CALSONIC SKYLINE GT-R - FUJIMI 1/24
Feb 21, 2012 8:45:37 GMT 2
Post by jvolume on Feb 21, 2012 8:45:37 GMT 2
Καλημέρα σε όλους
Μπαίνοντας στην παρέα του πρώτου μας GB σας παρουσιάζω την δική μου συμμετοχή η οποία προέρχεται εξ ανατολής και είναι το παρεάκι της συμμετοχής του Νεκτάριου. Πρόκειται για το αμάξι θρύλο των απανταχού κοντρακηδων, ντραγκστεραδων και ντριφτάδων της υφηλίου και πολύ γνωστό φονέα γιγάντων (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θιγουμε ). Πρόκειται βεβαίως για το Nissan Skyline το οποίο πλέον των ατελείωτων "ζημιών" εκτός πιστών έχει γράψει χρυσές σελίδες και εντός αυτών σε όλες τις εκδόσεις του.
Πιο συγκεκριμένα η συμμετοχή μου αφορά την αγωνιστική έκδοση της 8ης γενιάς Skyline που έτρεχε στο JTCC με τα χρώματα της CALSONIC. Λίγα λόγια για την ιστορία του αυτοκινήτου κατευθείαν από το Wikipedia:
Nissan Skyline R32 GT-R
Περισσότερα εδώ: el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline#Nissan_Skyline_R32
Το κιτ της Fujimi προέρχεται από τα πιο παλιά κομμάτια του στοκ μου και αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι αγορασμένο εκεί γύρω στο 92-93. Τι λένε οι πιο παλιοί για αυτό?
Το κιτ αφορά το αυτοκίνητο που έτρεξε την πρώτη χρονιά με οδηγούς τους Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki με τον αριθμό 12. Είναι τυπικό κιτ FUJIMI με αρκετή λεπτομέρεια και εσωτερικό ¨μπανιέρα¨ και δεν φαίνονται κάπου περίεργα σημεία οπότε προβλέπεται σχετικά απροβλημάτιστη κατασκευή. Το μόνο "χλωμό" σημείο είναι οι χαλκομανίες που λόγω χρόνου έχουν λίγο κιτρινίσει. Θεωρώ ότι με μια εβδομάδα στον ήλιο θα διορθωθούν σημαντικά.
Το κιτ:
οι χαλκομανίες:
και οι οδηγίες:
Το κιτ θα ξεκινήσει μετά το Πάσχα και αφού τελειώσει το Σουμπαρου οπότε Do not stay tunned!!
Καλημέρα σε όλους
Γιάννης
Μπαίνοντας στην παρέα του πρώτου μας GB σας παρουσιάζω την δική μου συμμετοχή η οποία προέρχεται εξ ανατολής και είναι το παρεάκι της συμμετοχής του Νεκτάριου. Πρόκειται για το αμάξι θρύλο των απανταχού κοντρακηδων, ντραγκστεραδων και ντριφτάδων της υφηλίου και πολύ γνωστό φονέα γιγάντων (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θιγουμε ). Πρόκειται βεβαίως για το Nissan Skyline το οποίο πλέον των ατελείωτων "ζημιών" εκτός πιστών έχει γράψει χρυσές σελίδες και εντός αυτών σε όλες τις εκδόσεις του.
Πιο συγκεκριμένα η συμμετοχή μου αφορά την αγωνιστική έκδοση της 8ης γενιάς Skyline που έτρεχε στο JTCC με τα χρώματα της CALSONIC. Λίγα λόγια για την ιστορία του αυτοκινήτου κατευθείαν από το Wikipedia:
Nissan Skyline R32 GT-R
[*]JTCC(Japanese Touring Car Championship)
Calsonic Nissan Skyline
Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του ,το 1990 ,το Nissan Skyline R32 GT-R εισήχθη στο Group A του JTCC(Japanese Touring Car Championship). Στο ντεμπούτο του αυτοκινήτου με οδηγούς τους Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki το Calsonic Skyline πήρε την πρώτη θέση στον κατατακτήριο αγώνα καταρρίπτοντας ταυτόχρονα και το ρεκόρ πίστας κατά 2 δευτερόλεπτα.Την πρώτη θέση κράτησε και στον αγώνα κάνοντας έτσι μια φοβερή αρχή.
Το Calsonic Skyline έτρεξε σε όλους τους αγώνες της σεζόν και μη έχοντας ανταγωνισμό από τα Toyota Supra και Ford Sierra ,τα οποία μάλιστα κατείχαν και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών το προηγούμενο έτος, κατάφερε να πάρει έξι pole position και να κερδίσει όλους τους αγώνες. Φυσικά το πρωτάθλημα κέρδισαν οι Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki.
Το 1991 συνολικά έξι Skyline R32 GT-R συμμετείχαν στο JTCC(Japanese Touring Car Championship) ενώ μη μπορώντας να ανταγωνιστούν το Skyline τα Toyota Supra παραιτήθηκαν από το πρωτάθλημα ενώ μέχρι το τέλος της σεζόν είχαν παραιτηθεί και όλα τα Ford Sierra. Το πρωτάθλημα οδηγών κέρδισε η ομάδα Masahiro Hasemi-Anders Olofsson.
Το 1992 συνολικά επτά Skyline R32 GT-R συμμετείχαν στο JTCC(Japanese Touring Car Championship) ενώ το πρωτάθλημα κέρδισε η ομάδα Masahiro Hasemi-Hideo Fukuyama.
Το 1993 ήταν και η τελευταία χρονιά που θα διεξαγόταν το πρωτάθλημα με βάση τους Group A κανονισμούς της FIA. Συμμετείχαν επτά R32 GT-R ενώ το πρωτάθλημα κέρδισε η ομάδα Kazuyoshi Hoshino-Masahiko Kageyama με το Calsonic Skyline.
Απο την αρχή της αγωνιστικής του καριέρας στο JTCC το 1990 το R32 Skyline κέρδισε και τους 29 αγώνες μέχρι το 1993 παίρνοντας έτσι και τα τέσσερα πρωταθλήματα
[*]Spa 24 hours
To 1990 το Skyline R32 GT-R συμμετείχε για πρώτη φορά και στον αγώνα Spa 24 hours έναν αγώνα ο οποίος διεξάγονταν στο Βέλγιο στην πίστα de Spa-Francorchamps και ο οποίος διαρκούσε 24 ώρες όπως λέει και η ονομασία του. Ο αγώνας αυτός αποτελεί έναν από τους τρεις ποιο σημαντικούς εικοσιτετράωρους αγώνες παγκοσμίως μαζί με τους Le Man's 24 hours και Daytona 24 hours που διεξάγονται στη Γαλλία και στην Αμερική αντίστοιχα.
Στο Spa 24 hours του 1990 συμμετείχαν τρία Skyline ,στην κατηγορία Group N ,τα οποία κατέλαβαν τις 3 πρώτες θέσεις με πρώτο τις ομάδας Janspeed απο την Αγγλία. Τη δεύτερη και η τρίτη θέση κατέλαβαν τα Skyline της Nismo.
Το 1991 οι συμμετοχές για το Skyline R32 στο Spa 24 hours ήταν μόνο δύο. Το πρώτο συμμετείχε στην κατηγορία Group N όπου και πήρε την πρώτη θέση ενώ το δεύτερο Skyline έτρεχε στην κατηγορία Group Α την οποία κέρδισε και αυτό με διαφορά 21 γύρων απο το δεύτερο BMW M3 και το τρίτο Porsche 911 Carrera τα οποία θεωρούνταν φαβορί εκείνη την εποχή.
Περισσότερα εδώ: el.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline#Nissan_Skyline_R32
Το κιτ της Fujimi προέρχεται από τα πιο παλιά κομμάτια του στοκ μου και αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι αγορασμένο εκεί γύρω στο 92-93. Τι λένε οι πιο παλιοί για αυτό?
Το κιτ αφορά το αυτοκίνητο που έτρεξε την πρώτη χρονιά με οδηγούς τους Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki με τον αριθμό 12. Είναι τυπικό κιτ FUJIMI με αρκετή λεπτομέρεια και εσωτερικό ¨μπανιέρα¨ και δεν φαίνονται κάπου περίεργα σημεία οπότε προβλέπεται σχετικά απροβλημάτιστη κατασκευή. Το μόνο "χλωμό" σημείο είναι οι χαλκομανίες που λόγω χρόνου έχουν λίγο κιτρινίσει. Θεωρώ ότι με μια εβδομάδα στον ήλιο θα διορθωθούν σημαντικά.
Το κιτ:
οι χαλκομανίες:
και οι οδηγίες:
Το κιτ θα ξεκινήσει μετά το Πάσχα και αφού τελειώσει το Σουμπαρου οπότε Do not stay tunned!!
Καλημέρα σε όλους
Γιάννης