|
Post by gtziaf on Jun 28, 2012 8:51:06 GMT 2
Εδώ, βάζουμε φώτο των τελειωμένων μοντέλων μας, μαζί με μια μικρή περιγραφή για το κιτ και το θέμα μας... και δεν σχολιάζουμε...
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 25, 2012 8:54:02 GMT 2
H 348ts ήταν η Targa εκδοχή της GTB που παρουσιάστηκε το 1989 (αργότερα το 1993, δημιουργήθηκε και full spider έκδοση) αντικαθιστώντας την πολύ επιτυχημένη 328. Με το όνομα της να προκύπτει από τον κυβισμό της 3,4 λίτρα, τον V8 κινητήρα της καθώς και την διάταξη του κιβωτίου Τ=transversale και με σχεδιαστικές επιρροές από την testarossa, η 348 αποτέλεσε το κύριο εμπορικό οπλό της ferrari για μια πενταετία, όπου πουλήθηκαν σχεδόν 5000 αυτοκίνητα. Σήμερα δεν διαθέτει την φήμη των υπόλοιπων V8 από το maranello, εξαιτίας των σχετικά γήινων τεχνικών χαρακτηριστικών της, αλλά και της εξαιρετικής 355 που την διαδέχτηκε, επισκιάζοντας την. Το κιτ της Hasegawa έχει αρκετή λεπτομέρεια, αλλά έχει αρκετά θέματα εφαρμογής και συναρμογής, λόγω παλαιότητας. Επιλέχτηκε ένα ιδιαίτερο φινίρισμα και προστέθηκε λεπτομέρεια στο εσωτερικό και στον κινητήρα. Την κατασκευή, που ήταν αρκετά ευχάριστη και διασκεδαστική, μπορείτε να τη βρείτε αναλυτικά : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=gb03&action=display&thread=881Σας ευχαριστώ για τη υποστήριξη... Καλές κατασκευές σε όσους είναι στα μέσα ή δεν ξεκίνησαν ακόμη το GB.
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Aug 11, 2012 0:42:58 GMT 2
Πανεμορφη βγηκε Γιωργαρα και πολυ πρωτοτυπο χρωματακι! Μπραβο φιλε!! : : : :
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Sept 6, 2012 10:19:21 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 25, 2012 13:25:51 GMT 2
H Ferrari 575M SuperAmerica, αποτέλεσε τη δεύτερη συμμετοχή μου στο καλοκαιρινό GB... To 2005 η Ferrari, αναβίωσε το όνομα SuperAmerica για να παρουσιάσει στο LA, την ανοιχτή έκδοση της 575Μ. Η οροφή, πατενταρισμένη από τον Fioravanti, διέθετε electrochromic τζάμι, μεταβλητής φωτεινότητας που ρυθμιζόταν με ένα κουμπί από τον οδηγό. Η SuperAmerica που είναι αρκετά σπάνια στην Ευρώπη, καθώς οι κύριες πωλήσεις τις αφορούσαν την άλλη πλευρά του ατλαντικού, όταν παρουσιάστηκε ήταν το ταχύτερο convertible του κόσμου, με τελική 320 km/h, χάρη στο 540 ίππων μοτέρ της. Το κιτ ανήκει στα revell παλιάς κοπής, με πολύ χοντρό πλαστικό, προβλήματα εφαρμογής, αρκετή λεπτομέρεια (αν και λίγο χοντροκομμένη) και άθλια ζαντολάστιχα. Για αυτό το λόγο αντικαταστάθηκαν τα ζαντολάστιχα, τα καθίσματα, προστέθηκαν PE δισκόφρενα από τα περισσεύματα, κολλήθηκαν κάποιες PE λεπτομέρειες (logo, πόρπες, βάση επιλογέα κιβωτίου κ.α. ) και τέλος προστέθηκε καλωδίωση στον κινητήρα. Σας ευχαριστώ, για τη στήριξη σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής (αναλυτικά : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=gb03&action=display&thread=912&page=1)Καλό χειμώνα να έχουμε : :
|
|
|
Post by nektarios on Oct 9, 2012 8:47:35 GMT 2
Φίλοι μου, χαίρετε! Σας παρουσιάζω "επίσημες" φωτογραφίες από το ολοκληρωμένο όχημα με το οποίο συμμετείχα στο G.B. Πρόκειται για το Vamos, ένα μικρό πολυμορφικό όχημα ελεύθερου χρόνου της Honda, με έτος πρώτης κυκλοφορίας το 1970. Τεχνικά χαρακτηριστικά : Κινητήρας τοποθετημένος στο κέντρο, δικύλινδρος, αερόψυκτος, SOHC, κυβισμός 356 κ.εκ., ισχύς 30 HP / 8.500 r.p.m., κίνηση πίσω. Διαστάσεις οχήματος : μήκος 2,99 μ., πλάτος 1,29 μ., ύψος 1,65 μ. Το μοντέλο είναι της εταιρίας Nichimo, κλίμακας 1:20, με έτος κατασκευής άγνωστο αλλά πιθανότατα πολύ κοντά στο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, υπήρχε μάλιστα (αλλά αφαιρέθηκε) και η δυνατότητα να γίνει motorized. Αποτελείται από λίγα κομμάτια - άλλωστε και το πραγματικό όχημα ήταν τελείως «σπαρτιάτικο» - , έχει ικανοποιητική λεπτομέρεια για την εποχή κατασκευής του, και δεν δημιούργησε ιδιαίτερα προβλήματα στην κατασκευή, με εξαίρεση τις ασαφείς οδηγίες και την παντελή έλλειψη χαλκομανιών. Περαιτέρω, η μορφή του οχήματος («πανταχόθεν ελεύθερο», πολυμορφικό, με καρότσα, κ.λπ.) αλλά και το μέγεθός του (κλίμακα 1:20), αποτελούσαν τις ιδανικές συνθήκες για την πραγματοποίηση πολλών βελτιώσεων αλλά και για την προσθήκη επιπλέον αξεσουάρ, που τονίζουν τον χαρακτήρα του ως όχημα ελεύθερου χρόνου. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο, την προσοχή, τις επισημάνσεις και τα θετικά σας σχόλια! Ραντεβού στο επόμενο G.B.! Υ.Γ. : Οι φάσεις κατασκευής των αξεσουάρ βρίσκονται στο τέλος του w.i.p. του οχήματος. ( scalewheels-gr.com/index.cgi?board=gb03&action=display&thread=882&page=1)
|
|
costas
F3 Driver
Κώστας Σταματάκης
Posts: 378
|
Post by costas on Nov 28, 2012 13:16:20 GMT 2
|
|