Καλησπέρα φίλοι μου!
Επιτέλους το πρώτο update τις Alfa είναι εδώ...όπως λέει και η ρήση, τελικά τίποτε δεν είναι χρυσός...(παρά μόνο στα υπόγεια της UBS
).
Το κιτ χρειάζέται ΤΟΝΟΥΣ στόκου, ένα καλό απόθεμα σε ντουκόχαρτα και βέβαια να έχετε τουλάχιστον προχωρημένη εμπειρία σε shiatsu, yoga και γενικότερο παγανισμό. Είναι μια καλή ευκαιρεία και για γυμναστική...λόγο τριψίματος!
Αρκετά με την γκρίνια μου, και πάμε στο κύριως πιάτο ;D
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Κατασκευή με πολλά κενά, πολύ τρίψιμο και αρκετό dry fit για να δέσουν τα κομμάτια...μερικά σημεία κυρίως στις χοάνες είναι θεόστραβα και προσπάθησα να τα φέρω όσο μπορώ...
Επίσης, πρόσθεσα ελάχιστη λεπτομέρεια, μιας και είπα να μην το κάνω χαοτικό project.
Οι χοάνες που δίνει η εταιρεία, είναι για κλάματα σε σχέση με την πραγματικότητα, για αυτό και αντικαταστάθηκαν με μεταλλικές, οι οποίες στην συνέχεια βάφτηκαν με cooper και gold της alclad.
Για τα χρώματα συμβουλεύτικα τις φωτό αναφοράς, και υπήρχαν διάφοροι τονισμοί και αποχρώσεις (να σημειώσω εδώ ότι τα χρώματα της Tamiya δεν ανταποκρίνονταν και πολύ στην παραγματικότητα-γνώμη μου).
Το 99% είναι δουλεμένα τα alclad ως βάσεις και μετά περάσματα διαφόρων τόνων από πάνω ώστε να το φέρω εκεί που έκρινα σωστό. Το μοτερ έχει περαστεί και με metal cote το οποίο γυαλίστηκε.
Οι βίδες και τα μπουλόνια, περάστηκαν ένα-ένα μια ασημί μαρκαδοράκι. Το δοκίμασα για πρώτη φορά, για αυτό παρακαλώ πολύ και για την επιείκια σας...
ΕΞΑΤΜΙΣΗ:Και εδώ προχώρησα σύμφωνα με τις φωτό αναφοράς και λιγό το δικό μου ταπεραμέντο
Τα χταπόδια περάστηκαν με αλουμίνιο και απο πάνω Jet Exhaust. Τέλος περάστηκε διακριτικά το σετ της Tamiya με τα παστέλ.
Τα σώματα των εξατμίσεων, βάφτηκαν πρώτα με αλουμίνιο και στην συνέχεια με White Aluminium. Οι pre-cat, βάφτηκαν με περάσματα από τα αλουμίνια, χρυσό και ελαφρό Jet Exhaust. Τέλος, τα κουρμπαρίσματα περάστηκαν με το σετ της Tamiya.
Τα καζανάκια, περάστηκαν με White Aluminium, Jet Exhaust και αλουμίνιο αχνά, ώστε να δώσω μια σκουρότερη εμφάνιση. Στην φωτό δεν φαίνεται το τελευταίο χέρι αλουμίνιο ιδιαίτερα, αλλά στην πραγματικότητα φαίνεται αρκετά.
Τέλος όλα κλείστηκαν με ένα ελαφρύ χέρι βερνίκι της gunze. Στον κινητήρα ίσως περάσω κάποιο λάδι, αλλά δεν ξέρω ακόμα, μιας και η έκδοση του αυτοκινήτου που θα κάνω, δεν δικαιολογεί μεγάλη φθορά.
Κλείνοντας, θα σας δώσω και μια ιδέα για το τι γίνετε στο σασί...ο κακός χαμός...τα σημάδια απο το καλούπι είναι κυριολεκτικά ΠΑΝΤΟΥ...
Σάν να μην έφτανε αυτό όμως...αποφάσισα να κάνω και μια μικρή επέμβαση...οι σωληνώσεις που περνάνε πάνω απο το τούνελ, δεν έστεκαν βάση μεγέθους...οπότε ξηλώθηκαν και θα μπουν braided lines.
Αλλά αυτό, στο επόμενο επισόδειο...
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας! Ελπίζω σύνοτμα κοντά σας ;D