Porsche Carrera RSR Turbo (LeMans, 1974) [Italeri, 1/24]
Aug 8, 2023 23:02:14 GMT 2
Post by nektarios on Aug 8, 2023 23:02:14 GMT 2
Χαίρετε, άπαντες!
Με χαρακτηριστική καθυστέρηση, που καταρρίπτει κάθε προηγούμενο «ρεκόρ» μου, παρουσιάζω κι εγώ τη συμμετοχή μου στο GB… Η καθυστέρηση οφείλεται στη μαραθώνια διαδικασία που απαιτήθηκε για την απόκτηση του κιτ, παρά το ότι πρόκειται για εντελώς νέα (επανα)κυκλοφορία.
Η επιλογή μου είναι η Porsche 911 Carrera RSR Turbo του 1974, που αποτελεί το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο παραγωγής που συμμετείχε σε αγώνες αντοχής. Συγκεκριμένα, θα αναπαρασταθεί το όχημα που κατέλαβε τη 2η θέση στον αγώνα του LeMans το 1974, με τον αριθμό 22 και με οδηγούς τους Herbert Muller & Gijs van Lennep.
Σε όσους τυχόν υποψιάζονται ότι επέλεξα το συγκεκριμένο όχημα επειδή ζήλεψα αυτό που έφτιαξε πριν από λίγους μήνες ο Γιώργος [στο πλαίσιο του “10o From Nurburgring to Le Mans Group Build”], θα πω ότι έχουν απόλυτο δίκαιο! Μου αρέσει πολύ τόσο το σχήμα τού αυτοκινήτου όσο και το livery.
Το κιτ είναι το 3625 της Ιταλέρι και αναφέρεται ως EasyKit, γεγονός που - σε συνδυασμό με τις φρεσκότατες χαλκομανίες (συμπεριλαμβανομένης και της περιμετρικής - και ιδιαίτερα απαιτητικής - κόκκινης γραμμής, που όμως ίσως τελικά να είναι ευκολότερο να γίνει με βάψιμο…) - ελπίζω ότι θα με βοηθήσει για μια σχετικά απροβλημάτιστη και σύντομη (πάντα με τον δικό μου τρόπο μέτρησης του χρόνου…) κατασκευή.
Από την άλλη όμως, πρόκειται για μια - φετινή μεν, αλλά - πολλοστή επανακυκλοφορία από το αρχικό κιτ του 1976 (έχουμε σχεδόν την ίδια ηλικία…), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για θέματα λεπτομέρειας, εφαρμογής κομματιών κ.λπ. Εξάλλου, το EasyKit «μεταφράζεται» σε παντελή απουσία roll cage και λεπτομέρειας πατώματος, στην ανάγκη για άνοιγμα όλων σχεδόν των οπών (αεροεισαγωγών κ.λπ.), σε φώτα που δίνονται – πλην των πρόσθιων - σε μαύρο πλαστικό, κ.λπ.
Το περιεχόμενο του κουτιού είναι αυτό:
Η κατασκευή προγραμματίζεται - κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και πολλών εκκρεμοτήτων - να είναι όσο γίνεται ΟΟΒ, εκτός από κάποιες εντελώς απαραίτητες προσθήκες ή βελτιώσεις.
Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα και η πρώτη ενημέρωση ελπίζω ότι θα έρθει σύντομα…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουν!
Με χαρακτηριστική καθυστέρηση, που καταρρίπτει κάθε προηγούμενο «ρεκόρ» μου, παρουσιάζω κι εγώ τη συμμετοχή μου στο GB… Η καθυστέρηση οφείλεται στη μαραθώνια διαδικασία που απαιτήθηκε για την απόκτηση του κιτ, παρά το ότι πρόκειται για εντελώς νέα (επανα)κυκλοφορία.
Η επιλογή μου είναι η Porsche 911 Carrera RSR Turbo του 1974, που αποτελεί το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο παραγωγής που συμμετείχε σε αγώνες αντοχής. Συγκεκριμένα, θα αναπαρασταθεί το όχημα που κατέλαβε τη 2η θέση στον αγώνα του LeMans το 1974, με τον αριθμό 22 και με οδηγούς τους Herbert Muller & Gijs van Lennep.
Σε όσους τυχόν υποψιάζονται ότι επέλεξα το συγκεκριμένο όχημα επειδή ζήλεψα αυτό που έφτιαξε πριν από λίγους μήνες ο Γιώργος [στο πλαίσιο του “10o From Nurburgring to Le Mans Group Build”], θα πω ότι έχουν απόλυτο δίκαιο! Μου αρέσει πολύ τόσο το σχήμα τού αυτοκινήτου όσο και το livery.
Το κιτ είναι το 3625 της Ιταλέρι και αναφέρεται ως EasyKit, γεγονός που - σε συνδυασμό με τις φρεσκότατες χαλκομανίες (συμπεριλαμβανομένης και της περιμετρικής - και ιδιαίτερα απαιτητικής - κόκκινης γραμμής, που όμως ίσως τελικά να είναι ευκολότερο να γίνει με βάψιμο…) - ελπίζω ότι θα με βοηθήσει για μια σχετικά απροβλημάτιστη και σύντομη (πάντα με τον δικό μου τρόπο μέτρησης του χρόνου…) κατασκευή.
Από την άλλη όμως, πρόκειται για μια - φετινή μεν, αλλά - πολλοστή επανακυκλοφορία από το αρχικό κιτ του 1976 (έχουμε σχεδόν την ίδια ηλικία…), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για θέματα λεπτομέρειας, εφαρμογής κομματιών κ.λπ. Εξάλλου, το EasyKit «μεταφράζεται» σε παντελή απουσία roll cage και λεπτομέρειας πατώματος, στην ανάγκη για άνοιγμα όλων σχεδόν των οπών (αεροεισαγωγών κ.λπ.), σε φώτα που δίνονται – πλην των πρόσθιων - σε μαύρο πλαστικό, κ.λπ.
Το περιεχόμενο του κουτιού είναι αυτό:
Η κατασκευή προγραμματίζεται - κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και πολλών εκκρεμοτήτων - να είναι όσο γίνεται ΟΟΒ, εκτός από κάποιες εντελώς απαραίτητες προσθήκες ή βελτιώσεις.
Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα και η πρώτη ενημέρωση ελπίζω ότι θα έρθει σύντομα…
Ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουν!