Toyota Celica GT4 RC (Hasegawa - 1/24)
Nov 17, 2024 0:53:37 GMT 2
Post by alex78 on Nov 17, 2024 0:53:37 GMT 2
Η Celica GT-Four πρωτοπαρουσιάστηκε το 1986 στοχεύοντας να δώσει το πράσινο φώς στην Toyota να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ακολουθώντας τους νέους κανονισμούς της FIA για την κατηγορία Group A, που απαιτούσαν κάθε συμμετοχή να συνοδεύεται και από ένα όχημα παραγωγής.
Ως εκ τούτου η Toyota υποχρεώθηκε να κατασκευάσει έναν περιορισμένο αριθμό gt4 (5.000), εκ των οποίων τα 3.000 διοχετεύτηκαν στην ευρωπαική αγορά, 1.800 στην ιαπωνική, ενώ τα υπόλοιπα κατέληξαν σε Αυστραλία & Αμερική.
Τα αρχικά ''RC'' αφορούσε αποκλειστικά την ιαπωνική έκδοση και συγκεκριμένα την 5η έκδοση της Celica, που μας συστήθηκε το φθινόπωρο του 1989 έως τα τέλη του 1993.
Φορούσε έναν 2λιτρο 16βάλβιδο τούρμπο κινητήρα, που έφτανε τα 235 άλογα στις 6.000 στροφές, αγγίζοντας ταυτόχρονα τα 31 κιλά ροπής. Αυτό οφείλονταν στον μεγαλύτερο χρονισμό βαλβίδων της έκδοσης, αλλά και στα πλουσιότερα οκτάνια καυσίμου της ιαπωνικής αγοράς, δίνοντας ένα καθόλου ευκαταφρόνητο πλεονέκτημα ισχύος έναντι των ''ευρωπαικών'' που απέδιδαν μόλις 208 ps.
Περιελάμβανε επίσης ένα μεγάλο αεραγωγό στο κέντρο του καπώ, καθώς και μεγαλύτερους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα για την αποτελεσματικότερη ψύξη του τούρμπο και του κινητήρα αντίστοιχα και φυσικά τετρακίνηση.
Το κιτ που θα χρησιμοποιηθεί είναι της Hasegawa στην 1/24 με κωδικό 24007, κυκλοφόρησε το 1993 και αφορά την 5η έκδοση Celica.
Πρόκειται για ένα τυπικό curbside κιτ της εταιρείας, αποτελούμενο από 70 parts και ικανοποιητική λεπτομέρεια.
Εντός του κιτ παρέχονται μάσκες παραθύρων (όχι τόσο σύνηθες τότε), κομμάτι πατρόν έτοιμο κομμένο ταπετσαρίας (για να μην ασχολείσαι με flocking), κομμάτι σήτας (που μυστηριωδώς....χάθηκε).
Στα αρνητικά η ακατανόητη πρακτική των τότε κιτ της Hase που έβαζε όλα τα sprues (μαζί και τα διαφανή) μέσα σ' ένα σακουλάκι....αχταρμά. Ευτυχώς το πράγμα εδώ δείχνει να διασώθηκε ανέπαφο.
Επίσης η παροχή μόνο δεξιοτίμονης έκδοσης, πραγματικά ασχολίαστο, ειδικά αν αναλογιστείς ότι από τότε έχουν ακολουθήσει.....3 επανεκδόσεις που θα μπορούσαν να το είχαν διορθώσει. Μάλιστα η πιό πρόσφατη έγινε μόλις πρίν 2 μήνες....
Καλή επιτυχία σε όλους.
Ως εκ τούτου η Toyota υποχρεώθηκε να κατασκευάσει έναν περιορισμένο αριθμό gt4 (5.000), εκ των οποίων τα 3.000 διοχετεύτηκαν στην ευρωπαική αγορά, 1.800 στην ιαπωνική, ενώ τα υπόλοιπα κατέληξαν σε Αυστραλία & Αμερική.
Τα αρχικά ''RC'' αφορούσε αποκλειστικά την ιαπωνική έκδοση και συγκεκριμένα την 5η έκδοση της Celica, που μας συστήθηκε το φθινόπωρο του 1989 έως τα τέλη του 1993.
Φορούσε έναν 2λιτρο 16βάλβιδο τούρμπο κινητήρα, που έφτανε τα 235 άλογα στις 6.000 στροφές, αγγίζοντας ταυτόχρονα τα 31 κιλά ροπής. Αυτό οφείλονταν στον μεγαλύτερο χρονισμό βαλβίδων της έκδοσης, αλλά και στα πλουσιότερα οκτάνια καυσίμου της ιαπωνικής αγοράς, δίνοντας ένα καθόλου ευκαταφρόνητο πλεονέκτημα ισχύος έναντι των ''ευρωπαικών'' που απέδιδαν μόλις 208 ps.
Περιελάμβανε επίσης ένα μεγάλο αεραγωγό στο κέντρο του καπώ, καθώς και μεγαλύτερους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα για την αποτελεσματικότερη ψύξη του τούρμπο και του κινητήρα αντίστοιχα και φυσικά τετρακίνηση.
Το κιτ που θα χρησιμοποιηθεί είναι της Hasegawa στην 1/24 με κωδικό 24007, κυκλοφόρησε το 1993 και αφορά την 5η έκδοση Celica.
Πρόκειται για ένα τυπικό curbside κιτ της εταιρείας, αποτελούμενο από 70 parts και ικανοποιητική λεπτομέρεια.
Εντός του κιτ παρέχονται μάσκες παραθύρων (όχι τόσο σύνηθες τότε), κομμάτι πατρόν έτοιμο κομμένο ταπετσαρίας (για να μην ασχολείσαι με flocking), κομμάτι σήτας (που μυστηριωδώς....χάθηκε).
Στα αρνητικά η ακατανόητη πρακτική των τότε κιτ της Hase που έβαζε όλα τα sprues (μαζί και τα διαφανή) μέσα σ' ένα σακουλάκι....αχταρμά. Ευτυχώς το πράγμα εδώ δείχνει να διασώθηκε ανέπαφο.
Επίσης η παροχή μόνο δεξιοτίμονης έκδοσης, πραγματικά ασχολίαστο, ειδικά αν αναλογιστείς ότι από τότε έχουν ακολουθήσει.....3 επανεκδόσεις που θα μπορούσαν να το είχαν διορθώσει. Μάλιστα η πιό πρόσφατη έγινε μόλις πρίν 2 μήνες....
Καλή επιτυχία σε όλους.