|
Post by alex78 on Apr 11, 2012 2:10:01 GMT 2
Καλησπέρα σας! Πρώτη απόπειρα γενικότερα κατασκευής διτρόχου και ειδικότερα στήν ''μάχιμη'' 1/9 κλίμακα όπου αντικειμενικά δεν κρύβεται τίποτα. Όλα στη φόρα λοιπόν μ'ένα ''τίμιο'' κίτ ως πρός την ποιότητα (κατατοπιστικότατες και σκαναρισμένες οδηγίες κατασκευής, καλή ποιότητα πλαστικού, αγωνιστικό stunt, πολύ καλές χαλκομανίες, βιδωτό ferring, γόμες ελαστικών και γενικότερα πολύ ρεαλιστική και πετυχημένη αναπαράσταση του 1:1 μοντέλου....α, και η τιμή του άκρως σοκαριστική...17Ε αγορασμένο απο την εγχώρια αγορά.... ). Αυτό που δεν μου ''γέμισε το μάτι'' ιδιαίτερα είναι ο ανεμοθώρακας (η ''ζελατίνα'' του μπροστινού αλλιώς) που είναι αρκετά χοντροκομμένη και το σύστημα εξάτμισεών (λαιμοί + τελικά) που δίνονται σε....1000 κομμάτια (θα πέσει το στοκάρισμα/τρίψιμο της ''αρκούδας''). Εν ολίγοις η Italeri κυριολεκτικα....''τα σπάει'', έχω πάθει την πλάκα μου με το κίτ... Πάμε για την παρουσίαση να πάρετε μια γεύση.... Ξεκίνησα με τίς βασικές και απαραίτητες εργασίες: Αφθονα dry-fits, κόλλημα, αστάρωμα και βάψιμο του κινητήρα με το MetalCote Pollished Alluminium της Humbrol (spray). Αφού στεγνώσει καλά το χρώμα θα γυαλιστεί με πανάκι να αποκτήσει extra γυαλάδα και θ'αρχίσω να βάφω τις λεπτομέρειες... Η ίδια ''συνταγή'' ακολουθήθηκε και με τα πλαστικά μέρη. Τα ''υλικά'' δοκιμασμένα και εμπιστοσύνης (Primer1, Black Gloss 21, Chrome 191) εννοείται όλα σε spray. Αυτά πρός το παρόν, η συνέχεια του ''έπους'' ;D λίαν συντόμως στίς οθόνες σας, μείνετε συντονισμένοι. Μέχρι τότε σας ευχαριστώ για το χρόνο και την προσοχή σας! Αλέξης
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Apr 11, 2012 9:27:20 GMT 2
Καλή συνέχεια.... : : Πολύ καθαρά Βαψίματα!!!
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Apr 11, 2012 10:15:55 GMT 2
Καλά τελειώματα στα υπόλοιπα θα πώ αρχικά και μετά καλή αρχή με τη μηχανή ;D Τη ζελατίνα μπροστά μπορείς (και θα πρεπε πιστεύω αν είναι τόσο χοντροκομμένη όσο λές) να την αντικαταστήσεις με τι άλλο, με ζελατίνα ;D πάρα πολύ εύκολα. Αγάπιος : :
|
|
|
Post by nektarios on Apr 11, 2012 11:47:04 GMT 2
Φίλε Αλέξη, εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο "κλάδο"! Μέχρι στιγμής, όλα πολύ όμορφα! Καλή συνέχεια! Υ.Γ.: Εκείνο το περιβόητο 191, πότε θα μάθω να το χρησιμοποιώ τόσο αποτελεσματικά όσο εσύ; Θέλω να βάψω τα δισκόφρενα του Accord, αλλά μια πρώτη προσπάθεια που έκανα δεν με ενθουσίασε καθόλου... : : Να σου τα στείλω να μου τα βάψεις; ;D
|
|
|
Post by alex78 on Apr 11, 2012 14:17:32 GMT 2
Καλή συνέχεια.... Πολύ καθαρά Βαψίματα!!! Σ'ευχαριστώ Γιώργο νασαι καλά!! : : Καλά τελειώματα στα υπόλοιπα θα πώ αρχικά και μετά καλή αρχή με τη μηχανή ;D Τη ζελατίνα μπροστά μπορείς (και θα πρεπε πιστεύω αν είναι τόσο χοντροκομμένη όσο λές) να την αντικαταστήσεις με τι άλλο, με ζελατίνα ;D πάρα πολύ εύκολα. Αγάπιος Αγάπιε δεν έχεις άδικο....έχω ''μπλέξει λίγο τα μπούτια μου'' με τέσσερεις παράλληλες κατασκευές, αλλά καλώς ή κακώς έτσι μου αρέσει να δουλεύω.... Όσον αφορά τη κατασκευή θα γίνει αυστηρά ΟΟΒ, οπότε και η ζελατίνα δεν θ'αποτελεί εξαίρεση.... Πάντως σ'ευχαριστώ για την εναλλακτική που πρότεινες.... Αλέξης : : Φίλε Αλέξη, εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο "κλάδο"! Μέχρι στιγμής, όλα πολύ όμορφα! Καλή συνέχεια! Υ.Γ.: Εκείνο το περιβόητο 191, πότε θα μάθω να το χρησιμοποιώ τόσο αποτελεσματικά όσο εσύ; Θέλω να βάψω τα δισκόφρενα του Accord, αλλά μια πρώτη προσπάθεια που έκανα δεν με ενθουσίασε καθόλου... Να σου τα στείλω να μου τα βάψεις; ;D Αν μου υποσχεθείς να μου μάθεις τα μυστικά βαψίματος με αερογράφοο (τα Alcald είναι άλλο κεφάλαιο...) θα σου ψεκάζω για μια 5ετία ότι θές με spray... ;D ;D Ειλικρινά Νέκ σ'ευχαριστώ για τα τιμητικά σου σχόλια... Αλέξης : : : :
|
|
Spiros
GP3 Driver
Αλεξανδρής Σπύρος
Posts: 537
|
Post by Spiros on Apr 11, 2012 20:48:15 GMT 2
Αλεξη
επιτέλους κατάλαβες οτι ανήκεις στους δύο τροχούς.
Θαυμασια επιλογή. Θα σε ακολουθήσω άμμεσα, πολύ άμμεσα.
Σπύρος
|
|
dmoshid
Kart Driver
Δημητρης
Posts: 249
|
Post by dmoshid on Apr 11, 2012 21:26:43 GMT 2
Αλέξη καλή αρχή!!! Πόλη ενδιαφέρων το θέμα σου, και μιας και την συγκεκριμένη την ζαχαρώνω και εγώ θα παρακολουθώ στενά!!!! : :
|
|
|
Post by alex78 on Apr 12, 2012 3:21:08 GMT 2
Σπύρο και Δημήτρη σας ευχαριστώ! Η παρακολούθηση ''μπαρουτοκαπνισμένων'' μοντελιστών όπως εσείς με αγχώνει αρκετά, μιάς και οι απαιτήσεις αυξάνονται ραγδαία.... : :
|
|
Spiros
GP3 Driver
Αλεξανδρής Σπύρος
Posts: 537
|
Post by Spiros on Apr 12, 2012 9:46:47 GMT 2
Φίλε αλεξη.
να μην αγχώνεσε καθόλου. Μόλις σου έγραψα οτι η suzuki πήγε στο κουτι ανακύκλωσης. Κάνε οτι καλήτερο μπορείς και αν το αποτέλεσμα αρέσει σεσένα είναι καλό. Άλλωστε κάθε δημιούργημα είναι αποκλειστικο και ιδιαίτερο απο τον δημιουργό του , και αυτή είναι η ομορφιά του μοντελισμου (κατα την κρίση μου)
Σπύρος
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 12, 2012 17:00:03 GMT 2
Ρε συ Άλεξ, δεν σε προλαβαίνουμε Καλή επιτυχία... Το θέμα είναι φοβερό !!! Κάνε οτι καλήτερο μπορείς και αν το αποτέλεσμα αρέσει σεσένα είναι καλό. Άλλωστε κάθε δημιούργημα είναι αποκλειστικο και ιδιαίτερο απο τον δημιουργό του , και αυτή είναι η ομορφιά του μοντελισμου (κατα την κρίση μου) +1000 : : : :
|
|
|
Post by alex78 on Apr 12, 2012 22:42:31 GMT 2
Καλησπέρα! Σήμερα ασχολήθηκα λίγο με την λατρεία μου....σας παραθέτω τις εργασίες: Στοκαρίστηκε, τρίφτηκε και ασταρώθηκε το σύστημα εξατμίσεων (λαιμοί, λάμδα, τελικά) μαζί με τα υποπλαίσια: Μασκαρίστηκε με χαρτοταινία και maskol το μπροστινό fering (το εδινε ως ενιαίο διάφανό κομμάτι η Italeri), ώστε να ''εμφανισθούν'' η ζελατίνα και τα φώτα και κολλήθηκαν οι καθρέφτες: Τέλος όλα τα πλαστικά (fering) αποφάσισα πέρα απο το αστάρι (Primer1) να τα ψεκάσω με τον αερογράφο (ώς ''υπόστρωμα''), με το Humbrol 69 (σμάλτο) για ν' αποκτήσουν extra ''φωτεινότητα'' πρίν πέσει το κόκκινο. Θα περιμένω 3-4 μέρες να στεγνώσουν καλά (σμάλτα είναι αυτά...) και μετά θα ψεκαστεί το κόκκινο. Το ερώτημα είναι: Humbrol Ferrari Red 220 ή Tamiya Italian Red Ts-8 (και τα 2 σε spray) ή μου προτείνεται κάποιο τρίτο?? Ποιό πλησιάζει περισσότερο το ''Ducatoχρωμά''?? Να είστε όλοι καλά! Αλέξης
|
|
|
Post by alex78 on Apr 14, 2012 4:39:25 GMT 2
Ρε συ Άλεξ, δεν σε προλαβαίνουμε Καλή επιτυχία... Το θέμα είναι φοβερό !!! Κάνε οτι καλήτερο μπορείς και αν το αποτέλεσμα αρέσει σεσένα είναι καλό. Άλλωστε κάθε δημιούργημα είναι αποκλειστικο και ιδιαίτερο απο τον δημιουργό του , και αυτή είναι η ομορφιά του μοντελισμου (κατα την κρίση μου) +1000 Γιώργο να σαι καλά, ευχαριστώ!! : : Άντε ξεκινα και εσύ καμιά μηχανούλα.... ;D
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 14, 2012 18:14:53 GMT 2
Κάτι έχω στα υπόψη (στοκ ;D) αλλά πρέπει να τελειώσω την mclaren, την μπέμπα και μια αγωνιστική ferrari εποχής, που την έχω υποσχεθεί... Πραγματικά, θέλω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε δίτροχο... να δω τι θα βγάλω... Λίγη υπομονή και όλα θα γίνουν... : :
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Apr 17, 2012 23:10:16 GMT 2
Καλησπέρα Αλέξη, Πανέμορφο θέμα!!! Σε παρακαλώ να προσέξεις ιδιαίτερα... Απόστολος : :
|
|
|
Post by alex78 on Apr 24, 2012 1:06:38 GMT 2
Καλησπέρα συνάδελφοι Όπως είχα γράψει στο παραπάνω post μου πέρασα σμάλτο κιτρινάκι Humbrol 69 για extra φωτεινότητα στο μετέπειτα κόκκινο Ts-8 .....όμως ''κούνια που με κούναγε''. Ιδού το αποτέλεσμα: Απορία:Που κατά την γνώμη σας οφείλεται? Μήπως χημική αντίδραση μεταξύ σμάλτου και Laquer (spray)?? Όπως και νά έχει ψιλοσώθηκε η κατάσταση ξεβάφοντας με MrMuscle και ασταρώνοντας απο την αρχή... Αλέξης
|
|
|
Post by Sakis on Apr 24, 2012 3:12:37 GMT 2
Αλέξη διάβασε το άρθρο που πόσταρα εδώ: scalewheels-gr.com/index.cgi?board=ref5&action=display&thread=225Η παράγραφος General Paint Dynamics είναι αυτή που σε ενδιαφέρει άμεσα.Γενικά και λίγο χονδρικά να θυμάσαι ότι κατά σειρά αύξουσας δυναμικότητας πρώτα είναι τα ακρυλικά (τα πιό αδύναμα δηλαδή),μετά τα enamels και τέλος τα lacquer.Οπότε όπως κατάλαβες lacquer πάνω από enamel δεν πάει.Enamel όμως πάνω από lacquer πάει (συνήθως) μια χαρά!Και λέω συνήθως γιατί υπάρχουν και πολλές άλλες παράμετροι που μπορεί να παίξουν ρόλο.Χονδρικά πάντως να έχεις στο μυαλό σου τα χρώματα με αυτή τη σειρά για να αποφεύγεις δυσάρεστες εκπλήξεις.Από κει και πέρα πειραματίσου πρώτα κάπου αλλού εκτός μοντέλου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Κι όπως σοφά λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι: Βetter think for an hour and paint for five minutes than think for five minutes and paint for an hour... Ελπίζω να βοήθησα!
|
|