (με σαφήνεια) την κατασκευή σε 15 στάδια.
Πάμε τώρα για μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαίσια.
Ξεκινάμε από τη μπανιέρα που του κόκπιτ - κινητήρα η οποία δίνεται ενιαία. Πάνω σε αυτή βρίσκονται αναγλυφα τα πεταλ, τα ηλεκτρονικά, η κονσόλα, οι επενδύσεις των θυρών και ο κινητήρας που δίνετε σε ένα κομμάτι. Απλά, ότι βλέπει η πεθερά (που πάσχει κι από γκαβομάρα ;D). Πραγματικά το χειρότερό τμήμα του κιτ, ιδίως αν ψάξεις φώτο του εσωτερικού της πραγματικής, όπου ανακαλύπτεις ότι λείπουν πάρα πολλά τμήματα και χρειάζεται κοπιαστική εργασία για να δείξει σωστά. Κρίμα...
Το πάτωμα είναι ένα απλό κομμάτι πλαστικού (δεν έχω δει της πραγματικής, αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο φλατ και χωρις καμιά λεπτομέρεια). Αντίθετα τα χείλη του διαχύτη είναι αρκετά λεπτά και καλοσχηματισμένα. Τέλος, οι αναρτήσεις είναι τύπου παιχνιδιού (παρόμοιες με τις αντίστοιχες της 458, της Ζ4 GT και της 911 RSR), διάταξη που έχει υιοθετήσει η εταιρία, σε όλες τις νεότερες κυκλοφορίες της και δεν έχει καμία σχέση με της πραγματικής.
Τα δισκόφρενα και οι πλήμνες είναι αποδεκτά ενώ το κάθισμα πολύυυ μέτριο. Φυσικά ούτε λόγος για ζώνες ασφαλείας.
Από τα υπόλοιπα τμήματα με απογοήτευσαν το πάτερν των ψυγείων, ενώ πολύ ωραίοι και σχετικά λεπτοί είναι οι καθρέπτες και ο υαλοκαθαριστήρας.
Συμπέρασμα
Ο μοντελισμος έχει αλλάξει, αυτό είναι σίγουρο. Σε ένα κόσμο που τα περισσότερα πράγματα είναι εύκολα και επιφανειακά, τα σύγχρονα κιτ δεν μπορούσαν να διαφέρουν. Αν περιμένετε, από την κατασκευή του, να μελετήσετε τον τρόπο που η Mclaren σχεδίασε αυτό το αυτοκίνητό, καλύτερα να πάτε να αγοράσετε ένα 12άρι της tamiya ή κάποιο enthousiast της fujimi. Από την άλλη το μοντέλο είναι καλοσχεδιασμένο, δείχνει βατό στην κατασκευή και θα δώσει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Παράλληλα η προσθήκη λεπτομέρειας απαιτεί έμπειρα χέρια και αρκετή μελέτη.
Αξιολόγηση
Τώρα, μπορείτε να διαλέξετε ένα από τα 7 διαφορετικά λιβερι,
και να ξεκινήσετε τη δικιά σας MP4-12C, βασιζόμενοι στα ref που θα βρείτε στο site μας :
scalewheels-gr.com/index.cgi?action=display&board=refs3&thread=741&page=1
Παρά τις απλοποιήσεις του κιτ, το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα θα είναι ένα από τα ομορφότερα της συλλογής σας...
Παίρνοντας την κλασσική ιαπωνικά συσκευασία στα χέρια, δεν εντυπωσιάζεσαι από την καλλιτεχνική απεικόνιση, αλλά ούτε απογοητεύεσαι κιόλας. Στο εσωτερικό έρχεσαι αντιμέτωπος με τα 98 κομμάτια του κιτ, κατανεμημένα σε 6 πλαίσια άσπρου και μαύρου χρώματος. Παράλληλα περιέχονται 1 πλαίσιο με διαφανή, 1 με χρώμια, τα ελαστικά, ένας μεταλλικός άξονας, 1 σετ σήματα με το Νο60 από τη σεζόν του 2011, όπου το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο και ένα σετ μάσκες για τα τζάμια.
Ξεκινώντας την παρατήρηση του αμαξώματος, δεν διακρίνεις πουθενά ραφές από το καλούπι (κάτι πραγματικά εντυπωσιακό) ενώ το σχήμα του συλλαμβάνει πιστά της γραμμές της πραγματικής.
Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει τις διαμπερής οπές των αεραγωγών, οι οποίες είναι λίγο χοντρές (ιδίως οι εμπρός).
Συνεχίζοντας με το αμάξωμα, η fujimi δίνει πλαστικές τις σίτες εξαερισμού τόσο μποροστά όσο και πίσω. Στις πίσω μάλιστα οι υποδοχές συγκράτησης τους αμαξώματος δίνονται πάνω στη σίτα, κάτι που κάνει τη διαδικασία αφαίρεσης της, πραγματικό γρίφο. Ούτως η αλλιώς, η αντικατάσταση τούς με διάτρητες μεταλλικές, αποκαλύπτει το γυμνό από λεπτομέρεια εσωτερικό του σασί, κάτι άσχημο αισθητικά. Η απλοποίηση σε όλο της το μεγαλείο.
Στη συνέχεια, έρχεται η ώρα να παρατηρήσουμε τα υπόλοιπα πλαίσια του κιτ. Αυτά είναι υψηλής ποιότητος, με ελάχιστο φλας και λίγα σημάδια καλουπιού. Τα διαφανή είναι άψογα, τα σήματα είναι καλοτυπωμένα (για την ποιότητα τους, δεν ξέρω...), τα λάστιχα ποιοτικά, ενώ δίνονται μάσκες οι οποίες δεν είναι προ-κομμένες?!! Τέλος το τετρασέλιδο φυλλάδιο οδηγιών, αναλύει (με σαφήνεια) την κατασκευή σε 15 στάδια.
Πάμε τώρα για μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαίσια.
Ξεκινάμε από τη μπανιέρα που του κόκπιτ - κινητήρα η οποία δίνεται ενιαία. Πάνω σε αυτή βρίσκονται αναγλυφα τα πεταλ, τα ηλεκτρονικά, η κονσόλα, οι επενδύσεις των θυρών και ο κινητήρας που δίνετε σε ένα κομμάτι. Απλά, ότι βλέπει η πεθερά (που πάσχει κι από γκαβομάρα ;D). Πραγματικά το χειρότερό τμήμα του κιτ, ιδίως αν ψάξεις φώτο του εσωτερικού της πραγματικής, όπου ανακαλύπτεις ότι λείπουν πάρα πολλά τμήματα και χρειάζεται κοπιαστική εργασία για να δείξει σωστά. Κρίμα...
Το πάτωμα είναι ένα απλό κομμάτι πλαστικού (δεν έχω δει της πραγματικής, αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο φλατ και χωρις καμιά λεπτομέρεια). Αντίθετα τα χείλη του διαχύτη είναι αρκετά λεπτά και καλοσχηματισμένα. Τέλος, οι αναρτήσεις είναι τύπου παιχνιδιού (παρόμοιες με τις αντίστοιχες της 458, της Ζ4 GT και της 911 RSR), διάταξη που έχει υιοθετήσει η εταιρία, σε όλες τις νεότερες κυκλοφορίες της και δεν έχει καμία σχέση με της πραγματικής.
Τα δισκόφρενα και οι πλήμνες είναι αποδεκτά ενώ το κάθισμα πολύυυ μέτριο. Φυσικά ούτε λόγος για ζώνες ασφαλείας.
Από τα υπόλοιπα τμήματα με απογοήτευσαν το πάτερν των ψυγείων, ενώ πολύ ωραίοι και σχετικά λεπτοί είναι οι καθρέπτες και ο υαλοκαθαριστήρας.
Συμπέρασμα
Ο μοντελισμος έχει αλλάξει, αυτό είναι σίγουρο. Σε ένα κόσμο που τα περισσότερα πράγματα είναι εύκολα και επιφανειακά, τα σύγχρονα κιτ δεν μπορούσαν να διαφέρουν. Αν περιμένετε, από την κατασκευή του, να μελετήσετε τον τρόπο που η Mclaren σχεδίασε αυτό το αυτοκίνητό, καλύτερα να πάτε να αγοράσετε ένα 12άρι της tamiya ή κάποιο enthousiast της fujimi. Από την άλλη το μοντέλο είναι καλοσχεδιασμένο, δείχνει βατό στην κατασκευή και θα δώσει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Παράλληλα η προσθήκη λεπτομέρειας απαιτεί έμπειρα χέρια και αρκετή μελέτη.
Αξιολόγηση
[*]Καλουπάρισμα - σχήμα αμαξώματος
[*]Απλότητά στη κατασκευή
[*]Διαφανή μέρη
[*]Λάστιχα
[*]Ανάγλυφη και απλοποιημένη λεπτομέρεια
[*]Κάθισμα
[*]Μη κομμένες μάσκες παραθύρων
[*]Σίτες εξαερισμού
[*]Αποτέλεσμα τύπου diecast (φθηνού)
[*]Τιμή (στην Ευρώπη)
Τώρα, μπορείτε να διαλέξετε ένα από τα 7 διαφορετικά λιβερι,
και να ξεκινήσετε τη δικιά σας MP4-12C, βασιζόμενοι στα ref που θα βρείτε στο site μας :
scalewheels-gr.com/index.cgi?action=display&board=refs3&thread=741&page=1
Παρά τις απλοποιήσεις του κιτ, το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα θα είναι ένα από τα ομορφότερα της συλλογής σας...