KENWOOD KREMER PORSCHE 962C - Hasegawa 1/24
Sept 9, 2012 20:04:53 GMT 2
Post by RS2000 on Sept 9, 2012 20:04:53 GMT 2
Σε πρόσφατη ανασκαφή του στοκ, ανακάλυψα το συγκεκριμένο κιτ που το είχα ξεκινήσει κάποια στιγμή, και είχε μείνει στη μέση...
Είχα βάψει το αμάξωμα, και τα υπόλοιπα κομμάτια ήταν έτοιμα για βάψιμο. Μπήκα λοιπόν στον πειρασμό να κάνω μια γρήγορη "ξεπέτα"
Το κιτ είχε βγει κάπου στο 1990, με έμφαση στην ευκολία κατασκευής. Δεν περιέχει κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης, οι αναρτήσεις, κλπ, είναι υποτυπώδη, κυριολεκτικά όσα βλέπει η πεθερά...
Το εσωτερικό είναι αρκετά καλό, αλλά ελάχιστα πράγματα θα είναι ορατά στο τέλος...
Με ταινία της ΤΑΜΙΥΑ μασκάρισα τα σημεία που ήθελα να προστατέψω, και με ακρυλικό μαύρο γυαλιστερό της Gunze (H-2) ολοκλήρωσα τη διχρωμία του αμαξώματος.
Με οδοντοφλυφίδα νοτισμένη σε ΑΖΑΧ έκανα τις μικροδιορθώσεις του μαύρου χρώματος, και στη συνέχεια άρχισε η τοποθέτηση των χαλκομανιών. Αν και είχαν στην πλάτη τους πάνω από δύο δεκαετίες, δεν είχαν αλλοιωθεί τα χρώματα, η κόλλα ήταν ισχυρότατη, και το φιλμ περιορίστηκε με τη χρήση βελτιωτικού υγρού της Gunze.
Δύο χαλκομανίες (χαμηλής σημασίας) δεν χρησιμοποιήθηκαν, αφού ήταν μεγάλες για την περιοχή που προορίζονταν, και δεν χωρούσαν ούτε με βαζελίνη... ;D
Οι πλαϊνές μαύρες χαλκομανίες ήταν επίσης λίγο μεγαλύτερες, και χρειάστηκε χειρουργείο για να τοποθετηθούν στα μέτρα του αμαξώματος.
Κατασκευής συνέχεια,
Όπου ασχολήθηκα λίγο με τη βελτίωση των ζαντών, και των ελαστικών.
Οι ζάντες δεν διέθεταν κεντρικά μπουλόνια, αλλά κάτι που έμοιαζε με μπουλόνια... :evil: Η λύση ήρθε από άλλη κλίμακα, συγκεκριμένα από την 1/12. Τα μπουλόνια των τροχών από μηχανή στην 1/12 ήρθαν σχεδόν παραγγελία στην επιθυμητή διάσταση.
Με τον ταχυτροχό έφαγα τα πλαστικά μπουλόνια, και στη θέση τους μπήκαν τα νέα.
Με τον ταχυτροχό επίσης αφαίρεσα το "γαζί" από το κέντρο του πέλματος των ελαστικών, και "αγρίεψα" λίγο όλη την επιφάνεια του πέλματος, για να δείχνει πιο ρεαλιστική.
Η βιασύνη είναι κακός σύμβουλος, και στην προκειμένη περίπτωση επαληθεύτηκε με τον χειρότερο τρόπο...
Χρησιμοποίησα υγρό μασκαρίσματος της Microscale για να μασκάρω το λευκό μέρος των ζαντών που είχε βαφτεί προηγουμένως με ακρυλικό λευκό της Gunze.
Δεν διάβασα ότι το συγκεκριμένο προιόν ΔΕΝ εφαρμόζεται πάνω σε υδατοδιαλυτό χρώμα, με αποτέλεσμα να σηκώσει το χρώμα.
Οι ζάντες έκαναν μπάνιο στη χλωρίνη και περιμένουν την επανάληψη της διαδικασίας βαφής...
Με τις υγείες μου...
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!
Απόστολος ::
Είχα βάψει το αμάξωμα, και τα υπόλοιπα κομμάτια ήταν έτοιμα για βάψιμο. Μπήκα λοιπόν στον πειρασμό να κάνω μια γρήγορη "ξεπέτα"
Το κιτ είχε βγει κάπου στο 1990, με έμφαση στην ευκολία κατασκευής. Δεν περιέχει κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης, οι αναρτήσεις, κλπ, είναι υποτυπώδη, κυριολεκτικά όσα βλέπει η πεθερά...
Το εσωτερικό είναι αρκετά καλό, αλλά ελάχιστα πράγματα θα είναι ορατά στο τέλος...
Με ταινία της ΤΑΜΙΥΑ μασκάρισα τα σημεία που ήθελα να προστατέψω, και με ακρυλικό μαύρο γυαλιστερό της Gunze (H-2) ολοκλήρωσα τη διχρωμία του αμαξώματος.
Με οδοντοφλυφίδα νοτισμένη σε ΑΖΑΧ έκανα τις μικροδιορθώσεις του μαύρου χρώματος, και στη συνέχεια άρχισε η τοποθέτηση των χαλκομανιών. Αν και είχαν στην πλάτη τους πάνω από δύο δεκαετίες, δεν είχαν αλλοιωθεί τα χρώματα, η κόλλα ήταν ισχυρότατη, και το φιλμ περιορίστηκε με τη χρήση βελτιωτικού υγρού της Gunze.
Δύο χαλκομανίες (χαμηλής σημασίας) δεν χρησιμοποιήθηκαν, αφού ήταν μεγάλες για την περιοχή που προορίζονταν, και δεν χωρούσαν ούτε με βαζελίνη... ;D
Οι πλαϊνές μαύρες χαλκομανίες ήταν επίσης λίγο μεγαλύτερες, και χρειάστηκε χειρουργείο για να τοποθετηθούν στα μέτρα του αμαξώματος.
Κατασκευής συνέχεια,
Όπου ασχολήθηκα λίγο με τη βελτίωση των ζαντών, και των ελαστικών.
Οι ζάντες δεν διέθεταν κεντρικά μπουλόνια, αλλά κάτι που έμοιαζε με μπουλόνια... :evil: Η λύση ήρθε από άλλη κλίμακα, συγκεκριμένα από την 1/12. Τα μπουλόνια των τροχών από μηχανή στην 1/12 ήρθαν σχεδόν παραγγελία στην επιθυμητή διάσταση.
Με τον ταχυτροχό έφαγα τα πλαστικά μπουλόνια, και στη θέση τους μπήκαν τα νέα.
Με τον ταχυτροχό επίσης αφαίρεσα το "γαζί" από το κέντρο του πέλματος των ελαστικών, και "αγρίεψα" λίγο όλη την επιφάνεια του πέλματος, για να δείχνει πιο ρεαλιστική.
Η βιασύνη είναι κακός σύμβουλος, και στην προκειμένη περίπτωση επαληθεύτηκε με τον χειρότερο τρόπο...
Χρησιμοποίησα υγρό μασκαρίσματος της Microscale για να μασκάρω το λευκό μέρος των ζαντών που είχε βαφτεί προηγουμένως με ακρυλικό λευκό της Gunze.
Δεν διάβασα ότι το συγκεκριμένο προιόν ΔΕΝ εφαρμόζεται πάνω σε υδατοδιαλυτό χρώμα, με αποτέλεσμα να σηκώσει το χρώμα.
Οι ζάντες έκαναν μπάνιο στη χλωρίνη και περιμένουν την επανάληψη της διαδικασίας βαφής...
Με τις υγείες μου...
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!
Απόστολος ::