Ferrari 328gts Hasegawa 1/24
Jul 23, 2012 21:18:38 GMT 2
Post by gtziaf on Jul 23, 2012 21:18:38 GMT 2
H Ferrari 328 GTS είναι μια παλιότερη κατασκευή μου που τη δημοσιεύω ώστε να αποτελέσει μια μικρή βοήθεια στον Ανδρέα και τον Αγάπιο (και όχι μόνο), που όπως με ενημέρωσαν σκέφτονται να την ξεκινήσουν.
Το αποτέλεσμα ήταν αυτό :
Λίγα λόγια για την κατασκευή και το κιτ...
Το κιτ της hasegawa είναι αρκετά λεπτομερές αλλά με κάποια προβληματάκια εφαρμογής....
Οι βασικές τροποποιήσεις αφορούσαν την προσθήκη πλάτης στα καθίσματα, άνοιγμα οπών στις εξατμίσεις, φίλτρο λαδιού για τον κινητήρα, bare metal foil στο εσωτερικό των φώτων, ζώνες ασφαλείας και κάποιες καλωδιώσεις στο χώρο του κινητήρα.
Τα προβλήματα εφαρμογής και συναρμογής αφορούν :
1. Το σινεμπλοκ των εμπρός αναρτήσεων που θέλουν προσοχή ώστε να κάθονται σωστά οι εμπρός τροχοί.
2. Το μπλοκ του κινητήρα. καλό είναι να αποχρωμιωθεί πριν την κόλληση των κομματιών.
3. Το airbox στα δεξιά του κινητήρα πρέπει να τοποθετηθεί πιο χαμηλά για να κλείνει το καπάκι του κινητήρα.
4. Οι εμπρός - πίσω προφυλακτήρες πρέπει να τοποθετηθούν ώστε να αφήνουν κενό με το αμάξωμα, όπως στη πραγματική.
Αυτά θυμάμαι... Πέρασε καιρός και είμαστε και κάποιας ηλικίας. ;D
ΥΓ. Μην με κράξετε για το αλογάκι στη μούρη... Έγινε μετά από παραγγελία του μικρού αδελφού για τον οποίο προοριζόταν το μοντέλο. Επίσης στη φωτογράφηση το πίσω καπό απλά τοποθετήθηκε στο αμάξωμα, για να τοποθετηθεί σε ανοικτή θέση μετά την μετακίνηση του.
Ελπίζω να είναι λίγο χρήσιμο σε όποιους ξεκινήσουν το μοντέλο.
Θα ακολουθήσει και ακόμη μια (ίσως δύο) 328, στο μέλλον, ελπίζω καλύτερες αυτή τη φορά.
Το αποτέλεσμα ήταν αυτό :
Λίγα λόγια για την κατασκευή και το κιτ...
Το κιτ της hasegawa είναι αρκετά λεπτομερές αλλά με κάποια προβληματάκια εφαρμογής....
Οι βασικές τροποποιήσεις αφορούσαν την προσθήκη πλάτης στα καθίσματα, άνοιγμα οπών στις εξατμίσεις, φίλτρο λαδιού για τον κινητήρα, bare metal foil στο εσωτερικό των φώτων, ζώνες ασφαλείας και κάποιες καλωδιώσεις στο χώρο του κινητήρα.
Τα προβλήματα εφαρμογής και συναρμογής αφορούν :
1. Το σινεμπλοκ των εμπρός αναρτήσεων που θέλουν προσοχή ώστε να κάθονται σωστά οι εμπρός τροχοί.
2. Το μπλοκ του κινητήρα. καλό είναι να αποχρωμιωθεί πριν την κόλληση των κομματιών.
3. Το airbox στα δεξιά του κινητήρα πρέπει να τοποθετηθεί πιο χαμηλά για να κλείνει το καπάκι του κινητήρα.
4. Οι εμπρός - πίσω προφυλακτήρες πρέπει να τοποθετηθούν ώστε να αφήνουν κενό με το αμάξωμα, όπως στη πραγματική.
Αυτά θυμάμαι... Πέρασε καιρός και είμαστε και κάποιας ηλικίας. ;D
ΥΓ. Μην με κράξετε για το αλογάκι στη μούρη... Έγινε μετά από παραγγελία του μικρού αδελφού για τον οποίο προοριζόταν το μοντέλο. Επίσης στη φωτογράφηση το πίσω καπό απλά τοποθετήθηκε στο αμάξωμα, για να τοποθετηθεί σε ανοικτή θέση μετά την μετακίνηση του.
Ελπίζω να είναι λίγο χρήσιμο σε όποιους ξεκινήσουν το μοντέλο.
Θα ακολουθήσει και ακόμη μια (ίσως δύο) 328, στο μέλλον, ελπίζω καλύτερες αυτή τη φορά.