1:12 Italeri, Bugatti T35B
Aug 30, 2023 21:36:20 GMT 2
Post by Φάνης on Aug 30, 2023 21:36:20 GMT 2
Αν και ακόμη δεν έχω «επίσημα» επιστρέψει στον μοντελιστικό μου πάγκο (αυτό ελπίζω να γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου) έχω αρχίσει σιγά-σιγά να μαζεύω πληροφορίες και φωτό σχετικά με καλωδιώσεις/έξτρα λεπτομέρειες και να καθαρίζω/προετοιμάζω κάποια κομμάτια. Φυσικά υπάρχει και η αντίστοιχη κατασκευή του Κωνσταντίνου στο 12αρι της Χιρο που θα σίγουρα θα μου φανεί πολύ χρήσιμη. Λόγω έλλειψης χρόνου, λογικά δεν θα είμαι τόσο αναλυτικός όσο σε προηγούμενες αναρτήσεις μου αλλά ελπίζω να ανεβάζω φωτό και κάποια σχόλια σχετικά με την πρόοδο μου.
Επίσης, θα διαφοροποιηθώ από το κλασσικό No. 18 του Louis Chiron και το French Blue και θα προσπαθήσω να αναπαραστήσω το No. 12 του William Grover-Williams βαμένο με British Racing Green με το οποίο κέρδισε το Grand Prix του Monaco το 1929. Κάποια ιστορικά στοιχεία/φωτό τα παραθέτω παρακάτω (περισσότερα και γενικότερα για την Bugatti T35 μπορείτε να βρείτε στην εισαγωγή της κατασκευής του Κωνσταντίνου).
O Anthony Noghès, ο οποίος το 1911 μαζί με μερικούς φίλους του είχε δημιουργήσει το Automobile Club de Monaco το οποίο διοργάνωνε το Monte Carlo Rally, θεωρείτε και ο ιδρυτής του διάσημου Grand Prix του Monaco το 1929. Ο εναρκτήριας αγώνας έλαβε χώρα στις 14 Απριλίου 1929 και οι 16 προσκεκλημένοι διαγωνίστηκαν για ένα έπαθλο 100.000 γαλλικών φράγκων. Τον αγώνα κέρδισε ο μοναδικός Βρετανός που συμμετείχε, ο William Grover-Williams με Bugatti T35B (βαμμένο με το γνωστό μας British Racing Green) αφήνοντας στην 2η θέση τον Georges Bouriano που οδηγούσε μια Bugatti T35C και στην 3η θέση τον διάσημο Γερμανό πιλότο Rudolf Caracciola που οδηγούσε μια Mercedes-Benz SSK. 14 χρόνια αργότερα, στις 2 Αυγούστου 1943, ο Grover-Williams συνελήφθη από την Sicherheitsdienst (η υπηρεσία πληροφοριών των SS στη ναζιστική Γερμανία) και κρατήθηκε αιχμάλωτος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Sachsenhausen. Εκεί εκτελέστηκε την άνοιξη του 1945, μαζί με τον συνάδελφο και ηγέτη του δικτύου SOE (το Στέλεχος Ειδικών Επιχειρήσεων στη Γαλλία) Francis Suttill. Ήταν μόλις 42 ετών.
Καλό βράδυ!
Επίσης, θα διαφοροποιηθώ από το κλασσικό No. 18 του Louis Chiron και το French Blue και θα προσπαθήσω να αναπαραστήσω το No. 12 του William Grover-Williams βαμένο με British Racing Green με το οποίο κέρδισε το Grand Prix του Monaco το 1929. Κάποια ιστορικά στοιχεία/φωτό τα παραθέτω παρακάτω (περισσότερα και γενικότερα για την Bugatti T35 μπορείτε να βρείτε στην εισαγωγή της κατασκευής του Κωνσταντίνου).
O Anthony Noghès, ο οποίος το 1911 μαζί με μερικούς φίλους του είχε δημιουργήσει το Automobile Club de Monaco το οποίο διοργάνωνε το Monte Carlo Rally, θεωρείτε και ο ιδρυτής του διάσημου Grand Prix του Monaco το 1929. Ο εναρκτήριας αγώνας έλαβε χώρα στις 14 Απριλίου 1929 και οι 16 προσκεκλημένοι διαγωνίστηκαν για ένα έπαθλο 100.000 γαλλικών φράγκων. Τον αγώνα κέρδισε ο μοναδικός Βρετανός που συμμετείχε, ο William Grover-Williams με Bugatti T35B (βαμμένο με το γνωστό μας British Racing Green) αφήνοντας στην 2η θέση τον Georges Bouriano που οδηγούσε μια Bugatti T35C και στην 3η θέση τον διάσημο Γερμανό πιλότο Rudolf Caracciola που οδηγούσε μια Mercedes-Benz SSK. 14 χρόνια αργότερα, στις 2 Αυγούστου 1943, ο Grover-Williams συνελήφθη από την Sicherheitsdienst (η υπηρεσία πληροφοριών των SS στη ναζιστική Γερμανία) και κρατήθηκε αιχμάλωτος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Sachsenhausen. Εκεί εκτελέστηκε την άνοιξη του 1945, μαζί με τον συνάδελφο και ηγέτη του δικτύου SOE (το Στέλεχος Ειδικών Επιχειρήσεων στη Γαλλία) Francis Suttill. Ήταν μόλις 42 ετών.
Καλό βράδυ!