Ferrari F458 Italia - Fujimi 1/24
Nov 5, 2011 14:02:43 GMT 2
Post by gtziaf on Nov 5, 2011 14:02:43 GMT 2
Με το που βγήκε το κιτ της Fujimi στην αγορά, έσπευσα να το προμηθευτώ και να το κατασκευάσω, ώστε να δω το σχήμα αυτής της απίθανης Ferrari. Η βιασύνη ποτέ δεν είναι καλός σύμβουλος, καθώς λίγο αργότερα κυκλοφόρησε και από τη Revell και μάλιστα με πολύ ανώτερη λεπτομέρεια. Ένα ατυχηματάκι (σπάσιμο) στο εμπρός σπόιλερ και η απογοήτευση μου ότι χάνω τον χρόνο μου με το αυτό το μέτριο κιτ, ενώ υπάρχει καλύτερο, καθυστέρησαν την ολοκλήρωση του. Το μοντέλο τελικά, τελείωσε πριν το καλοκαίρι και σας το παρουσιάζω... έστω με αυτή τη μικρή καθυστέρηση.
Το κιτ της Fujimi έχει πολύ ωραίο σχήμα στο αμάξωμα, αλλά τα καλά σταματούν εκεί... Μέτριο εσωτερικό με τα καθίσματα να είναι ενσωματωμένα στο πάτωμα, υποτυπώδη λεπτομέρεια στις επενδύσεις των θυρών και του ουρανού, μικρά δισκόφρενα και κινητήρα που περιέχει... ότι βλέπει η πεθερά... Αντίθετα τα ζαντολάστιχα είναι πολύ καλά.
Αποφάσισα να προβώ σε ελάχιστες βελτιώσεις στο κιτ ώστε να ολοκληρωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μια από αυτές ήταν οι αφαίρεση της ανάγλυφης πλαστικής σίτας από τα εμπρός σπόιλερ.
Αυτό έγινε τρυπώντας με τρυπανάκι τις σίτες και καθαρίζοντας τα περισσεύματα με το κοπίδι.
Τέλος το εμπρός τμήμα τρίφτηκε και ασταρώθηκε...
Οι σίτες προέρχονται από ένα σετ της Hobby Design, το οποίο βελτιώνει την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι σίτες βάφτηκαν με το Alclad black base primer.
Τα κάρμπον δισκόφρενα, βάφτηκαν με το Steel της Humbrol και όσο ακόμη ήταν νωπά, ταλαιπωρήθηκαν με σκληρό πινέλο, ακολουθώντας τη φορά που περιστρέφονται. Στο ίδιο στάδιο, αποχρωμιώθηκαν οι ζάντες και βάφτηκαν με το εκπληκτικής απόχρωσης magnesium της Alclad.
Το αμάξωμα βάφτηκε με το TS-8 Italian Red της Tamiya και γυαλίστηκε με micromesh και compound, σύμφωνα με την τεχνική που έχει παρουσιαστεί στην ανάλογη ενότητα.
Η οροφή καλύφτηκε με ένα φύλλο carbon, το οποίο σφραγίστηκε με βερνίκι 2 συστατικών. Αφού στέγνωσε γυαλίστηκε προσεκτικά.
Το εσωτερικό είναι σίγουρα το χειρότερο σημείο του κιτ με εξαίρεση τον πίνακα ο οποίος είναι αρκετά καλός και λεπτομερής. Η πιο σημαντική επέμβαση αφορούσε την επένδυση των θυρών, η οποία έγινε με φύλλα πλαστικού.
Το εσωτερικό βάφτηκε με διάφορες tan και έγινε στεγνό πινέλο με διάφορες κρεμ αποχρώσεις. Τα φιλέτα στον πίνακά έγινα με πινέλο και διάφορες μεταλλικά χρώματα. Επίσης το πάτωμα καλύφτηκε με μοκέτα, με τη τεχνική του flocking, ώστε να μετριαστεί η άσχημη εμφάνιση των ενσωματωμένων στο πάτωμα, καθισμάτων.
Στη συνέχεια προστέθηκαν κάποιες λεπτομέρειας από το βελτιωτικό σετ (πόρπες, τα αυτιά του κιβωτίου, οι χειρολαβές και τα λογότυπα) και βάφτηκαν με διάφορα χρώματα οι διακόπτες του εσωτερικού, με βάση φωτογραφίες της πραγματικής. Τέλος οι ζώνες έγιναν με κόκκινο ύφασμα, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες που δίνει πλέον στους πελάτες της η Ferrari, για να ξεφύγουμε λίγο από τα μονότονα μαύρα.
Τα επιμέρους τμήματα συναρμολογήθηκαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και το αποτέλεσμα είναι αυτό.
Περισσότερα στο Podium, σε λίγο...
Το κιτ της Fujimi έχει πολύ ωραίο σχήμα στο αμάξωμα, αλλά τα καλά σταματούν εκεί... Μέτριο εσωτερικό με τα καθίσματα να είναι ενσωματωμένα στο πάτωμα, υποτυπώδη λεπτομέρεια στις επενδύσεις των θυρών και του ουρανού, μικρά δισκόφρενα και κινητήρα που περιέχει... ότι βλέπει η πεθερά... Αντίθετα τα ζαντολάστιχα είναι πολύ καλά.
Αποφάσισα να προβώ σε ελάχιστες βελτιώσεις στο κιτ ώστε να ολοκληρωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μια από αυτές ήταν οι αφαίρεση της ανάγλυφης πλαστικής σίτας από τα εμπρός σπόιλερ.
Αυτό έγινε τρυπώντας με τρυπανάκι τις σίτες και καθαρίζοντας τα περισσεύματα με το κοπίδι.
Τέλος το εμπρός τμήμα τρίφτηκε και ασταρώθηκε...
Οι σίτες προέρχονται από ένα σετ της Hobby Design, το οποίο βελτιώνει την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι σίτες βάφτηκαν με το Alclad black base primer.
Τα κάρμπον δισκόφρενα, βάφτηκαν με το Steel της Humbrol και όσο ακόμη ήταν νωπά, ταλαιπωρήθηκαν με σκληρό πινέλο, ακολουθώντας τη φορά που περιστρέφονται. Στο ίδιο στάδιο, αποχρωμιώθηκαν οι ζάντες και βάφτηκαν με το εκπληκτικής απόχρωσης magnesium της Alclad.
Το αμάξωμα βάφτηκε με το TS-8 Italian Red της Tamiya και γυαλίστηκε με micromesh και compound, σύμφωνα με την τεχνική που έχει παρουσιαστεί στην ανάλογη ενότητα.
Η οροφή καλύφτηκε με ένα φύλλο carbon, το οποίο σφραγίστηκε με βερνίκι 2 συστατικών. Αφού στέγνωσε γυαλίστηκε προσεκτικά.
Το εσωτερικό είναι σίγουρα το χειρότερο σημείο του κιτ με εξαίρεση τον πίνακα ο οποίος είναι αρκετά καλός και λεπτομερής. Η πιο σημαντική επέμβαση αφορούσε την επένδυση των θυρών, η οποία έγινε με φύλλα πλαστικού.
Το εσωτερικό βάφτηκε με διάφορες tan και έγινε στεγνό πινέλο με διάφορες κρεμ αποχρώσεις. Τα φιλέτα στον πίνακά έγινα με πινέλο και διάφορες μεταλλικά χρώματα. Επίσης το πάτωμα καλύφτηκε με μοκέτα, με τη τεχνική του flocking, ώστε να μετριαστεί η άσχημη εμφάνιση των ενσωματωμένων στο πάτωμα, καθισμάτων.
Στη συνέχεια προστέθηκαν κάποιες λεπτομέρειας από το βελτιωτικό σετ (πόρπες, τα αυτιά του κιβωτίου, οι χειρολαβές και τα λογότυπα) και βάφτηκαν με διάφορα χρώματα οι διακόπτες του εσωτερικού, με βάση φωτογραφίες της πραγματικής. Τέλος οι ζώνες έγιναν με κόκκινο ύφασμα, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες που δίνει πλέον στους πελάτες της η Ferrari, για να ξεφύγουμε λίγο από τα μονότονα μαύρα.
Τα επιμέρους τμήματα συναρμολογήθηκαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και το αποτέλεσμα είναι αυτό.
Περισσότερα στο Podium, σε λίγο...