Mazda Mx-5 Miata 1st Generation - Tamiya 1/24
Feb 9, 2024 20:19:47 GMT 2
Post by gtziaf on Feb 9, 2024 20:19:47 GMT 2
Σαν σήμερα πριν από 35 χρόνια, στις 9 Φεβρουαρίου του 1989, η Mazda παρουσιάσε το ορίτζιναλ Miata ή MX-5 στο Chicago Auto Show. Το MX-5 βασιζόταν σε πέντε θεμελιώδεις αρχές που ορίστηκαν από τον επικεφαλής του πρότζεκτ, Nobuhiro Yamamoto: Ελαφρότητα, πίσω κίνηση, κατανομή βάρους 50:50, χαμηλή πολική ροπή αδράνειας στις στροφές, προσιτή τιμή.
Τον Μάιο του 2000, το βιβλίο Guinness αναγνώρισε το Mazda MX-5 ως το μπεστ-σέλερ διθέσιο σπορ ρόουντστερ της Ιστορίας, με πάνω από 530.000 κατασκευασμένα αυτοκίνητα μέχρι εκείνη την ημέρα.
Οπότε είναι ευκαιρία να σας παρουσιάσω ένα προτζεκτάκι, το οποίο το χρησιμοποιήσω για να τεστάρω αν μπορώ να βερνικώσω αποτελεσματικά στις "πολικές" θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην Αριδαία τις προηγούμενες δύο εβδομάδες (όπως ξέρετε βάφω αποκλειστικά στο μπαλκόνι), αφού δεν ήθελα να ρισκάρω το βερνίκι στην 037. Οπότε τα τμήματα της 037 ψεκάστηκαν σχεδόν παράλληλα με το miata, με το 2ο να αποτελεί μοντέλο δοκιμών. Κι αφού, το βερνίκι πήγε καλά είπα να το ολοκληρώσω, χωρίς να δώσω ιδιαίτερη βάση, αλλά κάνοντας 2-3 επεμβάσεις. Αυτές αφορούν τους θόλους των τροχών στο πάτωμα, το ψυγείο που καλύφτηκε με σήτα και στα χερούλια στις πόρτες που στο κιτ δεν είναι τρισδιάστατες. Επίσης, τοποθετήθηκαν οι γνωστές μοκέτες στο εσωτερικό, ζώνες, υαλοκαθαριστήρες ΡΕ, ρίβετ στην κουκούλα, κάποιες λεπτομέρειες σε φωτοχαραγμένα και μέταλλα ενώ άλλαξα και τους τροχούς με φαρδύτερους που βρήκα στα spare.
Το χρώμα είναι ο BRG, το εσωτερικό Beige, στο οποίο εφαρμόστηκαν λάδια για να μην μας κράξει πάλι ο χαμένος (μπάρμπα Νεκτάριος) , όπως έκανε στην jag. Και μια και λέμε για τον Νεκ, η εξάτμιση είναι που χρησιμοποιήθηκε ήταν δικό του δωράκι, στην τελευταία συνάντηση της βόρειας συνιστώσας. Thanks σοφέ γέροντα.
Τον Μάιο του 2000, το βιβλίο Guinness αναγνώρισε το Mazda MX-5 ως το μπεστ-σέλερ διθέσιο σπορ ρόουντστερ της Ιστορίας, με πάνω από 530.000 κατασκευασμένα αυτοκίνητα μέχρι εκείνη την ημέρα.
Οπότε είναι ευκαιρία να σας παρουσιάσω ένα προτζεκτάκι, το οποίο το χρησιμοποιήσω για να τεστάρω αν μπορώ να βερνικώσω αποτελεσματικά στις "πολικές" θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην Αριδαία τις προηγούμενες δύο εβδομάδες (όπως ξέρετε βάφω αποκλειστικά στο μπαλκόνι), αφού δεν ήθελα να ρισκάρω το βερνίκι στην 037. Οπότε τα τμήματα της 037 ψεκάστηκαν σχεδόν παράλληλα με το miata, με το 2ο να αποτελεί μοντέλο δοκιμών. Κι αφού, το βερνίκι πήγε καλά είπα να το ολοκληρώσω, χωρίς να δώσω ιδιαίτερη βάση, αλλά κάνοντας 2-3 επεμβάσεις. Αυτές αφορούν τους θόλους των τροχών στο πάτωμα, το ψυγείο που καλύφτηκε με σήτα και στα χερούλια στις πόρτες που στο κιτ δεν είναι τρισδιάστατες. Επίσης, τοποθετήθηκαν οι γνωστές μοκέτες στο εσωτερικό, ζώνες, υαλοκαθαριστήρες ΡΕ, ρίβετ στην κουκούλα, κάποιες λεπτομέρειες σε φωτοχαραγμένα και μέταλλα ενώ άλλαξα και τους τροχούς με φαρδύτερους που βρήκα στα spare.
Το χρώμα είναι ο BRG, το εσωτερικό Beige, στο οποίο εφαρμόστηκαν λάδια για να μην μας κράξει πάλι ο χαμένος (μπάρμπα Νεκτάριος) , όπως έκανε στην jag. Και μια και λέμε για τον Νεκ, η εξάτμιση είναι που χρησιμοποιήθηκε ήταν δικό του δωράκι, στην τελευταία συνάντηση της βόρειας συνιστώσας. Thanks σοφέ γέροντα.