VW T3 Transporter - Revell 1/25
Nov 17, 2024 3:56:45 GMT 2
Post by Antonis on Nov 17, 2024 3:56:45 GMT 2
Στο grid του εφετινού GB αναφέρθηκα στα οχήματα που βρίσκονταν στο δωμάτιο μου είτε σε αφίσες και ημερολόγια είτε σε μινιατούρες.
Όπως ανέφερα λοιπόν το μικρό αυτό βανάκι ήταν για χρόνια στο δωμάτιο. Δωράκι του πατέρα μου από έκθεση οικιακών συσκευών, προφανώς από περίπτερο της Miele.
To Volkswagen Type 2 ήταν η επίσημη ονομασία του μοντέλου (το Volkswagen Type 1 ήταν ο γνωστός σκαραβαίος) μπήκε στην παραγωγή τη δεκαετία του 1950 και υπήρξαν τρεις κλασικές εκδόσεις (T1, T2 και T3).
Η T3 έκδοση που θα με απασχολήσει, ήταν η τρίτη γενιά του Volkswagen Transporter κατασκευάστηκε στο Αννόβερο της Γερμανίας από το 1979 έως το 1991.
Γνωστό με το παρατσούκλι «Bulli» στη Γερμανία, που έφερε από την αρχική T1 έκδοση – συντομογραφία των λέξεων «Bus» (λεωφορείο) και «Lieferwagen» (φορτηγάκι) - το T3 θεωρείται από πολλούς οπαδούς της Volkswagen ως το «τελευταίο αυθεντικό Bulli».
Από την αρχή της παραγωγής του η σειρά Τ έμελε να αποτελέσει το σύμβολο του «οικονομικού θαύματος» στην μεταπολεμική Γερμανία καθώς αυξημένη ζήτηση του “Bulli” ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τα τρόφιμα έπρεπε με κάποιον τρόπο να φτάσουν στους καταναλωτές, ενώ και τα καταναλωτικά αγαθά όπως ψυγεία και τηλεοράσεις έπρεπε να παραδοθούν με ασφάλεια και αξιοπιστία, αλλά και με ταχύτητα στους αγοραστές.
Συνολικά 6,7 εκατομμύρια VW T (Transporter) κατασκευάστηκαν στις τρεις αυτές εκδόσεις με τον κινητήρα πίσω, ενώ δεκάδες ήταν και οι παραλλαγές ανάλογα την χρήση του οχήματος.
Στην Ελλάδα πολλοί επαγγελματίες τα εμπιστεύτηκαν, και αρκετά έφεραν και στρατιωτική περιβολή.
Κάπου εκεί θα κινηθώ και ξεκινώ με την κατασκευή του VW T3 Transporter ελπίζοντας και σε μια δεύτερη συμμετοχή αργότερα.
Όπως ανέφερα λοιπόν το μικρό αυτό βανάκι ήταν για χρόνια στο δωμάτιο. Δωράκι του πατέρα μου από έκθεση οικιακών συσκευών, προφανώς από περίπτερο της Miele.
To Volkswagen Type 2 ήταν η επίσημη ονομασία του μοντέλου (το Volkswagen Type 1 ήταν ο γνωστός σκαραβαίος) μπήκε στην παραγωγή τη δεκαετία του 1950 και υπήρξαν τρεις κλασικές εκδόσεις (T1, T2 και T3).
Η T3 έκδοση που θα με απασχολήσει, ήταν η τρίτη γενιά του Volkswagen Transporter κατασκευάστηκε στο Αννόβερο της Γερμανίας από το 1979 έως το 1991.
Γνωστό με το παρατσούκλι «Bulli» στη Γερμανία, που έφερε από την αρχική T1 έκδοση – συντομογραφία των λέξεων «Bus» (λεωφορείο) και «Lieferwagen» (φορτηγάκι) - το T3 θεωρείται από πολλούς οπαδούς της Volkswagen ως το «τελευταίο αυθεντικό Bulli».
Αυτό συμβαίνει επειδή το T3, όπως και τα T1 και T2, είχαν τον κινητήρα στο πίσω μέρος του οχήματος.
Ο σύνηθες κινητήρας ήταν ο υδρόψυκτος βενζίνης 1,9 λίτρων αν και μετέπειτα φορέθηκαν και άλλες παραλλαγές κινητήρων καθώς και πετρελαίου. Μέχρι και με κινητήρα Porsche κυκλοφόρησε!!!
Ο σύνηθες κινητήρας ήταν ο υδρόψυκτος βενζίνης 1,9 λίτρων αν και μετέπειτα φορέθηκαν και άλλες παραλλαγές κινητήρων καθώς και πετρελαίου. Μέχρι και με κινητήρα Porsche κυκλοφόρησε!!!
Από την αρχή της παραγωγής του η σειρά Τ έμελε να αποτελέσει το σύμβολο του «οικονομικού θαύματος» στην μεταπολεμική Γερμανία καθώς αυξημένη ζήτηση του “Bulli” ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τα τρόφιμα έπρεπε με κάποιον τρόπο να φτάσουν στους καταναλωτές, ενώ και τα καταναλωτικά αγαθά όπως ψυγεία και τηλεοράσεις έπρεπε να παραδοθούν με ασφάλεια και αξιοπιστία, αλλά και με ταχύτητα στους αγοραστές.
Συνολικά 6,7 εκατομμύρια VW T (Transporter) κατασκευάστηκαν στις τρεις αυτές εκδόσεις με τον κινητήρα πίσω, ενώ δεκάδες ήταν και οι παραλλαγές ανάλογα την χρήση του οχήματος.
Επαγγελματικά, βανάκια μεταφοράς προσωπικού, ασθενοφόρα, τροχόσπιτα, υπηρεσίες delivery κτλ, φορτηγάκια με καρότσα, 4x4 κτλ.
Στην Ελλάδα πολλοί επαγγελματίες τα εμπιστεύτηκαν, και αρκετά έφεραν και στρατιωτική περιβολή.
Ιδιως τα περασμένα χρόνια τα έβλεπες παντού στον Ελλαδικό χώρο.