Kenworth K100 from "B.J. and the Bear" [AMT+Matchbox 1/25]
May 19, 2024 20:19:04 GMT 2
Post by nektarios on May 19, 2024 20:19:04 GMT 2
Χαίρετε, άπαντες!
Μετά την ολοκλήρωση του πολύπλοκου και απαιτητικού Simba (μετά από 4 χρόνια δουλειάς και αγωνίας…), είπα να ασχοληθώ με κάτι απλό… Τι πιο απλό και εύκολο λοιπόν από ένα «αρχαίο» κιτ, συνεργασίας τής AMT και της Matchbox;
Ακόμη λοιπόν ένα movie car (ή, για να ακριβολογούμε, ένα movie truck) έρχεται να προστεθεί σε αυτά που έχω ήδη ταλαιπωρήσει…
Πρόκειται για ένα Kenworth K100 C.O.E. [Cab Over Engine] “Aerodyne” (με την χαρακτηριστική υπερυψωμένη καμπίνα), που συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά “B.J. and the Bear’’ (1979-1981), με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Greg Evigan.
Το σενάριο της σειράς περιγράφει τις περιπέτειες ενός ιδιοκτήτη φορτηγού μεταφορών και ανεξάρτητου μεταφορέα, του - παρασημοφορημένου βετεράνου τού Βιετνάμ - Billie Joe (“B.J.”) McKay, συνοδευόμενου από το «κατοικίδιό» του, τον χιμπατζή με το όνομα “Bear”.
Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα Kenworth K100 COE Aerodyne semi truck, που κυκλοφόρησε στη δεκαετία τού ’60 και ήταν εργοστασιακό, δηλαδή χωρίς οποιαδήποτε τροποποίηση για τις ανάγκες τής τηλεοπτικής σειράς.
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο όχημα - και μάλιστα στη συγκεκριμένη έκδοση “Aerodyne” - ήθελα να το φτιάξω εδώ και πολλά χρόνια, ασχέτως της συμμετοχής του στη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά (την οποία μάλιστα δεν έχω δει). Αλλά τα σχετικά κιτ είναι πολύ παλιά, καταργημένα από δεκαετίες, δυσεύρετα και… αλμυρά, τελικά όμως η ευκαιρία δόθηκε όταν βρέθηκε ένα στο στοκ τού Αντώνη, και σε καλή τιμή. Έτσι, τώρα μπορώ να φτιάξω αυτό που θέλω, και να είναι και «τηλεοπτικό». Επίσης, μπορώ να χρησιμοποιήσω ως αναφορά - και ασφαλώς θα αξιοποιήσω την ευκαιρία! - την πολύ πρόσφατη και ποιοτική δουλειά τού Αντώνη σε ένα πρακτικά ίδιο μοντέλο…
Το κιτ αποτελεί συνεργασία των ΑΜΤ (κωδικός 5018) και Matchbox (κωδικός PK-6128), είναι μάλλον «γνήσιο» αρχαίο (και όχι επανέκδοση ή βελτίωση), έχει δηλαδή όλες τις προϋποθέσεις για μια απροβλημάτιστη κατασκευή…
Τα περιεχόμενα του κουτιού είναι αυτά:
Και οι - σχήματος και διαστάσεων εφημερίδας! - οδηγίες...
Αν και το φορτηγό της σειράς ήταν εργοστασιακό, εντούτοις απαιτούνται ορισμένες μετατροπές στο δικό μου κιτ, με κυριότερη το κόντεμα του σασί - όπως με πληροφόρησε ο Αντώνης και επιβεβαιώνεται από το φωτογραφικό αρχείο - και επίσης πρέπει να υιοθετηθεί εντελώς διαφορετικό “livery”, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που θα με απασχολήσει.
Από έρευνα στο διαδίκτυο προέκυψε ότι κυκλοφορούν κάποια σετ χαλκομανιών, και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία για την απόκτηση ενός από αυτά. Σε περίπτωση όμως που αυτό δεν επιτευχθεί, ως εναλλακτική λύση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το μασκάρισμα και βάψιμο των μαύρων γραμμών ή η δημιουργία τους από φύλλο μαύρης χαλκομανίας, καθώς και η τοποθέτηση χαλκομανίας με το λογότυπο της εταιρίας μεταφορών (την οποία έχω ήδη εκτυπώσει αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα ταιριάζει χρωματικά με το κόκκινο του σκάφους), αλλά το αποτέλεσμα θα είναι φυσικά πολύ υποδεέστερο.
Κατά την πορεία θα δούμε και τι είδους και έκτασης τροποποιήσεις και βελτιώσεις θα απαιτηθούν, πάντως ο στόχος είναι μια κατά το δυνατόν ΟΟΒ κατασκευή. Fingers crossed λοιπόν…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Μετά την ολοκλήρωση του πολύπλοκου και απαιτητικού Simba (μετά από 4 χρόνια δουλειάς και αγωνίας…), είπα να ασχοληθώ με κάτι απλό… Τι πιο απλό και εύκολο λοιπόν από ένα «αρχαίο» κιτ, συνεργασίας τής AMT και της Matchbox;
Ακόμη λοιπόν ένα movie car (ή, για να ακριβολογούμε, ένα movie truck) έρχεται να προστεθεί σε αυτά που έχω ήδη ταλαιπωρήσει…
Πρόκειται για ένα Kenworth K100 C.O.E. [Cab Over Engine] “Aerodyne” (με την χαρακτηριστική υπερυψωμένη καμπίνα), που συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά “B.J. and the Bear’’ (1979-1981), με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Greg Evigan.
Το σενάριο της σειράς περιγράφει τις περιπέτειες ενός ιδιοκτήτη φορτηγού μεταφορών και ανεξάρτητου μεταφορέα, του - παρασημοφορημένου βετεράνου τού Βιετνάμ - Billie Joe (“B.J.”) McKay, συνοδευόμενου από το «κατοικίδιό» του, τον χιμπατζή με το όνομα “Bear”.
Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα Kenworth K100 COE Aerodyne semi truck, που κυκλοφόρησε στη δεκαετία τού ’60 και ήταν εργοστασιακό, δηλαδή χωρίς οποιαδήποτε τροποποίηση για τις ανάγκες τής τηλεοπτικής σειράς.
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο όχημα - και μάλιστα στη συγκεκριμένη έκδοση “Aerodyne” - ήθελα να το φτιάξω εδώ και πολλά χρόνια, ασχέτως της συμμετοχής του στη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά (την οποία μάλιστα δεν έχω δει). Αλλά τα σχετικά κιτ είναι πολύ παλιά, καταργημένα από δεκαετίες, δυσεύρετα και… αλμυρά, τελικά όμως η ευκαιρία δόθηκε όταν βρέθηκε ένα στο στοκ τού Αντώνη, και σε καλή τιμή. Έτσι, τώρα μπορώ να φτιάξω αυτό που θέλω, και να είναι και «τηλεοπτικό». Επίσης, μπορώ να χρησιμοποιήσω ως αναφορά - και ασφαλώς θα αξιοποιήσω την ευκαιρία! - την πολύ πρόσφατη και ποιοτική δουλειά τού Αντώνη σε ένα πρακτικά ίδιο μοντέλο…
Το κιτ αποτελεί συνεργασία των ΑΜΤ (κωδικός 5018) και Matchbox (κωδικός PK-6128), είναι μάλλον «γνήσιο» αρχαίο (και όχι επανέκδοση ή βελτίωση), έχει δηλαδή όλες τις προϋποθέσεις για μια απροβλημάτιστη κατασκευή…
Τα περιεχόμενα του κουτιού είναι αυτά:
Και οι - σχήματος και διαστάσεων εφημερίδας! - οδηγίες...
Αν και το φορτηγό της σειράς ήταν εργοστασιακό, εντούτοις απαιτούνται ορισμένες μετατροπές στο δικό μου κιτ, με κυριότερη το κόντεμα του σασί - όπως με πληροφόρησε ο Αντώνης και επιβεβαιώνεται από το φωτογραφικό αρχείο - και επίσης πρέπει να υιοθετηθεί εντελώς διαφορετικό “livery”, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που θα με απασχολήσει.
Από έρευνα στο διαδίκτυο προέκυψε ότι κυκλοφορούν κάποια σετ χαλκομανιών, και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία για την απόκτηση ενός από αυτά. Σε περίπτωση όμως που αυτό δεν επιτευχθεί, ως εναλλακτική λύση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το μασκάρισμα και βάψιμο των μαύρων γραμμών ή η δημιουργία τους από φύλλο μαύρης χαλκομανίας, καθώς και η τοποθέτηση χαλκομανίας με το λογότυπο της εταιρίας μεταφορών (την οποία έχω ήδη εκτυπώσει αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα ταιριάζει χρωματικά με το κόκκινο του σκάφους), αλλά το αποτέλεσμα θα είναι φυσικά πολύ υποδεέστερο.
Κατά την πορεία θα δούμε και τι είδους και έκτασης τροποποιήσεις και βελτιώσεις θα απαιτηθούν, πάντως ο στόχος είναι μια κατά το δυνατόν ΟΟΒ κατασκευή. Fingers crossed λοιπόν…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!