Ferrari 812 Competizione - ALPHA Model 1/24
Sept 28, 2024 21:48:06 GMT 2
Post by gtziaf on Sept 28, 2024 21:48:06 GMT 2
Τον Μάιο του 2021 η Ferrari παρουσίασε την ειδική έκδοση της 812 Superfast, που ονομάστηκε 812 Competizione για την έκδοση με το κλειστό αμάξωμα και 812 Competizione A - από το Aperta, για αυτή με το ανοιχτό.
Σχεδιαστικά, η 812 Competizione διαφοροποιείται από την 812 Superfast με τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος να έχουν ανασχεδιαστεί για μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης μετά από συνεργασία του Ferrari Styling Centre και των αεροδυναμιστών της ιταλικής φίρμας. Στη μάσκα βρίσκουμε νέες εισαγωγές αέρα, σπλίτερ και εντονότερα πλευρικά πτερύγια, ενώ από το καπό λείπουν οι εσοχές που αγκάλιαζαν τα φώτα και έχει προστεθεί μια λωρίδα από ανθρακονήματα από την οποία δραπετεύει ο αέρας. Στο προφίλ έχουμε διαφορετικές ζάντες με δέκα ακτίνες που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Pireli και κρύβουν πίσω τους κίτρινες δαγκάνες. Τα νέα εμπρός φτερά ενσωματώνουν μεγαλύτερες εσοχές ενώ διαφορετικά είναι και τα μαρσπιέ.
Στην ουρά είναι που συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές καθώς το μοντέλο έχει γίνει κυριολεκτικά αγνώριστο. Το πίσω παρμπρίζ έχει αντικατασταθεί από ένα αλουμινένιο κάλυμμα με εσοχές, η ενσωματωμένη αεροτομή έχει μεγαλώσει σημαντικά σκεπάζοντας τα στρογγυλά φώτα LED τα οποία κρύβονται πίσω από τα φουσκώματα του προφυλακτήρα. Ο τελευταίος φιλοξενεί νέο διαχύτη που καλύπτει όλο το πλάτος του οχήματος, με τις απολήξεις της εξάτμισης να βρίσκονται στις δύο άκρες του, κάτω από τις μεγάλες εσοχές πίσω από τους τροχούς. Μια ακόμη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι οι τρεις σχισμές στα πίσω φτερά, ενώ για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση έχουμε προσθήκη vortex generators.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος μη-υβριδικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιταλική φίρμα. Είναι μια σημαντικά βελτιωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 της Ferrari με τους κυλίνδρους υπό γωνία 65°, νέο μηχανισμό για χρονισμό βαλβίδων, εξωτικά υλικά και νέα εξάτμιση. Η ισχύς φτάνει τους 830 PS στις 9.250 rpm (+30 PS σε σύγκριση με την 812 Superfast) και η ροπή τα 692 Nm (-26 Nm). Ο κόφτης βρίσκεται στις 9.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που χάρη σε νέα ρύθμιση προσφέρει ταχύτερες αλλαγές κατά 5%.
Το κιτ της Alpha, ακολουθεί την πεπατημένη της εταιρείας, χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις αλλά όχι την αναβάθμιση του enginering που είδαμε στις Sp2 και Sp3. Λίγο έρευνα θα χρειαστούν τα ζαντολάστιχα που δείχνουν περίεργα στο "γεμάτο" αμάξωμα.
Η κατασκευή θα πρέπει να συνδυαστεί με αυτές των F40 και 33 Stradale, οπότε θεωρώ βέβαιο ότι ρυθμοί θα είναι πιο αργοί από αυτούς της 296 για παράδειγμα. Θα το παλέψω και θα σας κρατάω ενήμερους με την πρόοδο. Να μην γκρινιάζουν και οι φίλοι μας οι Κινέζοι.
Σχεδιαστικά, η 812 Competizione διαφοροποιείται από την 812 Superfast με τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος να έχουν ανασχεδιαστεί για μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης μετά από συνεργασία του Ferrari Styling Centre και των αεροδυναμιστών της ιταλικής φίρμας. Στη μάσκα βρίσκουμε νέες εισαγωγές αέρα, σπλίτερ και εντονότερα πλευρικά πτερύγια, ενώ από το καπό λείπουν οι εσοχές που αγκάλιαζαν τα φώτα και έχει προστεθεί μια λωρίδα από ανθρακονήματα από την οποία δραπετεύει ο αέρας. Στο προφίλ έχουμε διαφορετικές ζάντες με δέκα ακτίνες που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Pireli και κρύβουν πίσω τους κίτρινες δαγκάνες. Τα νέα εμπρός φτερά ενσωματώνουν μεγαλύτερες εσοχές ενώ διαφορετικά είναι και τα μαρσπιέ.
Στην ουρά είναι που συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές καθώς το μοντέλο έχει γίνει κυριολεκτικά αγνώριστο. Το πίσω παρμπρίζ έχει αντικατασταθεί από ένα αλουμινένιο κάλυμμα με εσοχές, η ενσωματωμένη αεροτομή έχει μεγαλώσει σημαντικά σκεπάζοντας τα στρογγυλά φώτα LED τα οποία κρύβονται πίσω από τα φουσκώματα του προφυλακτήρα. Ο τελευταίος φιλοξενεί νέο διαχύτη που καλύπτει όλο το πλάτος του οχήματος, με τις απολήξεις της εξάτμισης να βρίσκονται στις δύο άκρες του, κάτω από τις μεγάλες εσοχές πίσω από τους τροχούς. Μια ακόμη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι οι τρεις σχισμές στα πίσω φτερά, ενώ για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση έχουμε προσθήκη vortex generators.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος μη-υβριδικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιταλική φίρμα. Είναι μια σημαντικά βελτιωμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 της Ferrari με τους κυλίνδρους υπό γωνία 65°, νέο μηχανισμό για χρονισμό βαλβίδων, εξωτικά υλικά και νέα εξάτμιση. Η ισχύς φτάνει τους 830 PS στις 9.250 rpm (+30 PS σε σύγκριση με την 812 Superfast) και η ροπή τα 692 Nm (-26 Nm). Ο κόφτης βρίσκεται στις 9.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που χάρη σε νέα ρύθμιση προσφέρει ταχύτερες αλλαγές κατά 5%.
Το κιτ της Alpha, ακολουθεί την πεπατημένη της εταιρείας, χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις αλλά όχι την αναβάθμιση του enginering που είδαμε στις Sp2 και Sp3. Λίγο έρευνα θα χρειαστούν τα ζαντολάστιχα που δείχνουν περίεργα στο "γεμάτο" αμάξωμα.
Η κατασκευή θα πρέπει να συνδυαστεί με αυτές των F40 και 33 Stradale, οπότε θεωρώ βέβαιο ότι ρυθμοί θα είναι πιο αργοί από αυτούς της 296 για παράδειγμα. Θα το παλέψω και θα σας κρατάω ενήμερους με την πρόοδο. Να μην γκρινιάζουν και οι φίλοι μας οι Κινέζοι.